زمان مطالعه ۸ دقیقه

هزینه‌های راه اندازی فروشگاه اینترنتی

هزینه‌های راه اندازی فروشگاه اینترنتی

با اطلاع از هزینه‌های راه‌اندازی سایت فروشگاهی، راحت‌تر کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید و طراحی سایت .فروشگاهی خود را با پلتفرم مناسب انجام دهید

ما در این مقاله سعی کرده‌ایم، پاسخ سوالات زیر به طور کامل بررسی کنیم:

 


اگر قصد شروع یک کسب و کار را دارید یا صاحب یک کسب و کار فعال هستید، به نظر می‌رسد یکی از دغدغه‌های اولیه شما مربوط به هزینه‌های طراحی سایت فروشگاهی است که شاید شما را از ادامه مسیر در این راه منصرف کند، اما نگران نباشید راه‌های متعددی برای طراحی فروشگاه اینترنتی وجود دارد که با هزینه‌های بسیار کم و به صرفه کسب و کار شما را به دنیای دیجیتال معرفی می‌کند.

دیر یا زود همه کسب و کارهای سنتی برای یشرفت و بقا باید به سمت راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی آنلاین حرکت کنند؛ زیرا با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و حرکت افراد به سمت بروز شدن و تغییر نیاز افراد، این کمبود در کسب و کار حس خواهد شد.

پس اگر امروز تصمیم به راه‌اندازی سایت فروشگاهی کرده‌اید، زمان را از دست ندادید و فرصت مناسبی را برای ورود به این عرصه انتخاب کرده‌اید. با تصمیم به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، با سری سوالاتی مثل هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟ چه روش‌هایی برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی وجود دارد؟ کدام روش در طراحی فروشگاه اینرتنتی به صرفه است؟ ممکن است مواجه شوید و در دنیایی از اطلاعات به پاسخ صحیح آن‌ها نرسید و فکر کنید که ساخت فروشگاه اینترنتی، فرایند بسیار پیچیده و سختی است اما، واقعیت به دور از این است و ساخت فروشگاه اینترنتی به یکی از ساده‌ترین کارها مبدل شده است. ما تلاش می‌کنیم پاسخ سوالات مرتبط با هزینه راه اندازی سایت فروشگاهی را به دور از هرگونه سختی و پیچیدگی به طور کامل توضیح دهیم.

قبل از اینکه هزینه‌های طراحی سایت فروشگاهی را مورد بررسی دقیق قرار دهیم، به راه‌‌هایی که شما می‌توانید از طریق آن‌ها سایت فروشگاهی خود را راه‌اندازی کنید می‌پردازیم

روش‌های طراحی سایت فروشگاهی:

  • ساخت فروشگاه اینترنتی به کمک فروشگاه‌ساز
  • طراحی فروشگاه اینترنتی به کمک وردپرس
  • طراحی سایت فروشگاهی به کمک برنامه‌نویس

هریک از این روش‌ها شما را به هدف و مقصدی که برای شروع در نظر گرفته‌اید، خواهد رساند اما با روش‌های ساده تا بسیار پیچیده! برای سادگی هرچه بیشتر و کنارگذاشتن مسیر‌های پیچیده، با طراحی سایت فروشگاهی به کمک فروشگاه‌ساز شروع می‌کنیم که نه تنها به کار شما سرعت و راحتی می‌بخشد بلکه کم‌ترین هزینه را در قبال دیگر راه‌ها دارد.

هزینه‌های طراحی سایت فروشگاهی به کمک فروشگاه‌ ساز

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی

 

اگر طراحی سایت فروشگاهی را به به عنوان شغل اول یا مکمل کسب و کار خود انتخاب کردید و نگرانی زمان، هزینه، مدیریت سایت و از این قبیل دغدغه‌ها را دارید، همیشه راه حلی کاربردی برای نیاز‌های شما وجود دارد که مشکل این دغدغه‌ها را برای همیشه حل کند. روشی که ما به شما برای رفع این سوالات مطرح می‌کنیم، طراحی سایت فروشگاهی به کمک فروشگاه‌ساز است.

طراحی سایت فروشگاهی به کمک فروشگاه‌ساز، از روش‌هایی است که شما را در چند دقیقه صاحب کسب و کار دیجیتال می‌کند. بدون اینکه نیاز به دانش کد نویسی داشته باشد تنها با اضافه کردن محصول، فروشگاه شما آماده فروش محصولات افزوده شده است. حتی اگر در بازاریابی کسب و کار خود نیازمند کمک باشید هم تیم سازیتو در راهنمایی‌های اولیه همیشه همراه شماست.

یکی از بهترین روش‌ها میان پلتفرم‌های مختلف، فروشگاه ساز سازیتو است که به آسان کردن فرایند ساخت فروشگاه، دغدغه زمان راه اندازی فروشگاه اینترنتی را برای شما حل کرده است. همچنین، دیگر درگیر مشکلات فنی احتمالی نخواهید بود، سازیتو، تیم فنی کسب و کار شماست. از زمان ساخت فروشگاه تا تکمیل آن، پشتیبانی سازیتو هر لحظه همراه شماست.

از انتخاب فروشگاه ساز که بگذریم، نوبت به هزینه‌های راه اندازی فروشگاه اینترنتی می‌رسد:

هزینه طراحی سایت فروشاهی

 

قبل از معرفی تعرفه‌ها، باید این موارد را در نظر داشته باشیم که شما هیچ هزینه‌ای بابت هاست و طراحی سایت، قالب‌ها و امنیت سایت نمی‌پردازید همچنین با تهیه یکی از پلن‌های موجود، دامنه رایگان نیز در اختیار شما قرار داده می‌شود. شما می‌توانید پلن‌های ما رابه طور سه ماهه، شش ماهه و سالانه تهیه کنید که برای هر یک:

  • هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی سه ماهه: ماهی  ۳۰۱هزار تومان
  • هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی شش ماهه: ماهی ۲۸۳هزار تومان
  • هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی سالانه: ماهی ۲۵۱هزار تومان

برای امکاناتی که در قبال تعرفه‌ها پرداخت می‌کنید، ده‌ها امکانات به شما ارائه داده می‌شود که در قسمت تعرفه‌های فروشگاه‌ساز سازیتو می‌توانید به طور کامل مطالعه کنید. اگر هنوز فروشگاه‌تان را نساخته‌اید، روی تصویر زیر کلیک کنید:

ساخت فروشگاه آنلاین
همین حالا به صورت رایگان فروشگاه آنلاین بسازید!

اگر در انتخاب پلتفرم، هنوز تردید دارید مقاله ۲۵ دلیل برای اینکه فروشگاه ساز سازیتو را انتخاب کنید را از دست ندهید. 

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی به کمک وردپرس

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی

وقتی نام وردپرس به میان می‌اید همه یاداور رایگان بودن و بدون هزینه بودن آن می‌افتند؛ اما واقعیت چیز دیگری است. شاید نصب وردپرس رایگان باشد اما طراحی سایت فروشگاه به کمک وردپرس فرایند رایگانی نیست. شما باید برای هر یک از افزونه‌های فروشگاهی، هاست، دامنه، امکانات جانبی و … هزینه پرداخت کنید و این تازه اول راه است زیرا هر یک از ین موارد اندک یاد شده نیازمند تمدیدد با تعرفه جدید سال بعد هستند.

تا اینجای کار به نظر می‌رسد کار ساخت فروشگاه و هزینه‌های طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس به اتمام رسیده است، اما سخت در اشتباه هستید چون اکنون نیازمند یک نیروی متخصص برای مدیریت مسائل فنی سایت خود هستید و یک نیروی متخصص دیگر برای کار با پنل ورد پرس!

با این اوصاف در کنار هزینه‌های اولیه ساخت فروشگاه، هزینه‌های ادمین و نیروهای متخصص حول محور کسب و کار شما وجود دارد که با در نظر گرفتن سود اولیه یک کسب و کار نوپا و با یک حساب سرانگشی می‌توان گفت که دیگر انتخاب مناسبی نیست.

هزینه‌های اولیه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس:

  • خرید دامنه با پسوند‌های متفاوت و قیمت‌های متفاوت
  • خرید هاست یک ساله: ۱.۲ میلیون تا ۱.۵ میلیون تومان
  • قیمت افزونه ووکامرس: ۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان
  • قیمت افزونه فاکتور: ۴۰ هزار تومان
  • قیمت درگاه پرداخت: متغیر
  • قیمت افزونه پوست سئو: ۶۰ هزار تومان

اگر همه‌ی هزینه‌هایی که در بالا ذکر شده را براورد کنید چیزی حدود ۳ تا ۶ ملیون راه‌اندازی یک سایت فروشگاهی برای شما هزینه‌بر خواهد شد.

هزینه‌های راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی به طور اختصاصی

یک روش سنتی دیگر هم میان این روش‌ها وجود دارد که از گذشته تا به امروز، روشی رایج، اما هزینه بر و با کم و کاستی‌های مخصوص به خودش است. اگر به دنبال طراحی اختصاصی هستید و دو روش بالا برای شما کاربردی محسوب نمی‌شود، شما می‌توایند به طور اختصاصی و به کمک یک برنامه نویس سایت فروشگاهی دلخواه خود را داشته باشید.

پرهزینه ترین روش، طراحی سایت اختصاصی به کمک یک برنامه نویس است که بسته به خواسته‌های شما، طراحی سایت فروشگاهی بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان برای شما هزینه‌بر خواهد بود. اما باز تعرفه ساخت فروشگاه اینترنتی، بسته به نوع متخصص متفاوت است و پشتیبانی سایت از هزینه‌ای جدا از هزینه اولیه دارد.

نتیجه‌گیری

،ما سعی کردیم در این مقاله هزینه‌های راه اندازی فروشگاه اینرتنتی را به طور کامل توضیح دهیم تا با دیدی باز، برای ساخت فروشگاه اینترنتی تصمیم‌گیری کنید. توجه داشته باشید که هزینه‌های گفته شده همگی تقریبی هستند و قیمت‌های واقعی ممکن است از این احتمالات کلی نیز، بالاتر باشد یا با تغییر شرایط اقتصادی تغییر کند. پس با بررسی نیاز‌های خود، دغدغه‌های کلی و با در نظر گرفتن بودجه روش مناسب خود را انتخاب کنید.

اگر قصد طراحی سایت فروشگاهی را دارید و از تعرفه‌ و هزینه‌های طراحی سایت فروشگاهی به طور دقیق‌تر می‌خواهید آشنا شوید، با مرکز تماس ما با شماره 02188089647 در ارتباط باشید.