زمان مطالعه ۳ دقیقه

آغاز همکاری فروشگاه‌ساز سازیتو و ترب

آغاز همکاری فروشگاه‌ساز سازیتو و ترب

هدف اصلی تیم سازیتو همواره ارتقاء فروش فروشگاه‌های کاربران خود بوده و در این راستا بی‌وقفه قدم در مسیر رشد می‌گذارد. متاسرچ موتور جستجویی است که با نشان دادن فروشگاه‌های کوچک و بزرگ به ترتیب قیمت فروش محصولات، فروشگاه‌های متنوعی را به مشتریان نشان می‌دهد. در نتیجه برای برندهای کوچک‌تر که هزینه‌ی کمتری برای معرفی و تبلیغ خود می‌کنند، این امکان را فراهم کرده است که با استراتژی ارائه نرخ‌های رقابتی و کاهش حاشیه سود خود، در صدر لیست صفحه نتایج جستجو کاربران قرار گیرند و امکان رقابت با برندهای بزرگ را پیدا کنند.

هدف اصلی تیم سازیتو همواره ارتقاء فروش فروشگاه‌های کاربران خود بوده و در این راستا بی‌وقفه قدم در مسیر رشد می‌گذارد. متاسرچ موتور جستجویی است که با نشان دادن فروشگاه‌های کوچک و بزرگ به ترتیب قیمت فروش محصولات، فروشگاه‌های متنوعی را به مشتریان نشان می‌دهد. در نتیجه برای برندهای کوچک‌تر که هزینه‌ی کمتری برای معرفی و تبلیغ خود می‌کنند، این امکان را فراهم کرده است که با استراتژی ارائه نرخ‌های رقابتی و کاهش حاشیه سود خود، در صدر لیست صفحه نتایج جستجو کاربران قرار گیرند و امکان رقابت با برندهای بزرگ را پیدا کنند.

در بین تعداد زیادی سرویس فعال، ترب یکی از موفق‌ترین و شناخته‌شده‌ترین متاسرچ‌های حال حاضر ایران است. ترب با هدف معرفی فروشگاه‌های جدید و معتبر اینترنتی و ارائه‌ی شفاف قیمت‌ها به کاربران، در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده‌ است. این سرویس در قالب وبسایت اینترنتی با آدرس torob.com و اپلیکیشن موبایل در دسترس کاربران قرار دارد. صاحبان کسب و کار اینترنتی برای فروش کالا و محصولات متنوع می‌توانند با ثبت نام و همکاری با این سایت،‌ اطلاعات محصولات و خدمات خود را در نتایج جستجوی این متاسرچ به تعداد بیشتری از مشتریان قرار دهند و فروش بهتر و بیشتری را تجربه کنند.

ترب با بیش از پنج میلیون کاربر منحصر به فرد ماهیانه، اپلیکیشنی با بیش از شش‌صد هزار نصب فعال، همکاری با بیش از هزار و پانصد فروشگاه آنلاین از جمله دیجیکالا و … و رنک الکسای زیر پنجاه یکی از بهترین گزینه‌ها برای رشد کسب و کار شما خواهد بود.

از این پس تمام کاربران سازیتو برای افزایش بازدید و فروش خود می‌توانند بدون نیاز به مهارت فنی و در کمترین زمان محصول خود را در موتور جستجوی ترب قرار داده و از ۱۰۰ هزار تومان تخفیف ویژه کاربری سازیتو بهره‌مند شوند. کافی است از این لینک فرم ثبت‌نام را در سایت ترب پر کنید. بعد از آن شرایط همکاری برای شما ایمیل خواهد شد. اگر با شرایط همکاری موافق باشید، دسترسی به پنل ترب برای شما ارسال شده و بعد از شارژ ترب ظرف ۲ هفته و بدون نیاز به انجام کاری از سمت شما، محصولات‌تان به ترب اضافه خواهد شد. توجه داشته باشید جهت اضافه شدن به ترب داشتن نماد اعتماد الکترونیک الزامی است.

همچنین می‌توانید از پنل مدیریتی فروشگاه خود به منوی «کانال‌های فروش» مراجعه کنید و لیست کانال‌های مختلف و نحوه اتصال فروشگاه به آنها را مشاهده نمایید.

جهت دریافت مشاوره برای اضافه شدن به ترب با ایمیل shops@torob.ir یا آی‌دی تلگرام torob_sales@ تماس بگیرید.