زمان مطالعه ۲ دقیقه

امکان جدید: اضافه کردن صفحات داخلی به فروشگاه

امکان جدید: اضافه کردن صفحات داخلی به فروشگاه

بخش مدیریت صفحات داخلی به فروشگاه ساز سازیتو اضافه شد. از حالا امکان اضافه کردن و مدیریت صفحات مختلف به فروشگاه‌تان را خواهید داشت. میتوانید صفحاتی مانند درباره ما، ارتباط با ما، قوانین، سوالات متداول کاربران، شرایط خرید و… را به وب‌سایت خود اضافه کنید تا اطلاعات بیشتری در اختیار مخاطبانتان قرار دهید.

بخش مدیریت صفحات داخلی به فروشگاه ساز سازیتو اضافه شد. از حالا امکان اضافه کردن و مدیریت صفحات مختلف به فروشگاه‌تان را خواهید داشت. میتوانید صفحاتی مانند درباره ما، ارتباط با ما، قوانین، سوالات متداول کاربران، شرایط خرید و… را به وب‌سایت خود اضافه کنید تا اطلاعات بیشتری در اختیار مخاطبانتان قرار دهید.

چگونه می‌توانم صفحه جدید ایجاد کنم؟

در منوی اصلی مدیریت فروشگاه روی گزینه «دسته‌بندی و صفحات داخلی» کلیک کنید. سپس از سمت چپ در بالای روی دکمه «اضافه کردن صفحه جدید» کلیک نمایید و در بخشی که باز می‌شود عنوان صفحه و اطلاعاتی که میخواهید در آن صفحه نمایش داده شود را وارد کنید. بعد از تکمیل کردن اطلاعات، روی دکمه «اضافه کردن صفحه» کلیک کنید.

امکانات جدید فروشگاه ساز رایگان و حرفه‌ای سازیتو

سعی کنید برای صفحات فروشگاه از عنوان‌های کوتاه و گویا استفاده کنید.

در صفحه «صفحات داخلی» جدولی از صفحات فعلی مشاهده می‌کنید که امکان حذف و ویرایش آنها را خواهید داشت. با کلیک روی دکمه «مشاهده صفحه» می‌توانید صفحه مورد نظر را در فروشگاه مشاهده کنید.

چطور لینک صفحه را به منوی فروشگاه اضافه کنم؟

برای اضافه و کم کردن لینک‌های منوی اصلی فروشگاه به صفحه «ویرایش پوسته» مراجعه کنید. سپس با کلیک روی دکمه «تنظیمات و شخصی‌سازی پوسته» بخش مربوط به تنظیمات قسمت‌های مختلف فروشگاه باز خواهد شد.

شخصی سازی پوسته فروشگاه

در پایین صفحه، سمت راست، روی دکمه «ویرایش بخش‌ها» کلیک کنید. منویی باز می‌شود که شامل بخش‌های فعلی صفحه است. روی آیکن چرخ‌دنده‌ی مربوط به کامپوننت «هدر» کلیک کنید تا تنظیمات آن باز شود.

فروشگاه ساز رایگان سازیتو

سپس در جدول باز شده (شامل لیست دسته‌بندی‌ها و صفحات) مواردی که میخواهید در منوی فروشگاه نمایش داده شود را انتخاب کنید و روی دکمه «ذخیره تغییرات» کلیک نمایید. حالا برای اعمال شدن تغییرات روی فروشگاه از پایین صفحه، سمت چپ روی دکمه سبز «ذخیره تغییرات کلیک» کنید.