زمان مطالعه ۳ دقیقه

امکان جدید: اضافه شدن کامپوننت «بنر جدولی»

امکان جدید: اضافه شدن کامپوننت «بنر جدولی»

سازیتو کامپوننت جدیدی به نام «بنر جدولی» به فروشگاه ساز اضافه کرده است که با استفاده از آن می‌توانید تنوع بیشتری به پوسته فروشگاه خود بدهید. در ادامه به صورت کامل در مورد نحوه استفاده از آن توضیح خواهیم داد.

سازیتو کامپوننت جدیدی به نام «بنر جدولی» به فروشگاه ساز اضافه کرده است که با استفاده از آن می‌توانید تنوع بیشتری به پوسته فروشگاه خود بدهید. در ادامه به صورت کامل در مورد نحوه استفاده از آن توضیح خواهیم داد.

برای استفاده از کامپوننت «بنر جدولی»، از پنل مدیریت فروشگاه، ابتدا وارد صفحه «ویرایش پوسته» شوید. سپس روی دکمه «تنظیمات و شخصی‌سازی پوسته» کلیک کنید. بعد از باز شدن بخش مربوط به طراحی پوسته، از پایین صفحه سمت راست روی دکمه «ویرایش بخش‌ها» کنید تا لیست کامپوننت‌های فعلی که در صفحه هستند نمایش داده شود، که می‌توانید تنظیمات آنها را تغییر دهید یا محل قرارگیری هر کدام را عوض کنید. از بخش بالایی لیست کامپوننت‌ها روی «اضافه کردن بخش جدید» کلیک کنید تا لیست کامپوننت‌های قابل استفاده نمایش داده شود. سپس کامپوننت «بنر جدولی» را پیدا کنید و با کلیک و کشیدن (Drag and Drop) این کامپوننت را در محلی که میخواهید نمایش داده شود رها کنید.

فروشگاه ساز رایگان سازیتو

بعد از اینکه کامپوننت به صفحه اضافه شد می‌توانید با بازگشت به «بخش‌های فعال» روی دکمه تنظیمات کامپوننت «بنر جدولی» کلیک کنید تا بتوانید تنظیمات مورد نظر خود را روی آن اعمال نمایید.

فروشگاه ساز حرفه ای سازیتو

در قسمت تنظیمات این کامپوننت موارد زیر را می‌توانید مشاهده کنید:

  • عنوان بخش بنر: عنوانی که بالای بخش بنر نمایش داده می‌شود (ضروری نیست)
  • تعداد بنرها: در این بخش می‌توانید تعداد بنر‌ها را از ۲ تا ۴ عدد تغییر دهید
  • فاصله بین بنرها: با استفاده از این مورد می‌توانید فاصله بین بنرها را اضافه یا حذف کنید
  • عرض بخش بنر: با استفاده از این مورد می‌توانید بخش مربوط به بنرها را به صورت تمام صفحه یا با عرض ثابت نمایش دهید (بهتر است که بنر تمام صفحه را با مقدار «بدون فاصله» در مورد قبلی با هم استفاده کنید)
  • سایز بنرها: در این بخش می‌توانید اندازه ارتفاع بنرها را تا ۵ سایز مختلف انتخاب کنید

در بخش پایینی تنظیمات، پیش‌نمایشی از بنرها مشاهده میکنید که با کلیک روی هر کدام امکان تغییر متن، عکس، لینک و رنگ پس‌زمینه را خواهید داشت.

فروشگاه ساز اینترنتی سازیتو

در ادامه می‌توانید چند تا از حالت‌هایی که با این کامپوننت می‌توانید ایجاد کنید را مشاهده نمایید.

بنر بدون فاصله و عرض تمام صفحه

فروشگاه ساز آنلاین سازیتو

بنر با فاصله و عرض ثابت

فروشگاه ساز فارسی سازیتو

بنر با فاصله، عرض ثابت و با رنگ پس‌زمینه

فروشگاه ساز رایگان و فارسی سازیتو