زمان مطالعه ۱۶ دقیقه

آموزش صفر تا صد راه‌اندازی اسباب‌بازی فروشی آنلاین

آموزش صفر تا صد راه‌اندازی اسباب‌بازی فروشی آنلاین

اگر به دنبال راه اندازی کسب وکاری هستید که با سود فروش رویایی همراه است، راه اندازی اسباب بازی فروشی و عروسک فروشی آنلاین انتخابی منحصر به فرد است.


اسباب‌بازی‌‌ها همراه همیشگی کودکی بسیاری از ما بوده‌اند. همه ما فروشنده‌های اسباب‌بازی را شاید با فروشگاه‌های کوچک و بزرگ سطح شهرها بشناسیم. واقعیت این است‌ که در دنیای دیجیتال امروز؛ بیشتر از مغازه‌های سطح شهر، اسباب‌بازی‌ها در ‌‌سایت‌های اسباب‌بازی‌ و عروسک فروشی‌‌ عرضه می‌شوند. و راه‌اندازی سایت اسباب بازی فروشی آنلاین در چنین شرایطی عاقلانه به نظر می‌رسد. برای پیشرفت کسب و کارتان، ضرورت ساخت فروشگاه اینترنتی اسباب‌بازی‌ برای به ثمر رساندن رویای فروش، بیشتر احساس می‌شود‌.

فروش به تمام شهرهای ایران و تبدیل شدن به یک شعبه فروش در سراسر کشور، رؤیای تمام کسب‌وکارهاست. شما با داشتن یک ‌‌‌فروشگاه آنلاین اسباب‌بازی‌‌‌ می‌توانید بیشترین میزان درآمد را با فروش به سراسر ایران، و روش‌های مختلف حمل‌ونقل و پرداخت تجربه کنید. در ادامه برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی عروسک و اسباب‌بازی با ما همراه باشید.

چرا اسباب‌بازی فروشی آنلاین داشته باشیم؟

ساخت سایت فروشگاهی اسباب بازی
داشتن یک ‌‌کسب‌وکار آنلاین‌‌ باعث گسترده شدن فروش شما می‌شود هرچه بیش‌تر به سمت آینده می‌رویم نقش ارتباطات و ‌خریدهای اینترنتی‌ بیشتر از پیش احساس می‌شود. کمی اگر به اطراف خود نگاه کنید ظهور ‌‌کسب‌وکارهای اینستاگرامی‌‌ و آنلاین مختلف را در اطراف خود می‌بینید. همچنین می‌توانید ببینید که بسیاری از اطرافیانتان نیز، با ساخت فروشگاه‌های اینترنتی‌ اسباب‌بازی، سعی در کنار زدن رقبای خود دارند‌.

می‌توان گفت یکی از معدود راه‌هایی که با کمک آن بتوان تنوع اسباب‌بازی‌های مختلف را پوشش داد، دسته‌بندی ریزبه‌ریز در طراحی فروشگاه اینترنتی اسباب‌بازی است. این امکان می‌تواند کاربر را با تمام محصولات شما آشنا کند و به او این امکان را دهد تا بهترین انتخاب را از بین محصولاتتان داشته باشد.

با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی اسباب‌بازی، شما می‌توانید تنوع محصولاتتان، رقابتی بودن قیمت اسباب‌بازی‌هایتان و زیبایی کارهایتان را به رخ دیگر رقبایی بکشید، که شاید عملکردی ضعیف‌تر از شما دارند ولی فروش بیشتری را به ثبت می‌رسانند.

در چنین دنیایی است که می‌توان گفت نداشتن آینده‌نگری برای ساخت سایت فروشگاهی اسباب‌بازی، که نشان هویت و اصالت شماست می‌تواند نقطه ضعفی برای کسب‌وکارتان باشد.

با فروشگاه ساز سازیتو می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن سایت خودتان را طراحی کنید.

فروش اسباب‌بازی آنلاین چقدر سود دارد؟

سود فروش اسباب بازی و عروسک

با توجه به محبوب بودن ‌‌خرید و فروش اسباب بازی و عروسک‌‌، بازار این محصول بسیار پر رقابت و پرسود است به طوری که سالانه 94 میلیارد دلار درامد خالص از فروش اسباب بازی است. با راه اندازی عروسک فروشی انلاین و ساخت سایت از این بازار پرسود سهیم باشید.

هر کودکی عاشق اسباب‌بازی است و والدین برای کم کردن بهانه‌های کودکان هم که شده مجبور به خرید اسباب‌بازی هستند. هر کودک به طور میانگین تا سن ۱۲ سالگی از اسباب‌بازی و عروسک استفاده می‌کند. این که یک فروشنده به فکر فروش آنلاین خود باشد و والدین خسته و کم طاقت را به سمت خود بکشاند.

شما می‌توانید والدینی را که وقت و حوصله‌ی مراجعه به بازار برای خریدن اسباب‌بازی ندارند را به بهترین شکل تامین نمایید. فروش چند برابری وقتی اتفاق می‌افتد که شما به دغدغه مشتریان خود بپردازید و سعی در برطرف کردن آن‌ها داشته باشید. 

سود فروش اسباب‌بازی می‌تواند برای شما مبلغ مناسبی را در ماه داشته باشد به خصوص اینکه بخواهید با طراحی فروشگاه اینترنتی اسباب‌بازی به این سود برسید. هزینه‌ها به مراتب در ساخت سایت فروشگاهی اسباب بازی نسبت به فروشگاه حضوری کم‌تر است.

کسب‌وکار آنلاین خود را از کجا شروع کنیم؟

طراحی سایت فروشگاهی اسباب بازی
یک کسب‌وکار آنلاین نیازمند حضور در یک مسیر، برای موفقیت است. یافتن مراحل موفقیت در این مسیر می‌تواند چالشی برای یک کسب‌وکار نوپا باشد. در ادامه در این مقاله به بررسی مسیر صعود به قله موفقیت در کسب‌وکارهای آنلاین خواهیم پرداخت.

 پیش از ساخت فروشگاه اینترنتی اسباب‌بازی خود باید نکات زیر را در نظر بگیرید تا در این بازار سهم بیشتری از سود فروش اسباب‌بازی را ازآن خود کنید.

بررسی بازار و رقبا


ابتدا باید بازار و رقبا را بررسی کنید تا یک دید کلی نسبت به اتفاقاتی که در بازار می‌افتد داشته باشید. دانستن پتانسیل بازار، قیمت، میزان فروش، سود فروش و رقبایی که در بازار وجود دارند، می‌تواند شما را در انتخاب محصولات محبوب با قیمتی قابل رقابت با سایر رقبا راهنمایی کند. 

انتخاب محصولی با قیمت و محبوبیت رقابتی


بعد از تحقیق و آنالیز رقبا یک محصول با قیمتی رقابتی برای کار کردن روی آن در نظر بگیرید. این محصولات می‌توانند کاربر شما را در سایت نگه دارند و وسوسه خرید را در کاربر بیشتر کنند به‌عنوان مثال:

خرس عروسکی ولنتاین چیزی است که در بازه‌ای از سال می‌تواند فروش زیادی داشته باشد. با بررسی تنوع این محصول و قیمتی که توسط رقبا تعیین شده است می‌توانید با تعیین قیمت مناسب و تنوع مناسب می‌توانید سری بلند از میان رقبای خود بیرون آورید.

شما پس ازآن با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی عروسک می‌توانید فروش خود را افزایش دهید.

رقابت روی چه دسته‌ای از اسباب‌بازی‌ها وجود دارد؟

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی اسباب‌بازی
در مرحله‌ای دیگر باید بررسی کرد چه دسته‌ای اسباب‌بازی‌هایی محبوبیت بیشتری دارند. اسباب‌بازی‌های محبوب شانس شما را برای برتری و پیروزی افزایش می‌دهند. شما با دانستن این داده‌ها، می‌توانید سود فروش اسباب بازی را در کسب و کار خود افزایش دهید.

مثلاً بازی‌های فکری، عروسک‌های مختلف و… با فهمیدن دسته‌های محبوب اسباب‌بازی با انتخاب آن‌ها و بررسی فعالیت رقبا می‌توان انتخابی درست داشت تا فروش و موفقیت بیشتری را تجربه کرد.

تهیه لیست از محصولات رقبا


تنوع محصولات رقبا حوزه کاری شما را مشخص می‌کند. اگر بتوانید تنوعی معقول از محصولات را در یک ‌‌‌نیچ‌‌ ایجاد کنید می‌توانید برتری لازم را برای پیشی گرفتن از رقبا کسب کنید. همچنین تنوع بالا در محصولات مشتریان بیشتری را به جذب کسب و کار شما می‌کند. برای این که بتوانید در یک نیچ فعال باشید باید یک حوزه از اسباب‌بازی‌ها را انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید بهترین باشید  می‌توانید راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی عروسک فروشی خود را شروع کنید.

پیدا کردن تمایز شما با رقبایتان


داشتن یک ویژگی متمایز نسبت کسب‌وکارهای دیگر می‌تواند شما را در جایگاهی بالاتر نسبت به رقبایتان قرار دهد و نرخ تبدیل کاربران به مشتری‌ها را بیشتر کند. یکی از ابزار‌هایی که نرخ تبدیل شما را افزایش می‌دهد راحتی در خرید است. شما با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی اسباب بازی با سازیتو می‌توانید خرید کاربران را ساده کنید.

  • قیمت‌گذاری منحصربه‌فرد با رقبا را پیش بگیرید
  • محصولاتی بفروشید که کمتر در بازار پیدا می‌شوند.
  • تنوع بالایی در اسباب‌بازی‌های تخصصی خود داشته باشید.
  • در یک دسته خاص از اسباب‌بازی‌ها متخصص باشید. به عنوان مثال راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی عروسک فروشی
  • برای مشتریان خود راه‌های پشتیبانی ویژه تعیین کنید.


انتخاب نیچ مارکت مناسب


دسته‌بندی اسباب‌بازی‌ها یک دسته‌بندی وسیع است این‌که در همهٔ انواع اسباب‌بازی‌ها بخواهید برترین باشید عملاً شاید امکان‌پذیر نباشد. بهتر است برای بهترین شدن و فروش هدفمند یک دسته از اسباب‌بازی‌ها را انتخاب کنید و تمرکز خود را بر آن دسته بگذارید. دسته‌های متعدد داشتن در یک سایت هم می‌تواند کاربر را گیج کند و در راستای این سردرگمی به چیزی که می‌خواهد نرسد.

انتخاب یک نوع خاص از محصولات می‌تواند کاربر شما را از سردرگمی میان گستره وسیعی از محصولات نجات دهد. شما می‌توانید یک نوع خاص از محصولات را در رنگ‌ها، سایزها و مدل‌های متنوع تهیه و در سایت خود به فروش برسانید

به‌عنوان مثال با تمرکز بر عروسک‌ها از دسته اسباب‌بازی‌ها و فراهم آوردن سایزها و مدل‌های مختلف می‌توان شانس فروش را افزایش داد. مخاطبان شما از اینکه بتوانند برای خرید یک عروسک انواع آن را مقابل خود داشته باشند لذت خواهند برد. طراحی سایت فروشگاهی عروسک می‌تواند نیچ مناسبی برای در  اوج بودن باشد

پیدا کردن تأمین‌کننده و خرید عمده اسباب‌بازی

خرید عمده اسباب بازی و عروسک
داشتن تأمین‌کننده یکی از مهم‌ترین المان‌های موفقیت یک کسب‌وکار است. مواجه‌شدن با تعداد زیادی از کالاهای ناموجود می‌تواند کاربران را از فروشگاه شما ناامید کند. برای آن‌که بتوانیم موفقیت را در کسب‌وکار خود تضمین کنیم باید تأمین‌کننده‌ای داشته باشیم که به‌محض تمام شدن محصولات بتوان موجودی آن‌ها را تأمین کرد.

پیدا کردن تأمین‌کننده‌های مطمئن همچنین می‌تواند کیفیت و تنوع محصولات شما را در کنار قیمت مناسب تضمین کند.

بازار حضرتی، از راسته‌های خرید اسباب‌بازی تهران

در تهران راسته بازار حضرتی را راسته مربوط به اسباب‌بازی می‌شناسند. در این راسته انواع مختلفی از اسباب‌بازی را می‌توان یافت که با توجه به نیازی که دارید می‌توانید ‌‌اسباب‌بازی‌های فروشگاه آنلاین‌‌ خود را با قیمت و کیفیت مناسب به‌صورت عمده تهیه کنید. برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی عروسک و اسباب‌بازی شما نیاز به یک تامین‌کننده مناسب دارید تا بتوانید فروش بهتری را تجربه کنید و حاشیه سود خود را افزایش دهید.

 در این پاساژ که از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۹:۴۵ باز است، می‌توان راسته مغازه‌های زیادی را دید که در کنار دست‌فروشان سعی در ساختن دنیایی متفاوت برای کودکان دارند. این فروشگاه‌ها انبارهای خود را هم در این راسته دارند که با توجه به نیاز مشتریان اقدام به فروش خرده و عمده کنند. 

دسترسی‌ها

برای رفتن به این بازار می‌توان از ماشین شخصی، مترو و اتوبوس استفاده کرد. در صورتی که از ماشین شخصی استفاده می‌کنید، پارکینگ جاوید در خیابان مولوی وجود دارد. همچنین می‌توانید با وسایل نقلیه عمومی به مقصد خود برسید. نزدیک‌ترین مترو به پاساژ حضرتی تهران، مترو میدان محمدیه است.

راسته اسباب‌بازی بازار تهران

پخش اسباب‌بازی بازار بزرگ تهران در بین مغازه‌داران اهل تهران و شهرستان‌ها معروف است. این افراد به بازار بزرگ تهران و راسته بازار اسباب‌بازی تهران مراجعه می‌کنند و خرید عمده و خرد خود را انجام می‌دهند. این بازار در پاساژ موثقی در بازار بزرگ تهران، واقع شده است. 

دسترسی‌ها

راسته اسباب‌بازی فروشی بازار تهران در محدوده طرح ترافیک قرار دارد و روزهای تعطیل نیز مانند باقی قسمت‌های بازار بسته است. اگر می‌خواهید اسباب‌بازی‌های متنوع و جذابی برای فروشگاه خود بخرید و یا به دنبال بورس عروسک فروشی تهران هستید، حتماً یک‌بار به آنجا بروید.

بازار مرزی آستارا

ساخت فروشگاه اینترنتی اسباب‌بازی

یکی از مراکزی که بسیاری حتی خرید سال خود را در آن انجام می‌دهند بازار مرزی آستارا است. بازارهای مرزی به این دلیل که میزبان کالاهای خارجی هستند تنوع خوبی را می‌توانند به فروشگاه داران ارائه دهند. با کم شدن واسطه‌های فروش و حمل‌ونقل، می‌توان کالاهای یک فروشگاه آنلاین را با قیمتی مناسب و رقابتی تهیه کرد. بازار ساحلی آستارا که خود محلی‌ها به آن بازار بساط یا تخته بازار هم می‌گویند، بیشتر جنس‌های روسی دارد.

این بازار که پس از فروپاشی شوروی رونق گرفته است یکی از فروشگاه‌های معروف مرزی در استان گیلان است که در سال‌های اولیه میزبان بساط محلی‌های این شهر و در ادامه پذیرای مغازه‌های متنوع با محصولات بیشتر شد.

یکی از کالاهایی که در صدها فروشگاه این بازار می‌توان تهیه کرد تا ویترین یک فروشگاه اینترنتی را رنگ و بوی بیشتری داد اسباب‌بازی‌هاست که می‌توانند نیاز شما را آن‌طور که باید برای پر کردن موجودی انبارتان تأمین کند.

بازار اسباب‌بازی فروش‌های مشهد

در این بازار شما می‌توانید گستره متنوعی از اسباب‌بازی‌ها را با قیمت‌های ارزان و عجیب تهیه کنید. این بازار انواع اسباب‌بازی‌های ایرانی و خارجی را در خود گنجانده است. بسیاری از فروشندگان این بازار در کنار همکاری با تولیدکنندگان داخلی، خود واردکننده محصولات متنوعی از روسیه و چین و ایتالیا هستند.

تنوع اسباب‌بازی‌ها در این بازار شگفت‌انگیز است و شما در طول آن کودکان بی‌قرار زیادی را در کنار والدین خود می‌بینید که میان انبوه رنگارنگ اسباب‌بازی‌ها سردرگم شده‌اند. هرکدام از آن‌ها دنبال دستاویزی برای بهانه‌گیری و طلب کردن اسباب‌بازی خاصی از خانوادهٔ خود هستند.

دسترسی به بازار اسباب‌بازی فروشی مشهد

این بازار در بلوار مصلی واقع شده است و دسترسی مناسبی نیز برای آن وجود دارد این بلوار یکی از خیابان‌های منتهی به حرم مطهر امام رضا است و ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس بسیاری به مقصد این بلوار وجود دارد.

پرفروش ترین پرسود ترین اسباب بازی‌ها
برای بررسی اینکه چه نوع اسباب‌بازی‌هایی در دسته پرفروش‌ترین اسباب‌بازی‌ها قرار می‌گیرد از ۴۷ مرکز اسباب‌بازی فروشی تحقیق صورت گرفته است. این پرسش‌نامه نشان می‌دهد که در یک مرکز فروش اسباب‌بازی‌های کودکان، ۵ نوع اسباب‌بازی ایرانی و خارجی به‌عنوان پرفروش‌ترین اسباب‌بازی‌ها معرفی شده‌اند.

اسباب‌بازی‌ها به ترتیب فراوانی عبارت‌اند از:

 انواع عروسک؛ شامل عروسک‌های باربی، عروسک سخنگو، عروسک بچه، گریه و خنده، ترولز، سندی، وانی، ترپولی، پولیشی، موزیکال، تاتی موبلند، پارچه‌ای و تورسن که ۱۸ درصد از انواع اسباب‌بازی‌ها را شامل می‌شوند. در کل می‌توان گفت راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی عروسک می‌تواند یک نیچ مناسب برای کسب درآمد میلیونی باشد.

  • انواع ماشین، شامل ماشین‌های کوچک فلزی، ماشین‌های کنترلی، قدرتی و پلیس با نسبت ۵/۱۵ درصد.
  • بازی‌های فکری، همانند کرهٔ هوش، پازل و دوزبازی به میزان ۸/۱۰ درصد لگو، ۳/۸ درصد.
  • انواع تفنگ؛ شامل مسلسل، کلت، ترقه‌ای، آبپاش و ... به میزان ۵/۶ درصد.
  • سرویس منزل مانند وسایل آشپزی، چایخوری، آشپزخانه و ... به نسبت ۷/۴ درصد.
  • کلاه‌قرمزی؛ ۳/۴ درصد.
  • شوت‌بال؛ ۲/۳ درصد.
  • انواع قطار؛ ۹/۲ درصد.
  • اسباب‌بازی‌های موزیکال؛ ۹/۲ درصد.
  • هواپیما؛ ۵/۲ درصد.
  •  آدم آهنی؛ ۸/۱ درصد
  •  موتور پلیس؛ ۸/۱ درصد
  • شمشیر و تبر و سپر؛ ۴/۱ درصد
  • بی‌سیم؛ ۴/۱ درصد
  • ایروپولی؛ ۴/۱ درصد
  • هلی‌کوپتر؛ ۴/۱ درصد
  • خرس؛ ۱/۱ درصد
  • لوازم آرایش؛ ۱/۱ درصد
  • کالسکه و تخت و تاب عروسک؛ ۱/۱ درصد
  • فوتبال دستی؛ ۷/۰ درصد. توپ؛ ۷/۰ درصد
  • و…

ساخت فروشگاه اسباب بازی فروشی

راه انداری فروگاه اینترنتی اسباب بازی و عروسک

ساخت فروشگاه اینترنتی اسباب‌بازی برای فروشندگانی که در دنیای بی‌حساب و کتاب فروش دیجیتال سعی در جست‌وجوی موفقیت دارند یک دغدغه است. داشتن یک ‌‌فروشگاه اینستاگرامی‌‌ می‌تواند شروعی برای یک کسب‌وکار باشد اما چیزی که هویت کسب‌وکار و اعتماد مشتری را به شما هدیه می‌کند ‌‌طراحی یک سایت فروشگاهی‌ اسباب‌بازی‌ است.

وقتی شما یک فروشگاه اینستاگرامی دارید در واقع یک ویترین برای اسباب‌بازی‌های خود ایجاد کرده‌اید؛ اما یک سایت فروشگاهی اینترنتی به شما این امکان را می‌دهد تا با دسته‌بندی اسباب‌بازی‌های خود به شکلی دقیق کاربران خود را به سمت محصول خود راهنمایی کنید. از طرف دیگر می‌توان با ایجاد درگاه مستقیم و غیرمستقیم مشتریان را از خرید خود مطمئن کرد.

ساخت سایت فروشگاهی اسباب‌بازی می‌تواند در وهله اول بسیار دشوار به نظر برسد. در روش سنتی شما می‌بایست بعد از خرید یک دامنه‌هاست خود را از بین بسیاری از شرکت‌های موجود انتخاب کنید. بعد از این‌که این مراحل را طی کردید و قالبی برای سایت خود خریدید باید شروع به یادگیری وردپرس برای مدیریت سایت خود کنید و سپس با یادگیری مهارت‌ها و اصول سئو سایت خود را در نتایج گوگل بالا بیاورید.

بعد از اینکه تمام این موضوعات را فرا گرفتید، تازه مرحله ثبت کردن اسباب‌بازی‌ها و دسته‌بندی آن‌ها و کار کردن بر روی وبلاگ آغاز می‌شود تا سایت شما شکل و شمایل اصلی خود را بگیرد. این روند برای رسیدن به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی اسباب‌بازی آن‌قدر پیچیده است که کاربران معمولاً از انجام آن پشیمان می‌شوند. سازیتو این مشکل را برای شما حل کرده است. در ادامه با سازیتو همراه باشید تا طراحی سایت فروشگاهی اسباب‌بازی خود را به پایان برسانید.


سازیتو، راهکار نوین کسب‌وکارهای دیجیتال


آن‌قدر اسباب‌بازی‌های موجود در بازار ریز و درشت‌اند که یکی از دغدغه‌های یک اسباب‌بازی فروشی این است که تمام اسباب‌بازی‌هایش به یک اندازه دیده شوند و امکان فروش آن‌ها را در دسته‌های متفاوت داشته باشد. از طرفی دیگر، اگر درست به خاطر بیاورید تنوع بالای اسباب‌بازی‌ها همیشه باعث سردرگمی ما در خرید می‌شد. وجود امکانات یک فروشگاه آنلاین به فروشندگان کمک می‌کند تا دسته‌بندی‌های مختلف برای محصولات خود ایجاد کنند. این دسته‌بندی‌ها کمک می‌کند تا کاربران سردرگم نشوند و بتوانند به‌راحتی محصول مورد نیاز خود را پیدا کنند.

به‌عنوان مثال با جدا کردن اسباب‌بازی‌های پسرانه و اسباب‌بازی‌های دخترانه از یکدیگر می‌توان مخاطبان را به دسته محصولات موردنظرشان راهنمایی کرد. یا با ایجاد دسته‌بندی‌های مختلفی مانند لگو یا عروسک کاربران را به‌طور کامل در مسیر یافتن اسباب‌بازی موردنظرشان راهنمایی کرد.

سازیتو به شما این امکان را داده است تا در کمتر از چند ساعت طراحیفروشگاه اینترنتی‌ عروسک و اسباب‌بازی خود را به سرانجام برسانید. در سازیتو با تعیین کردن دامنه خود تمام امکانات ‌هاست و قالب را در کنار یکدیگر به دست خواهید آورد. از طرفی با رابط کاربری ساده‌ای که توسط متخصصان سازیتو طراحی شده است، شما به‌سادگی می‌توانید سایت خود را شخصی‌سازی کنید و محصولات متنوع خود را با دسته‌بندی‌های متعدد کنار یکدیگر قرار دهید و با چند کلیک ساده یک سایت کامل داشته باشید.

مزیت راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی اسباب‌بازی و عروسک فروشی

ساخت سایت فروشگاهی اسباب بازی و عروسک

  • سئوی خودکار صفحات

با امکان ایجاد توضیحات مختصر و توضیحات جایگزین برای محصولاتتان می‌توانید سئوی سایت خود را بهبود ببخشید.

  • اضافه کردن دسته‌بندی

اضافه‌ کردن دسته‌بندی می‌تواند به فروشنده و کاربر این امکان را دهد تا به راحتی محصولات را در طبقه‌بندی‌‌های ریزی قرار داد.

  • گواهینامه SSL

گواهینامه SSL ضامن امنیت سظایت شماست که سایتتان را از حملات مختلف سایبری ایمن نگه می‌دارد.

  • دامنه رایگان

سازیتو به کاربران این امکان را ارائه می‌دهد تا با خرید پکیج‌های پیشرفته و حرفه‌ای فروشندگان دارای دامنه رایگان شوند.

  • ایجاد کد تخفیف پیشرفته

با یک کد تخفیف شما می‌توانید مشتریان خود را تبدیل به مشتری دائمی کنید. امکان پیشرفته کد تخفیف به شما این امکان را می‌دهد تا متغیر‌های زیادی را در کد تخفیف خود اعمال کنید

  • پرداخت امن و اختصاصی

با ساخت فروشگاه اینترنتی عروسک و اسباب‌بازی با سازیتو، پرداختی امن و مطمئن داشته باشید. و پرداختی‌های فروشگاه خود را به راحتی مدیریت کنید

نمونه فروشگاه اسباب‌بازی فروشی و عروسک فروشی

طراحی سایت فروشگاهی اسباب بازی و عروسک

  • فروشگاه اینترنتی عروسک اختاپوس

  • فروشگاه اینترنتی عروسک تن‌تن سنتر

  • فروشگاه اینترنتی اسباب بازی باایرانی

  • فروشگاه اینترنتی عروسک شادی

نتیجه‌گیری


در مسیر دنیای مدرن امروزی همه‌چیز به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود. ما برای آنکه تصویری اصیل و دارای هویت برای مشتریان خود بسازیم قطعاً نیاز به راه‌اندازی ‌‌‌سایت فروشگاهی عروسک فروشی خواهیم داشت. ساخت یک ‌‌‌اسباب‌بازی فروشی آنلاین‌‌‌ نیاز دارد تا تمام محصولات خود را به‌صورت مجزا به دید کاربر برساند. یک ‌‌‌فروشگاه اینترنتی اسباب‌بازی‌‌‌ می‌تواند امکان انتخاب بهتر را به کاربران ارائه کند.

ما در سازیتو با ارائه دادن امکانات ‌‌‌طراحی فروشگاه اینترنتی اسباب‌بازی و عروسک با عکس‌های جذاب، مسیر شما را برای رسیدن به رؤیای فروشتان هموارتر کرده‌ایم تا فراتر از فروشگاه خود و در بستری چندین میلیونی بدرخشید. اگر فکر می‌کنید که می‌توانید بهترین شوید با کارشناسان متخصص ما تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را برای ‌‌ساخت فروشگاه اسباب‌بازی آنلاین‌‌‌ خود دریافت کنید.