زمان مطالعه ۱۳ دقیقه

ساخت فروشگاه اینترنتی محصولات دکوراتیو

ساخت فروشگاه اینترنتی محصولات دکوراتیو

محصولات دکوراتیو می‌توانند به دلیل تنوع زیاد و ریز و درشت بودنشان سودی زیادی را برای فروشندگان داشته باشند. یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند سود فروش شما را چند برابر کند.

 


محصولات دکوراتیو در خانه‌ها وظیفه زیبا‌سازی خانه را بر عهده دارند. با راه اندازی فروشگاه فروش محصولات دکوراتیو می‌توان سودی چند برابری را تجربه کرد. و از رقبایی که در این حوزه وجود دارند عقب نماند.
در این روز‌ها که تمام خرید‌ها به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود شما می‌توانید به راحتی با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی دکوراتیو به سودی چند برابری دست پیدا کنید. سود فروش محصولات دکوراتیو گاهی رقم‌های عجیب و غریبی است. شما می‌توانید با داشتن تامین‌کننده‌های کاردرست درآمد‌های زیادی را کسب کنید.

چرا باید فروشگاه آنلاین دکوراسیون داشته باشیم؟

 

چرا فروشگاه اینترنتی داشته  باشیم؟


جواب این سوال واضح است. ‌محصولات دکوراتیو‌ اجناسی هستند که با تنوع زیاد خود می‌توانند سهم زیادی از زیبایی یک خانه را بر عهده بگیرند. راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی دکوراتیو آنلاین در دنیای دیجیتال امروز می‌تواند شما را در این مسیر به سمت موفقیت، جلو بیاندازد. 
به نقل از عصر ایران بیش از ۴۷ هزار فروشگاه اینستاگرامی در ایران وجود دارد که بیش از ۷ هزار میلیارد تومان در آن‌ها تبادل می‌شود. بسیاری از این صفحات نیز کسب و کار خود را گسترده کرده‌اند و حالا سایت‌های خود را راه‌اندازی کرده‌اند.
برای این‌که بتوانید یک فروشگاه آنلاین چه از نوع اینستاگرام چه از نوع سایت داشته‌ باشید، نیاز به طی کردن چند مرحله مهم برای رسیدن به موفقیت است. با ما در این مسیر همراه باشید.

سود فروش محصولات دکوراتیو چقدر است؟

سود فروش محصولات دکوراتیو
به طور متوسط هزینه دکوراسیون یک خانه از ۶۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان متغیر است. چیزی در حدود ۲۳ میلیون خانه در ایران وجود دارد و شما حالا می‌توانید گردش مالی عظیم این دسته از محصولات را برای خود حساب و کتاب کنید. شاید با خود بگویید که این خرید فقط یک‌بار اتفاق می‌افتد و کسی تمام محصولات دکوراتیو خانه‌اش را هر روز نمی‌خرد. اما باید گفت که بسیاری از افراد با نوسازی دکوراسیون و ‌خرید محصولات دکوراتیو‌ سعی در زیبا‌سازی خانه‌های خود دارند.
پس می‌توان گفت سود ‌فروش محصولات دکوری‌ می تواند مبالغ را برای فروشندگان خود در بر داشته باشد. در واقع این اعداد و ارقام‌اند که حرف خود را می‌زنند. سود فروش محصولات دکوری چیزی است که هر فروشنده‌ای را به سمت داشتن یک فروشگاه اینترنتی جذب می‌کند.

چطور یک کسب و کار موفق شروع کنیم؟

شروع یک فروشگاه دکوراسیون

مارکتینگ


مارکتینگ هنر جذب کاربر و تبدیل او به مشتری است. حالا که راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی دکوراتیو خود را به اتمام رسانده‌اید، برای این‌که تصویر روشنی از مسیر کاربر داشته‌باشید و با توجه به آن بتوانید فروش بیشتری را کسب کنید نیاز به مارکتینگ دارید.
شناخت نیاز مشتری و تمایل او برای خرید و تحلیل بازار می‌تواند شما را در راه پیش‌برد اهداف فروشتان راهنمایی کند. هر فعالیت کاربر باید هدفمند باشد و منجر به عملیاتی از سمت مخاطب شود.
مارکتینگ شامل موارد زیر است:

  • انتخاب بخشی که باید در یک برند بر آن تمرکز کرد
  • شناسایی برند در بین رقبای خود
  • وجه تمایز محصولات و سیستم شما از دیگر رقبا
  • انتخاب رسانه‌ای که می‌توان از آن در فرآیند مارکتینگ استفاده کرد

تبلیغات درست

تبلیغات درست یکی از راه‌های موفقیت یک کسب و کار است شما با دانستن روش‌های مختلف تبلیغ می‌توانید به بهترین شکل کسب و کار خود را توسعه دهید‌
تبلیغات در موتور‌های جستجو
بیش از ۶۰ درصد ترافیک‌ دنیا در گوگل مصرف می‌شود. یکی از راه‌های تبلیغات محصولات دکوراتیو استفاده از سرویس تبلیغ گوگل است که نمی‌تواند برای کاربران ایرانی با توجه به قیمت دلار تبلیغ بهینه‌ای باشد. شما در این روش با خرید تعداد کلیک ورودی سایت می‌توانید سایت را در نتایج بالا بیاورید. با توجه به وابسته بودن این روش به قیمت دلار در ایران نمی‌تواند روشی مناسب برای رشد سایت شما باشد.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
سئو یک دیگر از راه‌های دیده شدن کسب و کار شماست. اگر فروشگاه اینترنتی شما از نظر گوگل سایتی مناسب باشد و محتوا و محصول خاصی را ارائه کند، می‌تواند در صدر نتایج قرار بگیرد و فروش شما را بهبود ببخشد. برای بهبود سئوی سایت خود می‌توانید از سئوی خودکار سازیتو استفاده کنید. بعد از راه‌اندازی سایت فروشگاهی دکوراتیو خود بر بستر سازیتو شما می‌توانید با سئوی خودکار سازیتو عنوان‌های محصول را تبدیل به تگ‌های خوانا برای گوگل کنید.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی
شبکه‌های اجتماعی می‌توانند انتخاب‌هایی درست برای تبلیغات باشند. دلیل آن نیز فعالیت اکثر مردم ایران در شبکه‌های اجتماعی است و در این بین بهترین بستر‌ها برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی؛ اینستاگرام، تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی است. با یافتن اینفلوئنسر‌های مربوط به حوزه کاری خود شما می‌توانید تبلیغات لازم را برای توسعه کسب و کار خود برنامه ریزی کنید.

تبلیغات ویدیویی

سود فروش محصولات دکوراتیو
جلوه‌های بصری در تبلیغات کسب و کار‌ها بسیار مهم است. داشتن ‌محتوای ویدیویی‌ برای تبلیغ می‌تواند شما را با توجه به رقبایتان در جایگاه بالاتری قرار دهد. از تبلیغات ویدیویی کاربران بیشتری می‌توانند به شما جذب شوند. همچنین گوگل برای محتوا‌های ویدیویی هر روز بیشتر از قبل اهمیت قائل می‌شود.

تبلیغات بنری
تبلیغات بنری استفاده از بنر‌ها در ظاهر سایت‌هاست و با استفاده از این نوع از تبلیغات می‌توانید سایت و یا صفحه‌ی اینستاگرام خود را در سایت‌های دیگر قرار دهید. بسیاری بر این باور‌اند که این نوع از تبلیغات به اندازه‌ی کافی جوابگو نیست و نمی‌تواند آن‌طور که باید منجر به فروش شود. اما بعد از ساخت سایت فروشگاهی دکوراتیو خود، حتما این روش را به عنوان یکی از روش‌های تبلیغات آزمایش کنید تا از جوابگویی آن برای کسب و کار خود مطمئن شوید.

تبلیغات همسان
این نوع از تبلیغات، برای کاربران یک آشنایی با برند شما ایجاد می‌کند و در سایت مقصد درست مشابه الگوی پست‌ها و صفحات سایت مقصد نوشته و طراحی می‌شود. در این نوع تبلیغات بازدهی سریع نیست اما به صورتی ارگانیک در ناخودآگاه کاربران یک آگاهی در مورد برند شما ایجاد می‌کند. و کاربر را به آشنایی بیشتر با شما ترغیب می‌کند.

تبلیغات موبایلی
موبایل همان چیزی است که نبودنش می‌تواند برای مردم یک کابوس باشد. پس از آن برای تبلیغات خود استفاده کنید. استفاده از اپلیکیشن‌ها، پیامک، و پوش نوتیفیکیشن‌ها می‌تواند شما را به یک فروش خوب راهنمایی کند.
روش‌های دیگری نیز برای افزایش فروش وجود دارد که با دانستن آن‌ها شما می‌توانید فروش را به بهترین شکل تجربه کنید. برای آشنایی با آن‌ها مقاله‌ی سازیتو درباره‌ی مارکتینگ را مطالعه کنید.

انتخاب نیچ مارکت مناسب


پوشش دادن دسته‌ی وسیعی از محصولات می‌تواند کاربران شما را سردرگم کند. شما می‌توانید یک نیچ از محصولات دکوراتیو را انتخاب کنید که به معنای انتخاب یک دسته محصول مناسب است. و با تمرکز بر روی آن دسته از محصولات. امکان کار کردن روی محصولات خود و زیاد کردن پتانسیل رشد را فراهم کنید.
مثلا انتخاب انواع میز برای مانور دادن روی‌ آن می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. شما در این حالت می‌توانید فقط کاربرانی را که به میز نیاز دارند به خود جذب کنید. بعد از ساخت سایت فروشگاهی دکورایتو خود می‌توانید با پوشش دادن یک نیچ خاص سود فروش محصولات دکوراتیو خود را افزایش دهید.

تامین کننده مناسب ضامن فروش موفق است

تامین کننده لوازم دکوراتیو
یافتن یک تامین کننده خوب دلیل آرامش شما از تمام شدن اجناس‌تان است. شما با یافتن یک تامین‌کننده خوب و مراکز تامین اجناس می‌توانید از موفقیت خود مطمئن شوید.

بازار مولوی
پرده یکی از لوازم مهم در دکوراسیون خانه است. بازار مولوی نیز یکی از مناسب‌ترین بازار‌ها برای خرید پرده است. بهتر است پیش از این‌که خرید خود را نهایی کنید سری به چند مغازه بزنید و قیمت‌های مختلف را جویا شوید. این بازار یکی از قدیمی‌ترین بازارهای پرده در ایران است که شما می‌توانید خرید خوبی را از پرده تا چوب‌پرده و… در آن داشته باشید.
 
یافت آباد

بازاری که تا دلتان بخواهد جا برای نشستن هست. بازار یافت‌آباد از معروف‌ترین بازار‌های مبل ایران است که میان انبوهی از برند‌ها و مدل‌ها سردرگم‌تان می‌کند. با چند ساعت وقت گذاشتن در این بازار می‌توانید تامین‌کننده‌های مناسب را برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی دکوراتیو خود بیابید.

بازار صالح آباد
یکی از مراکز مهم خرید لوازم تزئینی منزل بازار صالح آباد است. در این بازار انواع لوازم دکوراسیون منزل، لوازم قنادی و پخت و پز، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم برقی و خانگی، انواع ماگ و لیوان، اسباب بازی و... می توانید پیدا کنید. این بازار بیشتر برای عمده فروشان مناسب است ولی به دلیل تنوع بسیار بالای محصولات، مشتریان زیادی به این بازار مراجعه می کنند. با توجه به اینکه دسترسی به این بازار کمی سخت است، و بهتر است با وسایل نقلیه‌ی شخصی به این بازار مراجعه نکنید.
 
لاله زار
لاله‌زار قدیم این روز‌ها شهری از نور است. شما با مراجعه به این خیابان قدیمی و جذاب، انواع آباژور، لوستر و چراغ خواب و چراغ مطالعه را با قیمت‌های مناسب تهیه کنید. همچنین می‌توانید از این خیابان لوستر چینی، لوستر بلور، لوستر فانتزی با ابعاد و مدل های مختلف برای کسب‌و کارتان تهیه کنید. 
 

محصولات دکوراسیون پرفروش را بیابید

محصولات دکوراتیو پر فروش
با انتخاب دسته پرفروش محصولات دکوراتیو شما می‌توانید امکان خرید از فروشگاه‌تان را بیشتر کنید. از جمله ‌لوازم دکوری پرفروش‌ که شما می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید، شلف‌‌های دیواری هستند که نیچ مناسبی برای سرمایه‌گذاری و آغاز فروش هستند. از این رو که هر خانه‌ای نیاز به چنین چیزی دارد و از طرف دیگر تنوع زیاد این دسته‌ از لوازم دکوراتیو می‌تواند شما را در فروش موفق‌تر کند.
اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری ارزان‌تری را نیز تجربه کنید می‌توانید از انواع شمع و جا‌شمعی شروع کنید که می‌تواند در کنار جا‌عودی و خود عود یک دسته مناسب برای شروع یک سرمایه‌گذاری خوش‌عطر باشد.

برای ساخت سایت فروشگاهی دکوراتیو خود دقت لازم را بکنید زیرا برای بهترین شدن در این بازار، شما نیاز به انتخاب‌های درست و قیمت‌های مناسب دارید.

پلتفرم‌های فروش را بیابید

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی دکورایتیو

مارکت پلیس


مارکت پلیس بستری است که چندین فروشنده یک کالا را در آن به فروش می‌گذارند و شما می‌توانید در آن با قرار‌دادن محصولات خود فروش خود را انجام دهید. از مارکت پلیس‌های مطرح دیجی کالا و آمازون هستند است. این نوع از فروش اما مستلزم آن است که شما بخشی از مبلغ هر فروش را به شرکت مقصد دهید که این مبلغ می‌تواند حاشیه سود شما را تا حد زیادی کاهش دهد

آنلاین شاپ اینستاگرامی


یک ‌آنلاین‌شاپ اینستاگرامی‌ می‌تواند بستری مناسب برای شروع فروش شما باشد. بستری رایگان که شما می‌توانید محصولات خود را در آن قرار دهید و کاربران‌تان با انتخاب محصول و مراجعه به دایرکت شما، آن را ثبت سفارش کنند. این نوع از ثبت سفارش مستلزم پاسخگویی به تعداد زیادی پیام و هدر رفتن زمان زیادی برای شما و مشتریانتان خواهد بود.

فروشگاه‌ساز، فروش محصولات دکوری را چند برابر می‌کند

فروشگاه ساز و رشد کسب و کار محصولات دکوری
داشتن یک ‌سایت فروشگاهی‌ دلیل دیده‌شدن کالای شما در گستره‌ای وسیع است. شما با داشتن یک سایت می‌توانید کالا‌های خود را سریع‌تر از آنلاین‌شاپ‌های اینستاگرامی و راه‌های دیگر بفروشید و با دادن راحتی بیشتر به مشتریانتان آ‌ن‌ها را به محصولات خود جذب کنید. 
سازیتو یک فروشگاه‌ساز است که شما را در مسیر راه‌اندازی سایت فروشگاهی همراهی می‌کند
هزینه سایت فروشگاهی دکوراتیو‌‌ در فروشگاه‌ساز سازیتو نسبت به سایت‌های شخصی بسیار معقول‌تر است و شما به راحتی با یک هزینه معقول می‌توانید ساخت فروشگاه اینترنتی دکوراتیو خود را استارت بزنید‌‌.
مزیت‌هایی که ‌سازیتو‌ در اختیار شما قرار می‌دهد:

  • امنیت سایت

از جمله امکاناتی که سازیتو برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی دکوراتیو به شما ارائه می‌دهد SSL رایگان است که ضامن امنیت سایت شما در برابر حمله هکر‌هاست. تمام سایت‌های سازیتو در یک بستر و کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. کسی که بخواهد به سایت شما حمله کند باید همزمان به چند هزار سایت سازیتو حمله کند که عملا کاری غیر ممکن است.

  • مدیریت کامل محصول

در سفارش سایت فروشگاهی دکوراتیو با وجود امکان دسته‌بندی محصول، شما می‌توانید مشتریان کالا‌یتان را با توجه به چیزی که می‌خواهند راهنمایی کنید. فرم محصول نیز دیگر امکانیست، که به شما این امکان را می‌دهد تا اطلاعات بیشتری را از کاربر خود بگیرید و سفارش را مطابق میل او شخصی سازی کنید. مثلا با وارد کردن جنس بسته‌بندی و یا امکان کادو پیچ کردن و… می‌توانید به مشتریان نشان دهید که اهمیت زیادی برای آن‌ها قائلید.

  • قابلیت شخصی سازی و رابط کاربری آسان

طراحی سایت فروشگاهی محصولات دکوراتیو با سازیتو به شما این امکان را می‌دهد تا ظاهر سایت خود را آن‌طور که می‌خواهید شخصی سازی کنید و از پوسته‌های متنوع سازیتو برای شکل دادن‌ به سایت خود استفاده کنید. از طرفی دیگر سازیتو برای ساده بودن پیشبرد کسب و کار شما کدنویسی شده است و شما با یک رابط کاربری ساده و زیبا به راحتی می‌توانید سایت خود را مدیریت کنید و نیازمند دانش فنی و برنامه‌نویسی برای مدیریت سایت خود نیستید.

  • قیمت مناسب

شما برای آن‌که بتوانید یک سایت وورد‌پرسی داشته باشید نیاز به این دارید تا هزینه‌های زیادی را برای ‌خرید دامنه و هاست و قالب بپردازید. سازیتو با وجود پشتیبانی دائمی، هزینه‌ای کاملا معقول را از شما دریافت می‌کند و تمام این نیاز‌ها را برای شما برطرف می‌کند


نمونه فروشگاه‌های محصولات دکوراتیو که با سازیتو ساخته شده‌اند

فروشگاه میزوما

نمونه فروشگاه های دکوراتیو
نتیجه‌گیری


کار در حوزه‌ی لوازم دکوراتیو و اقلام مربوط به دکوراسیون منزل حوزه‌ای جذاب و متنوع است. چیزی که جذابیت را برای کسب‌ و کار شما بیشتر می‌کند سود فروش بیشتر محصولات دکوری است. راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی دکوراتیو می‌تواند شما را در این مسیر به بهترین شکل ممکن جلو بیاندازد. سازیتو در ‌ساخت فروشگاه اینترنتی‌ دکوراتیو شما همراهتان خواهد بود تا از رقبایتان و سود‌های بیشتر در مسیر کسب‌ و کارتان عقب نمانید. اگر هنوز نیاز به مشاوره برای کسب و کار اینترنتی خود دارید با متخصصان ما در سازیتو به صورت کاملا رایگان مشورت کنید.

ما کنار شما هستیم تا سود فروش محصولات دکوراتیو را تا آن‌جا که ممکن است افزایش دهید و برنده‌ی کسب و کار تان باشید.