زمان مطالعه ۱۸ دقیقه

صفر تا صد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی

صفر تا صد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی

بسیاری از پزشکان وقت ندارند بسیاری از بیماران که نیازمند تجهیزات مختلف پزشکی توان رفتن به فروشگاه را ندارند. راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی این مشکل را رفع می‌کند.

 


 
خرید تجهیزات پزشکی‌ برای بیماران حرکتی و جسمی می‌تواند همیشه چالشی بزرگ باشد. از طرفی پزشکان و مسئولان آزمایشگاه‌ها از کمبود وقت برای گشتن در بازار به‌ دنبال ‌تجهیزات پزشکی‌ مورد نیازشان رنج می‌برند. امکاناتی که ساخت فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی برای انواع مشتریان می‌سازد، خرید از این فروشگاه‌ها را برای کاربران حتی نسبت به خرید حضوری معقول‌تر و ساده‌تر می‌کند.
 
بسیاری از کسانی که دنبال تجهیزات پزشکی هستند به صورت دقیقی می‌دانند که چه چیزهایی را نیاز دارند و چه چیزهایی می‌توانند به بهترین شکل نیازشان را برطرف کند. مزیتی که با ‌طراحی فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی‌ بدست می‌آورید، امکان مقایسه قیمت‌های مختلف در فروشگاه‌های متعدد است. شما با ارائه دادن تخفیف و قیمت رقابتی بر روی محصولات منتخب‌تان می‌توانید فروش خود را به بهترین شکل رشد دهید.
طراحی سایت فروشگاهی تجهیزات پزشکی به شما در یافتن منبع درآمدی ثابت کمک می‌کند تا بتوانید دراین بازار سود‌های میلیونی کسب کنید. پس از آن چشم نپوشید و با کسب سود فروش تجهیزات پزشکی کسب و کار خود را گسترش دهید. 

چرا فروشگاه تجهیزات پزشکی آنلاین داشته باشیم؟

راه اندازی سایت فروشگاهی تجهیزات پزشکی
شاید ظهور کسب‌وکارهای اینستاگرامی را این روزها بیشتر از قبل مشاهده کنید. بسیاری از این فروشگاه‌ها فروش زیادی را هم تجربه می‌کنند. اما شاید برای یک فروشگاه تجهیزات پزشکی چیز بیشتری برای موفقیت لازم باشد. در اینستاگرام معیاری درست برای اعتماد به یک کسب‌وکار اینترنتی وجود ندارد و هویت و اصالت آن نمی‌تواند صد درصد مورد تأیید باشد. چیزی که شما برای یک فروش موفق به آن نیاز دارید ‌اعتماد‌ است. یکی از راه‌های جذب اعتماد مشتریان ساخت سایت فروشگاهی تجهیزات پزشکی است. دلیل اعتماد بیشتر مشتریان به داشتن سایت چیزی است که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.


طراحی سایت فروشگاهی‌ تجهیزات پزشکی با وجود امکان ‌اتصال درگاه‌ مستقیم و غیرمستقیم و نشان ‌نماد اعتماد الکترونیک‌، یک مشتری با اطمینان و اعتماد بیشتری اقدام به خرید محصول مورد نظرش‌ می‌کند. و به اصالت برندی که به دست می‌آورد باور دارد این اتفاقی است که شاید به سادگی در یک پیج اینستاگرام اتفاق نمی‌افتد.


در یک ‌فروشگاه اینستاگرامی‌ شما باید با کاربران، چت کنید و جواب‌های لازم را برای موجودی و عدم موجودی یک کالا، و یا تک تک ویژگی‌ها و امکانات آن کالا بدهید اما یک سایت به شما کمک می‌کند تا تک‌تک این امکانات را به یک‌جا در اختیار کاربر قرار دهید و به محض تمام شدن موجودی که برای یک محصول مشخص کرده‌اید دیگر آن کالا و قیمتش برای کاربر نشان داده نشود.
طراحی فروشگاه اینترنتی با امکان دسته‌بندی ریز محصولات این امکان را می‌دهد تا مشتریانتان، ویترینی کامل از یک محصول خاص را با قیمت و کیفیت‌های متفاوت مشاهده کنند. وجود دسته‌بندی به کاربران این امکان را می‌دهد که مشتریان درسریع‌ترین حالت ممکن به تجهیزات پزشکی که لازم دارند دست پیدا کنند.

سود فروش تجهیزات پزشکی چقدر است؟

سود فروش تجهیزات پزشکی آنلاین
فقط بیمارستان‌های آمریکا در یک سال بیش از ۳۶ میلیارد دلار بر روی خرید تجهیزات پزشکی و جراحی خرج می‌کنند. حالا می‌توانید تصور کنید که این مبلغ در ایران نیز چقدر می‌تواند زیاد باشد. این را نیز باید در نظر گرفت که در این آمار هزینه‌های مطب‌ها و بیمارانی که تجهیزات پزشکی لازم دارند در نظر گرفته نشده است. پس می‌تون گفت این بازار همیشه نیازمند فروش عمده تجهیزات پزشکی و فروشندگانی‌ست که با طراحی سایت فروشگاهی تجهیزات پزشکی نیاز این بازار را تامین کنند.


تجهیزات پزشکی موجود در بازار بسیار متنوع‌اند و از هر نوع تجهیزات پزشکی برندهای متفاوتی وجود دارند که یک هدف را برای خدمت‌رسانی به مشتریان خود دنبال می‌کنند. از طرف دیگر، دانستن قیمت‌های مختلف برای ‌تجهیزات پزشکی‌ متنوع می‌تواند مشتری را در مسیر انتخابی درست راهنمایی کند.


حضور در یک بازار هدف گسترده‌تر به فروشندگان کمک می‌کند تا محصول خود را به گستره‌ی وسیع‌تری از مشتریان عرضه کنند. داشتن بازاری به وسعت تک تک شهرهای ایران رؤیایی است که هر فروشنده‌ای می‌تواند به آن دست پیدا کند. تنها چیزی که به آن نیاز است، یک بستر است که به مشتریان این اجازه را بدهد که سوای محبوبیت یک فروشگاه به کالایی که می‌خواهند با بهترین قیمت و کیفیت دست پیدا کنند. ‌راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی‌ می‌تواند همراه شما برای رسیدن به موفقیت باشد. 
ارائه کالاهای محبوب در حوزه تجهیزات پزشکی با قیمتی رقابتی، می‌تواند کاربران را مجاب به خرید از شما کند و شما با کم کردن حاشیه سود و افزایش میزان فروش به بهترین سودها در این حوزه برسید.


کسب‌وکار آنلاین خود را از کجا شروع کنیم؟

ساخت فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی


رسیدن به قله موفقیت در یک کسب و کار و طی کردن این مسیر شاید در ابتدا دشوار به نظر برسد اما وقتی به انتهای این مسیر که قله‌ی موفقیت است رسیدید این دشواری، شیرین می‌شود. در ادامه سازیتو برای شما مسیر رشد کسب و کارتان را ترسیم می‌کند تا با دنبال کردن آن به اوج موفقیتی که دنبال آن هستید برسید.
 

  • بررسی بازار و رقبا

بررسی بازار و رقبا‌ یکی از مهم‌ترین قسمت‌های شروع یک کسب و کار آنلاین اینترنتی است. در بازاری که برندهای زیادی برای تجهیزات پزشکی متعدد وجود دارد‌ می‌توان گفت که داشتن یک دید کامل نسبت به بازار، محصولات محبوب و پر‌فروش می‌تواند شما را در مسیر درست یک کسب و کار موفق راهنمایی کند.

  • انتخاب محصولات محبوب با قیمت رقابتی

وقتی که بر روی بازار و رقبا تحقیق می‌کنیم می‌توانیم ببینیم محصولات محبوب و مورد تمرکز رقبایمان چیست. زمانی که محصولات پرطرفدار را پیدا کردیم می‌توانیم با لیست کردن قیمت‌هایی که برای آن‌ها ثبت شده است به این نتیجه برسیم که یک محصول با چه حاشیه سودی می‌تواند عرضه شود یا در کنار یک قیمت مناسب چه امکاناتی را می‌توان به کاربر ارائه داد تا فروش آن محصول برای ما ‌سود فروش بیشتری‌ داشته باشد.
به عنوان مثال حالا که در دوران کرونا به سر می‌بریم و این بیماری دست سیاهش را دور گردن آرامش‌مان انداخته، درآمد فروش تجهیزات پزشکی مانند ماسک‌ها و محلول‌های ضدعفونی بیشترین میزان را در بین سایر تجهیزات پزشکی دارد.
در چنین شرایطی می‌توان با ارائه دادن یک قیمت رقابتی با حاشیه سود پایین‌تر فروش بالایی را با تعداد بالا به ثبت رساند.

  • تهیه لیست از محصولات رقبا

محصولاتی که رقبایتان عرضه می‌کنند و در آن تنوع مناسبی دارند را پیدا کنید. دانستن تنوع محصولات رقبایتان می‌تواند شما را در انتخاب محصولاتی که باید بر روی آن مانور دهید راهنمایی کند. اگر شما تنوع مناسبی را عرضه کنید مشتریتان مجبور به رفتن به سایت‌ها و منابع دیگر برای تأمین نیاز خود نخواهند داشت..
مثلاً کسی که برای خانه خود نیاز به خرید یک فشارسنج، تب سنج و چند بسته ماسک دارد، دیگر برای خرید ماسک به سایر فروشگاه‌ها مراجعه نمی‌کند. و از شما به عنوان یک فروشنده جامع خرید می‌کند.

  • پیدا کردن تمایز شما با رقیبتان

رقبای شما هم ممکن است خدمات مشابهی با شما عرضه کنند. یک دسته از تجهیزات پزشکی می‌تواند در چندین فروشگاه ارائه شود و با قیمتی نسبتاً یکسان به فروش برسد. چیزی که شما را از دیگر رقبایتان متمایز می‌کند خدمتی است که علاوه تجهیزات پزشکی مورد نظر به کاربر ارائه می‌دهید.
 

امکاناتی که می‌توانید به مشتری خود ارائه دهید:

  • کد تخفیف
  • ارسال رایگان
  • ارسال هدیه در کنار سفارشات
  • پیشنهادات مختلف در قبال سبد خرید
  • تخصص در دسته خاصی از تجهیزات پزشکی
  • ارائه دستگاه‌های محبوب و کمیاب و…
  • پس‌کرایه
  • ...

 
انتخاب نیچ مارکت مناسب

سود فروش تجهیزات پزشکی
بازار تجهیزات پزشکی بازاری بسیار وسیع است. پوشش دادن تمام این بازار شاید در وهله اول و آغاز کار دشوار و حتی کاری اشتباه باشد. برای آن‌که بتوانید در سایت‌تان موفق یاشید و فروش بیشتری را تجربه کنید نیازمند انتخاب یک نیچ مارکت هستید. یک نیچ مارکت می‌تواند به شما این امکان را بدهد که در یک حوزه خاص از تجهیزات پزشکی متخصص باشید و تمام نیاز یک مشتری را در این حوزه برطرف کنید.
مثلاً با داشتن نیچ لوازم مصرفی یک دندان‌پزشکی می‌توانید فروشی مداومی داشته باشید و یک دندان‌پزشک تمام نیازهای روزمره مطبش را از فروشگاه شما تهیه کند. در این صورت است که با هدف قرار دادن یک گوشه از بازار می‌توانید فروش مناسبی را تجربه کنید.


رقابت روی چه دسته‌ای از تجهیزات پزشکی وجود دارد؟


تشخیص میزان رقابت روی دسته‌های متعدد تجهیزات پزشکی لازمه تمرکز بر روی حوزه مورد نظر شماست. مثلاً امروزه با پیشی گرفتن بیماری‌های قلبی-عروقی می‌توان گفت که فشارسنج‌های عقربه‌ای و دیجیتال دسته‌ای است که می‌توان روی آن تمرکز کرد.
فشارسنج‌ها دستگاه‌هایی هستند که توسط شرکت‌های مختلفی تولید می‌شوند. باید دید با توجه به خواست و نیاز بازار کدام نوع و کدام برند از این دسته محصولات پتانسیل فروش بیشتری دارد. و توسط بازار بیشتر مورد قبول واقع می‌شوند.

 
پیدا کردن تأمین کننده تجهیزات پزشکی

پیدا کردن تامین کننده فروش لوازم و تجهیزات پزشکی


یک فروشگاه بدون تأمین کننده تجهیزات پزشکی مثل گلدانی‌است که به آن آب نمی‌دهید. وقتی که شما تأمین کننده مناسبی داشته‌باشید می‌توانید از تداوم حضورتان در بازار مطمئن باشید. تداوم حضور در بازار به معنی ناموجود نشدن کالاهای شماست. اگر شما تأمین‌کننده مناسب داشته‌باشید می‌توانید مطمئن باشید که به شکلی کاملاً مانا در بازار حضور دارید.
از دیگر ویژگی‌های یافتن تأمین‌کننده خوب این است که شما می‌توانید کالاها را با قیمتی مناسب‌تر تأمین کنید. این بدان معناست که شما در فروش می‌توانید دست بالاتری از رقبای خود داشته باشید. شناختن یک تأمین‌کننده اصلی می‌تواند شما را از بسیاری از دغدغه‌ها دور کند. راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی با تأمین کننده‌ای مناسب می‌تواند ضامن موفقیت شما باشد

این را در نظر داشته باشید که خرید عمده تجهیزات پزشکی با قیمت مناسب می‌تواند ضامن فروش شما در بازار باشد. ساخت سایت فروشگاهی تجهیزات پزشکی با داشتن تامین‌کنندگان مناسب می‌تواند باعث افزایش حاشیه‌ی سود شما در بازار شود.
در ادامه با معرفی چند مرکز تأمین تجهیزات پزشکی همراه ما باشید.
 

خیابان ولیعصر سه‌راه جمهوری


فروشگاه‌های زیادی در این خیابان وجود دارند که به فروش عمده تجهیزات پزشکی در برندها و قیمت‌های مختلف می‌پردازند. در این محل شما می‌توانید به راحتی با پیدا کردن یک تامین‌کننده تجهیزات پزشکی فروش مداوم خود را تضمین کنید.
فراموش نکنید جهت آن که تأمین کننده تجهیزات پزشکی برای ساخت فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی را انتخاب کنید، کامل بودن انبار و قیمتی که به شما ارائه می‌شود را زیر نظر قرار دهید.
 
دسترسی‌ها
یکی از مراکز خرید تجهیزات پزشکی در تهران در خیابان ولیعصر و نرسیده به سه‌راه جمهوری است. از طریق بی آر تی در ایستگاه جمهوری اسلامی و مترو تئاتر شهر به راحتی می‌توانید به این مرکز دسترسی داشته باشید. این منطقه در طرح کنترل ترافیک قرار دارد ولی اگر با ماشین شخصی به این مرکز می‌روید، این امکان را خواهید داشت تا از پارکینگ طبقاتی جامی برای پارک کردن خودروی خود استفاده کنید.
 


شرکت افرا طب گلسار


شرکت افراطب گلسار به عنوان یکی از ارائه دهنده‌های خدمات تخصصی بازرگانی کالا و تجهیزات پزشکی و طبی می‌باشد. این مجموعه بیش از ۳۵ سال تجربه بازرگانی و اعتبار بسیار بالا در مرکز بین المللی و گمرکی دارد و آماده ثبت سفارش صاحبان کسب و کار در زمینه‌های مربوطه در سراسر کشور می‌باشد.

شرکت افراطب گلسار در تهیه تجهیزات پزشکی و طبی انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی، خانگی بیمارستانی و کلینیکی فعالیت می‌کند.

  • خدمات
  • تأمین و فروش صفر تا صد تجهیزات پزشکی
  • مهندسی بازار و تبلیغات راه اندازی و تجهیزات مدارک درمانی
  • محصولات تجهیزات مرکز درمانی
  • تجهیزات هتلینگ خانگی و بیمارستانی
  • تجهیزات معاینه
  • تجهیزات بیمار در منزل
  • ساکشن الکتروشوک
  • الکتروکوتر
  • پمپ تزریق
  • سرنگ
  • مانیتور علائم حیاتی اسپیرومتر
  • دستگاه نوار قلب
  • دستگاه سونوگرافی
  • دستگاه اکو قلب
  • دستگاه آندوسکوپی سرنگ
  • زیر انداز بیمارستانی
  • آنژیوکت
  • ملافه بیمارستانی
  • دستکش لاتکس
  • دستکش جراحی
  • دستکش نایلونی
  • باند کشی
  • بتادین
  • تست سرم گاز طبی
  • کیف سلامت بیرون بیمار
  • غوزبند
  • خرید عمده
  • لیزر
  • دندانپزشکی
  • رادیولوژی
  • کالای ارتوپدی

فروشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی سدان مد

خرید عمده تجهیزات پزشکی

یکی از بزرگترین ‌فروشگاه‌های اینترنتی تجهیزات پزشکی‌ ایران است که دارای ۱۵ سال تجربه در زمینه تولید واردات خرید و فروش لوازم پزشکی می‌باشد. این مجموعه در آستانه هشتمین سال فعالیت خود توانسته است، به عنوان بزرگ‌ترین مرجع آنلاین تجهیزات و لوازم پزشکی شناخته شود. سدان مد دارای تنوع گسترده‌ای در عرضه کالاهای پزشکی عمومی و تخصصی، انواع تجهیزات بیمارستانی انواع لوازم مصرفی عمومی و تخصصی جراحی می‌باشد، و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا از بهترین برندها جهانی تجهیزات پزشکی را در اختیار مشتریان قرار دهد.
همان‌طور که می‌دانید، خرید عمده‌ی تجهیزات پزشکی بسیار اهمیت دارد. اما برخی شرکت‌ها به دلیل عدم توجه و دقت کافی در این زمینه، امروزه با مشکلات عرضه و پخش تجهیزات و لوازم پزشکی روبه رو هستند و بدون داشتن مجوز لازم سلامت جامعه را به خطر انداخته‌اند. این شرایط در حالی است که شرکت تجهیزات پزشکی سدان مد با فعالیت طولانی در زمینه فروش تجهیزات پزشکی می‌باشد و بهترین محصولات را فراهم و از مجرب‌ترین کادر در زمینه ارائه و فروش تجهیزات پزشکی استفاده می‌کند.

خدمات:

  • دستگاه‌های سنجش پزشکی مانند ترازو، ضربان سنجش، فشار سنجش
  • تجهیزات تنفسی پزشکی مانند اکسیژن ساز
  • الکتروشوک
  • تجهیزات دسترسی عروقی
  • تجهیزات مراقبت در منزل مانند دستگاه بخور
  • تجهیزات نمونه برداری مانند کیت نمونه برداری
  • دستگاه نوار قلب
  • هتلینگ بیمارستانی مانند تخته بیمار، پایه سرم، صندلی، لوازم استیل، ویلچر، ضد عفونی کننده‌ها
  • لوازم مصرفی جراحی
  • دستکش
  • پانسمان
  • تزریقات
  • زیراندازبیمار
  • البسه پزشکی
  • استندها
  • سوندهای پزشکی
  • تجهیزات بیهوشی
  • تجهیزات پزشکی دست دوم
  • تجهیزات زیبایی

آدرس:
تهران، بزرگراه نواب شمال، نرسیده به پل کمیل، خیابان محبوب مجاز، خیابان خوشیاران جنوبی، بالاتر از بانک پاسارگاد، تجهیزات پزشکی سدان.

شرکت تجهیزات پزشکی و دارویی دوستکام


شرکت تجهیزات پزشکی دوستان فعالیت خود را از سال ۱۳۷۱ آغاز نموده است. این مجموعه فعالیت‌های موثری برای افزایش رضایت مشتریان انجام می‌دهد. به همین خاطر تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا به شرکت‌های معروف در زمینهٔ تهیه تجهیزات پزشکی فعالیت داشته باشند کمک لازم را برساند. هم اکنون مفتخر است با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیاز بیش از هزاران مشتری وفادار را برطرف می‌کند.

تمامی محصولات این مجموعه دارای استانداردهای جهانی هستند و از کیفیت مطلوب و قیمت مناسب برخوردار می‌باشند. شرکت دوستکام از همان ابتدا تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با همکاری کلیه نمایندگان محترم در استان‌های کشور خدمات خود را گسترده کند. تجهیزات وارداتی این شرکت شامل تومورهای جراحی، تومورهای لاپراتوری بیمارستانی و همچنین تجهیزات دندانپزشکی مانند انواع ایمپلنت‌های دندانی و لیزر دندانپزشکی می‌شود.

:محصولات

  • ایمپلنت‌های دندانی
  • تجهیزات تومورهای جراحی
  • انواع فایل و فرز
  • چراغ‌های یونیت
  • خمیرهای قالبگیری
  • لیزر
  • دایود دندانپزشکی
  • مواد مصرفی ترمیمی و اندو

آدرس:
تهران، خیابان بهارجنوبی، بالاتر از چهارراه سمیه، کوچه حمید صدیق، شماره ۳۱

شرکت تجهیزات پزشکی رادین


شرکت تجهیزات پزشکی رادین واردکننده و فروشنده کالا فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ آغاز نمود، این مجموعه به صورت شبکه‌ای در زمینه توزیع تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در سراسر کشور فعالیت دارد و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در زمینه تجهیزات مورد نیاز جامعه به بهترین کیفیت ممکن ارائه خدمت انجام دهد. شرکت رادین علاوه بر تهیه تجهیزات، خدمات پس از فروش را هم برای جذب رضایت بیشتر مشتریان در نظر گرفته است.
محصولات:
محصولات پزشکی

  • محصولات آزمایشگاهی
  • محصولات تحقیقاتی
  • تجهیزات دانشگاهی

آدرس:
تهران، خیابان ولیعصر، پلاک، ۵۶ طبقه سوم، واحد ۵

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی می مد

ساخت سایت فروشگاهی تجهیزات پزشکی
فروشگاه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی موجود در زمینه کلیه تجهیزات پزشکی خانگی و بیمارستانی فعالیت می‌کند. این مجموعه تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا به مشتریان عزیز رضایت کامل را از خرید تجهیزات پزشکی کسب نمایند.
محصولات:

  • تجهیزات اورژانسی
  • تجهیزات ارتوپدی
  • تجهیزات تخصصی
  • تجهیزات مغز و اعصاب
  • دستگاه اکسیژن تراپی
  • تجهیزات چشم پزشکی
  • تجهیزات اتاق عمل مانند الکتروسرجری تخت
  • تجهیزات اتاق عمل ساکشن
  • رادیوگرافی
  • سونوگرافی
  • لوازم شستشو بیمار
  • سینک پزشکی
  • تجهیزات کنترل عفونت
  • محلول ضدعفونی کننده بیمارستانی
  • لوازم پزشکی یکبار مصرف قلب و عروق اطفال و نوزادان
  • دستگاه نوار قلب زنان و زایمان

ساعات کاری:
شنبه تا چهارشنبه ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر پنجشنبه‌ها ۸ صبح الی ۱۲ ظهر


پرفروش‌ترین تجهیزات پزشکی کدام‌اند؟

پرفروش‌ترین لوازم و تجهیزات پزشکی


پرفروش‌ترین تجهیزات پزشکی‌ موجود در بازار در دسته‌های متفاوتی تقسیم می‌شوند. شما می‌توانید انواع تجهیزات پزشکی را پوشش دهید اما دسته‌ای از تجهیزات پزشکی‌ که استفاده بیشتری دارند می‌توانند بهترین بازده را داشته باشند. عموماً دسته‌ای از تجهیزات پزشکی‌ که استفاده مصرفی در مطب‌ها دارند می‌توانند فروش بهتری نیز داشته باشند. مانند:

  • مواد و وسایل مورد استفاده در دندان‌پزشکی‌ها 
  • دستکش‌های لاتکس
  • ماسک‌های جراحی
  • مواد ضدعفونی کننده
  • و…

 
استفاده از فروشگاه ساز برای سایت فروش تجهیزات پزشکی

طراحی سایت فروشگاهی لوازم تجهیزات پزشکی


یک فروشگاه‌ساز آنلاین به عنوان یکی از روش‌های فروش آنلاین، می‌تواند برای شما شروع یک کسب و کار موفق در ایران باشد. شما می‌توانید با کمک فروشگاه‌ساز سازیتو، سایتی فروشگاهی برای ‌محصولات ‌تجهیزات پزشکی‌ خود تهیه کنید. امکان ایجاد محصولات و توضیحات جزئی و مفصل در یک فروشگاه می‌تواند شما را در فروش محصولات به بهترین شکل کمک کند.
 
سازیتو‌ همراه شما برای تاسیس فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی در سریع‌ترین و ساده‌ترین حالت ممکن است. شما برای اینکه بتوانید یک ‌فروشگاه اینترنتی‌ با بهترین کیفیت داشته باشید.‌ تنها لازم است یکی از پکیج‌های سازیتو را خریداری کنید به ساده‌ترین شکل دسترسی به یک فروشگاه اینترنتی با ‌دامنه‌ای‌ که می‌پسندید را در اختیار داشته باشید. و درآمد فروش تجهیزات پزشکی خود را افزایش دهید.
 وعدهٔ سازیتو به شما راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی در مدت هفت روز است. با امکانات سازیتو شما می‌توانید بی دردسر یک فروشگاه اینترنتی کامل داشته باشید. و سود فروش تجهیزات پزشکی را در کسب و کار خود ببینید
 از مزیت‌هایی که سازیتو برای شما فراهم کرده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گواهینامه SSL

گواهی‌نامه SSL به شما کمک می‌کند تا امنیت سایت خود را به گوگل اثبات کنید و از طرف گوگل یک سایت امن تشخیص داده‌شوید.

  • سئوی خودکار

در ‌سئوی‌ خودکار بعضی از المان‌هایی که از نظر گوگل مهم تشخیص داده می‌شوند بهینه می‌شوند تا سایت شما در نتایج گوگل در جایگاه بهتری قرار گیرند.

  • دسته‌بندی محصولات

دسته‌بندی محصولات به شما این امکان را می‌دهد که محصولات خود را در گروه‌بندی مناسب قرار دهید و به دنبال آن بتوانید مشتریان خود را در سریع‌ترین حالت به محصول مورد نظرشان هدایت کند. 

نمونه سایت‌های تجهیزات پزشکی در سازیتو

نمونه سایت های فروش تجهیزات پزشکی آنلاین

 اتو چم

سایت اتوچم متعلق به یک کارخانه تولید الکل است که کسب و کار خود را با سازیتو گسترش داده است.

 ‌هیوا تامین

سایت هیوا تامین از سایت‌هایی است که با سازیتو کار خود را شروع‌ کرده‌است و در حوزه دارو‌ها و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی فعالیت می‌کند

نتیجه‌گیری


طراحی فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی‌ برای یک کسب‌وکار همیشه وسوسه انگیز بوده است. شما با ‌راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی‌‌ تجهیزات پزشکی می‌توانید صاحب درآمد و سود خود باشید. هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی معقول است و سازیتو برای شما این امکان را به وجود آورده است که یک فروشگاه با تمامی امکانات آن را در قالب یک سایت فروشگاهی داشته باشید و فروش میلیونی و میلیاردی را تجربه کنید پس از باقی رقبایتان عقب نمانید و همین حالا با کارشناسان سازیتو تماس بگیرید و فروش خود را هرچه زودتر شروع کنید.

تجهیزات پزشکی‌ نیاز به کانال‌های معتبر برای فروش دارند. همچنین خرید عمده‌ی تجهیزات پزشکی از کانال‌های معتبر می‌تواند راهی برای فروش مداوم شما باشد. اگر یک فروشگاه‌دار قصد فروش محصولات خود از مسیری دیگر را داشته باشد نیاز به این دارد تا به این‌ موضوع توجه کند که اطمینان کاربر، برای فروش تجهیزات پزشکی اهمیت زیادی دارد. داشتن یک سایت کمک به اعتماد مشتری به شما می‌کند و نمایانگر اصالت یک فروشگاه است که به کاربر نمایان می‌شود. یک ‌فروشگاه پزشکی‌ با قیمتی رقابتی و انتخاب نیچ مناسب از بازار می‌تواند فروش خوبی را تجربه کند پس از این بازار عقب نمانید.