زمان مطالعه ۸ دقیقه

اتصال فروشگاه اینستاگرامی به سایت فروشگاهی

اتصال فروشگاه اینستاگرامی به سایت فروشگاهی

اتصال اینستاگرام به سایت به کسب و کار کمک می‌کند تا مخاطبین خود در شبکه‌های مختلف را همرسانی کند. شما با سازیتو می‌توانید اینستاگرام خود را به سایت‌تان متصل کنید و با دانستن نحوه‌ی اتصال اینستاگرام به سایت مخاطبین بیشتری را کسب کنید. 


اتصال اینستاگرام به سایت فروشگاهی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید مخاطبین سایت خود را در صفحه‌ی اینستاگرام خود نیز داشته باشید. این امر به شما امکان این را می‌دهد تا بتوانید مخاطبان خود را از آفر‌ها و پیشنهادات خود آگاه کنید. نحوه اتصال اینستاگرام به سایت در سازیتو ساده است و شما را درگیر مشکلات و پیچیدگی‌های فنی نمی‌کند. 
مخاطبینی که در صفحات شما می‌چرخند ‌نرخ تبدیل‌ به مراتب بالاتری دارند و مشتریان وفادار‌تری خواهند بود. کسب و کار شما با داشتن چنین مشتریان  وفاداری می‌تواند موفق‌تر باشد و فروش بیشتری داشته باشد.  

چرا باید فروشگاه اینستاگرام را به سایت فروشگاهی خود متصل کنیم؟

اتصال فروشگاه اینستاگرامی به سایت فروشگاهی
دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است بخواهید فروشگاه اینستاگرام خود را به وب‌سایت خود متصل کنید. به عنوان اولین دلیل می‌توان گفت که، اتصال اینستاگرام به سایت می‌تواند به شما کمک کند تا دسترسی به برندتان و دیده شدن‌تان افزایش یابد، و همچنین  شما با دانستن نحوه‌ی اتصال اینستاگرام به سایت می‌توانید اعتماد و اعتبار را در بین مشتریان بالقوه‌ ایجاد کنید. علاوه بر این، می‌تواند به شما کمک کند حضور آنلاین خود را بهتر مدیریت کنید و پیدا کردن و خرید محصولات شما را برای مشتریان آسان‌تر کند. در نهایت، همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا فروش و درآمد خود را افزایش دهید و به ایجاد یک حضور آنلاین منسجم‌تر و حرفه‌ای برای کسب و کار شما کمک می‌کند. 

مزیت فروشگاه اینستاگرام چیست؟

مزیت فروشگاه اینستاگرام چیست؟
راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرامی مزایای زیادی دارد. شاید واضح‌ترین مزیت این باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا با محصولات یا خدمات خود به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال، پایگاه مشتری بالقوه عظیمی وجود دارد که می‌توانید با راه‌اندازی یک فروشگاه اینستاگرام از آن بهره ببرید.
مزیت دیگر فروشگاه اینستاگرام این است که می‌تواند به ایجاد آگاهی از برند و وفاداری به آن کمک کند. با ایجاد یک فروشگاه بصری جذاب و کاربرپسند در اینستاگرام، می‌توانید مشتریان را تشویق کنید که به تجارت شما اعتماد کنند. این پلتفرم پر طرفدار می‌تواند به ایجاد یک پایگاه مشتری قوی و وفادار کمک کند که احتمالاً کسب و کار شما را به دیگران توصیه نیز خواهند کرد.
در نهایت، یک فروشگاه اینستاگرام می‌تواند راهی عالی برای ‌افزایش فروش و درآمد‌ باشد. با آسان کردن مسیر مشتریان برای مرور و خرید محصولات یا خدمات شما، می‌توانید احتمال خرید آن‌ها را افزایش دهید. این امر می‌تواند به افزایش سود و رشد کسب و کار شما کمک کند.

چگونه مخاطب مشترک در سایت و سوشال‌مدیای خود داشته باشیم؟

چگونه مخاطب مشترک در سایت و سوشال‌مدیای خود داشته باشیم؟
چند کار وجود دارد که می‌توانید انجام دهید، تا مطمئن شوید کاربران متقابلی بین سایت خود و صفحات رسانه‌های اجتماعی خود دارید. ابتدا مطمئن شوید که صفحات رسانه‌های اجتماعی خود را در سایت خود تبلیغ می‌کنید. شما می‌توانید این کار را با افزودن دکمه‌های رسانه‌های اجتماعی به سایت خود یا با قرار دادن پیوندهایی به صفحات رسانه‌های اجتماعی خود در صفحات ناوبری سایت خود انجام دهید.
مطمئن شوید که ‌محتوای جالب و ارزشمندی‌ را هم در سایت و هم در صفحات رسانه‌های اجتماعی خود ارائه می‌دهید. اگر بتوانید کاربران خود را با محتوای خود درگیر نگه دارید، به احتمال زیاد مخاطبین شما نیز، هم از سایت شما و هم از صفحات رسانه‌های اجتماعی شما بازدید می‌کنند.
با پیروی از این نکات، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که پایگاه کاربر متقابلی بین سایت خود و صفحات رسانه‌های اجتماعی خود دارید. این موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا حضور آنلاین قوی داشته باشید و به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید.

چگونه سایت فروشگاهی را به فروشگاه اینستاگرام متصل کنیم؟

چگونه سایت فروشگاهی را به فروشگاه اینستاگرام متصل کنیم؟
چند راه مختلف وجود دارد که می‌توانید سایت فروشگاه خود را به فروشگاه اینستاگرام خود متصل کنید. یکی از راه‌ها استفاده از قابلیت لینک در بایوی اینستاگرام است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد محصولات را در پست‌ها و استوری‌های خود قرار دهید و مشتریان خود را به سایت خود برای خرید ارجاع دهید.
در نهایت می‌توانید از هشتگ‌ها برای اتصال سایت فروشگاه خود به اینستاگرام نیز استفاده کنید. شما می‌توانید یک هشتگ منحصر به فرد برای فروشگاه خود ایجاد کنید و سپس مشتریان خود را تشویق کنید تا زمانی که در مورد محصولات شما پست می‌کنند از آن استفاده کنند. وقتی آن هشتگ را جستجو می‌کنید، باید بتوانید تمام پست‌هایی که با آن تگ شده‌اند را ببینید.

کاربرد اتصال اینستاگرام به سایت فروشگاهی

کاربرد اتصال اینستاگرام به سایت فروشگاهی
اینستاگرام راهی عالی برای ارتباط با مشتریان بالقوه و تبلیغ برند شماست. با استفاده از اتصال اینستاگرام برای ذخیره سایت خود، می‌توانید به‌راحتی عکس‌ها و ویدیوها را با فالوورها و مشتریان بالقوه خود به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، می‌توانید از هشتگ‌ها برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر و ارتباط با سایر مشاغل در صنعت خود استفاده کنید. با استفاده از اینستاگرام برای ذخیره سایت خود، می‌توانید به‌راحتی با مشتریان ارتباط برقرار کرده و برند خود را تبلیغ کنید.
اگر یک حساب کاربری اینستاگرام دارید، می‌توانید از آن برای اتصال به وب‌سایت خود استفاده کنید. این به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و فیلم‌های خود را در سایت خود ذخیره کنید و آنها را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید از اینستاگرام برای تبلیغ وب‌سایت خود استفاده کنید و ترافیک بیشتری را به سایت خود وارد کنید.

با فروشگاه ساز سازیتو در سریع‌ترین زمان ممکن سایت خودتان را طراحی کنید.

مزیت اتصال اینستاگرام به سایت فروشگاهی

مزیت اتصال اینستاگرام به سایت فروشگاهی
اتصال اینستاگرام به سایت فروشگاه شما مزایای زیادی دارد. برای اولین‌بار، می‌تواند به ‌افزایش ترافیک سایت‌ شما کمک کند زیرا فالوورهای اینستاگرام شما می‌توانند به‌راحتی از سایت شما به اینستاگرام‌تان دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، می‌تواند به ایجاد آگاهی از برند و ایجاد یک تجربه کاربری ساده‌تر برای مشتریان شما کمک کند. در نهایت، همچنین می‌تواند به تقویت تلاش‌های سئوی شما کمک کند زیرا سایت شما با یک پلتفرم محبوب و پربازدید مانند اینستاگرام مرتبط می‌شود. به طور کلی، اتصال اکانت اینستاگرام به سایت فروشگاهی یک حرکت هوشمندانه است که می‌تواند به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک کند.
اتصال اینستاگرام به سایت فروشگاه چندین مزیت دارد. اول، به صاحبان فروشگاه اجازه می‌دهد تا محصولات خود را به شیوه‌ای جذاب به نمایش بگذارند. دوم، راهی برای مشتریان برای کشف محصولات و برندهای جدید فراهم می‌کند. سوم، به صاحبان فروشگاه فرصتی می‌دهد تا با مشتریان بالقوه‌ای که ممکن است با محصولات آنها آشنا نباشند ارتباط برقرار کنند. در نهایت، به صاحبان فروشگاه اجازه می‌دهد تا عملکرد محصولات و کمپین‌های خود را در اینستاگرام دنبال کنند.

چگونه فروشگاه اینستاگرام را به سایت فروشگاهی خود متصل کنیم؟


برای آنکه اینستاگرام خود را به سایت فروشگاهی خود متصل کنید باید به پنل مدیریت خود در سایت فروشگاهی‌تان مراجعه کنید.
 
مرحله‌ی اول: وارد بخش تنظیمات شوید.
 به بخش ویرایش پوسته مراجعه کنید
مرحله‌ی دوم: بر روی گزینه اینستاگرام کلیک کنید.
 بر روی گزینه‌ی تنظیمات و شخصی‌سازی پوسته کلیک کنید
مرحله‌ی سوم: در مرورگر خود وارد اکانت اینستاگرامتان شوید.
 شما می‌توانید بخش‌های فعال را با زدن دکمه‌ی ویرایش بخش‌ها ببینید
مرحله‌ی چهارم: بر روی گزینه‌ی Allow کلیک کنید تا اکانت اینستاگرام شما به سایتتان متصل شود.

با زدن دکمه‌ی اضافه کردن بخش‌های فعال می‌توانید گزینه‌های قابل‌استفاده را ببینید
 
برای نمایش اینستاگرامتان بر روی سایت‌تان مراحل زیر را طی کنید.
 
مرحله‌ی اول: به بخش ویرایش پوسته مراجعه کنید
 
مرحله‌ی دوم: بر روی گزینه‌ی تنظیمات و شخصی‌سازی پوسته کلیک کنید.
 
مرحله‌ی سوم: شما می‌توانید بخش‌های فعال را با زدن دکمه‌ی ویرایش بخش‌ها ببینید.
 
مرحله‌ی چهارم: با زدن دکمه‌ی اضافه کردن بخش‌های فعال می‌توانید گزینه‌های قابل‌استفاده را ببینید.
 ​​​​​​​
مرحله‌ی پنجم: می‌توانید با زدن گزینه‌ی اینستاگرام آن را در صفحه‌ی سایت فروشگاهی خود قرار دهید.

نتیجه‌گیری


شما با اتصال اینستاگرام به سایت می‌توانید بازدیدکننده‌های سایت خود را نیز به اینستاگرام خود هدایت کنید. دانستن نحوه‌ی اتصال اینستاگرام به سایت باعث بازدید بیشتر و در نتیجه باعث فروش بیشتر می‌شود. با توجه به الگوریتم‌های اینستاگرام شما می‌توانید با هدایت کاربران سایت خود به اینستاگرام، صفحه‌ی خود را به اینستاگرام به‌عنوان صفحه‌ای مفید نشان دهید و بازدید سایت خود را افزایش دهید.

با طراحی سایت سازیتو به راحت ترین شکل ممکن می‌توانید سایت خودتان را طراحی کنید.