زمان مطالعه ۱۲ دقیقه

آموزش فروش لباس زیر در اینستاگرام

آموزش فروش لباس زیر در اینستاگرام

لباس زیر همیشه یکی از پرفروش‌ترین لباس‌های خانم‌ها و آقایان بوده است و فروشگاه‌های اینستاگرامی نیز از فروش آن غافل نشده‌اند. در دنیایی که کسب و کارهای اینستاگرامی در تلاشند فرایند دسترسی ما به اقلام مورد نیازمان ساده‌تر شود از راه اندازی فروشگاه لباس زیر‌‌، این شغل پردرآمد غافل نشوید. 


فعالیت در اینستاگرام دیگر محدود به برخی کشورها، شهرها یا برندها نیست. در تمامی نقاط دنیا، تمامی افراد روزانه از اینستاگرام استفاده می‌کنند و به دنبال کسب درآمد از آن هستند. فروش لباس زیر به عنوان  یک کالای مصرفی، همیشه یکی از پرطرفدارترین کسب و کارها بوده.
اما در دنیای امروزی که تمامی افراد خریدهای خود را آنلاین انجام می‌دهند و حساسیت بیشتری روی خرید لباس‌هایشان به خرج می‌دهند، چگونه فروشگاه اینترنتی لباس زیر راه‌اندازی کنید؟ به کمک سازیتو با دانستن تکنیک‌های ‌فروش لباس زیر در اینستاگرام‌، دیگر نگران موانع و مشکلات احتمالی که در مسیر رخ می‌دهد، نباشید.

مزیت‌های ‌فروش لباس زیر در اینستاگرام‌، شغلی پردرآمد و کم‌هزینه

مزیت‌های ‌فروش لباس زیر در اینستاگرام‌، شغلی پردرآمد و کم‌هزینه

فروش لباس زیر در اینستاگرام‌‌، نیازی به اجاره مکان برای فروش محصولات‌تان ندارد، تنها با گوشی که در دست دارید می‌توانید به درآمد برسید. دیگر نیازی نیست به دنبال یک فروشگاه فیزیکی در بهترین جای شهر باشید.
فروش در اینستاگرام بدون محدودیت زمانی و مکانی است و افراد از همه جای دنیا می‌توانند از فروشگاه‌تان خرید کنند. مشتریان شما در تمامی روزهای سال و در هر ساعتی، قادر به ثبت خرید خود هستند. حتی در زمان‌هایی که سفر هستید یا به اینترنت دسترسی ندارید، می‌توانید با طراحی سایت فروشگاهی بدون دغدغه به فروشگاه اینترنتی خود رسیدگی کنید و نگران ثبت سفارش مشتریان نباشید.
اینستاگرام برای کسب درآمد هیچ محدودیت و سقفی ندارد. بدون نیاز به تجهیزات پیشرفته می‌توانید شروع به تولید محتوا و فروش در اینستاگرام کنید.

درآمد فروش لباس زیر در اینستاگرام

درآمد فروش لباس زیر در اینستاگرام

اگر در فکر راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لباس زیر هستید، بهتر است تمامی جوانب آن را بسنجید. اطلاع داشتن از سود فروش لباس زیر‌، یکی از مواردی است که نیاز به بررسی دقیق دارد. اما باید بدانید که درآمد فروش لباس زیر کاملا بستگی به میزان فروش شما دارد. درآمد شما از فروش لباس زیر‌، ضریب ۸ از ۱۰ می‌گیرد که همین موضوع باعث می‌شود یکی از پردرآمدترین مشاغل باشد.
البته برای رسیدن به همچین درآمدی باید تا حد زیادی، فوت و فن فروش در اینستاگرام را رعایت کنید. درست است که اینستاگرام بستری رایگان برای کسب و کارهای آنلاین، فراهم کرده است، اما برای رسیدن به موفقیت باید کمی دقت به خرج دهید.

تامین لباس زیر برای فروش اینترنتی

تامین لباس زیر برای فروش اینترنتی

برخی از خیاط‌ها در سال‌های اخیر، به صورت تخصصی شروع به دوخت و فروش لباس زیر کردند، پس از آن با راه‌اندازی یک پیج اینستاگرامی، محصولات خود را صورت آنلاین به فروش رساندند.
اما در صورتی که به فکر راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لباس زیر هستید اما در حوزه طراحی لباس تخصصی ندارید، می‌توانید از تامین کننده‌ها، به صورت عمده خرید کنید و پوشاکی که تهیه کردید را دی اینستاگرام یا سایت فروشگاهی‌تان به فروش برسانید.

مراحل ساخت فروشگاه لباس زیر در اینستاگرام

مراحل ساخت فروشگاه لباس زیر در اینستاگرام

به علت رابط کاربری آسان اینستاگرام، کار کردن با این پلتفرم بسیار ساده است اما باز کردن یک حساب کاربری بیزنسی، ممکن است کمی پیچیده‌تر از باز کردن حساب کاربری شخصی به نظر برسد. برای راه‌اندازی یک حساب کاربری در اینستاگرام برای کسب و کارتان با ما همراه باشید.

ساخت ایمیل مخصوص برند

اگر می‌خواهید کسب و کارتان از ابتدا حرفه‌ای باشد، نکات پایه را از ابتدا رعایت کنید. ساخت ایمیل با نام برند، کاربردهای بسیاری دارد. می‌توانید یک شماره تماس مخصوص کسب و کار خود تهیه کنید که در تمامی شبکه‌های اجتماعی با آن شماره فعالیت کنید. بنابراین می‌توانید حساب اینستاگرام خود را نیز با شماره یا ایمیل مخصوص برندتان راه اندازی کنید.
برای اعتبار بیشتر کسب و کار اینترنتی‌تان می‌توانید با همان ایمیل یک حساب کاربری فیسبوک بسازید و آن را به اینستاگرام‌تان متصل کنید.

طراحی لوگو

صاحبان کسب و کار بعد از مدتی به فکر طراحی لوگو مخصوص برند خود می‌افتند. اما هیچ چیز زیباتر از آن نیست که بعد از رسیدن محصول، مشتری با لوگوی مخصوص برندتان روی بسته‌ی خریدش مواجه شود. بهتر است همیشه به فکر برندینگ محصولات و کسب و کار اینستاگرامی خود باشید.
وقتی یک لوگو مخصوص برند خود داشته باشید، چشم مخاطب به دیدن لوگوی شما عادت می‌کند و هر کجا با آن مواجه شود به یاد برندتان می‌افتد.

طراحی لوگو را به دست طراحان گرافیک بسپارید تا آن‌ها با دانش خود بهترین تصویر را برایتان طراحی کنند، اما در صورتی که نمی‌خواهید از ابتدا هزینه‌ی زیادی پرداخت کنید، از وب‌سایت‌های لوگوساز استفاده کنید.

البته پیشنهاد ما به شما این است که در مدت زمان کوتاه، با تغییر لوگوی برندتان باعث سردرگمی مخاطب‌هایتان نشوید و با یک تصویر فعالیت کنید.

ساخت حساب کاربری بیزنسی در اینستاگرام 

پس از آنکه ایمیل یا شماره تماس را وارد کردید، شروع به بهینه سازی صفحه اینستاگرام خود کنید. برای انتخاب اسم کسب و کارتان کمی زمان بگذارید. برای طراحی لوگو می‌توانید از اسم برندتان استفاده کنید یا نمادی از معنای اسم برند لباس زیر شما باشد. در ادامه لوگوی خود را در قسمت تصویر پروفایل، آپلود کنید. در بخش بیو پروفایل‌تان توضیحات کوتاهی در مورد فروشگاه‌تان بنویسید. برای نوشتن متن در قسمت بیو می‌توانید پیج رقبایتان را بررسی کنید تا بهترین و کامل‌ترین متن را بنویسید. 
در طراحی لوگو، اسم برند و متن بیو به هیچ عنوان از برند دیگری کپی نکنید تا همیشه برجسته باشید. تا امروز افراد زیادی اقدام به فروش لباس زیر کردند پس برای شروع مطمئن شوید فروشگاه‌تان از همه نظر منحصر به فرد است.
در وب‌سایت‌های فروشگاهی سازیتو امکان اتصال حساب اینستاگرام به سایت فروشگاهی‌تان نیز وجود دارد. با انجام این کار، اگر مخاطب از طریق موتورهای جستجو با فروشگاه شما مواجه شد می‌تواند از پیج اینستاگرام‌تان بازدید کند و یک فالوور جدید به دست آورید.

هایلایت‌های کامل و دقیق

به صورت کلی رسالت هایلایت‌های اینستاگرام این است که مخاطب اطلاعاتی را که از متن بیو دریافت نکرده است بتواند در هایلایت‌ها پیدا کند. بنابراین از داشتن هایلایت‌های زیاد و بی‌ربط بپرهیزید. برای آنکه کسب و کار اینترنتی‌تان جلوه‌ی زیباتری داشته باشد می‌توانید برای هایلایت‌های خود کاور طراحی کنید.
حتما در بخش هایلایت‌های پیج‌تان یک هایلایت درباره ما داشته باشید تا مخاطب داستان پشت کسب و کارتان را بداند و راحت‌تر ارتباط برقرار کند. از سری هایلایت‌هایی که در فروش لباس زیر اهمیت دارد، هایلایت رضایت مشتری است. اگر مشتریان‌تان پس از دریافت محصول از خریدشان رضایت داشتند و عکسی برای‌تان ارسال کردند. پس از تایید آن‌ها، از مخاطب‌تان اجازه بگیرید و نظرش را استوری کنید. این کار باعث جلب اعتماد مشتری جدید می‌شود.
می‌توانید یک هایلایت درباره‌ی سایزبندی لباس‌ها، نحوه ارسال و زمان ارسال کالا نیز داشته باشید که مخاطب‌های کسب و کارتان راحت‌تر به جواب سوال‌هایشان برسند. در وب‌سایت‌های فروشگاهی سازیتو امکان تعریف فرم محصول وجود دارد که به راحتی می‌توانید از طریق این بخش مشخصات مربوط به سایز را از مخاطب بگیرید تا در ارسال لباس با مشکلی مواجه نشوید.
برای آنکه فرایند پرسش و پاسخ راحت‌تر پیش برود می‌توانید در بخش توضیحات محصولِ سایت فروشگاهی‌تان، تمامی توضیحات مربوط به ارسال محصولات را ذکر کنید.

وب‌سایت‌های فروشگاهی سازیتو فرایند درج توضیحات محصول، ارسال و پرداخت هزینه را به ساده‌ترین شکل برای شما درآورده است تا مشتریان خرید امن‌تری داشته باشند.

تکنیک‌های فروش لباس زیر در اینستاگرام 

تکنیک‌های فروش لباس زیر در اینستاگرام 

فروش در اینستاگرام به یک رقابت تنگاتنگ تبدیل شده است،‌ اما تولید محتوای اثرگذار همیشه برگ برنده‌ی شما خواهد بود. برای رسیدن به موفقیت در فروش لباس زیر در اینستاگرام‌، نکات تولید محتوایی که در ادامه گفته می‌شود را به یاد داشته باشید.

ویترین فروشگاه اینترنتی

عکس‌هایی که از محصولات‌تان به اشتراک می‌گذارید همان ویترینی است که در فروشگاه‌های فیزیکی و سنتی، افراد برای کسب و کار خود می‌چیدند و به آن اهمیت می‌دادند.
عکاسی لباس زیر بسیار اهمیت دارد زیرا این تمام چیزی است که مشتری مطابق آن تصمیم به خرید می‌گیرد پس تا جایی که می‌شود از عکس‌های باکیفیت استفاده کنید که رنگ لباس‌ها به درستی مشخص باشد. اگر عکس‌هایتانرا ادیت می‌کنید حواستان باشد رنگ لباس‌ها با آن چیزی که در واقعیت است، خیلی متفاوت نباشد.
خیلی از افراد از عکس‌های آماده و ژورنالی استفاده می‌کنند، اما پیشنهاد ما به شما این است که خودتان از محصولات عکاسی کنید، این امر باعث افزایش اعتماد مشتری می‌شود. سعی کنید از یک سبک عکاسی پیروی کنید تا همیشه ویترین فروشگاه اینترنتی شما بدرخشد.

رنگ برند

اگر دقت کرده باشید برخی رنگ‌ها ما را یاد یک کسب و کار می‌اندازند. برای مثال هر کجا یک قرمز به خصوص ببینیم به یاد شرکت کوکاکولا می‌افتیم. این اتفاق وقتی رخ می‌دهد که شما از یک رنگ برند مشخص پیروی کنید. از این رنگ برند در طراحی لوگو، قالب پیج اینستاگرام و فروشگاه اینترنتی خود می‌توانید استفاده کنید تا همیشه در ذهن مخاطبان‌تان ماندگار شوید.
سایت‌های فروشگاهی سازیتو امکان انتخاب رنگ برند را دارند، کافی‌ست کد رنگ برندتان را آپلود کنید تا تمامی نوشته‌های صفحه محصول، هدر، سبد خرید و… به همان رنگ تغییر پیدا کنند.

توضیحات محصول

توضیحاتی که برای محصولات‌تان در کپشن پست‌ها می‌نویسید باید کامل و دقیق باشند. تا حد امکان مسیر خرید مشتری را ساده کنید. تمام مشخصات محصول مربوط به سایز، جنس و رنگ را ذکر کنید. در صورتی که برای اطلاع از قیمت باید به دایرکت مراجعه کنند یا خرید خود را از طریق سایت فروشگاهی ثبت کنند، در توضیحات کپشن این موارد را بنویسید.
هنگام ثبت محصول در سایت فروشگاه‌ساز سازیتو می‌توانید از طریق بخش ویژگی جدید، رنگ‌بندی و سایزبندی محصولات‌تان را اضافه کنید.

محتوای ویدیویی

درست است که محتوای تصویری در فروش لباس زیر مهم است اما نباید از تاثیر محتوای ویدیویی در اینستاگرام غافل شوید. به سادگی با ویژگی ریلز اینستاگرام می‌توانید ویدیوهای کوتاه برای معرفی محصولات جدید، آنباکسینگ یا نحوه بسته بندی محصولات‌تان بگیرید.
علاوه بر جلب اعتماد مشتری که با محتوای ویدیویی به دست می‌آید، با این محتوا پیج شما به اکسپلور می‌رود و به افزایش فالوور می‌رسید. که البته افزایش فالوور همان افزایش فروش برای شماست.

محتوای آموزشی

قرار نیست پیج شما پر از عکس لباس زیر باشد، با کمی خلاقیت، محتوای پیج‌تان کاربردی و متنوع کنید. محتوای آموزشی می‌تواند درباره‌ی نحوه نگهداری، شستشو یا جنس لباس زیر باشد. همیشه حرفی برای گفتن داشته باشید تا مخاطب‌های بیشتری پیدا کنید.
پیش از انتشار محتوای آموزشی می‌توانید در قالب داستان‌سرایی، مخاطب‌هایتان را کنجکاو کنید و پست را در سه مرحله به صورت داستانی و رشته‌ای منتشر کنید.

هشتگ گذاری مفید

قابلیت هشتگ در اینستاگرام‌، باعث دسترسی راحت‌تر به محتوای پیج‌تان می‌شود، بنابراین به درستی از این ویژگی استفاده کنید تا مخاطب‌ هدف خود را به دست بیاورید. اگر زیر تمامی پست‌ها از هشتگ مخصوص به محصولات‌تان استفاده کنید، مخاطب با اولین جستجو به پیج شما می‌رسد. پس استفاده از هشتگ‌های نامناسب و غیرمرتبط با محصولات‌تان را فراموش کنید.

فعالیت مداوم 

مهم نیست که چه کسب و کاری دارید، همیشه برای رشد برندتان از یک برنامه‌ی مداوم و دقیق پیروی کنید. فعالیت مداوم و مستمر باعث می‌شود مخاطب شما را فراموش نکند و اعتماد آن‌ها به دست بیاورید. برای آنکه در فرایند انتشار محتوا وقفه نیفتد می‌توانید از پلتفرم‌هایی که انتشار پست را برای شما انجام می‌دهند استفاده کنید. در این صورت تنها کار شما، آپلود محتواست، تا به صورت خودکار در تاریخی که تنظیم کرده‌اید منتشر شود.

تبلیغات

زمانی که تمامی فرایند اولیه‌ی فروش لباس زیر در اینستاگرام را رعایت کردید وقت آن می‌رسد که شروع به تبلیغ برندتان در اینستاگرام کنید. استفاده از پیج‌های فالوور بالا که مخاطب هدف‌تان در آنجا فعالیت می‌کند برای تبلیغات اینستاگرامی ایده‌ی فوق‌العاده‌ای است.
برای کمپین تبلیغاتی خود در اینستاگرام، از قبل همه‌چیز را فراهم کنید، در صورتی که پیج شما ظاهر خوبی نداشته باشد، مخاطب‌ها بعد از یک نگاه سریعا خارج می‌شوند و هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید از دست می‌رود.

نمونه سایت فروش لباس زیر در سازیتو

نمونه سایت فروش لباس زیر در سازیتو

سازیتو در ۹ ماه گذشته افتخار همراهی لنا وفایی عزیز را در راه‌اندازی وب‌سایت فروشگاهی لباس زیر او را داشت. در این بازه زمانی شاهد افزایش فروش و رشد فالوورهای اینستاگرامی‌اش بودیم. 
سایت فروشگاهی اُ آندرور با استفاده از قابلیت‌های فروشگاهی سازیتو، چالش‌هایش در فرایند ثبت سفارش، دریافت مشخصات مشتریان، موجودی کالا و ثبت محصولات به پایان رسید. البته به گفته‌ی ایشان بیشترین استفاده‌اش از کد تخفیف بوده است.
شما نیز می‌توانید همین الان اقدام به ساخت فروشگاهی لباس زیر خود کنید تا یکی دیگر از مشتریان موفق ما باشید.

نتیجه‌گیری

فروش لباس زیر در اینستاگرام همیشه می‌تواند یک ایده‌ی جذاب برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی باشد. فقط کمی نیاز به دقت دارد تا همیشه مشتریان از خرید خود رضایت داشته باشند.
فروشگاه‌ساز سازیتو در این مسیر همراه شماست تا بهترین تجربه را در رابطه با راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی داشته باشید. دیگر برای ساخت سایت فروشگاهی نیازی به پرداخت هزینه زیاد و صرف زمان طولانی نیست. فقط در ۱۵ دقیقه، هر کجا که هستید وب‌سایت فروشگاه اینترنتی خود را رایگان بسازید.