زمان مطالعه ۱۸ دقیقه

بهترین ربات‌های تلگرامی

بهترین ربات‌های تلگرامی

در این مقاله بهترین ربات‌های تلگرامی که برای بازاریابی تلگرامی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید را معرفی کرده‌ایم. این ربات‌ها از طریق نرم افزار به صورت خودکار عمل کرده و دستوراتی که به آن‌ها می‌دهید را اجرا می‌کنند.

در ژانویه ۲۰۲۱ تلگرام اعلام کرد که ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. این پلتفرم در سال ۲۰۲۰، با بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود تنها در Google play تبدیل به اصلی‌ترین رقیب واتس‌اپ و فیسبوک شد. در میان ویژگی‌های کاربردی تلگرام، ربات‌های تلگرامی تبدیل به یکی از با اهمیت‌ترین و محبوب‌ترین امکانات این پلتفرم شدند.

تلگرام یک سرویس پیام رسان مانند واتس‌اپ است که با رشد سریع این شرکت و ادعاهای مربوط به حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران، تبدیل به پلتفرمی مهم برای رشد کسب و کارها شد. در حال حاضر کسب و کارهای بسیاری برای فروش یا پشتیبانی محصولات خود از تلگرام استفاده می‌کنند، همین موضوع یکی از دلایلی است که پس از گذشت این همه سال به صورت روزانه تعداد کاربران این شبکه افزایش پیدا می‌کنند. اما ربات تلگرامی چیست؟ کاربردی‌ترین و بهترین ربات‌های تلگرامی کدام‌اند و چگونه می‌توانند به شما و کسب و کارتان کمک کنند؟

ربات تلگرامی چیست؟

ربات تلگرامی چیست؟

ربات تلگرامی مدل خاصی از کاربر تلگرامی است که انسان نیست بلکه یک برنامه‌ی کامپیوتری است  که می‌تواند به افراد، شرکت‌ها یا برندها خدمات مختلفی مانند ارسال اطلاعات، یادآوری، پخش آهنگ، ارسال پیام در یک کانال یا گروه و… ارائه دهد.
با استفاده از ربات‌های تلگرامی در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید نیاز مشتریان خود را بدون نیاز به نیروی انسانی برطرف کنید. برای مثال می‌توانید رباتی برای نمایش موجودی انبار، ثبت سفارشات، مشاهده‌ی مبلغ ارسال کالا، روش‌های ارسال کالا و… داشته باشید. البته بهتر است پیش از استفاده از ربات‌های تلگرامی‌، اقدام به طراحی سایت فروشگاهی نمایید تا مخاطبان از طریق سایت فروشگاهی‌تان به محصولات دسترسی داشته باشند. از همان ابتدا تلگرام برای تمامی سیستم عامل‌ها طراحی شد بنابراین کاربران با هر سیستم عاملی می‌توانند به آن دسترسی داشته و با شما در ارتباط باشند.
عملکرد ربات‌های تلگرامی به طور کلی از دید کاربران مخفی است زیرا از طریق یک واسط کاربری روی سرور اجرا می‌شوند و پلتفرم تلگرام آن‌ها روی پروتکل رمزنگاری شده خود یعنی MTproto مدیریت می‌کند.

مزیت‌های استفاده از تلگرام و ربات‌های تلگرامی

مزیت‌های استفاده از تلگرام و ربات‌های تلگرامی

رایگان بودن

تلگرام با صرف نظر از تعداد پیام‌ها و هدف استفاده شما از این پلتفرم (تجاری یا شخصی) کاملا رایگان است. به دلیل رایگان بودن آن برای کاربران و کسب و کارها، این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده‌ی موثر از آن، مشتریان بالقوه به دست بیاورید.
این پلتفرم و تمام امکانات آن مانند ساخت ربات‌های تلگرامی، رایگان است بنابراین برای ایجاد ارتباط بهتر با مشتریان خود، ارسال خبرنامه، ارائه پشتیبانی یا تعامل با آن‌ها می‌توانید از ربات‌های تلگرامی استفاده کنید.

ایجاد تعامل بهتر با مشتریان

اگر مشتریان‌تان در مقایسه با دیگر پلتفرم‌های پیام رسان، بیشتر فعالیت‌شان در تلگرام است، این یک موقعیت عالی برای ایجاد کنجکاوی در مشتریان و حفظ ارتباط‌تان با آن‌هاست. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، اکثر کسب و کارها نیاز به پشتیبانی شبانه روزی از مشتری‌های خود دارند، بنابراین می‌توانید برای کسب و کار خود به عنوان یک تیم پشتیبانی، ربات تلگرامی طراحی کنید تا در سریع‌ترین زمان به سوالات مشتریان پاسخ بدهند. این همان امکانی است که باعث افزایش تعامل با مشتریان و تبدیل کردن آن‌ها به مشتریان وفادار می‌شود.

امنیت ربات‌های تلگرامی

تا امروز هکرهای بسیاری سعی داشتند امنیت کاربران و اطلاعات این پلتفرم را به خطر بیندازند اما هیچ کدام موفق نشدند. تلگرام به صورت کلی با امنیت بسیار بالایی طراحی شده است زیرا تمام پیام‌ها به صورت رمزگذاری شده در این پلتفرم ارسال می‌شود. همین دلیل خوبی است برای اینکه فعالیت‌ها و اهداف کسب و کارتان را از طریق این پلتفرم انجام دهید. زیرا از تمام اطلاعات شما و مشتریان‌تان محافظت می‌شود.

دسترسی آسان

پلتفرم تلگرام تمام سیستم عامل‌های اصلی مانند اندروید، IOS، ویندوز، مک و لینوکس را پوشش می‌دهد. علاوه‌بر آن با ویژگی نسخه وب به شما این امکان را می‌دهد که مشتریان بالقوه خود را در مقیاس بسیار بزرگتر مورد هدف قرار دهید. 
بنابراین لازم نیست نگران دسترسی مشتریان خود به این پیام رسان باشید. با استفاده از ربات‌های تلگرامی می‌توانید به مشتریان خود اجازه دهید به سرعت اطلاعات مربوط به کسب و کارتان را بدون هیچ مشکلی، از هرکجا و در هر زمان، در اختیار داشته باشند.
سهولت دسترسی به این پلتفرم فرصتِ یافتن مشتریان جدید، افزایش فروش و افزایش نرخ تبدیل را در اختیار شما قرار می‌دهد. حتی با وجود فیلتر بودن تلگرام در ایران در سال‌های اخیر، همچنان افراد بسیار زیادی از این پلتفرم استفاده می‌کنند.
حال که از مزایای نامحدود تلگرام باخبر شدید، زمان آن رسیده که بهترین ربات‌های تلگرامی را بشناسید.

ربات YouTube Downloader

ربات YouTube Downloader

یوتیوب به عنوان بزرگ‌ترین رسانه‌ی ویدئویی، طرفداران بی‌شمار خود را دارد، افراد زیادی ساعت‌ها زمان خود را در یوتیوب می‌گذرانند. اگر شما هم کمی از یوتیوب استفاده کرده باشید قطعا متوجه‌ی جای خالی امکان دانلود ویدئو از یوتیوب شده‌اید. البته این امکان با خرید اشتراک پریمیوم برطرف شده است اما در صورتی که شما امکان خرید اشتراک را ندارید، راه حل شما استفاده از ربات تلگرامی  YouTube Downloader است.
کار با این ربات بسیار ساده است، کافی‌ست بعد از پیدا کردن ربات گزینه‌ی start/ را انتخاب کنید و بعد از دریافت پیام تاییدی از ربات YouTube Downloader‌، لینک ویدئوی یوتیوب مد نظرتان را ارسال کنید.

ربات Mp3Toolsbot

ربات Mp3Toolsbot

اگر شما هم به دنبال راهی برای تبدیل فایل‌ها با فرمت MP3 به فرمت OGG (یا ویس) هستید این ربات به ساده‌ترین شکل ممکن این امکان را برای شما فراهم کرده است. ربات Mp3Toolsbot بدون افت کیفیت حجم فایل را کاهش داده و برای شما ارسال می‌کند. پس از آنکه در قسمت جستجوی تلگرام ربات Mp3Toolsbot را یافتید گزینه‌ی start را برای فعال‌سازی ربات انتخاب کنید. 
پس از آنکه فایل MP3 را ارسال کردید برای آنکه فایل ویس را دریافت کنید باید گزینه‌ی Voice Converter را بفرستید. بعد از این مراحل با لمس گزینه‌ی save فایل در اختیار شما قرار می‌گیرد.
ربات Mp3Toolsbot مزایای دیگری نیز دارد، برای مثال با گزینه‌ی Tag Editor می‌توانید مشخصات اصلی فایل را مانند اسم آهنگ و خواننده را تغییر دهید.
یکی از ترفندهایی که با استفاده از این ربات می‌توانید برای کانال تلگرامی خود استفاده کنید، استفاده از قابلیت MP3 Cutter است. ربات Mp3Toolsbot به شما اجازه می‌دهد بخشی از آهنگ مورد نظرتان را برش داده و برای فردی ارسال کنید. علاوه‌بر آن با استفاده از گزینه‌ی album art به سادگی می‌توانید عکس کاور آهنگ را به عکس لوگوی کانال خود تغییر دهید.
ربات Mp3Toolsbot با توجه به امکاناتی که دارد یکی از کاربردی‌ترین و بهترین ربات‌های تلگرامی است.

ربات LikeBot

ربات LikeBot

در حال حاضر پلتفرم تلگرام امکان واکنش نشان دادن به پیام‌های مختلف و فرستادن پیام‌هایی در فرمت poll را امکان پذیر کرده است. اما ممکن است بخواهید در گروه یا کانال مربوط به کسب و کارتان پیامی ارسال کنید و با نظرسنجی در میان آن‌ها تعداد موافقان و مخالفان را بسنجید.
تصور کنید کسب و کاری در حوزه‌ی پوشاک دارید و می‌خواهید تعداد متقاضیان برای محصول مورد نظرتان را بررسی کنید. به راحتی با استفاده از این ربات می‌توانید از دو اموجی استفاده کرده و پیام مورد نظرتان را ارسال کنید.
برای کار کردن با این ربات کافی است مانند دیگر ربات‌های تلگرامی در ابتدا گزینه‌ی start را انتخاب کرده و پس از آن پست مورد نظرتان را که می‌تواند در قالب متن، عکس، ویدیو یا استیکر باشد را ارسال کنید. پس از ارسال پست می‌توانید اموجی مورد نظرتان را به آن اضافه کنید. در عین سادگی پست مورد نظر شما آماده است تا در کانال‌های تلگرامی خود ارسال کنید.

 ربات VoteBot

 ربات VoteBot

 ربات VoteBot تا پیش از آخرین آپدیت‌های تلگرام یکی از بهترین ربات‌های تلگرامی بود. البته همچنان در صورتی که از نسخه وب یا نسخه‌های قدیمی‌تر تلگرام استفاده می‌کنید این ربات برای شما کاربردی است.
 ربات VoteBot امکان ارسال نظرسنجی در گروه‌ها یا کانال‌های تلگرامی را برای شما مهیا می‌کند. با انتخاب گزینه‌ی start این ربات برای تلگرام شما فعال می‌شود. پس از آنکه ربات را فعال کردید می‌توانید سوال نظرسنجی خود را تایپ کرده و ارسال کنید.
پس از ارسال پیام در ابتدا گزینه‌ی اول مورد نظر خود که برای جواب سوال در نظر گرفته‌اید را ارسال کرده و پس از آن گزینه‌ی دوم را بفرستید. هنگامی که سوال شما تکمیل شد می‌توانید گزینه‌ی done/ و سپس publish poll را انتخاب نمایید.

ربات Regram

ربات Regram

کاربرانی که زمان زیادی را در اینستاگرام می‌گذرانند همیشه با اون موضوع مواجه می‌شوند که از پست، استوری، یا متن پروفایل فردی خوششان می‌آید اما امکان دانلود برایشان فراهم نیست.
ربات Regram به سادگی تمام اطلاعات مورد نیازتان را از اینستاگرام برای شما دانلود کرده و در اختیارتان قرار می‌دهد. در ابتدا در قسمت جستجوی تلگرام عبارت regrambot@ را نوشته و وارد ربات شوید. پس از آنکه گزینه‌ی start را انتخاب کردید، ربات از شما می‌خواهد که زبان مورد نظر خود را برای دریافت دستورات وارد کنید.
اگر می‌خواهید متن پروفایل فردی در اینستاگرام را دریافت کنید کافی است نام پیج را به تنهایی یا با عبارت @ یا با لینک URL ارسال کنید.
به دو صورت می‌توانید از ربات Regram استفاده کنید. شرایط اول به این گونه است که شما اشتراک این ربات را خریداری کرده و با وارد کردن نام صفحه، اطلاعات مورد نظرتان را دریافت کنید.
اما در روش دوم که شما قصد خرید اشتراک را ندارید، باید از گزینه‌ی directdownload/ استفاده نمایید. در این روش شما باید آیدی پیج اینستاگرام خود را وارد کرده، سپس صفحه‌ی Regrambotpage را در اینستاگرام پیدا کرده و کد فعال‌سازی که در تلگرام دریافت کرده‌اید را در دایرکت اینستاگرام این ربات ارسال نمایید تا اکانت اینستاگرام شما در این ربات ثبت شود.
در این شرایط کافی است پست و استوری مورد نظرتان را که در صفحات اینستاگرام می‌بینید را در دایرکت این ربات ارسال نمایید تا فایل آن را در تلگرام با بالاترین کیفیت دریافت کنید.
علاوه‌بر این ربات، ربات‌های تلگرامی دیگری نیز وجود دارند که به شما برای دانلود پست و استوری از اینستاگرام کمک می‌کنند.

ربات Wiki@

ربات Wiki@

زمانی که درباره‌ی کاربردی بودن ربات‌های تلگرامی صحبت می‌کنیم منظورمان این است که به هر اطلاعاتی نیاز داشته باشید به راحتی با استفاده از هرکدام از این ربات‌ها می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. برای مثال  ربات Wiki@ به شما کمک می‌کند تا در لحظه اطلاعات مورد نیازتان را در ویکی پدیا جستجو کرده و از جزئیات آن با خبر شوید.
تصور کنید در حال صحبت درباره‌ی برند گوچی هستید، برای دریافت اطلاعاتش کافی است در ابتدا Wiki@ را تایپ کرده و پس از آن عبارت Guccio Gucci را بنویسید تا لیستی از صفحه‌های مختلف برای شما نمایش داده شود.

ربات GIF@

ربات GIF@

افرادی زیادی با ربات GIF@ تلگرام آشنایی دارند. این ربات آخرین و جدیدترین گیف‌های تلگرام را در اختیارتان قرار می‌دهد. عملکرد آن تا حدی به ربات wiki@ نزدیک است. یعنی نیازی نیست که وارد صفحه‌ای مربوط به این ربات شوید. در هر صفحه چتی که باشید با تایپ کردن عبارت GIF@ و پس از آن نوشتن عبارتی که در مورد آن به دنبال گیف هستید، می‌توانید یک یا چند گیف را انتخاب کرده و ارسال کنید.

ربات gamebot@

ربات gamebot@

اگر شما هم از طرفداران بازی‌های آنلاین هستید و زمان‌هایی که در تلگرام سپری می‌کنید به دنبال این هستید که با دوستان‌تان یک سرگرمی داشته باشید، ربات gamebot@ راه‌حلی فوق‌العاده برای شماست.
کافی است ربات gamebot@ در صفحه‌ی چت‌تان تایپ کنید تا پنجره‌ای از لیست بازی‌های مختلف برای شما نمایش داده شود. البته می‌توانید بدون آنکه این بازی‌ها را برای فردی ارسال کنید، خودتان به تنهایی استفاده نمایید. این ربات را برای زمان‌هایی که به دنبال یک سرگرمی ساده هستید، به یاد بسپارید.

ربات mokubot@

ربات mokubot@

ربات mokubot@ همان ربات تلگرامی است که به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان از ارزش پول‌های مختلف باخبر شوید.  ممکن است کار کردن با این ربات تلگرامی کمی پیچیده به نظر برسد اما پس از کمی کار کردن با آن متوجه‌ی نحوه‌ی عملکرد آن خواهید شد.

ربات Prismabot@

ربات mokubot@

حال زمان آن رسیده است که یکی از بهترین ربات‌های تلگرامی را برای طرفداران عکاسی و ادیت عکس معرفی کنیم. احتمالا اسم اپلیکیشن پریزما یا پریسما به گوش‌تان خورده است. این برنامه به علت افکت‌های مختلفی که دارد در بین علاقه‌مندان به عکاسی محبوبیت بسیار زیادی دارد. این ربات یک برنامه‌ی مجزا نیز دارد که می‌توانید از طریق گوگل پلی استور یا اپ استور آن را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.
اما این ربات تلگرامی به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به دانلود و نصب این برنامه از افکت‌هایی که دارد استفاده کنید. مانند باقی ربات‌های تلگرامی‌، کافی است پس از جستجوی این ربات، عکس مورد نظرتان را ارسال کرده و با انتخاب یکی از افکت‌ها، عکس جدید را دریافت کنید.

ربات voicybot@

ربات voicybot@

تا به حال با این موضوع مواجه شده‌‌اید که یک فایل صوتی ویس رو بخواهید به پیام متنی تبدیل کنید؟
همیشه برای انجام دادن این کار باید زمان طولانی بگذارید و تمام فایل صوتی را گوش داده و آن را تایپ کنید.  اما ربات voicybot@ این امکان را برایتان فراهم می‌کند که ویس‌ها را به صورت نوشتار  به شما تحویل دهد. پیشنهاد ما به شما این است که حداقل یک‌بار از این ربات پرطرفدار که یکی از بهترین ربات‌های تلگرامی محسوب می‌شود، استفاده کنید.

ربات weatherman_bot@

ربات weatherman_bot@

ربات weatherman_bot@ به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌‌ترین و سریع‌ترین حالت ممکن به وضعیت آب و هوای مختلف دنیا یا محل سکونت‌تان دسترسی پیدا کنید. این ربات به علت عملکرد سریع و دقیق خود تبدیل به یکی از بهترین ربات‌های تلگرامی شده است.

ربات delorean_bot@

ربات delorean_bot@

 ربات delorean_bot@ به شما کمک می‌کند تا لحظات مهم را به خاطر بسپارید. این ربات هر سوال یا متنی را که برایش طراحی کنید، در زمان مورد نظرتان به شما یادآوری می‌کند. این اطلاع رسانی صورت یک پیام انجام می‌شود.

ربات دانلود آهنگ melobot

ربات دانلود آهنگ melobot

ربات‌های تلگرامی باعث شده‌اند دسترسی به آهنگ‌هایی که افراد به دنبال آن‌ها هستند بسیار ساده شود و به راحتی آهنگ‌ها را برای اطرافیان خود یا در کانال‌های تلگرامی ارسال کنید.
البته زمان زیادی است که افراد از ربات ملوبات استفاده می‌کنند و کاملا با آن آشنایی دارند، به همین دلیل یکی از بهترین ربات‌های تلگرامی است. کافی است پس از فعال کردن ربات و جوین شدن در کانال تلگرامی آن، اسم آهنگ مورد نظر و خواننده‌ی آن را بنویسید تا آهنگ با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ در اختیارتان قرار گیرد. البته همیشه نیازی نیست که اسم آهنگ را بنویسید. حتی اگر فقط اسم خواننده را بنویسید، لیستی از آهنگ‌های آن خواننده را می‌توانید مشاهده کنید.

ربات دانلود ویدئو از توییتر Twitter video Downloader

ربات دانلود ویدئو از توییتر Twitter video Downloader

توییتر مانند یوتیوب و اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار در سراسر جهان است. اما این پلتفرم نیز امکان دانلود ویدئو ندارد. با ربات دانلود ویدئو از توییتر یا Twitter video Downloader با ارسال لینک توییت مورد نظرتان می‌توانید فایل ویدئو را با بهترین کیفیت دریافت کنید.
برای فعال‌سازی ربات کافی است اسم ربات را در تلگرام خود جستجو کرده و گزینه‌ی start را انتخاب کنید. پس از ارسال لینک، کمی منتظر بمانید تا ویدئو بارگذاری شده و برای شما ارسال شود.

ربات جیمیل تلگرام Gmail Bot

ربات جیمیل تلگرام Gmail Bot

اگر برای کسب و کار اینترنتی‌تان از ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنید، این ربات کاربردی را می‌توانید به مشتریان خود معرفی کنید. چک کردن جیمیل با استفاده از تلفن همراه ممکن است کمی دشوار باشد زیرا صفحه نمایش تلفن همراه کوچک است و در میان انبوهی از ایمیل‌ها نیز ممکن است ایمیل شما دیده نشود.
ربات جیمیل تلگرام یک راه حل عالی برای افرادی است که می‌خواهند جیمیل خود را چک کنند اما به علت حواس‌پرتی، فراموش می‌کنند. اسم ربات جیمیل را در تلگرام خود جستجو کنید و پس از انتخاب گزینه start با وارد کردن آدرس جیمیل و پسوردتان، به ربات اجازه دهید تا به محتوای جیمیل شما دسترسی داشته باشد.
البته همانطور که در ابتدای مقاله درباره‌ی امنیت ربات‌های تلگرامی صحبت کردیم، نیازی به داشتن نگرانی درباره‌ی اطلاعات‌تان نیست، پس از جستجو متوجه‌ی تیک آبی در کنار این ربات که به معنای ایمن بودن آن است، خواهید شد، همچنین در این ربات خودتان می‌توانید دسترسی‌های آن را مشخص کنید.

ربات تبدیل فایل به تمامی فرمت‌ها newfileconverterbot@

ربات تبدیل فایل به تمامی فرمت‌ها newfileconverterbot@

دیگر برای تغییر دادن فرمت فایل‌ها، نیازی به نصب اپلیکیشن‌های مختلف ندارید. با استفاده از ربات newfileconverterbot@، به سادگی این کار را می‌توانید انجام دهید.
با ارسال فایل دلخواه‌تان برای ربات، ربات تلگرامی فرمت فایل را تشخیص داده و با استفاده از گزینه‌هایی که به شما نشان می‌دهد می‌توانید فرمت جدیدی برای فایل تعیین کرده و آن را تغییر دهید. در سال ۲۰۲۲ این ربات به علت کاربردی بودنش به یکی از بهترین ربات‌های تلگرامی تبدیل شد.

ربات رفع ریپورت تلگرام spambot

ربات رفع ریپورت تلگرام spambot

اگر یک پیام تبلیغاتی تکراری را برای افراد زیادی ارسال کنید، ممکن است اکانت شما در تلگرام ریپورت شود. برای رفع ریپورت باید مدت زمانی را منتظر بمانید تا افرادی که به آن‌ها پیام دادید، پاسخ بدهند، سپس شما جواب پیام‌های آن‌ها را بدهید تا تلگرام متوجه‌ی خطای رخ داده شود و آن را رفع کند. اما ربات رفع ریپورت تلگرام به شما کمک می‌کند تا درخواستی را جهت رفع ریپورت ارسال نمایید تا اکانت شما در دسترس قرار بگیرد.

ربات کوتاه کننده لینک TeURLbot

ربات کوتاه کننده لینک TeURLbot

اگر می‌خواهید یکی از محصولات سایت فروشگاهی‌تان را در کانال تلگرامی کسب و کار اینترنتی‌تان قرار دهید، به جای قرار دادن لینک‌های طولانی که ظاهر زیبایی ندارد، می‌توانید از ربات کوتاه کننده لینک استفاده نمایید تا تمام لینک‌ها یک شکل در کوچک‌ترین حالت ممکن در کانال شما قرار گیرند.

ربات جستجوگر آپارات در تلگرام ApaRobot

ربات جستجوگر آپارات در تلگرام ApaRobot

عملکرد این ربات به شکل ربات جستجوگر یوتیوب در تلگرام است. با ارسال لینک ویدئوی مورد نظرتان می‌توانید فایل ویدئو را دریافت کرده و از آن استفاده نمایید. اگر ویدئوی خاصی در نظر ندارید با ارسال یک موضوع برای ربات، می‌توانید لیست ویدئوهای پیشنهادی در آن موضوع را مشاهده نمایید.
علاوه‌بر تمامی ربات‌های تلگرامی که در این مقاله معرفی کردیم، ربات‌های بسیار دیگری وجود دارد که با اضافه کردن‌شان به گروه‌های تلگرامی، عملکردهای متفاوتی دارند. برای مثال ربات‌هایی وجود دارند که پیام ورود و خروج کاربران را حذف می‌کنند یا به پیام‌های مختلف ری‌اکشن نشان می‌دهند. همچنین باتوجه به نیاز خود می‌توانید یک ربات تلگرام طراحی کنید.

با استفاده از فروشگاه ساز سازیتو در سریع‌ترین زمان ممکن سایت اختصاصی خود را طراحی کنید.

نتیجه‌گیری

به دنبال فیلترینگ اینترنت در ایران، میزان بازدید از پست‌های تلگرامی دو برابر شده و کسب و کارهای بسیاری برای معرفی محصولات جدید خود اقدام به ساخت کانال‌های تلگرامی کردند تا مخاطبان بسیار سریع‌تر بتوانند از طریق سایت فروشگاهی کسب و کارها، سفارش خود را ثبت کنند. ما در این مقاله تلاش کردیم لیستی از پرطرفدارترین، کاربردی‌ترین و بهترین ربات‌های تلگرامی را در اختیارتان قرار دهیم تا استفاده از این پلتفرم برای شما راحت‌تر شود. قطعا یکی از دلایلی که تلگرام را به اصلی‌ترین رقیب واتس‌اپ تبدیل کرد، مزایای فوق‌العاده‌ی آن برای کاربران بود.