زمان مطالعه ۵ دقیقه

ویژگی‌های جدید سازیتو

ویژگی‌های جدید سازیتو

سازیتو همواره تلاش کرده است که با ارائه خدمات بهتر، رضایت کسب و کارهای اینترنتی را جلب کند. به همین جهت، بروزرسانی‌های اخیر، با توجه به بررسی‌ نظرات دریافت شده از فروشگاه‌های اینترنتی به سازیتو افزوده شده است که به بررسی کاربرد آن‌ها خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های اضافه شده شامل:


با توجه به بررسی پیشنهادات دریافتی فروشگاه‌ها، در این سری از بروزرسانی‌ها، ویژگی‌هایی به سازیتو افزوده شده که بیش‌ترین کاربرد را در میان درخواست‌ها داشته است که بررسی کامل آن‌ها پرداخته‌ایم.

دانلود سفارشات انتخابی

تهیه لیستی از سفارشات، اطلاعات کاربردی را در مورد هر یک از سفارشات و مشتریان به شما انتقال می‌دهد که می‌توانید از این اطلاعات به هنگام ارسال مرسوله و... استفاده کنید. پیش از این امکان دانلود سفارشات در سازیتو برای فروشگاه‌های اینترنتی در نظر گرفته شده بود و تنها با کلیک بر دکمه سفارشات لیست تمام سفارشات به صورت یکجا دانلود می‌شد.

دانلود سفارشات انتخابی

در آخرین بروزرسانی سازیتو امکان دانلود سفارشات انتخابی به فروشگاه‌های اینترنتی اضافه شده است که می‌توانید سفارشات مد نظر خود را انتخاب کنید و روی دکمه دانلود کلیک کنید. برای اطلاع از آموزش کامل به صفحه آموزش سازیتو، قسمت سفارشات مراجعه کنید.

اتصال تصویر مرتبط به تنوع محصول

تا به حال توجه کرده‌اید که وقتی می‌خواهیم محصولی را آنلاین خریداری کنیم، با انتخاب محصول با رنگ مورد نظرمان، توقع داریم تصویر محصول مرتبط با رنگ انتخابی‌مان را مشاهده کنیم. شاید ندیدن تصویر مرتبط، ما را از خرید منصرف نکند اما آن حس رضایتی که در لحظه اول باید به ما دست دهد را منتقل نمی‌کند.

طراحی فروشگاه اینترنتی

در بروزرسانی اخیر، سازیتو با در نظر گرفتن این نیاز، ویژگی نمایش تصویر مرتبط با تنوع محصول را به فروشگاه‌های اینترنتی اضافه کرده است. اگر محصولاتی در فروشگاه اینترنتی خود به فروش می‌رسانید که در چندین رنگ و سایز موجود است و هر یک از آن‌ها تصاویر منحصر به فرد و متفاوتی دارند؛ این ویژگی به شما کمک می‌کند تا مشتریان با انتخاب محصول، تصویر مرتبط با تنوع مورد نظر را ببینند.

به این مثال توجه کنید:

در نظر بگیرید که ‌کتاب‌فروشی اینترنتی‌ دارید و کتاب‌های خود را در دو جلد نرم و سخت به فروش می‌رسانید و تصاویر هر یک از این نوع‌ جلد‌ها، متفاوت با دیگری است. با اضافه کردن تنوع نوع جلد و انتخاب تصویر مرتبط با آن، مشتریان با انتخاب جلد سخت، تصویر کتاب با جلد سخت را می‌بینند.

به مثال دوم توجه کنید:

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

در نظر داشته باشید که ‌فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی‌ دارید و یکی از اقلام شما در سه تنوع رنگی زرد، نارنجی و قرمز موجود است. مشتریان با انتخاب رنگ نارنجی، تصویر محصول نارنجی رنگ را مشاهده خواهند کرد.
برای مشاهده آموزش این ویژگی، به صفحه آموزش سازیتو، قسمت اتصال تصویر مرتبط مراجعه کنید.

تغییر رنگ برند

رنگ، شناسنامه بصری برند شماست. با استفاده از رنگ‌های مشخص در طراحی سایت فروشگاهی خود، شخصیت کسب و کار خود را شکل دهید. با توجه به اهمیت انتخاب رنگ در طراحی سایت فروشگاهی، از این پس فروشگاه‌ها قادر به انتخاب رنگ برند خود هستند.

تغییر رنگ برند فروشگاه اینترنتی

برای انتخاب رنگ برند، در قسمت ویرایش پوسته، شخصی‌سازی روی گزینه رنگ برند کلیک کنید و رنگ دلخواه خود را مشخص کنید و در نهایت روی دکمه ذخیره کلیک کنید. 

چه قسمت‌هایی با انتخاب رنگ تغییر می‌کند؟

  • دکمه‌های فعال در صفحه (تماس، شبکه‌های اجتماعی، اضافه کردن به سبد خرید و...)
  • عناوین در منوی هدر
  • قیمت و نوع محصول در صفحه محصول
  • عناوین دکمه‌ها 

با انتخاب رنگ دلخواه خود، دکمه‌های فروشگاه اینترنتی به رنگ انتخابی شما تغییر پیدا خواهند کرد. اگر شما هم می‌خواهید همانند فروشگاه‌های زیر، رنگ منحصر به فرد برند خود را انتخاب کنید، آموزش استفاده از این ویژگی را در ‌صفحه آموزش‌ مطالعه کنید

فروشگاه‌هایی که از این ویژگی استفاده کرده‌اند:

فروشگاه لوازم آرایشی راملی

فروشگاه اینتترنتی لوازم ارایشی راملی با رنگ برند بنفش

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایش راملی

فروشگاه اینترنتی تابلوهای دکوراتیو framed

فروشگاه اینترنتی framed با رنگ سازمانی تیفانی

فروشگاه اینترنتی تابلوهای دکوراتیو فریم

فروشگاه اینترنتی ایما شاپ

فروشگاه اینترنتی ایما شاپ با رنگ برند آبی

فروشگاه اینترنتی ایما شاپ

پس کرایه

روش‌های متعددی برای ارسال محصول وجود دارد که یکی از این روش‌های ارسال که روش پرداخت نیز محسوب می‌شود، سرویس پس کرایه است. روش پس کرایه یا پرداخت در محل، یکی از روش‌های کاربردی برای کسب و کارهای اینترنتی خرد است که مشتریان بعد از ثبت سفارش، به جای پرداخت آنلاین، هزینه محصول را به هنگام دریافت کالا با احتساب هزینه متغیر پستی، پرداخت می‌کنند.

روش پس کرایه در فروشگاه ساز سازیتو
با توجه به کاربردی بودن این روش برای برخی از کسب و کارها، روش ارسالی پس‌کرایه در سازیتو برای فروشگاه‌های اینترنتی فراهم شده است. برای فعال کردن این ویژگی، کافیست وارد بخش تنظیمات ارسال شوید و گزینه‌ی ارسالی پس‌کرایه را فعال کرده و با کلیک بر روی دکمه تنظیمات، وضعیت نمایش این گزینه را روی یکی از موارد موجود تنظیم کنید. 
 

نتیجه‌گیری

سازیتو همواره در تلاش ارائه و بهبود خدماتی است که به پیشرفت و توسعه ‌کسب و کارهای اینترنتی‌‌ کمک می‌کند. توسعه و پیشرفت فروشگاه‌های اینترنتی عامل پیشرفت و توسعه سازیتو نیز هست؛ به همین جهت در صورت وجود هر گونه پیشنهاد و انتقاد سازنده، از طریق روش‌های ارتباطی موجود، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.