زمان مطالعه ۲ دقیقه

اضافه کردن الوپیک به روش‌های ارسال فروشگاه

اضافه کردن الوپیک به روش‌های ارسال فروشگاه

یکی از مواردی که سازیتو همیشه برای تحقق آن تلاش میکند، آسان کردن روند مدیریت، فروش و ارسال محصولات از طریق سرویس‌هایی که ارائه می‌کند است. در همین راستا امکان ارسال سفارشات از طریق پنل مدیریت سازیتو با استفاده از پیک‌های الوپیک به روش‌های ارسال فروشگاه‌ساز سازیتو اضافه شد. در ادامه در مورد نحوه فعال‌سازی و استفاده از سرویس الوپیک از طریق پنل فروشگاه ساز توضیح خواهیم داد.

یکی از مواردی که سازیتو همیشه برای تحقق آن تلاش میکند، آسان کردن روند مدیریت، فروش و ارسال محصولات از طریق سرویس‌هایی که ارائه می‌کند است. در همین راستا امکان ارسال سفارشات از طریق پنل مدیریت سازیتو با استفاده از پیک‌های الوپیک به روش‌های ارسال فروشگاه‌ساز سازیتو اضافه شد.

در ادامه در مورد نحوه فعال‌سازی و استفاده از سرویس الوپیک از طریق پنل فروشگاه ساز توضیح خواهیم داد.

نحوه فعال‌سازی سرویس ارسال الوپیک

در حال حاضر سرویس الوپیک فقط برای فروشگاه‌هایی که ساکن تهران هستند قابل استفاده است. برای اضافه کردن الوپیک به روش‌های ارسال فروشگاه، ابتدا وارد صفحه «تنظیمات» شوید و در بخش «اطلاعات فروشگاه» آدرس پستی و محل دقیق مبداء را روی نقشه مشخص کنید.

ارسال محصولات فروشگاه با الوپیک

سپس از بخش «تنظیمات ارسال» سرویس الوپیک را فعال کنید. بعد از فعال‌سازی در صورتی که مشتری هنگام خرید، الوپیک را انتخاب کند، با مشخص کردن آدرس مقصد روی نقشه، قیمت ارسال محاسبه می‌شود و همراه مبلغ سفارش از مشتری دریافت میگردد.

در صورتی که نیاز دارید مبلغی اضافه‌تر روی هزینه ارسال الوپیک دریافت کنید می‌توانید با کلیک روی «تغییر قیمت» مبلغ اضافه را وارد نمایید.

فروشگاه ساز فارسی رایگان سازیتو

نحوه ارسال سفارشات با الوپیک

سفارشاتی که نحوه ارسال آن‌ها الوپیک است علاوه بر بخش‌های «اطلاعات سفارش» و «اطلاعات محصولات و پرداخت» دارای بخش جدیدی با عنوان «ارسال سفارش» هستند که در این قسمت می‌توانید مبداء و مقصد مشخص شده، هزینه‌ای که مشتری پرداخت کرده و مبلغ محاسبه شده جدید را مشاهده کنید.

فروشگاه ساز آنلاین با لجستیک

هزینه حمل پرداخت شده مبلغی است که مشتری هنگام خرید پرداخت کرده و مبلغ جدید هزینه‌ی محاسبه شده‌ی جدید الوپیک است.

دقت کنید که ممکن است مبلغ پرداخت شده با مبلغ جدید محاسبه شده به خاطر شرایط زمانی مختلف متفاوت باشه.

برای ارسال سفارش از طریق الوپیک روی دکمه «درخواست پیک» کلیک کنید. بعد از قبول درخواست از طرف پیک، می‌توانید اطلاعات مربوط به پیک، محل دقیق و همچنین وضعیت ارسال را مشاهده کنید.