زمان مطالعه ۱۰ دقیقه

ایده راه اندازی سایت صنعتی

ایده راه اندازی سایت صنعتی

راه‌اندازی سایت فروشگاهی همیشه در حوزه پوشاک، لوازم آرایشی و اکسسوری نیست. شما می‌توانید برای محصولات صنعتی خودتان یک سایت صنعتی داشته باشید. ایده راه‌اندازی سایت صنعتی یک ایده‌ی نو و منحصر به فرد در ایران است، پس سریع دست به کار شوید.

پیشرفت تکنولوژی دیگر محدودیت ندارد، اگر به دنبال بیشتر شدن رونقِ کسب و کار صنعتی‌تان هستید، تاثیر طراحی سایت صنعتی را از یاد نبرید. همچنین تمامی کسب و کارهای در حال خارج شدن از حالت سنتی هستند، پس با این تغییرات همراه شوند.
تمامی رقبای شما به دنبال پیشرفت هستند و از تمامی کانال‌های بازاریابی برای افزایش مشتری و فروش استفاده می‌کنند، نباید جای شما میان آن‌ها خالی باشد.
طراحی سایت صنعتی باید ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد که باعث کاهش مشتریان نشود. سازیتو در این مسیر همراه شماست تا برای کسب و کار صنعتی خود، بهترین سایت فروشگاهی را راه‌اندازی کنید. 
در حالی که تمام افراد از اینترنت استفاده می‌کنند و ترجیح‌شان خرید آنلاین است، قطعا قطعات صنعتی را در اینترنت جستجو می‌کنند. بنابراین برای بیشتر دیده شدن محصولات‌تان چه بهتر که در بین پیشنهاداتی که موتورهای جستجو به مخاطبان نشان می‌دهد، حضور داشته باشید.
در ادامه‌ی مقاله با ما همراه باشید تا از فوت و فن‌های راه‌اندازی سایت صنعتی و امکانات مورد نیازش، آگاه شوید.

چه افرادی به طراحی سایت صنعتی نیاز دارند؟

چه افرادی به طراحی سایت صنعتی نیاز دارند؟

به طور کلی سایت‌های صنعتی مناسب شرکت‌های تولیدی و ارائه دهنده محصولات و خدمات در حوزه صنعت است. همچنین شرکت‌هایی که فعالیت بازرگانی دارند یا موسساتی که فعالیت و خدمات‌شان در حوزه بازاریابی صنعتی است.
برای تبدیل کردن محصولات یک کسب و کار به برند و ایجاد محبوبیت در بین افراد، باید اقدام به طراحی سایت صنعتی کنید. 
طراحی سایت صنعتی باید بسیار با دقت انجام شود زیرا در صورتی که سایت شما از متر و معیارهای یک سایت حرفه‌ای برخوردار نباشد، باعث کاهش فروش و از دست دادن مشتریان‌تان می‌شود.

اهمیت ساخت سایت صنعتی 

اهمیت ساخت سایت صنعتی 

هر میزان که برای داشتن فروشگاه فیزیکی و پیج اینستاگرام،‌ ارزش قائل هستید، به همان اندازه باید ساخت سایت صنعتی را نیز در برنامه بازاریابی خود قرار دهید. به یاد بسپارید که سایت صنعتی بیشتر از هر چیزی برای شما اعتبار و مشتری جدید می‌آورد.
هیچ چیز زیباتر از آن نیست که وقتی فردی به دنبال یک قطعه صنعتی می‌گردد، سایت شما اولین پیشنهادی باشد که گوگل، بزرگ‌ترین موتور جستجوی جهان، نشان می‌دهد.
وقتی که صحبت از دیجیتالی شدن تمامی کسب و کارها می‌شود، فکرتان را محدود نکنید چون فعالیت در دنیای دیجیتال، موثرترین روش تبلیغاتی و جذب مشتری است و هیچ محدودیتی ندارد.
اولین قدم برای تبدیل کسب و کارهای سنتی به کسب و کارهای پیشرفته، طراحی سایت است. شاید تا پیش از این به دلیل محدودیت تولید کننده و فروشنده، طراحی سایت فروشگاهی‌، ایده‌ی خوبی نبود اما امروز که رقابت در تمامی کسب و کارها بیشتر شده است بهتر است سایت صنعتی خودتان را داشته باشید.
در سایت صنعتی می‌توانید تمامی اطلاعات محصولات‌تان را وارد کنید، از کد تخفیف استفاده کنید، همچنین با مشتریان به صورت آنلاین در ارتباط باشید. تمامی این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا کسب و کار شما شکل حرفه‌ای به خودش بگیرید.

هزینه طراحی سایت صنعتی

هزینه طراحی سایت صنعتی

هزینه راه اندازی سایت صنعتی با توجه به امکاناتی که برای وب‌سایت‌تان نیاز دارید، متفاوت است. در سازیتو می‌توانید از نسخه‌های پایه، حرفه‌ای و پیشرفته استفاده کنید که هرکدام را می‌توانید به صورت ۳ ماهه، ۶ ماهه و سالانه تمدید کنید.
برای طراحی سایت صنعتی روش دیگری هم وجود دارد که طراحی وب‌سایت‌تان را به دست یک برنامه‌نویس بسپارید. که فرایند زمان‌بر و با هزینه‌ی بالایی است. اما اگر به فکر ذخیره‌ی منابع مالی هستید و می‌خواهید سریعا سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از فروشگاه‌ساز است.
با استفاده از فروشگاه‌ساز سازیتو دیگر نیازی به خرید هاست و پرداخت هزینه‌های جانبی ندارید. همچنین به صورت خودکار تمامی وب‌سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه شده است. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی با تیم پشتیبانی سازیتو در ارتباط باشید تا در این فرایند شما را همراهی کنند.
بعضی از کسب و کارها برای برندینگ محصولات خود ترجیح می‌دهند یک اپلیکیشن مختص به سایت‌شان نیز داشته باشند که هزینه‌ای جداگانه دارد اما در سازیتو بعد از ساخت سایت فروشگاهی‌تان یک وب اپلیکیشن نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد و نیازی به پرداخت هزینه‌ی اضافه نیست.

طراحی سایت صنعتی چه مزایایی دارد؟

طراحی سایت صنعتی چه مزایایی دارد؟

در قسمت قبلی به برخی از ویژگی‌ها و مزایای ساخت سایت صنعتی که نباید از آن‌ها غافل شوید، برای شما گفتیم. بنابراین همانطور که متوجه شده‌اید در صورت نداشتن سایت فروشگاهی‌، بخشی از مشتریان‌تان را از دست خواهید داد. 

فروش بدون محدودیت زمان و مکان

سایت فروشگاهی صنعتی به شما کمک می‌کند تا در تمامی ساعت‌ها و روزهای سال بدون وابستگی به زمان و مکان، محصولات‌تان را به فروش برسانید. کسب و کارهای اینستاگرامی تمام مدت درگیر پاسخ‌دهی به دایرکت‌های توضیحات محصول، قیمت و … هستند. اما در سایت فروشگاهی تمامی توضیحات محصول نوشته شده است و مشتری به راحتی می‌تواند خرید خود را ثبت کند. این موضوع به صرفه‌جویی در زمان شما و مشتریان هم کمک می‌کند.

تبلیغات رایگان

ساخت سایت فروشگاهی با سئوی بهینه شده برای شما یک کانال تبلیغاتی رایگان و دائمی است. دیگر مانند قبل نیازی به چاپ بنر و کاتالوگ نیست. سایت شما با در دسترس و در اختیار بودن همیشگی برای مشتریان، به صورت شبانه روزی برایتان می‌فروشد. همچنین فروش شما دیگر به آن شهری که در آن هستید محدود نمی‌شود و با جامعه آماری گسترده‌تری مواجه خواهید بود.

رتبه گوگل بالا

در صورتی که وب‌سایت فروشگاهی شما از سئو خوبی برخوردار باشد، درآمدتان چند برابر خواهد شد و به صورت روزانه مشتری جدید جذب می‌کنید.

کسب و کار حرفه‌ای

‌طراحی سایت صنعتی به کسب و کار شما ظاهری حرفه‌ای و شیک می‌دهد. به راحتی می‌توانید سفارشات را مدیریت کنید و لیست خریدها و محصولات پرفروش خود را داشته باشید. علاوه بر آن سایت صنعتی به کسب و کارتان اعتبار می‌بخشید. وقتی که مخاطب وارد سایت شما شده و با نماد الکترونیک سایت‌تان مواجه شود، اطمینان بیشتری پیدا خواهد کرد.
تمامی مزایای گفته شده در صورتی به تحقق می‌پیوندد که سایت شما به صورت بهینه طراحی شده باشد. در سازیتو تمامی امکانات و نیازهای یک سایت صنعتی از پیش آماده و طراحی شده است، بنابراین دغدغه‌ای در این مورد نخواهید داشت.

امکانات مورد نیاز یک سایت صنعتی منحصر به فرد

امکانات مورد نیاز یک سایت صنعتی منحصر به فرد

ویژگی‌ها و امکانات یک سایت صنعتی کمی با دیگر فروشگاه‌های اینترنتی متفاوت است. بنابراین هنگام طراحی سایت صنعتی دقت بیشتری به خرج دهید.

  • صفحه درباره ما
  • درج توضیحات محصول
  • دسته بندی محصولات و خدمات
  • امکان سئو سایت، بهینه سازی سایت
  • امکان درج تصویر
  • ساخت اپلیکیشن
  • امکان پرداخت امن
  • بخش وبلاگ
  • طراحی گرافیکی متناسب با نوع فعالیت شما
  • امکان درج رنگ برند
  • چت آنلاین
  • تاریخچه
  • چت آنلاین
  • اتصال سایت به اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی
  • طراحی سایت صنعتی رسپانسیو شده
  • و ….

تمامی این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا شما یک وب‌سایت صنعتی حرفه‌ای داشته باشید. وب‌سایت‌های فروشگاهی سازیتو تمامی این امکانات و ویژگی‌های بسیار دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهد. با سازیتو به صورت رایگان و فقط در ۱۵ دقیقه اقدام به ساخت سایت فروشگاهی کنید.

۴ نکته کلیدی برای طراحی سایت صنعتی

۴ نکته کلیدی برای طراحی سایت صنعتی

از ابتدای مقاله درباره اهمیت ساخت سایت صنعتی‌، مزایای ساخت سایت صنعتی، هزینه و… گفتیم. اما چه نکاتی باعث می‌شود درآمدتان از فروشگاه اینترنتی‌تان بالا برود و در صفحه اول گوگل دیده شوید.

۱- سئو سایت 

مهم نیست که کسب و کار شما در چه حوزه‌ای فعالیت دارد. باید بیشترین زمان خود را روی سئو وب‌سایت‌تان بگذارید. با سئو تمامی تلاش‌های شما پاسخ داده می‌شود. اولین تاثیری که سئو سایت می‌گذارد افزایش اعتماد و رضایت مشتری است. هرچه سایت شما و مقالات‌تان از سئوی بهتری برخوردار باشند، احتمال آنکه در صفحه گوگل دیده شوید بیشتر می‌شود. البته یک بخش از سئو در دست برنامه نویسان قرار دارد، بخش دیگر باید نویسنده شما اصول سئو را رعایت کند و از کلمه کلیدی‌های درستی استفاده کند.
اگر طراحی سایت خود را به یک برنامه نویس سپرده‌اید باید تمامی صفحات وب‌سایت‌تان را کاملا حرفه‌ای و مناسب تمامی مرورگرها کدنویسی کند. اما در سازیتو تمامی صفحات وب‌سایت‌تان از پیش سئو شده است علاوه بر آن تمامی صفحات از پروتکل امنیتی ssl برخوردار هستند که این موضوع نیز به سئو سایت شما بسیار کمک می‌کند.

۲- ریسپانسیو کردن سایت

سایت شما باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که وقتی مخاطب‌تان با گوشی همراه ر آن جستجو می‌کند، تمامی امکانات به خوبی دیده شود و نظم فرم سایت‌تان بهم نریزد. پس حتما به فردی که سایت شما را  کدنویسی می‌کند اطلاع دهید که سایت‌تان هم برای نسخه تلفن همراه و هم نسخه دسکتاپ، طراحی کند. در وب‌سایت‌های فروشگاهی سازیتو تمامی وب‌سایت‌ها برای تمامی نسخه‌های مورد نیازتان ریسپانسیو شده است.

۳- پرهیز از گذاشتن اطلاعات ناقص

وقتی فردی به سایت شما مراجعه می‌کند، توقع دارد تمامی توضیحات مورد نیازش در اختیارش قرار گرفته باشد و به صفحه‌ی دیگری ارجاع داده نشود. بنابراین تلاش کنید عکاسی محصولات‌تان به بهترین شکل باشد و با استفاده از ویژگی محصول در سازیتو جزئیات محصولات را وارد کنید.

۴- سادگی همراه با زیبایی

از شلوغ کردن تصاویر و صفحات وب‌سایت‌تان بپرهیزید. هرچه وب‌سایت شما ساده‌تر و دسترسی کاربران راحت‌تر باشد، جذاب، زیبا و کاربر پسندتر است. اگر کسب و کارتان رنگ برند دارد حتما آن را در طراحی سایت‌تان لحاظ کنید.

نمونه طراحی سایت صنعتی در سازیتو

نمونه طراحی سایت صنعتی در سازیتو

فروشگاه رنو ویکیلیان به مدت دوسال است که با سازیتو سایت صنعتی خود را افتتاح کرده است. موسس این فروشگاه، امیرحسین وکیلیان، این وب‌سایت فروشگاهی را راه‌اندازی کرده است. در این مدت زمان شاهد افزایش فروش، فالوور و نرخ حفظ مشتری این کسب و کار صنعتی بودیم. ویژگی‌های موردعلاقه‌ی این کسب و کار که بیشترین فایده را برایشان داشت قسمت وبلاگ و بنر است. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم وبلاگ وب‌سایت تاثیر بسزایی در سئو و دیده شدن سایت فروشگاهی شما دارد.

برای آنکه شما هم یکی از کارآفرینان موفق ما باشید همین الان به جمع ۱۳۱،۰۰۰ نفری مشتریان حرفه‌ای سازیتو بپیوندید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله درباره‌ی اهمیت طراحی سایت صنعتی به شما گفتیم. اینکه برای افزایش فروش، مشتری و آگاهی از برند، ساخت سایت صنعتی بسیار با اهمیت است.
اگر به دنبال رشد کسب و کارتان هستید و تا الان اقدام به ساخت سایت فروشگاهی نکرده‌اید همین الان سایت خود را در سازیتو به صورت رایگان طراحی کنید.
سازیتو با داشتن رابط کاربری ساده، تمامی امکانات مورد نیاز یک سایت صنعتی را فراهم آورده است تا به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید و برندتان را ارتقا دهید.