زمان مطالعه ۱۶ دقیقه

راه‌اندازی عینک فروشی آنلاین

راه‌اندازی عینک فروشی آنلاین

نحوه‌ی کسب درآمد از فروش آنلاین عینک چگونه است؟ آیا کسی از فروشگاه اینترنتی، عینک می‌خرد؟ سود عینک فروشی آنلاین چقدر است؟ برای پاسخ به این سوال‌ها تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.


خرید و فروش آنلاین عینک ممکن است کمی عجیب و پیچیده به نظر برسد. در ابتدای دنیای آنلاین‌شاپ‌ها، افراد برای خرید پوشاک، محصولی که امروزه خرید آنلاین آن بسیار متداول است، دغدغه‌های بسیاری داشتند. دغدغه‌هایی مانند؛ رنگ، مدل، سایز، اعتماد به آنلاین‌شاپ‌ها، مطابقت داشتن طرح لباس با عکسی که مشاهده می‌کنند و...
اما به همان صورت که خرید و فروش اینرتنتی تمامی محصولات تبدیل به فرایندی ساده برای کسب درآمد شده است، خرید و فروش آنلاین عینک نیز دیگر فرآیند پیچیده‌ای نیست.
سالانه افراد زیادی تصمیم به خرید آنلاین عینک طبی و آفتابی می‌گیرند. اما به علت پیچیده بودن فرایند ثبت سفارش، پاسخ‌دهی و کیفیت نامناسب محصولات از این موضوع صرف نظر می‌کنند. خرید و فروش آنلاین عینک کمی متفاوت‌تر از دیگر فروشگاه‌های اینترنتی است. اما اگر به فکر راه‌اندازی فروشگاه آنلاین عینک هستید، نگران چیزی نباشید. در ادامه راجع به فوت و فن راه اندازی فروش آنلاین عینک صحبت خواهیم کرد تا بدون دغدغه، کسب و کار آنلاین خودتان را راه‌اندازی کنید.

میزان سرمایه‌ی اولیه و سود فروش آنلاین عینک

میزان سرمایه‌ی اولیه و سود فروش آنلاین عینک

بعد از آنکه تمامی کسب و کارهای سنتی به سوی دیجیتال کردن کسب و کارشان رفتند، هزینه‌های جانبی آن‌ها تا حد زیادی کاهش یافت. برای راه‌اندازی عینک فروشی آنلاین در اولین قدم به یک رایانه یا تلفن همراه نیاز دارید و شاید سرمایه‌ی اولیه مورد نیازتان کمتر از ۱۰ میلیون تومان باشد. فروشگاه آنلاین بدون هیچ محدودیتی در تمام ساعت‌ها و روزهای سال، محصولات‌تان را می‌فروشد و برای شما مشتری می‌آورد. کسب درآمد از اینستاگرام با میزان فروش شما رابطه مستقیم دارد. در فروشگاه اینترنتی دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای اجاره مکان، خرید تجهیزات و هزینه دکوراسیون نیست. بنابراین کافی است کمی زرنگ و خلاق باشید تا بیشترین درآمد را از فروش آنلاین عینک کسب کنید.

راهنمای قدم به قدم راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی عینک 

راهنمای قدم به قدم راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی عینک 

افرادی که قصد فروش آنلاین عینک را دارند، دو دسته هستند. یا یک فروشگاه عینک فروشی فیزیکی دارند و به فکر دیجیتالی کردن کسب و کار خود هستند یا برای اولین‌بار تصمیم به فروش آنلاین عینک دارند. تفاوتی ندارد که در کدام یک از این دو دسته هستید. برای یک راه‌اندازی عینک فروشی آنلاین باید مراحل زیر را طی کنید تا در دنیای آنلاین‌شاپ‌ها و کسب و کارهای اینترنتی موفق شوید.

برنامه ریزی و استراتژی

برای شروع کسب و کار آنلاین خود برنامه ریزی داشته باشید. مخاطب‌تان را بشناسید تا بهتر بتوانید نیازهای آن‌ها را برطرف کنید. شناخت مخاطب در هر مرحله از کسب و کارتان باعث پیشرفت دوچندان شما می‌شود. در ادامه تمامی کسب و کارهایی که رقیب‌تان هستند را بررسی و تحلیل کنید. تحلیل رقبا به شما کمک می‌کند تا فرایند ساده‌تری را برای راه‌اندازی عینک فروشی آنلاین خود پیش ببرید. می‌توانید ضعف‌هایی که رقبایتان در فروشگاه آنلاین خود دارند را بررسی کرده و آن‌ها را تکرار نکنید، همچنین از نقاط مثبت‌شان ایده بگیرید. بررسی رقبا باعث حذف آزمون و خطا می‌شود و بخش عظیمی از دغدغه‌های فرایند فروش آنلاین عینک را برای‌تان حذف می‌کند.
 به طور کلی پیش از ورود به دنیای دیجیتال، اطلاعات کاملی درباره‌ی رقبا و بازار هدف خود داشته باشید. اگر بتوانید کمبودهایی که در این بازار وجود دارد را شناسایی و رفع کنید، بدون شک به موفقیت خواهید رسید.

برنامه‌ی شما باید جواب سوال‌هایی مانند: به چه میزان سرمایه‌ی اولیه نیاز دارم؟ مخاطب‌های من چه افرادی هستند؟ از کجا می‌توانم این مخاطب‌ها را بیابم؟ بهترین کانال‌های بازاریابی برای کسب و کار من کدامند؟ چه رقبایی دارم؟ از چه شیوه‌ی تبلیغاتی استفاده کنم؟ و... را بدهد.

تامین محصولات

اگر فروشگاه فیزیکی فروش عینک دارید تنها کاری که باید انجام دهید عکاسی از محصولات‌، ساخت حساب کاربری اینستاگرام و ساخت سایت فروشگاهی است. در غیر این صورت باید روش‌های مختلف تامین محصولات‌تان را بررسی کنید. یکی از راه‌ها این است که به عینک فروشی‌ها رفته و به اندازه‌ی بودجه‌ای که دارید از محصولات آن‌ها خرید کنید. که در ابتدای راه ممکن است این روش برای شما بسیار پرهزینه باشد. روش دیگر تامین محصول، همکاری در فروش است. همکاری در فروش به این معناست که شما محصولات یک فروشگاه را به فروش برسانید و از فروش محصولات او، سود دریافت کنید. یکی دیگر از محبوب‌ترین روش‌های تامین کالا، دراپ شیپینگ است. در دراپ شیپینگ شما به صورت مستقیم با تولیدکنندگان در ارتباط هستید و به هیچ عنوان نگرانی‌ای بابت موجودی محصولات‌تان نخواهید داشت. انتخاب یکی از روش‌های تامین محصول برای فروش آنلاین عینک بستگی به مخاطبی که قصد جذب آن را دارید، دارد. ممکن است شما بخواهید محصولات‌تان را فقط به یک قشر مشخص از جامعه بفروشید، در چنین شرایطی قطعا نیاز است عینک‌های خاص و تک را موجود کنید.

تهیه‌ی فهرست هزینه‌ها

هرچند هزینه‌های شما در فروش آنلاین عینک به نسبت فروشگاه فیزیکی کم باشد، قطعا هزینه‌هایی مختص به خود را برای شما خواهد داشت. علاوه بر هزینه‌ی خرید محصول، خرید جعبه برای بسته‌بندی محصولات، ارسال و... را همچنان دارید. احتمال آنکه در ادامه‌ی مسیر راه‌اندازی عینک فروشی آنلاین نیاز به یک ادمین اینستاگرام پیدا کنید بسیار بالا است، یا شاید بخواهید یک سایت فروشگاهی طراحی کنید. پس تمامی هزینه‌ها را پیش‌بینی کنید تا در مسیر با مشکلی مواجه نشوید.

ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام

ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام برای فروش آنلاین عینک

سال‌هاست اینستاگرام به یکی از بزرگترین پلتفرم‌های فروش تبدیل شده است. خواه ناخواه تمامی کسب و کارها شروع به فعالیت در اینستاگرام می‌کنند، البته که حضور در این شبکه‌ی اجتماعی بسیار بااهمیت است و نباید از آن غافل شد.
اینستاگرام یک پلتفرم کاملا رایگان است و روزانه برای شما صدها مشتری جدید می‌آورد. اما در این پلتفرم همه چیز به بارگذاری عکس خلاصه نمی‌شود، مخصوصا برای تولید محتوای فروش آنلاین عینک باید حساسیت بیشتری به خرج دهید. 

  • عکس پروفایل: از عکس پروفایل فروشگاه‌تان شروع کنید. طراحی لوگو مخصوص برندتان یکی از کارهایی است که صاحبان کسب و کار از آن غافل می‌شوند و اهمیت آن را از یاد می‌برند و گمان می‌کنند اگر بعد از مدتی عکس پروفایل‌شان را تغییر دهند مشکلی پیش نمی‌آید. پیشنهاد ما به شما این است که از ابتدا با یک تصویر شروع به فعالیت کنید تا چشم مخاطب به برند شما عادت کند و آن را به یاد بسپارد. پس از آن در بایو با تیترهای کوتاه، داستان کسب و کارتان را تعریف کنید و از نوشتن کلمات اضافه بپرهیزید.
  • تولید محتوا و عکاسی برای عینک فروشی آنلاین: در اینستاگرام تعداد زیادی کاربر با سلیقه‌های مختلف از پیج شما دیدن می‌کنند، پست‌های عینک فروشی آنلاین شما همان ویترین فروشگاه فیزیکی است. همانطور که اگر یک فروشگاه فیزیکی شیک نباشد، فردی جذب آن نشده و وارد نمی‌شود، اگر عکاسی محصولات‌تان نیز باکیفیت نباشد، همه‌ی مخاطب‌ها پس از یک نگاه،‌ از پیج شما بیرون می‌آیند یا بعد از گذشت مدتی آن را دنبال نمی‌کنند. بعد از عکاسی باکیفیت باید به سراغ محتوای متنی پیج بپردازید. شما به محتوای آموزشی و راهنمای خرید و ثبت سفارش احتیاج دارد. قطعا شما هم متوجه‌ی صحبت‌های فروشندگان در عینک فروشی‌ها شده‌اید. آن‌ها درباره‌ی رنگ و شکل فریم عینک با توجه به رنگ پوست و فرم صورت‌تان نظر می‌دهند تا راحت‌تر بتوانید خرید کنید. با محتوای آموزشی در فروشگاه اینترنتی عینک می‌توانید مخاطب را ترغیب به خرید محصولات کنید.
  • توضیحات محصول: ارتباط با مشتری در فروشگاه‌های اینترنتی متفاوت‌تر از مکالمه‌ی رو در رو است و اساس آن روی سهولت فرایند خرید و ثبت سفارش است، پس تا حد امکان مشخصات محصول، قیمت، نحوه ثبت و ارسال سفارش را توضیح دهید که نیاز به مکالمات طولانی و بی‌نتیجه در دایرکت نباشد.  در صورتی که نحوه سفارش محصولات در هایلایت در پیج اینستاگرام‌تان نوشته شده است، حتما زیر پست‌ها ذکر کنید که هایلایت مربوطه را مطالعه کنند.
  • اکسپلورر: در انتها از هشتگ گذاری مناسب و مرتبط استفاده کنید. اینستاگرام با ارائه‌ی قابلیت هشتگ، به شما اجازه می‌دهد تا محصولات‌تان را به افراد بیشتری نشان دهید و به افزایش فروش برسید. با استفاده‌ی درست از این ویژگی، پست شما زودتر به اکسپلورر رفته و به دست مخاطب‌های هدف‌تان می‌رسد.

ساخت سایت فروشگاهی عینک 

ساخت سایت فروشگاهی عینک 

اکثر افراد از سادگی استفاده از اینستاگرام خبر دارند اما تا صحبت از ساخت سایت فروشگاهی می‌شود بحث را عوض می‌کنند. جای تعجب هم ندارد،‌ در گذشته برای ساخت سایت فروشگاهی باید یک فرد مطمئن را پیدا می‌کردید تا بعد از پرداخت هزینه‌های سرسام آور و گذشت زمان طولانی،‌ وب‌سایت فروشگاهی‌تان آماده شود.
در ابتدا بهتر است بدانیم چرا به سایت فروشگاهی نیاز داریم؟!
شاید اول مسیر راه‌اندازی کسب و کار آنلاین با چالش ثبت سفارش و دریافت اطلاعات مشتری مواجه نشوید و گمان کنید همه‌چیز را از طریق اینستاگرام می‌توانید مدیریت کنید، اما در ادامه وقتی که با افزایش فروش و فالوور مواجه شوید این فرایند بسیار زمان‌بر می‌شود. بنابراین بهتر است از همان روزهای اول به فکر ساخت سایت فروشگاهی باشید. راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی عینک به شما کمک می‌کند تا از اطلاعات مشتریان، موجودی محصولات، محصولات پرفروش و... خود باخبر شوید. اما دیگر برای طراحی فروشگاه اینترنتی نیازی به صرف مدت زمان طولانی نیست. فروشگاه‌ساز سازیتو با ارائه‌ی تمامی امکانات مورد نیاز فروشگاه اینترنتی عینک‌‌، فرایند را برای شما در ۱۵ دقیقه به پایان رسانده است.

  • امکان اتصال به اینستاگرام: همچنین به شما امکان اتصال اکانت آنلاین‌شاپ اینستاگرامی به وب‌سایت فروشگاهی‌تان را می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود، بتوانید از موتورهای جستجو مخاطب‌های جدید برای پیج اینستاگرام‌تان جذب کنید. وجود نماد اعتماد الکترونیک یا اینماد یکی از مواردی است که به عینک فروشی آنلاین شما اعتبار می‌بخشید. مخاطبان با کلیک روی این نماد می‌توانند اطلاعات کسب و کار شما را مشاهده کنند. بعد از گذشت مدتی کوتاه از ساخت سایت فروشگاهی خود در سازیتو، می‌توانید اینماد مربوط به وب‌سایت‌تان را دریافت کنید. 
  • درگاه پرداخت: از دیگر ویژگی‌هایی که باعث رشد کسب و کارتان می‌شود، وجود تنوع درگاه‌های پرداخت است. خیلی از مشتریان برای پرداخت آنلاین باید به دستگاه‌های عابر بانک مراجعه کنند و در این مدت زمان ممکن است موجودی محصولات شما به پایان برسد. یا در مواردی ممکن است رسیدهای جعلی به دست شما برسد و نتوانید آن را تشخیص دهید. با امکان پرداخت از طریق درگاه‌های پرداخت وب‌سایت فروشگاهی این دغدغه به پایان می‌رسد. 
  • امکان فروش قسطی: اگر قصد دارید در فروشگاه اینترنتی عینک خود محصولات برندهای مختلف را بیاورید، احتمال دارد برخی از افراد جامعه توان خرید محصولات فروشگاه‌تان را نداشته باشند. اما در سایت‌های فروشگاهی سازیتو امکان فروش قسطی محصولات از طریق سرویس‌های اسنپ‌پی و ازکی وجود دارد. در این سرویس‌ها، مشتریان می‌توانند با توجه به اعتبارشان از فروشگاه اینترنتی‌تان به صورت قسطی خرید کنند در عین حال کل مبلغ در همان لحظه‌ی اول به حساب شما واریز شود.

در ادامه باید بدانید که خیلی از افراد به آنلاین‌شاپ‌های اینستاگرامی اعتماد نمی‌کنند و در موتورهای جستجو به دنبال محصولات مورد نیازشان می‌گردند، در صورتی که وب‌سایت فروشگاهی شما در صفحه اول گوگل قرار داشته باشد، از طریق سایت شما محصولات‌شان را تهیه می‌کنند.

اهمیت سئو در سایت فروشگاهی عینک

ساخت سایت فروشگاهی یکی از موارد بسیار مهم و تاثیرگذار در رشد کسب و کار شما است، نکته‌ی مهم دیگر، سئو سایت فروشگاهی شماست. در صورتی که سایت شما بر اساس اصول سئو، بهینه سازی شده باشد همیشه در صفحه اول گوگل قرار می‌گیرید.
برای مثال وقتی کسی در موتورهای جستجو «خرید عینک زنانه»‌ را جستجو کند، سایت فروشگاهی فروش عینک شما جز نخستین نتایج به او نشان داده می‌شود. سئو سایت، اعتبار برند شما را بیشتر می‌کند و باید برای بالا رفتن آن تلاش کنید.
تمامی صفحات سایت‌های فروشگاهی سازیتو بر اساس اصول سئو بهینه سازی شده‌اند. وقتی که یک مقاله را در وبلاگ سایت‌تان منتشر می‌کنید، به صورت خودکار کلمه کلیدی مناسب را برای مطلب شما انتخاب می‌شود. بهینه بودن سایت برای نسخه دسکتاپ، تلفن همراه و …. نیز باعث افزایش سئو وب‌سایت می‌شود. در سازیتو تمامی صفحات از ابتدا برای نسخه‌های مختلف ریسپانسیو شده است. همچنین صفحات وب‌سایت شما به پروتکل https و گواهی امن ssl متصل هستند.

۶ تکنیک کلیدی در فروش آنلاین عینک

۶ تکنیک کلیدی در آنلاین‌شاپ فروش عینک

برای راه‌اندازی عینک فروشی آنلاین تمامی فرایندهای گفته شده را بهتر است طی کنید. اما این ۶ نکته‌ی کلیدی به شما کمک می‌کند از رقبایتان پیشی بگیرید. خیلی از افراد گمان می‌کنند این نکات فقط مربوط به ماه‌های اول شروع کسب و کارشان است، این طرز تفکر اشتباه را دور بیاندازید و همیشه به عینک فروشی آنلاین خود رسیدگی کنید، در غیر این صورت آنلاین‌شاپ شما شبیه به مغازه‌ای می‌شود که تمام قفسه‌هایش را خاک گرفته است.

۱- مقاله‌های وبلاگ

محتوای متنی، روح وب‌سایت شماست. مقاله‌های وبلاگ همان مکالمات رو در رویی هستند که شما در یک فروشگاه فیزیکی با فروشنده یا مشتری دارید. تمامی فروشندگان، هنگام خرید راجع به مزایای محصولات‌شان و نحوه استفاده از آن صحبت می‌کنند. پس هرچه بیشتر درباره‌ی محصولات خود به مخاطب اطلاعات مفید و کاربردی بدهید، مخاطب بیشتر جذب فروشگاه اینترنتی‌تان و ترغیب به خرید می‌شود. علاوه بر آن برای مثال اگر یک کاربر درباره‌ی «تشخیص تقلبی یا اصل بودن عینک»،‌ به دنبال اطلاعاتی در موتورهای جستجو باشد و مقاله‌ی وبلاگ شما را ببیند در انتها سری به قسمت فروشگاهی وب‌سایت‌تان می‌زند و ممکن است محصول مورد نیازش را از فروشگاه شما خریداری کند.
در مقالات خود از بهترین کلمات کلیدی استفاده کنید. برای پیدا کردن  کلمه کلیدی اصلی می‌توانید از ابزارهای موجود مانند google trends استفاده کنید. پیشنهادات گوگل در بخش related queries یکی دیگر از روش‌های پیدا کردن کلمه کلیدی است.

۲- طراحی هوشمندانه‌ی وب‌سایت فروشگاهی

اگر طراحی سایت فروشگاهی خود را به یک برنامه نویس سپرده‌اید حتما به او بگویید که امکانات وب‌سایت‌تان مطابق با فروش آنلاین عینک‌‌،‌ طراحی شده باشد. در سازیتو 6 قالب اصلی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را با توجه به امکانات مورد نیازتان مانند صفحه وبلاگ، فرم محصول، صفحه درباره ما، دسته بندی محصولات و … شخصی سازی کنید.
صفحه محصولات همان نقطه‌ای است که باعث تصمیم‌گیری نهایی کاربران می‌شود، بنابراین برای تمام محصولات یک دسته بندی مجزا داشته باشید تا دسترسی مخاطب به محصول مورد نظرش ساده‌تر شود. می‌توانید محصولات‌تان را بر اساس رنگ، جنس یا حتی مدل فریم و زنانه، مردانه بودن دسته بندی کنید. از اهمیت توضیحات و تصاویر محصولات بارها گفتیم، این موضوع در وب‌سایت فروشگاهی شما نیز بسیار کلیدی است. برای هر محصول چند عکس از زاوایای مختلف انتخاب کنید یا در صورت امکان برای عکاسی محصولات، از مدل زنده استفاده کنید.

۳- قابلیت جستجوی محصول 

تعداد محصولات سایت فروشگاهی شما هر چقدر که باشد، نباید موجب سردرگمی مخاطب شود. امکان جستجوی محصولات در عینک فروشی آنلاین‌، مخاطب را خیلی سریع به محصول مورد نظرش می‌رساند. در این صورت تنها کاری که کاربر باید انجام دهد، جستجوی محصول مورد نظرش در باکس جستجو است.

۴- راهنمای خرید عینک

پیشنهاد ما به شما این است که یک راهنمای خرید عینک در هایلایت اینستاگرام و دسته‌بندی وب‌سایت فروشگاهی‌تان داشته باشید. با کمی جستجو درباره‌ی فرم چهره و فریم‌های عینک می‌توانید محتوایی مناسب برای راهنمای خرید بنویسید.
اگر عکس محصولات‌تان به علت ویرایش، با رنگ اصلی محصول کمی متفاوت است حتما در این قسمت ذکر کنید. هرچه راهنمای خرید شما دقیق‌تر باشد،‌ کاربر سریع‌تر و با دغدغه‌ی کمتری تصمیم می‌گیرد همچنین رضایت مشتری، افزایش پیدا می‌کند.

۵- نظرات و رضایت مشتری

دنیای دیجیتال،‌ مکالمات افراد را محدود کرده است. در زمان‌های گذشته وقتی فردی از یک فروشگاه عینک خرید می‌کرد سریع رضایت خود را با اطرافیان به اشتراک می‌گذاشت و خرید از آنجا را به آن‌ها، پیشنهاد می‌داد.
هایلایت رضایت مشتری همین کار را برای عینک فروشی آنلاین شما انجام می‌دهد. زمانی که مخاطب جدید وارد صفحه‌ی اینستاگرام شما می‌شود با نگاهی به هایلایت رضایت مشتری، راحت‌تر اعتماد می‌کند و نسبت به خرید آنلاین خود، اطمینان بیشتری دارد. همچنین در وب‌سایت شما می‌تواند قسمت نظرات کاربران را بخواند تا سریع‌تر به تصمیم‌گیری برسد.

۶- بسته‌بندی محصول

کمی بی‌دقتی در نحوه بسته‌بندی محصول، منجر به یک فاجعه می‌شود. جعبه عینک تنها چیزی است که از عینک در برابر آسیب‌های ناگهانی در ارسال، جلوگیری می‌کند. بنابراین از جعبه‌هایی باکیفیت و با ظاهری شیک در فروش آنلاین عینک استفاده کنید، زمانی که بسته‌بندی زیبایی داشته باشد، افراد از همان جعبه استفاده می‌کنند و برند کسب و کار آنلاین‌تان در ذهن‌شان باقی می‌ماند. عینک فروشی آنلاین فقط مربوط به فروش عینک نیست. شما می‌توانید اکسسوری‌های مربوط به آن را مانند دستمال عینک، بند عینک و... را در فروشگاه اینترنتی خود موجود کنید.

عینک فروشی آنلاین در سازیتو

عینک فروشی آنلاین در سازیتو

یکی از پرفروش‌ترین وب‌سایت‌های فروشگاهی سازیتو‌،‌ فروشگاه لِنا اکسسوری است. لنای عزیزم یک سال است سایت فروشگاهی عینک خود را راه‌اندازی کرده است. در ابتدا کسب و کار اینستاگرامی خود را با فروش دست‌بند و محصولاتی دست‌ساز، راه‌اندازی کرد و بعد از گذشت زمان فروش عینک را در کنار اکسسوری‌های آنلاین‌شاپ خود شروع کرد تا زمانی که تصمیم گرفت به صورت کلی محصولات فروشگاه اینترنتی‌اش  را به فروش آنلاین عینک اختصاص دهد. در ادامه به علت افزایش فروش و پیچیدگی در فرایند ثبت سفارش مشتریان، اقدام به طراحی سایت فروشگاهی کرد.

زمانی که ثبت سفارشات وب‌سایت فروشگاهی لنای عزیز بیش از پیش شد، یک ادمین برای سایت فروشگاهی خود استخدام کرد. در وب‌سایت‌های فروشگاهی سازیتو به راحتی می‌توانید شخصی را به عنوان ادمین انتخاب کنید و به او دسترسی‌های دلخواه‌تان را بدهید. با این روش، سریعا بعد از ثبت سفارش کاربر، ادمین سایت با یک پیامک،‌ از ثبت سفارش جدید آگاه می‌شود. 

فروشگاه اینترنتی لنا اکسسوری در اینستاگرام و وب‌سایت فروشگاهی خود در حال فعالیت است و ما هرروز شاهد موفقیت این کسب و کار هستیم.

نتیجه‌گیری

برای فروش آنلاین عینک‌‌، نیاز است که در تمامی موارد گفته شده مانند تامین کننده، سبک محصول، تنوع بسته‌بندی و... اطلاع داشته باشید. اما اگر به دنبال رشد این کسب و کار هستید از هیچ‌کدام از موارد گفته شده چشم‌پوشی نکنید. فروشگاه‌ساز سازیتو به شما کمک می‌کند که بدون دانش فنی و دردسرهایی مثل خرید دامنه، خرید هاست، درگاه پرداخت و... سایت فروشگاهی خود را راه‌اندازی کنید. امیدواریم که شما هم یکی از ۱۳۱،۰۰۰ کسب و کار اینترنتی موفق سازیتو باشید.