زمان مطالعه ۱۸ دقیقه

ترفندهای تلگرامی برای کسب و کارها

ترفندهای تلگرامی برای کسب و کارها

ترفندهای تلگرامی برای کسب و کارها به آن‌ها کمک می‌کند تا با افزایش کانال‌های فروش‌شان به رشد بیشتری برسند. این ترفندها‌ قابلیت‌هایی هستند که تلگرام به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده.


در حالی که تعداد کاربران زیادی از واتس‌اپ به عنوان پیام‌رسان استفاده می‌کنند، تلگرام با امنیت، سادگی و قابلیت‌هایی که دارد تبدیل به یکی از رقبای اصلی و جایگزینی مناسب برای آن شده است. اگر از طرفداران تلگرام هستید و حتی با وجود فیلترینگ از این پلتفرم استفاده می‌کنید، در این مقاله می‌توانید فهرست ترفندهای تلگرامی برای کسب و کارها را مرور کنید.
پیش از فیلترینگ، تلگرام ۴۰ میلیون کاربر و ۷۵۰ هزار کانال فارسی داشت. پس از فیلترینگ از محبوبیت تلگرام کم نشد و همچنان افراد بسیاری از این پلتفرم استفاده می‌کنند. با توجه به اصول دیجیتال مارکتینگ حضور کسب و کارها در شبکه‌های اجتماعی مختلف باعث وصل شدن شما به جامعه‌ای بزرگ‌تر، افزایش اعتماد کاربران و افزایش بازدید از سایت فروشگاهی‌تان می‌شود.

ایجاد پوشه‌های چت

ایجاد پوشه‌های چت

ایجاد پوشه‌های چت در تلگرام یکی از بهترین ترفندهای تلگرامی برای کسب و کارها است که باید نهایت استفاده را از آن ببرید. احتمالا شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید که فردی به شما پیام مهمی داده و آن پیام در میان انبوهی از کانال‌ها و گروه‌ها گم می‌شود. اکثر افراد عضو کانال‌ها و گروه‌های بسیاری هستند و این موضوع باعث می‌شود صفحه‌ی این پیام‌رسان بهم ریخته به نظر برسد. راه حل این مشکل، ایجاد پوشه‌های چت است. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا چت‌های خود را با برچسب‌های مختلف دسته‌بندی کرده و صفحه‌های چت تلگرام خود را مرتب کنید. با استفاده از این ترفند تلگرامی‌، پیام‌رسانی فوق‌العاده تمیز و مرتب خواهید داشت که مدیریت آن بسیار آسان‌تر می‌شود.
برای ایجاد پوشه‌های چت به بخش تنظیمات و سپس پوشه‌های چت یا chat folders رفته و برای چت‌های خود یک پوشه جدید ایجاد کنید. نامی برای آن انتخاب نمایید برای مثال کسب و کار. در این پوشه می‌توانید کانال‌‌ها و گروه‌هایی که برای کسب و کار هستند را اضافه کنید. علاوه‌بر آن می‌توانید انواع چت‌هایی که نمی‌خواهید در این پوشه گروه‌بندی شوند را اضافه کنید. پس از این گروه‌بندی، صفحه اصلی تلگرام به یک رابط کاربری تب دار منتقل می‌شود که مدیریت آن آسان‌تر است.

اضافه کردن و پیدا کردن افراد و گروه‌های نزدیک از لحاظ موقعیت مکانی

اضافه کردن و پیدا کردن افراد و گروه‌های نزدیک از لحاظ موقعیت مکانی

سال گذشته تلگرام یک ویژگی منحصر به فرد ارائه داد، آن هم امکان پیدا کردن کاربران و گروه‌های تلگرامی بر اساس موقعیت مکانی بود. این قابلیت برای زمان‌هایی که می‌خواهید شخصی را بدون به اشتراک گذاشتن شماره موبایل به لیست کاربران تلگرام خود اضافه کنید، بسیار مفید است.
همچنین اگر به کنفرانس‌ها یا وبینارهای زیادی می‌روید می‌توانید چندین گروه مرتبط با مکان و رویداد را پیدا کنید. برای استفاده از این ترفند تلگرامی، منوی تلگرام را باز کرده و به بخش «مخاطبین» بروید. در اینجا «افزودن افراد نزدیک» را انتخاب نمایید. قبلا برای استفاده از این قابلیت باید صفحه نمایش را باز نگه می‌داشتید اما اکنون با روشن کردن گزینه‌ی «Make Me Visible» در صفحه‌ی People Nearby، اطراف بدون نیاز به باز نگه داشتن صفحه می‌توانندپروفایل شما را تماشا کنند.

ویرایش پیام‌های ارسال شده

ویرایش پیام‌های ارسال شده

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که پیام مهمی ارسال کنید و در عرض چند ثانیه متوجه‌ی اشتباه تایپی فاحشی شوید؟ برای چنین مشکلی در تلگرام یک گزینه‌ی ویرایش برای پیام‌های ارسال شده وجود دارد، قابلیتی که در دیگر پلتفرم‌ها مانند واتس‌اپ، توییتر یا اینستاگرام وجود ندارد. برای استفاده از این ترفند تلگرامی تنها کاری که باید انجام دهید کلیک کردن روی پیام‌تان و انتخاب نماد ویرایش است. پس از انجام این مراحل می‌توانید پیام را ویرایش کنید. پس از ایجاد این تغییرات، یک برچسب ویرایش شده در پایین شما نمایش داده می‌شود. محدودیت زمانی برای ویرایش پیام‌ها تا ۴۸ ساعت پس از ارسال پیام است. اما اگر پیام‌ها را در چت پیام‌های ذخیره شده فرستاده باشید، بدون محدودیت می‌‌توانید پیام‌ها را ویرایش کنید.

ارسال پیام بی‌‌صدا و بدون ایجاد مزاحمت

ارسال پیام بی‌‌صدا و بدون ایجاد مزاحمت

مواقعی وجود دارد که فردی که به آن پیام می‌دهید در حال مطالعه، خواب یا در جلسه است و می‌خواهید بدون ایجاد مزاحمت برای آن شخص، پیامی ارسال کنید. در چنین شرایطی، قابلیتی به نام پیام‌ها بی‌صدا در تلگرام وجود دارد. 
حتی در شرایطی که گیرنده پیام DND را روشن نکرده باشد، ارسال پیام شما، صدا یا لرزشی ایجاد نمی‌کند. برای استفاده از این ترفند تلگرام پیام خود را تایپ کرده، پیش از ارسال، گزینه‌ی ارسال پیام را نگه داشته و گزینه‌ی «ارسال بدون صدا»‌ را انتخاب کنید.

ارسال پیام با زمان‌بندی

ارسال پیام با زمان‌بندی

برای اکثر کاربران، برنامه‌ریزی یک راه عالی برای رسیدن به بسیاری از وظایف در زمانی معین است. در حال حاضر افراد زیادی از زمان‌بندی ایمیل استفاده می‌کنند، اما دیدن این که تلگرام این ویژگی را برای پیام‌ها ارائه داده است، ترفند بسیار فوق‌العاده‌ای است.
فقط با نگه داشتن دکمه ارسال می‌توانید یک پیام را با برنامه‌ریزی قبلی ارسال کنید. در اینجا ابتدا گزینه‌ی «Schedule message»  را انتخاب کرده و سپس تاریخ و زمان پیام را انتخاب کنید. بعد از این مراحل، پیام در زمان دلخواه شما ارسال خواهد شد.

حذف پیام‌های دریافت شده

حذف پیام‌های دریافت شده

در تلگرام به راحتی می‌توانید پیام‌های خودتان را برای هر دو طرف چت حذف کنید اما آیا می‌دانستید که تلگرام ویژگی جدیدی را ارائه کرده است که به شما این امکان را می‌دهد که پیام‌های ارسال شده توسط سایر کاربران را نیز حذف کنید. این ویژگی برای کاربرانی که حریم خصوصی را به هرچیزیی ترجیح می‌دهند، بسیار کاربردی است. برای استفاده از این ترفند تلگرامی کافی است پیام دریافتی را انتخاب کرده و بر روی دکمه «حذف» ضربه بزنید. اکنون گزینه‌ی‌ «Also delete for X» را انتخاب کرده و روی حذف پیام ضربه بزنید. در این حالت پیام بدون هیچ ردی برای هر دو طرف ناپدید می‌شود.

از بین رفتن پیام‌ها به صورت خودکار

از بین رفتن پیام‌ها به صورت خودکار

از بین رفتن خودکار پیام‌ها یکی از محبوب‌ترین ترفندهای تلگرامی برای کسب و کارها است. اما تنها به گزینه جداگانه چت مخفی محدود شده بود. با این حال، در به روز رسانی اخیر می‌توانید فایل‌ها مانند عکس و ویدیو را در چت‌های معمولی به صورت خودکار حذف کنید. کافی است پس از انتخاب عکس یا ویدیو روی گزینه «تایمر» بزنید و با انتخاب مدت زمان مورد نظرتان، مطمئن باشید پس از آن مدت زمان، فایل از همه جا حذف می‌شود.

ویرایش ویدیو در تلگرام

ویرایش ویدیو در تلگرام

تلگرام پس از ارائه هر نسخه جدید به کاربران خود ثابت می‎کند که چیزی بیشتر از یک پیام رسان است و یک ابزار جامع برای حل تمام مشکلات شماست. تلگرام قبلا فقط یک ویرایشگر قدرتمند برای عکس داشت اما در آپدیت‌های اخیر خود ابزارهای پیشرفته‌ای برای ویرایش ویدیو ارائه داده است. در صفحه‌ی چت ویدیو مورد نظرتان را انتخاب کنید و پس از آن روی نماد تنظیمات ضربه بزنید تا ویرایشگر ویدیو باز شود. اینجا می‌توانید اشباع، کنتراست، نوردهی و موارد دیگر را تغییر دهید. اگر به دنبال یک ویرایشگر ویدیویی برای اصلاح رنگ و بهبود ظاهر ویدیو هستید، با ترفندهای تلگرام به راحتی نیازهایتان پوشش داده می‌شود.

اضافه کردن استیکرهای متحرک روی فیلم یا عکس

اضافه کردن استیکرهای متحرک روی فیلم یا عکس

در آخرین نسخه‌ی تلگرام می‌توانید استیکرهای متحرک تلگرام را روی تصاویر و روی ویدیوها اضافه کنید. استیکرهای متحرک تلگرام تبدیل به یکی ازترفندهای تلگرامی محبوب شده است، حال با اضافه کردن این استیکر متحرک محبوب خود می‌توانید به تصاویر جان ببخشید.
البته پس از افزودن استیکر، تصاویر به GIF تبدیل می‌شوند و ممکن است کمی کیفیت‌شان را از دست بدهند. برای استفاده از این قابلیت تلگرام، تصویر یا ویدیو را انتخاب کرده و با انتخاب نماد براش در پایین صفحه استیکر متحرک مورد نظرتان را انتخاب کرده و به تصویر یا ویدیو اضافه کنید.

 

با فروشگاه ساز سازیتو، در سریع‌ترین زمان ممکن سایت خودتان را طراحی کنید.

 

تنظیم پیام یادآوری

تنظیم پیام یادآوری

یادآوری در هر اپلیکیشن پیام‌رسان، یکی از پرطرفدارترین قابلیت‌ها بوده است و بالاخره می‌توانید از این قابلیت در تلگرام نیز استفاده کنید. البته این ترفند تلگرامی یک محدودیت دارد آن هم این است که از این قابلیت فقط در بخش پیام‌های ذخیره شده می‌توانید استفاده کنید.
یادآوری مورد نظرتان را بنویسید و دکمه‌ی ارسال را نگه دارید. در این مرحله «تنظیم یک یادآور»‌ را انتخاب کنید. تلگرام مانند تقویم گوگل یا سایر برنامه‌های مدیریت وظایف، اعلان یادآوری را ارسال می‌کند. ما بی‌صبرانه منتظریم تا امکان استفاده از این ترفند تلگرامی برای چت با دیگر کاربران به وجود آید.

استفاده از ربات‌های تلگرامی

استفاده از ربات‌های تلگرامی

پیش از این در مقاله‌ای به صورت جداگانه درباره‌ی ربات‌های تلگرامی و محبوبیت آن‌ها توضیح داده‌ایم. با استفاده از این ربات‌ها بدون خارج شدن از برنامه تلگرام می‌توانید به بسیاری از اطلاعات دسترسی داشته باشید. برای مثال با استفاده از ربات یوتیوب در تلگرام می‌توانید ویدیو دلخواه‌تان را دانلود نمایید یا هر آهنگی که به دنبال آن هستید را در کمتر از چند دقیقه دانلود کنید. در مقاله‌ی ذکر شده لیستی از پرطرفدارترین و کاربردی‌ترین ربات‌های تلگرام را معرفی کرده‌ایم.

حالت آهسته یا ایجاد فاصله زمانی برای ارسال پیام

حالت آهسته یا ایجاد فاصله زمانی برای ارسال پیام

اگر یک گروه تلگرامی برای کسب و کار خود دارید، این ترفند تلگرامی راه مناسبی برای جلوگیری از اسپم‌های غیرضروری و منظم‌تر کردن مکالمه‌ها است. پس از فعال کردن حالت آهسته می‌توانید یک بازه زمانی تعیین کنید، در چنین شرایطی اعضای گروه برای ارسال پیام در بازه زمانی تعریف شده، محدودیت خواهند داشت. به عنوان مثال اگر فاصله زمانی را ۱۵ ثانیه انتخاب کنید، پس از ارسال پیام، عضو گروه باید ۱۵ ثانیه صبر کند تا پیام دیگری ارسال کند. این ترفند تلگرامی قطعا ارزش هر یک از اعضا و پیام‌هایی که ارسال می‌کنند را افزایش می‌دهد. برای فعال کردن حالت آهسته، روی نام گروه ضربه زده، به قسمت ویرایش، مجوزها رفته و سپس حالت آهسته را روشن نمایید.

قابلیت کپی کردن یک بخش مشخص از متن

قابلیت کپی کردن یک بخش مشخص از متن

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران واتس‌اپ دارند، محدودیت این پیام‌رسان برای ویرایش متن است. برای مثال اگر شخصی پیامی ارسال کند،‌ امکان کپی کردن بخشی از متن وجود ندارد. برای این کار باید کل پیام را کپی کرده سپس در قسمت ارسال پیام، بخش دلخواه‌تان را کپی کنید.
با این وجود تلگرام یک راه عالی برای انتخاب و کپی بخشی از پیام ارائه کرده است. روی یک پیام ضربه زده و نگه دارید تا ابتدا آن را انتخاب کنید و سپس دوباره ضربه بزنید و نگه دارید تا بخشی از پیام خود را انتخاب کنید.

قابلیت ایجاد نظرسنجی

قابلیت ایجاد نظرسنجی

اگر از طرفداران نظرسنجی‌های توییتر و اینستاگرام هستید، اکنون می‌توانید همین ویژگی را در گروه‌های تلگرام نیز استفاده کنید. شما می‌توانید نظرسنجی‌های ناشناس و قابل مشاهده ایجاد کنید و همچنین آن‌ها را زمان‌بندی کنید. به غیر از نظرسنجی یک حالت مسابقه وجود دارد که می‌توانید ببینید چه کسی به چه چیزی رای داده است. بهترین قسمت این ترفند تلگرامی برای کسب و کارها آنجاست که می‌توانید نظرسنجی‌هایی با چندین پاسخ تنظیم کنید. بنابراین اگر یک گروه یا کانال تلگرامی دارید این بهترین راه برای مطلع شدن از نظر مخاطبان‌تان درباره‌ یک ایده نو است.

ارسال فایل غیر فشرده بدون تغییر پسوند فایل

ارسال فایل غیر فشرده بدون تغییر پسوند فایل

در واتس‌اپ و سایر برنامه‌های پیام‌رسان، با تغییر پسوند به PDF یا EXE، رسانه غیرفشرده ارسال می‌شود. در تلگرام برای ارسال فایل‌های رسانه‌ای غیرفشرده نیازی به این مسیر هک ندارید. فقط فایل خود را انتخاب کنید و روی منوی ۳ نقطه ضربه بزنید. پس از آن، «ارسال بدون فشرده سازی» را انتخاب کنید تا فایل شما به صورت غیر فشرده ارسال شود. این ترفند تلگرامی باعث شده تا بسیاری از دردسرها پایان یابند.

جلوگیری از عضو شدن در گروه‌ها

جلوگیری از عضو شدن در گروه‌ها

یکی از بدترین بخش‌های برنامه‌‌های پیام‌رسان این است که هر کسی می‌تواند شما را در گروه‌ها عضو کند. با این حال قسمت خوشحال کننده آنجاست که تلگرام به شما اجازه می‌دهد تا این دسترسی را غیرفعال کنید. این ترفند تلگرامی‌، قابلیت‌های دیگری را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. به عنوان مثل می‌توانید انتخاب کنید که چه افرادی اجازه‌ی عضو کردن یا عضو نکردن شما در گروه‌های مختلف را دارند.
برای غیرفعال کردن این دسترسی به بخش تنظیمات، حریم خصوصی و امنیت و سپس گروه‌ها بروید. گزینه‌ی مخاطبین من را تغییر داده و دسترسی همه‌ی کاربران را به never allow تغییر دهید.

تغییر شماره تلفن بدون از دست رفتن اطلاعات

تغییر شماره تلفن بدون از دست رفتن اطلاعات

در تلگرام بدون آنکه اطلاعات‌تان از بین برود می‌توانید شماره تلفن خود را تغییر دهید. اگر شما هم می‌خواهید شماره تماس خود را بدون پاک شدن چت‌های قبلی تغییر دهید، کافی است ابتدا روی قسمت تنظیمات و سپس روی شماره تلفن خود کلیک کنید.
پس از انجام این مراحل، تلگرام به شما اطلاعاتی درباره‌ی اتفاقاتی که پس از تغییر شماره رخ می‌دهد، در اختیارتان قرار می‌دهد. تمام پیام‌های شما به شماره جدید منتقل می‌شود و شماره جدید شما به طور خودکار به تلگرام فعلی شما اضافه می‌شود و مخاطبین مسدود شده را مسدود می‌کند. 

استفاده همزمان از چند حساب کاربری

استفاده همزمان از چند حساب کاربری

در آخرین آپدیت‌ها، تلگرام به شما اجازه می‌دهد تا چندین حساب کاربری داشته باشید. این ترفند تلگرامی برای اشخاصی که ترجیح می‌دهند حساب‌های کاری و شخصی خود را جدا نگه دارند بسیار کاربردی است. برای افزودن یک حساب جدید کافی است علامت بعلاوه‌ای که زیر شماره تلفن فعلی شما قرار دارد را انتخاب کنید. پس از آن تنها کاری که باید انجام دهید وارد کردن شماره تماس جدید با پیشوند کشوری که در آن زندگی می‌کنید و منتظر ماندن برای دریافت پیامک تایید است. 

شخصی‌سازی کردن تم تلگرام

شخصی‌سازی کردن تم تلگرام

امکان شخصی‌سازی تلگرام یکی از ترفندهای دوست داشتنی این پلتفرم است. با این قابلیت می‌توانید انتخاب کنید که پیام‌رسان تلگرام شما به چه شکل به نظر می‌رسد. برای استفاده از این قابلیت به بخش تنظیمات و سپس تنظیمات چت را انتخاب کنید. وقتی که گزینه‌ی تم را پیدا کردید گزینه‌ی «Create New Theme» را انتخاب کنید. پس از انتخاب یک اسم برای تم مورد نظرتان، روی گزینه‌ی ok کلیک کنید.
بعد از ساخت تم مورد نظرتان یک دکمه رنگ جدید مشاهده می‌کنید. آن را انتخاب کنید سپس رنگ هر بخش را با توجه به سلیقه خود تغییر دهید. پس از ویرایش کردن بخش‌های مختلف، گزینه save theme را انتخاب کنید تا تم طراحی شده‌ی شما ذخیره و اعمال شود.

قابلیت قفل کردن چت‌ها

قابلیت قفل کردن چت‌ها

این یک واقعیت است که تلگرام به دلیل تمرکزی که بر حفظ حریم خصوصی دارد محبوب شده است. تلگرام به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا چت‌های خود را قفل کنند. این ترفند تلگرامی برای زمان‌هایی که گوشی همراه‌تان دست فرد دیگری است بسیار کاربرد دارد. زمانی که چت‌های شما قفل است اگر کسی به شما پیام بدهد، پیام‌ها نمایش داده نمی‌شوند. برای فعال‌سازی این قابلیت به بخش تنظیمات، حریم شخصی و امنیت و سپس Passcode Lock بروید و آن را فعال کنید. پس از ایجاد رمز عبور و فعال‌سازی آن، می‌توانید با ضربه زدن روی علامت قفلی که در بالای صفحه سمت راست قرار دارد، چت‌ها را قفل کنید. همچنین می‌توانید یک بازه زمانی تعیین کنید که بعد از گذشت آن مدت زمان، چت‌های شما به صورت خودکار قفل شوند.

پین کردن پیام در کانال، گروه و صفحه‌های چت

پین کردن پیام در کانال، گروه و صفحه‌های چت

زمانی که شما برای افزایش فروش کسب و کار اینترنتی خود اقدام به ساخت کانال تلگرامی می‌کنید، ممکن است در قالب یک پیام بخواهید یک‌سری نکات را به اعضای کانال بگویید. نکاتی مانند نحوه‌ی ثبت سفارش، ارسال کالا و…
پس از گذشت مدتی با به اشتراک گذاشتن پست‌های مختلف ممکن است آن پیام در انبوهی از پیام‌های جدید ناپدید شود و کاربران شروع به پرسیدن سوال‌های تکراری کنند. در چنین شرایطی می‌توانید پیام مهم مورد نظر خود را کانال یا گروه پین کنید.

شخصی‌سازی کردن صدای اعلان‌ها

شخصی‌سازی کردن صدای اعلان‌ها

اگر دوست دارید صفحه‌های چت مورد علاقه‌تان را شخصی‌سازی کنید، احتمال زیاد از این ترفند تلگرامی استقبال خواهید کرد. این ترفند تلگرامی به شما اجازه می‌دهد یک فایل صوتی کوتاه را به عنوان صدای اعلان چت، تنظیم کنید. شناسایی پیام‌ها با استفاده از شخصی‌سازی صدای اعلان‌ها، بسیار ساده‌تر می‌شود. به خاطر داشته باشید که فایل صوتی باید کمتر از ۵ ثانیه و حداکثر ۳۰۰ کیلوبایت باشد.
کافی است فایل صوتی مورد نظرتان را در بخش ذخیره برای اعلان‌ها، بارگذاری کنید. اکنون فایل صوتی مورد نظرتان به لیست اعلان‌ها اضافه شده. حال می‌توانید از این صدا به عنوان صدای اعلان استفاده نمایید. 

مشخص کردن تایمر حذف خودکار برای چت تلگرام

مشخص کردن تایمر حذف خودکار برای چت تلگرام

اگر نمی‌خواهید پیام‌ها فضای ذخیره‌سازی دستگاه‌تان را پر کنند یا از چت‌های شخصی خود محافظت کنید، تایمر حذف خودکار یک ترفند تلگرامی برای شماست. زمانی که تایمر حذف خودکار را برای یک صفحه چت تنظیم می‌کنید، پس از اتمام زمان مشخص شده، تمام محتوای آن، از جمله تصاویر، فیلم‌ها و اسناد به طور خودکار حذف می‌شوند.
برای تنظیم زمان، تلگرام را باز کنید، به صفحه چت مورد نظر بروید و روی نام چت در بالا ضربه بزنید. پس از آن آیکون سه نقطه را انتخاب کرده و سپس گزینه Enable Auto-Delete را انتخاب کنید. بعد، بازه زمانی مورد نظر را مانند 1 روز، 1 هفته یا 1 ماه انتخاب کنید. 

مخفی کردن مشخصات تلگرام

مخفی کردن مشخصات تلگرام

در حالی که عکس‌های پروفایل به اکانت شما روح می‌بخشند، مواقعی وجود دارد که بخواهید عکس پروفایل خود را از افراد خاصی پنهان کنید. خوشبختانه تلگرام کنترل لازم روی نمایان بودن مشخصات پروفایل‌تان را به طور کامل ارائه می‌دهد.
برنامه تلگرام را باز کرده به بخش تنظیمات و سپس حریم خصوصی و امنیت بروید. حال روی Profile Photo کلیک کنید. سه گزینه جلوی شما قرار می‌گیرد.

  • همه (پیش‌فرض): به همه اجازه می‌دهد پروفایل شما را مشاهده کنند.
  • مخاطبین من: فقط به مخاطبین خود اجازه می‌دهید عکس پروفایل شما را مشاهده کنند.
  • هرگز با آن‌ها به اشتراک نگذارید: عکس نمایه خود را از افراد خاصی که مشخص کرده‌اید، مخفی می‌کند. گزینه‌ی  Never Share With را انتخاب کرده و سپس افرادی که می‌خواهید پروفایل خود را از آن‌ها مخفی کنید را انتخاب نمایید.

آیا بعد از فیلترینگ تلگرام باز هم ترفندهای تلگرامی کاربردی است؟

آیا بعد از فیلترینگ تلگرام باز هم ترفندهای تلگرامی کاربردی است؟

تاثیر منفی فیلترینگ تلگرام را نمیشه نادیده گرفت، گزارش‌های مختلف اعلام کرده‌اند تعداد کسب و کارها و درآمد افراد از تلگرام پس از فیلترینگ کاهش چشم‌گیری داشته است. با این وجود باز هم کانال‌های تلگرامی درآمدهای میلیونی دارند.
کانال‌هایی که با استفاده از روش‌های تلگرام مارکتینگ اقدام به راه‌اندازی کانال تلگرامی خود کردند و با ترفندهای افزایش اعضای کانال تلگرامی به درآمد رسیده‌اند. فروش محصولات و تولیدات شخصی، تبلیغات در تلگرام و همکاری در فروش همگی از روش‌های کسب درآمد از طریق تلگرام هستند.

نتیجه‌گیری

تلگرام ابزاری عالی برای ایجاد ارتباط بهتر و با امنیت بالا است. تلگرام با ویژگی‌های رمزگذاری و از بین رفتن خودکار اطلاعات به شما این امکان را می‌دهد تا رابط کاربری را تا میزان قابل توجهی شخصی‌سازی نمایید. ترفندهای تلگرامی برای کسب و کارها باعث رشد و توسعه کسب و کار اینترنتی شما می‌شود. پیشنهاد ما به شما استفاده از کانال‌های فروش مختلف است، ساخت سایت فروشگاهی یکی از روش‌هایی است که باعث سرعت بخشیدن به رشد کسب و کار شما می‌شود. سازیتو به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان و بدون نیاز به دانش فنی، اقدام به طراحی سایت فروشگاهی خود کنید.