زمان مطالعه ۲۰ دقیقه

راهنمای کامل راه‌اندازی سایت فروشگاهی لوازم جانبی موبایل

راهنمای کامل راه‌اندازی سایت فروشگاهی لوازم جانبی موبایل

در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین محصولات در حوزه لوازم دیجیتال، فروش لوازم جانبی موبایل است که سبب شده است بیشتر افراد به دنبال ساخت سایت فروشگاهی لوازم جانبی باشند. راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی موبایل بسیار فرایند ساده‌ای است که ما به طور کامل در این مقاله توضیح داده‌ایم.

در این مقاله به بررسی عناوین زیر می‌پردازیم:


تلفن همراه یا همان موبایل بخش جدانشدنی زندگی روزمره‌ی همه‌ی ما است، همان‌قدر که کارایی آن برای ما ارزشمند است، ابزارک‌ها و لوازم‌های جانبی که در کنار استفاده از خود موبایل، تهیه و استفاده می‌کنیم نیز به همان اندازه مهم هستند. محبوبیت بیش‌ از اندازه و کاربردی بودن آن‌ها باعث جذابیت این نوع از محصولات شده است که توجه بسیاری از افراد را از صاحبان کسب و کار تا خریداران را به خود جلب می‌کند.


سود بالا، سرعت بالای به فروش رسیدن محصولات و نیاز بیش از اندازه به این نوع از محصولات، همگی باعث شده ‌فروش لوازم جانبی موبایل‌، به کسب و کاری سودآور و محبوب تبدیل شود و اکثر افراد به فکر ‌طراحی سایت فروشگاهی لوازم جانبی موبایل‌ باشند. از آنجایی که طراحی سایت فروشگاهی دیگر مانند گذشته زمانبر و هزینه بر نیست، راه اندازی کسب و کار اینترنتی تنها در چند دقیقه با سازیتو امکان‌پذیر است.

سود فروش لوازم جانبی موبایل به دلیل تنوع و مدل‌های مختلف انواع گوشی موبایل مبلغی مناسب است که می‌توان بر روی آن حساب کرد. ما در این مقاله هر چیزی که برای طراحی سایت فروشگاهی لوازم جانبی موبایل نیاز دارید را کنار یکدیگر جمع کرده‌ایم تا شما بتوانید به راحتی سایت فروشگاهی خود را بسازید و کسب درآمد کنید.


برای اینکه صاحب یک ‌کسب و کار آنلاین لوازم جانبی‌ شوید و فروش خود را آغاز کنید، همراه مراحلی که به طور کامل توضیح داده شده‌ است باشید.
 

چرا باید فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی داشته باشیم؟

طراحی سایت فروشگاهی تجهیزات و لوازم جانبی موبایل

قبل از اینکه چرایی این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم، بیایید یک آمار جالب را بررسی کنیم. تعداد افرادی منحصر بفردی که از تلفن همراه در جهان استفاده می‌کند به ۵.۲۸ میلیارد رسیده است و نکته جالب این آمار به برآورد محققان است که می‌گویند تا سال ۲۰۳۳ این رقم به مرز ۷ میلیارد خواهد رسید. رشد ۴۰ درصدی کاربران موبایل از سال ۲۰۱۶ تا امروز باعث شده که بیشتر افراد به فکر ساخت فروشگاه اینترنتی موبایل در کنار کسب و کار فیزیکی خود بیافتند.


هر کاربری که از موبایل استفاده می‌کند در کنار استفاده از خود موبایل به لوازم جانبی آن نیز احتیاج پیدا می‌کند. گاهی لوازم جانبی موبایل، علاوه بر جنبه زیبایی، بسیار ضروری و کاربردی هستند. با توجه به آمار بالا، بازار و ‌سود فروش لوازم جانبی موبایل‌ چنان در حال رشد است که فعالیت در این زمینه را جذاب کرده.


از آمار مرتبط در این حوزه که عبور کنیم، به تمایل بیشتر افراد به خرید اینترنتی لوازم جانبی موبایل خواهیم رسید که بیش‌تر به علت تنوع بالا، جستجوی راحت و قابلیت مقایسه‌کردن، ترجیح می‌دهند گجت‌ها و لوازم جانبی را از طریق سایت‌های فروشگاهی لوازم جانبی خریداری کنید. و همین امر باعث افزایش سود فروش لوازم جانبی موبایل شده است


با توجه به تقاضای بالای لوازم جانبی موبایل و تمایل افراد به خرید اینترنتی، بهترین انتخاب، ‌راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی‌ موبایل است. با طراحی سایت فروشگاهی در کنار اداره‌ی کسب و کار فیزیکی خود، به راحتی می‌توانید با رقیبان خود در این عرصه رقابت کنید.
 

سود فروش لوازم جانبی موبایل

سود فروش لوازم جانبی موبایل

با توجه به آمار سایت statista، ارزش و سود فروش لوازم جانبی موبایل در جهان مساوی با ۲۲۸میلیارد دلار است که تا سال ۲۰۱۰ این رقم را بالغ بر ۳۲۸ میلیارد دلار تخمین زده‌اند. با توجه به سود فروش بالای لوازم جانبی موبایل و عرضه و تقاضای بالا، به نظر می‌آید که این بازار هنوز اشباع نشده است و هنوز پتانسیل راه‌اندای کسب و کار اینترنتی را دارد.


وجود تنوع بالای این نوع از محصولات باعث شده که هیچ‌گاه محصولی تکراری نشود و رقابت در این عرصه جذاب شود و خلاقیت بیش‌تر هر کدام یک از فروشگاه‌های اینترنتی، مشتریان بیش‌تری را جذب کند و رقابت را در این عرصه داغ‌تر کند.

کسب و کار آنلاین خود را از کجا شروع کنیم؟

طراحی سایت فروشگاهی لوازم جانبی موبایل

برای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی لوازم جانبی موبایل باید چندین مرحله را پشت سر بگذارید که فروشگاه اینترنتی بی‌نقص داشته باشید و سود فروش قابل توجهی را تجربه کنید. برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین لوازم جانبی بر اساس مرحل زیر پیش روید.

بررسی ظرفیت‌های بازار

ابتدا ظرفیت و پتانسیل بازار را بررسی کنید تا از میزان محبوبیت، قیمت، میزان فروش، سود فروش، رقابت و حجم بازار باخبر شوید. با تحقیق کردن، اطلاعات کاملی از رقبای خود بدست خواهید آورد و قیمت و محصول رقابتی را می‌توانید روانه بازار کنید.
برای مثال، می‌توانید درباره‌ی موارد زیر تحقیق کنید:

  • کدام یک از محصولات لوازم جانبی موبایل محبوبیت و رواج دارد و کدام یک در بازار منسوخ شده است. 

برای مثال در نظر بگیرید که قاب موبایل در هر طرحی محبوبیت بیشتری میان کاربران موبایل دارد تا کیف موبایل. درنتیجه به هنگام تهیه محصول از تامین کننده، نسبت خرید کیف موبایل به قاب موبایل باید یک بر ده باشد یعنی از هر ده قاب یک کیف برای فروشگاه آنلاین لوازم جانبی خود تهیه کنید.

  • کدام یک از برند‌ها بیشتر استفاده می‌شود.

برای مثال در نظر بگیرید که ۶۰ درصد افراد از گوشی سامسونگ و ۴۰ درصد از گوشی‌های ایفون استفاده می‌کنند. اگر این نسبت را در تهیه لولزم جانبی مرتبط رعایت نکنید قطعا در آینده محصولاتی خواهید داشت که به فروش نرسیده است و حتی در صورت تغییر این نسبت در آینده تنها به علت قدیمی بودن، مشتریان این محصولات را از شما نمی‌خرند.

  • رقابت روی چه محصولاتی از لوازم جانبی وجود دارد.

برای مثال در نظر بگیرید که رقابت قابل توجهی در سود فروش و قیمت موبایل پرچم‌دار یکی از برند‌ها وجود دارد، با بررسی این موضوع و قیمت‌گذاری درست محصول، می‌توانید مشتریان بیش‌تری را جذب فروشگاه اینترنتی خود کنید.

  • تهیه لیست از محصولات رقبا

سایت‌های فروشگاهی لوازم جانبی موبایل‌ را مورد از لحاظ موضوعات مختلف باید مورد بررسی قرار دهید. یک از این موضوعات، تنوع محصولات موجود در سایت‌های فروشگاهی رقبای شما است. با تهیه این لیست از رقبا باز نمانید و مشتریان خود را صرفا به دلیل وجود یک قلم جنس از دست نمی‌دهید.

  • پیدا کردن علت تمایز کسب و کار 

ویژگی‌ای به کسب و کار اینترنتی خود اضافه کنید که علت تمایز شما با بقیه باشد برای مثال:

  •  قیمت‌گذاری منحصر به فرد با بقیه داشته باشید.
  • محصولات کمیاب و با کیفیت به فروش برسانید.
  • تنوع بالایی در محصولات لوازم جانبی موبایل داشته باشید.
  • در یک حوزه خاص تخصص داشته باشید.
  • پشتیبانی یا خدمات مشتریان ویژه داشته باشید.

انتخاب نیش مارکت

با توجه به بالا بودن تنوع محصول در این زمینه، یک نوع مشخص از لوازم جانبی را انتخاب کنید و انواع و اقسام آن را در رنگ‌ها، مدل‌ها، سایز‌ها و طرح‌های مختلف تهیه کنید و به فروش برسانید. با انتخاب یک نیش مارکت درست، مشتریانی را بدست خواهید آورد که تنها برای خرید یک محصول خاص، فقط به فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی شما سر می‌زنند.


برای مثال در نظر بگیرید که فقط قاب گوشی به فروش می‌رسانید یا تنها لوازم جانبی سامسونگ یا اپل را به فروش می‌رسانید. داشتن یک نیچ مناسب از لواز جانبی موبایل به شما در طراحی سایت فروشگاهی لوازم جانبی موبایل به شکلی هدف‌مند کمک می‌کند و این امر باعث افزایش سود فروش لوازم جانبی موبایل می‌شود.

تامین کننده پیدا کنید.

مرکز خرید و بورس لوازم جانبی موبایل

پس از بررسی بازار و انتخاب نوع محصولی که می‌خواهید در حوزه لوازم جانبی موبایل به فروش برسانید، باید تامین کننده‌ای را پیدا کنید که محصولات خود را به قیمت عمده از آن تهیه کنید. یک از روش‌های تهیه لوازم جانبی موبایل، پیدا کردن نمایندگی‌های برند‌های مختلف در شهر خود است که می‌توانید محصولات انتخابی خود را از آن‌ها تهیه کنید یا در صورت امکان محصولات مورد نیاز خود را از خارج از کشور وارد کنید.
اگر ساکن شهر تهران هستید و قصد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل دارید و به دنبال نمایندگی‌ها مراکز خرید هستید، پاساژ‌ها و مراکزی هستند که می‌توایند نمایندگی برند‌های مختلف را در این مکان‌ها پیدا کنید.

داشتن تامین‌کننده‌ی مناسب لوازم جانبی مووبایل به شما کمک می‌کند تا فروش بیشتری را در کسب و کار خود داشته باشید وهزینه طراحی سایت فروشگاهی لوازم جانبی موبایل شما برای‌تان به چشم نیاید چرا که محصولات خود را با قیمتی مناسب تهیه کرده‌اید. از طرفی دیگر خرید عمده با قیمت مناسب باعث فروش بیشتر و افزایش سود فروش لوازم جانبی موبایل در سایت فروشگاهی شما می‌شود.

مرکز خرید تجهیزات موبایل و کامپیوتر(دیجیتال) پایتخت

  • ساعت کاری: ۹ الی ۲۱ شنبه تا پنج‌شنبه
  • آدرس: مجتمع کامپیوتری پایتخت در خيابان وليعصر، ابتدای خيابان ميرداماد قرار دارد.
  • راه‌های دسترسی به پاساژ پایتخت:

مترو:

اگر از طریق مترو می‌خواهید به این پاساژ دسترسی پیدا کنید، در هر خط ایستگاهی که هستید، به خط یک تغییر مسیر دهید و در ایستگاه میرداماد پیاده شوید.سپس به سمت بالا، می‌توانید تا مجموعه پایتخت ۲۰ دقیقه پیاده روی‌کنید یا از تاکسی‌های خطی این منطقه برای رسیدن به پاساژ استفاده کنید.

اتوبوس:

اگر دنبال یک مسیر مستقیم بدون پیاده‌روی و خط عوض کردن هستید، سامانه تندرو خط هفت، شما را مستقیما به پاساژ پایتخت و ایستگاه میرداماد می‌رساند. سامانه خط هفت با ۳۴ ایستگاه از پایانه اتبوس‌رانی راه‌ آهن آغاز و در پایانه اتوبوس رانی تجریش به پایان می‌رسد. برای رسیدن به پاساژ در ایستگاه میرداماد پیاده شوید رو به روی ایستگاه در بلوارمیرداماد، پاساژ پایتخت قرار گرفته است.

مرکز خرید موبایل و لوازم جانبی موبایل علاءالدین

  • ساعت کاری: ۹ الی ۲۱ شنبه تا پنج‌شنبه
  • آدرس: خرید و فروش موبایل و لوازم دیجیتال در تهران واقع در تقاطع خیابان‌های جمهوری اسلامی و حافظ است.
  • راه‌های دسترسی به پاساژ علاءالدین:

مترو:

 نزدیکترین مترو‌ها به پاساژ علاالدین در تهران، مترو سعدی از سمت شرق، مترو فردوسی از شمال شرق، متروی چهار راه ولیعصر از شمال غرب، متروی امام خمینی از جنوب شرق و متروی حسن آباد از سمت جنوب می‌باشد که با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به پاساژ خواهید رسید.

نزدیک‌ترین اتوبوس:

مسیر تندرو خط هفت، ایستگاه جمهوری 

مرکز خرید موبایل و کامپیوتری چارسو

  • ساعت کاری: ۹ الی ۲۱ شنبه تا پنج‌شنبه
  • آدرس: خرید و فروش موبایل و لوازم دیجیتال، واقع در ضلع جنوب شرقی تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و حافظ
  • دسترسی به پاساژ چارسو:

مترو:

نزدیکترین مترو‌ها به پاساژ چارسو در تهران، مترو سعدی از سمت شرث، مترو فردوسی از شمال شرق، متروی چهار راه ولیعصر از شمال غرب، متروی امام خمینی از جنوب شرق و متروی حسن آباد از سمت جنوب می‌باشد که با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به پاساژ خواهید رسید. پاساژ چارسو و علاالدین در مجاورت یکدیگر قرار دارند.

اتوبوس:

مسیر تندرو خط هفت، ایستگاه جمهوری

مرکز خرید ایرانیان

  • ساعت کاری: ۹ الی ۲۱ شنبه تا پنج‌شنبه
  • آدرس: تهران، جنب میدان ولیعصر
  • راه‌های دسترسی به پاساژ ایرانیان:

مترو:ایستگاه میدان ولیعصر، واقع در خط سه مترو، مرکز خرید ایرانیان جنب میدان و مترو واقع شده است.

اتوبوس:استگاه میدان ولیعصر، خط تندرو۷

مرکز موبایل ایران شماره یک

  • ساعت کاری: ۹ الی ۲۱ شنبه تا پنج‌شنبه
  • آدرس: بازار موبایل ایران واقع در تهران، خیابان حافظ، پایین تر از خیابان جمهوری، بعد از بازار بورس

بازار موبایل ایران شماره دو

  • ساعت کاری: ۹ الی ۲۱ شنبه تا پنج‌شنبه
  • آدرس:تهران بزرگراه آیت الله سعیدی - چهارراه یافت آباد شرقی - جنب پارکینگ طبقاتی منطقه ۱۷

تعیین کانال‌های فروش لوازم جانبی موبایل

کانال‌های فروش

کانال‌های فروش متعددی با هزینه‌های متفاوتی وجود دارد که می‌توانید لوازم جانبی خود ا در آن بفروش برسانید. این کانال‌های فروش شامل، فروشگاه‌های اینترنتی، مارکت‌پلیس، شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، و غیره است ک هر یک مزیت‌های منحصر بفرد خود را دارد. اگر به دنبال فعالیت در مارکت‌پلیس هستید، اما معایب و مزایای آن را نسبت به ساخت سایت فروشگاهی نمی‌دانید مقاله مرتبط با این موضوع را مطالعه کنید.

فروش در اینستاگرام در کنار رایگان‌بودن بستر فروش و دسترسی به مخاطبان بالا، معایبی را به همراه دارد که سبب بی‌نظمی کسب و کار ینترنتی شما می‌شود، برای مثال؛

  • عدم مدیریت دایرکت‌های بالا که نیمی از آن‌ها صرفا پرسش سوالاتی در مورد محصولات شماست.
با راه‌اندازی سایت فروشگاهی لوازم جانبی در سازیتو، تمام سفارشات با تمام اطلاعات مشتری در قالب یک صفحه به طور کامل نمایش داده می‌شود که امکان فیلتر کردن آن‌ها بر اساس وضعیت ارسالشان و دیگر موارد موجود وجود دارد.
  • عدم نمایش همیشگی محصولات در فید 

با ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل در فروشگاه‌ساز سازیتو، محصولات در هر یک از قسمت سایت به دلخواه شما به نمایش گذاشته می‌شود و محصولات خود را می‌توانید بر اساس موجود و ناموجود، تخفیف‌دار، پرفروش‌ترین و جدید‌ترین برای مشتریان فیلتر کنید یا مشتریان خودشان محصولات را فیلتر کنند.

  • عدم اعتماد مشتریان و روش‌های پرداختی غیر رسمی

با تهیه درگاه پرداخت واسط یا بانکی شخصی خود، مبالغ مستقیما به حساب شخصی شما واریز می‌شود و دیگر نگران نباشید که چه کسی به حساب شما پول واریز کرده است؛ زیرا اطلاعات پرداختی افراد به طور کامل قابل مشاهده است. همچنین دریافت اینماد و روش پرداختی مطمئن سبب جلب اعتماد مشتریان می‌شود.

به طور کلی شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام به عنوان کانال مستقیم فروش به حساب نمی‌آید بلکه کانالی برای بازاریابی و معرفی محصولات است که مشتریان و مخاطبان هدف بسیاری را برای سایت فروشگاهی لوازم جانبی شما می‌آورد. با ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی فعالیت رسمی خود رابه عنوان یک کسب و کار آنلاین آغاز کنید و در کنار آن از اینستاگرام و بازاریابی دهان به دهان برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنید و اثبات اجتماعی داشته باشید.

ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل

ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل

انتخاب پلتفرم

  • طراحی سایت فروشگاهی لوازم جانبی به کمک فروشگاه‌ساز

یکی از به صرفه‌ترین راه‌ها برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی که زمان و هزینه کمتری را از شما می‌گیرد، ‌طراحی فروشگاه اینترنتی به کمک فروشگاه‌ساز سازیتو‌ است که بدون اینکه درگیر مسائل فنی و مسائل طراحی شوید، به راحتی می‌توانید بدون نیاز به خرید هاست، فروشگاه اینترنتی خود را طراحی کنید و دامنه اختصاصی خود را متصل کنید. با توجه به مقرون به صرفه بودن قیمت ساخت فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز سازیتو، این روش به یکی از روش‌های محبوب میان کسب و کارهای کوچک شناخته شده است. اگر به دنبال یک راه بی دردسر برای ساخت فروشگاه هستید روی دکمه زیر کلیک کنید.

ساخت فروشگاه آنلاین
همین حالا به صورت رایگان فروشگاه آنلاین بسازید!
  • ساخت سایت فروشگاهی لوازم جانبی با وردپرس

از دیگر روش‌های ساخت فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت با وردپرس است که یکی از روش‌هایی است که در کنار هزینه اصلی ساخت فروشگاه اینترنتی که صرف فرد متخصص می‌کنید، از هزینه‌های جانبی بالایی نیز برخوردار است که ساخت فروشگاه اینترنتی به کمک وردپرس را به یکی ار روش‌های پر هزینه اما در عین حال محبوب تبدیل کرده است. اگر می‌خواهید از ‌هزینه طراحی سایت‌ با این روش مطلع بشید، مقاله اختصاصی ما رو در زمینه هزینه‌های راه اندازی سایت مطالعه کنید.

طراحی فروشگاه اینترنتی برنامه‌نویس

یکی دیگر از روش‌های سنتی و قدیمی در زمینه ساخت سایت فروشگاهی، طراحی سایت به کمک برنامه‌نویسان است این روش در کنار ویژ‌گی‌های بی‌شماری که دارد، یکی از پرهزینه‌ترین روش‌هاست که در کنار دستمزدی بالایی که باید به فرد متخصص پرداخت کنید، هزینه موارد جانبی مثل خرید هاست و سرور، ادمین، پشتیبانی فنی و دیگر موارد را نیز باید در نظر بگیرید.

انتخاب نام برند ونام دامنه

اولین عاملی که هویت کسب و کار شما را به همه معرفی می‌کند، نام برند یا نام دامنه است که تاثیر بسیاری در جذب مخاطبان دارد. با ساخت فروشگاه اینترنتی در سازیتو به راحتی دامنه خود را با نام دلخواه خریداری یا متصل کنید و فعالیت خود را با نام اختصاصی خود آغاز کنید. برای ‌انتخاب نام مناسب‌ موارد زیر را در نظر بگیرد:

  • نام دامنه شما منحصر به فرد باشد.
  • نام کسب و کار اینترنتی مرتبط با حوزه فعالیت شما و به یاد ماندنی باشد.
  • کوتاه و مختصر باشد.

مشخص کردن مخاطبان هدف و پرسونا

وقتی استراتژی بازاریابی خود را تدوین می‌کنید، اولین قدم تعیین مخاطبان هدف شماست که چه قشری به محصولاتی که شما ارائه می‌دهید علاقه دارند و آن را تهیه خواهند کرد. با شناخت و درک بهتر از مخاطبان، راحت‌تر نیاز آن‌ها را برطرف خواهید کرد و این موضوع باعث افزایش رضایت مشتریان نیز می‌شود که مخاطبان شما را به مشتریان وفادار کسب و کار شما تبدیل می‌کند.

طراحی

یکی از ویژگی‌هایی که دغدغه بسیاری از افرادی که قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارند را رفع کرده، امکان طراحی بدون نیاز به دانش فنی است. شما می‌توانید به راحتی در سازیتو، تنها با درگ دراپ کردن، صفحات خود را کم‌تر از چند دقیقه طراحی کنید. از طراحی صفحه اصلی و صفحه محصول گرفته تا صفحات داخلی، همگی در کم‌تر از جند دقیقه و تنها با اضافه کردن کامپوننت‌های مورد نیاز ساخته می‌شود. اگر طرح کلی از ساخت صفحات در ذهن ندارید، صفحات زیر لازمه یک فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی است:

  • طراحی صفحه اصلی
  • طراحی صفحه محصول
  • طراحی صفحه درباره ما
  • طراحی صفحه تماس با ما
  • طراحی صفحه سوالات متداول
  • طراحی صفحه دسته‌بندی

روش‌های پرداختی و ارسالی

سود فروش لوازم جانبی موبایل

برای اینکه قابلیت فروش اینترنتی در فروشگاه اینترنتی شما باز شود، اتصال درگاه اینترنتی یکی از لازمه‌های آن است، با اتصال درگاه دلخواه به فروشگاه، تمام هزینه‌ها مستقیما به حساب شخصی شما واریز خواهد شد. امکان اتصال به چندین درگاه مورد پشتیبانی سازیتو برای همه‌ی فروشگاه‌های اینترنتی در نظر گرفته شده است که با ‌مقایسه تفاوت‌های بین درگاه‌های اینترنتی‌، درگاه مورد نظر خود را می‌توانید انتخاب و متصل کنید.

بازاریابی

بازاریابی دیجیتالی‌ اهمرمی قدرتمند برای توسعه کسب و کار شماست. صرفا طراحی سایت فروشگاهی لوازم جانبی کفایت نمی‌کند بلکه برای اینکه کسب و کاری جدی و حرفه‌ای داشته باشید باید بازو‌های دیجیتال مارکتینگ را زمیمه کسب و کارتان کنید.

  • سئو

برای اینکه مخاطبان شما را از طریق جستچوی گوگل پیدا کنند، باید روی سئو داخلی سایت فروشگاه‌تان کار کنید. سازیتو با فراهم کردن بستر‌های سئو در فروشگاه، به راحتی محتوای خود را برای موتور‌های جستجوی گوگل بهینه کنید و دغدغه سئو تکنیکال را نداشته باشید.

  • تولید محتوا

محتوا هسته‌ی اصلی فروشگاه شماست، محتوا اولین روشی است که مشتریان را متقاعد به خرید می‌کند. ‌تدوین استراتژی‌ محتوا‌ و تولید محتوای مخاطب پسند در جذب مخاطبان و مشتریان بیش‌تر به شما کمک می‌کند. با ‌نوشتن توضیحات محصول کاربردی، بسیاری از سوالات مشتریان حل می‌شود. همچنین با تولید محتوای اختصاصی و مرتبط با لوازم جانبی موبایل در قالب پست وبلاگ، ترافیک سایت خود را افزایش دهید و به واسطه افزایش ترافیک فروش خود را نیز افزایش داده‌اید.

  • تبلیغات

تبلیغ کردن‌ به شیوه‌های درست و کاربردی همیشه یک روش مناسب در افزایش میزان مشتریان در کم‌ترین زمان بوده است. تبلیغات مانند مکملی است که سبب تقویت کسب و کار اینترنتی شما می‌شوئد تبلیغات خلاقانه در کانال‌های متفاوتی مثل شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات کلیکی و... جایگاه شما را در مقایسه با رقبا تثبیت می‌کند.

  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام در کنار فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی، به کسب کار شما کمک می‌کند که مخاطبان مختلفی را از کانال‌های مختلف به سمت سایت خود بیاورید. همچنین  ترافیکی که از طریق اینستاگرام بدست می‌آید، سبب تقویت استراتژی‌های سئو محور کسب و کار شما نیز می‌شود.

پرفروش‌ترین محصولات لوازم جانبی موبایل

پر فروش‌ترین و پرسود‌ترین لوازم جانبی موبایل

با ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی، قطعا در ابتدا قصد فروش محصولاتی را خواهید داشت که محبوبیت فراوانی را در میان مخاطبان دارد. با توجه به محبوبیت لوازم جانبی فروشگاه اینترنتیدر میان اکٍر افراد یکه از موبایل استفاده می‌کنند، محصولاتی که زود‌تر از بقیه به فروش می‌رسن و نیاز به این نوع نحصولات در میان دیگر محصولات بیش‌تر است شامل:

  • خرید قاب موبایل
  • خرید هدفون وهندزفری
  • خرید انواع شارژر‌ها
  • گجت‌های نگهدارنده
  • محافظ‌های صفحه و اسکرین

نمونه فروشگاه‌های لوازم جانبی موبایل

با مطالعات موردی از فروشگاه‌های فعال در این حوزه، ایده‌پردازی کنید و با بررسی نقاط قوت و ضعف فروشگاه‌ها، فروشگاه لوازم جانبی موبایل خود را به بهترین شکل راه‌اندازی و طراحی کنید.

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی تریدیسل

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل تردیسل

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی آوام استور

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل آوام استور

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی ام تری سل

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی ام تری سل

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبوفان

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبوفان

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی واندر

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی واندر

نتیجه‌گیری

عدم راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی لوازم جانبی موبایل در دوره‌ای که اکثر افراد با اینترنت و موبایل خود کار می‌کنند، مساوی با عدم پیشرفت و جا ماندن از رقبایت. اگر به دنبال توسعه کسب و کار خود هستید یا از سود فروش لوازم جانبی موبایل با خبرید و می‌خواهید فروشگاه اینترنتی خود را طراحی کنید، زمان را از دست ندهید و هرچه سریع‌تر کسب وکار آنلاین خود را در زمینه لوازم جانبی موبایل با ساخت فروشگاه اینترنتی آغاز کنید.

طراحی سایت فروشگاهی لوازم جانبی موبایل به شما سهم بیشتری از بازار لوازم جانبی می‌دهد و شما می‌توانید بخش بیشتری از سود فروش لوازم جانبی موبایل که مبلغ عظیمی است و در این بازار جا به جا می‌شود را دریافت کنید.