زمان مطالعه ۱۲ دقیقه

آموزش کامل ساخت سایت فروشگاهی کیف و کفش

آموزش کامل ساخت سایت فروشگاهی کیف و کفش

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی کیف و کفش در یک دنیای تماما دیجیتال راهی برای فروش بیشتر است. سازیتو یک فروشگاه‌ساز است که در مسیر ساخت سایت فروشگاهی همراه شماست.


ساخت فروشگاه اینترنتی کیف و کفش در دنیای دیجیتال امروزی می‌تواند بهترین راه برای حضور در فضای فروش اینترنتی باشد. شما برای آنکه فروشگاه آنلاین کیف و کفش خود را داشته باشید چندین راه مقابل خود دارید ولی تبدیل شدن به یکی از موفق‌ترین فروشگاه‌های کیف و کفش در مرحله‌ی اول نیازمند برنامه‌ریزی، تحقیق درباره بازار، تحلیل رقبا و پشت کار است.

راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی شما را بدون محدودیت زمان و مکان به صدها مشتری وصل می‌کند حتی اگر کسب و کارتان در صنعت کیف و کفش باشد و با خود فکر کنید خرید اینترنتی کفش منطقی به‌نظر نمی‌رسد! اما برخلاف تصورتان خرید آنلاین کفش در سال‌های گذشته رشد چشم‌گیری داشته و آنقدر این فرایند ساده‌سازی شده که مشتریان نیازی به پوشیدن کفش و قدم زدن با آن پیدا نمی‌کنند.

ما در این مقاله به بررسی مسیر‌ ‌طراحی سایت فروشگاهی‌ کیف و کفش می‌پردازیم، بنابراین اگر در رویای داشتن فروشگاه اینترنتی کیف و کفش هستید یا به‌دنبال ایده برای شغلی پردرآمد می‌گردید با ما همراه باشید.

چرا باید فروشگاه آنلاین کیف و کفش داشته باشیم؟

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی کیف و کفش
هزینه‌ی ساخت یک فروشگاه حضوری به مراتب بیشتر از ‌هزینه فروشگاه اینترنتی‌ است. برای مثال فقط هزینه خرید ۳۰ متر مغازه در میدان فردوسی بدون در نظر گرفتن هزینه‌های جانبی، حدود ۲۶ میلیارد تومان است که ممکن است برای شروع کسب و کارتان قادر به پرداخت همچین هزینه‌ای نباشید، همچنین در بین صد‌ها مغازه‌ی این راسته که سال‌ها مشتریان خود را جمع کرده‌اند رسیدن به فروش بالا کار دشواری به نظر می‌رسد.

راه اندازی فروشگاه آنلاین به معنی داشتن فروشگاهی به دور از بستر‌های فیزیکی است و به شما کمک می‌کند فروش مناسبی داشته باشید زیرا نیاز نیست ساعت‌ها به دایرکت پاسخ دهید یا برای ثبت سفارش پیام‌های مختلف ارسال کنید همچنین روش‌های پرداخت امن دارد و نگرانی‌هایتان بابت فیش‌های جعلی از بین می‌رود و...

فروشگاه آنلاین کیف و کفش علاوه‌بر کمک به شما، مزیت‌های بسیاری برای مشتریان‌تان دارد. آنها از طریق سایت به جواب سوال‌هایشان می‌رسند و سفارش خود را ثبت می‌کنند. در این صورت دیگر برای ثبت سفارش یا دریافت اطلاعات محصول، منتظر رسیدگی شما به دایرکت‌ها نمی‌مانند.

دقیقا همانطور که برای خرید یک مغازه باید بهترین موقعیت مکانی را پیدا کنید و دسترسی‌های آن منطقه را بسنجید، برای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی نیز باید به‌دنبال پلتفرمی باشید که مشتریان شما آنجا قرار دارند.

بهترین پلتفرم برای ساخت فروشگاه اینترنتی چیست؟

ساخت سایت فروشگاهی کیف و کفش
پلتفرم‌های زیادی برای ‌راه‌اندازی سایت فروشگاهی‌ وجود دارد. برای آن‌که بتوانید انتخاب درستی داشته باشید باید بررسی‌های لازم را نسبت به توانایی و انتظاراتتان داشته باشید. به طور کلی سه پلتفرم اصلی برای ‌راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی‌ وجود دارد: فروشگاه‌‌های اینستاگرامی، مارکت‌پلیس‌‌ها و سایت‌‌های فروشگاهی. برای طراحی سایت فروشگاهی کیف و کفش همیشه سوالات زیادی وجود دارد که ما در این مقاله به آن‌ها پاسخ خواهیم داد

فروشگاه‌های اینستاگرامی


به طور کلی اولین شناخت از یک کسب و کار و یا یک برند در یک ‌آنلاین‌شاپ اینستاگرامی‌ یا یک فروشگاه تلگرامی صورت می‌گیرد. دلیل آن نیز گستره‌ی وسیع کاربران این شبکه‌ها و حضور مداوم مردم در آن‌‌هاست. اما باید این را در نظر بگیرید که شناخت از یک برند به معنای فروش بیشتر نیست. در نهایت می‌توان گفت هدف نهایی از داشتن یک صفحه‌ی اینستاگرام، ایجاد شناخت برای برند و ساخت یک ویترین کلی از محصولات برای کاربران این شبکه‌هاست و فروش باید در بستری دیگر اتفاق بیفتد. هر چند ممکن است در ابتدا فروش خوبی از طریق شبکه‌های اجتماعی داشته باشید.

مارکت‌پلیس‌ها 


برای آن‌که محصولات خود را به فروش نزدیک کنید راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی کیف و کفش بر بستر ‌مارکت پلیس‌ها‌ راه دیگری است. در یک مارکت پلیس، فروشندگان مختلف یک کالا جمع می‌شوند و به صورت رقابتی محصولات خود را می‌فروشند. در این بازار‌ها مانند دیجی‌کالا و با‌سلام شما باید به ازای هر محصولی که می‌فروشید کارمزدی را پرداخت کنید.

سایت‌های فروشگاهی


مزیت راه‌اندازی سایت فروشگاهی کیف و کفش این است که شما می‌توانید فروشگاه اختصاصی خود را داشته باشید و بدون پرداخت کارمزد به فروش محصولات خود بپردازید. به طور کلی شما از سه راه می‌توانید ساخت سایت فروشگاهی خود را شروع کنید:

طراحی سایت فروشگاهی کیف و کفش با وردپرس


ساخت سایت فروشگاهی‌ با ورد‌پرس نیازمند انجام چند مرحله است. اول شما باید دامنه‌ی‌ خود را خریداری کنید. سپس شما باید با خریداری هاست، سایت خود را به گوگل معرفی کنید. در مرحله‌ی بعد شما باید وردپرس را نصب کنید و قالب را خریداری نمایید. از مزایای سایت وردپرسی قابلیت شخصی سازی بالا و از معایب آن پیچیدگی‌های فنی و پشتیبانی ضعیف است.

سفارش سایت فروشگاهی کد‌نویسی شده


این نوع از ‌سفارش فروشگاه اینترنتی‌ بسیار پر هزینه‌تر از انواع دیگر است و دلیل آن نیز کدنویسی کردن جز به جز سایت است که همین موضوع پشتیبانی و رفع خطای سایت را با مشکلات بیشتری روبه‌رو می‌کند اما از طرف دیگر از جهت پتانسیل سفارشی سازی و شخصی سازی دست شما به مراتب باز‌تر از فروشگاه‌ساز‌ها و سایت‌های ورد‌پرسی است.

ساخت فروشگاه اینترنتی با فروشگاه‌ساز

‌ساخت سایت فروشگاهی‌ با فروشگاه‌ساز ساده‌ترین راه برای ‌راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی‌ است. شما با استفاده از پلتفرم‌هایی مانند سازیتو می‌توانید به راحتی ‌ساخت فروشگاه اینترنتی‌ را شروع کنید. سازیتو همزمان هاست، دامنه و قالب را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما در پلتفرم‌های فروشگاه‌ساز فقط با یک شرکت برای پشتیبانی طرف هستید. از دیگر مزیت‌های ‌سفارش فروشگاه اینترنتی‌ با این پلتفرم‌ها، سادگی در مدیریت آن‌ها است. شما در این پلتفرم‌ها می‌توانید به سرعت سایت فروشگاهی خود را بسازید و کسب درآمد خود را نیز شروع کنید.


فروشگاه اینترنتی کیف و کفش کسب و کاری پر سود

سود فروش آنلاین کیف و کفش
کیف و کفش یکی از محبوب‌ترین نیچ‌های پوشاک است. راه‌اندازی سایت فروشگاهی کیف و کفش در دنیای آنلاین امروزی بهترین راه برای فروش محصول است. به طور کلی فروش کیف و کفش ۲۰ تا ۸۰ درصد سود فروش کیف و کقش را برای فروشندگان در بر خواهد داشت. با توجه به اینکه کیف و کفش برای مشتریان ایرانی یکی از بهترین نیچ‌ها برای کسب درآمد است. برای افزایش فروش خود و کسب سود فروش کیف و کفش به اندازه‌ی مناسب می‌توانید ‌مقاله‌ی مارکتینگ ‌سازیتو را بخوانید.

به طور کلی بازار کیف و کفش و سود فروش کیف و کفش می‌تواند برای شما ثابت و در عین حال بالا باشد. دلیل این امر نیز مصرفی بودن این دسته از پوشاک، و بالا بودن نرخ بازگشت مشتری برای این نیچ پرطرفدار است. اگر شما بتوانید مشتریان ثابت خود را بیابید و حفظ کنید امکان ‌بازگشت سرمایه‌ شما و افزایش سود‌تان قطعی خواهد بود.

یافتن تامین‌کننده کیف و کفش مساوی با سود بیشتر است

خرید عمده کیف و کفش
برای اینکه بتوانید از تامین اجناس خود مطمئن باشید، نیاز دارید که تامین‌کننده خود را درست انتخاب کنید. انتخاب تامین‌کننده درست باعث می‌شود تا اجناس شما تنوع خود را حفظ کنند و در صورت اتمام موجودی، امکان موجود شدن دوباره آن‌ها وجود خواهد داشت. شما همچنین جدا از تامین‌کننده‌ها، می‌توانید با تولید‌کنندگان کیف و کفش نیز ارتباطات لازم را برقرار کنید. عموما تولید‌کنندگان در سایت‌هایشان راه‌های همکاری را برای فروشندگان باز گذاشته‌اند. در ادامه با تعدادی از مراکز اصلی تامین کیف و کفش آشنا می‌شویم. 

باغ سپهسالار تهران


یکی از مراکزی که بسیاری از تولیدکنندگان و فروشندگان کیف و کفش به فروش عمده‌ی کیف و کفش می‌پردازند، باغ سپهسالار تهران است. این بازار در خیابان جمهوری قرار دارد و از طریق متروی سعدی می‌توان به آن دسترسی داشت. در این خیابان می‌توانید به راحتی اجناس مورد نیازتان برای ساخت فروشگاه اینترنتی کیف و کفش را تامین کنید. 

بازار بزرگ تهران


بازار بزرگ تهران، در خیابان ۱۵ خرداد تهران قرار دارد و از طریق سه ایستگاه متروی ۱۵خرداد، خیام، و میدان محمدیه قابل دسترسی است. بازار بزرگ تهران به جامع بودن و قیمت مناسب معروف است شما می‌توانید بخش زیادی از اجناس مورد‌نیازتان را تهیه کنید.

بازار کفش و چرم تبریز


چرم تبریز و کفش‌های چرم دوخته شده در تبریز بسیار معروف‌اند و از کیفیت و طراحی به روزی نیز برخوردارند. شما در بازار کفش و چرم تبریز می‌توانید با تولیدکنندگان این حوزه ارتباط برقرار کنید و کفش‌های متفاوت را با تنوع بسیار تهیه کنید و در فروشگاه خود به فروش برسانید.

چرا سازیتو بهترین انتخاب برای ساخت فروشگاه اینترنتی است؟

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با سازیتو
همان‌طور که پیش‌تر در این مقاله خواندید ‌راه‌اندازی سایت فروشگاهی‌ با وردپرس و به صورت کدنویسی، پیچیده، زمان‌بر و پر هزینه است و مدیریت آن نیز برای کسانی که دانش فنی ندارند، می‌تواند پیچیده باشد. سازیتو یک فروشگاه‌ساز است که برای شما یک وبسایت فروشگاهی مخصوص خودتان می‌سازد. باید این را در نظر بگیرید که داشتن یک سایت، از لازمه‌های یک برند است و شما می‌توانید با ‌ساخت سایت فروشگاهی کیف و کفش‌ خود، اعتماد را به مشتریانتان هدیه کنید و حرفه‌ای‌تر در عرصه‌ی کسب و کار حضور داشته باشید. طراحی سایت فروشگاهی کیف و کفش با سازیتو به شما این امکان را می‌دهد تا از مزیت‌های بسیار این فروشگاه‌ساز برای افزایش سود فروش کیف و کفش خود استفاده کنید.

راه حل سازیتو برای مشکلات صاحبان کسب و کار کیف و کفش


یکی از مشکلاتی که صاحبان یک کیف و کفش فروشی آنلاین ممکن است با آن روبه‌رو شوند، این است که نتوانند اطلاعات کافی از مشتریان دریافت کنند. سازیتو با قرار دادن تنوع محصول و فرم محصول این مشکل را در راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی کیف و کفش حل کرده است.

در تنوع محصول شما با  قرار دادن متغییری مثل سایز‌های یک مدل از کفش می‌توانید مشتریان خود را راهنمایی کنید تا سایز پای خود را با خط کش اندازه‌گیری کنند و طبق راهنمایی که در تصاویر محصول گذاشته‌اید سایز پای درست را انتخاب کنند.

در بخش بعدی که فرم محصول است شما می‌توانید داده‌ی بیشتری را از کاربران دریافت کنید اینگونه که با قرار دادن امکان انتخاب رنگ و یا بسته‌بندی محصول شما می‌توانید فروش کیف و کفش آنلاین را برای خود و مشتریان‌تان ساده کنید. و در نتیجه سود فروش کیف و کفش را برای کسب و کار خود افزایش دهید.

کم هزینه و پر بازده


هزینه‌ سایت فروشگاهی‌ با سازیتو بسیار معقول‌تر از انواع دیگر سایت است. این را در‌ نظر بگیرید که راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی به معنای داشتن یک شعبه دیگر از فروشگاه اینستاگرامی یا فروشگاه حضوری شماست. قیمت سایت فروشگاهی کیف و کفش آن‌قدر می‌تواند فریبنده باشد که شما با فروشی جزئی به راحتی می‌توانید با مبلغ پرداختی‌تان سر به سر شوید.

سایت فروشگاهی نماد اعتماد وامنیت


یک پلتفرم زمانی فروش شما را زیاد می‌کند که در مشتریان اعتماد سازی بکند. گواهینامه SSL رایگان و امکان دریافت ای نماد می‌تواند در کاربران حس اعتماد را ایجاد کند. سازیتو با ارائه‌ی این گواهینامه بر روی سایت‌های خود و کمک به دریافت نماد اعتماد الکترونیک باعث کمک به اعتماد سازی در برند شما می‌شود.

مارکتینگ کمکی برای رشد یک کسب و کار


سازیتو برای کسانی که ‌ساخت فروشگاه اینترنتی‌ خود را با سازیتو انجام داده‌اند امکانات مارکتینگ را فراهم می‌کند تا فروش بیشتری داشته باشند و بتوانند در میان خریداران شناخته شوند. از جمله امکاناتی که توسط سازیتو در حوزه‌ی مارکتینگ ارائه می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

وبلاگ
داشتن یک صفحه‌ی مقالات قوی، یکی از مهمترین راه‌ها برای این است که سایت شما در نتایج گوگل در صدر صفحات دیده شود. امکان داشتن صفحه‌ی وبلاگ از امکاناتی است که سازیتو به شما می‌دهد. در این حالت شما می‌توانید کاربران را از طریق متن‌هایتان نیز به سایت خود جذب کرده و فروش خود را افزایش دهید. 

کد تخفیف
بسیاری از فروشندگان برای آن‌که بتوانند مشتریان را ترغیب به خرید اول یا بازگشت برای خرید مجدد کنند، نیاز به دادن کد تخفیف به مشتریان دارند. استفاده‌کنندگان از سازیتو می‌توانند با دادن کد تخفیف تکی و کد تخفیف گروهی به مشتریان، یک مشوق برای خرید مجدد و بیشتر ارائه کند.

سئوی خودکار
راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی‌ و مبحث سئویی دو موضوع گره خورده در هم برای فروش‌ بیشتر‌اند. برای اینکه بتوانید در نتایج گوگل رتبه‌های مناسب را کسب کنید سازیتو به صورت خودکار سئوی تکنیکال را برای سایت فروشگاهی کیف و کفش شما فراهم می‌کند تا شما بتوانید در نتایج گوگل بالا‌تر بیایید.

شبکه‌های اجتماعی
با ‌راه‌اندازی سایت‌ فروشگاهی‌ با سازیتو سایت‌‌ شما به شبکه اجتماعی شما مانند اینستاگرام متصل می‌شود و پست‌های اخیر شما را نمایش می‌دهد. همچنین شما می‌توانید آدرس سایر شبکه‌‌های اجتماعی خود را در سایتتان قرار دهید تا مخاطبان‌تان ببین صفحات شما بچرخند.

نمونه سایت‌های فروشگاهی کیف و کفش ساخته شده با سازیتو


بسیاری از رقبای شما ‌ساخت سایت فروشگاهی‌ را در اولویت خود قرار داده‌اند. شما نیز با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی‌ می‌توانید بهترین‌ها را برای آینده‌ی کسب و کار خود رقم‌ بزنید. طراحی سایت فروشگاهی کیف و کفش در سازیتو به سادگی اتفاق می‌افتد و شما می‌توانید ظرف مدت  ۷ الی ۱۰ روز سایتی کامل و آماده‌ی فروش داشته باشید.

فروشگاه النو

فروشگاه اینترنتی کیف و کفش ساخته شده با سازیتو

نتیجه‌گیری


‌برای حرفه‌ای بودن در کسب و کار و افزایش فروش، ‌راه‌اندازی یک سایت فروشگاهی می‌تواند بهترین راه باشد. برای آن‌که بتوانید در صدر باشید همین حالا ‌طراحی سایت فروشگاهی کیف و کفش‌ خود را شروع‌ کنید تا از رقبایتان عقب نمانید. ‌سفارش سایت فروشگاهی‌ کیف و کفش به معنی داشتن یک شخص حرفه‌ای به عنوان فروشنده برای یک کسب و کار است. پس متخصص کسب و کار خود را استخدام کنید و بهترین و در اوج باشید. 

سود فروش کیف و کفش به عنوان یکی از مهم‌ترین نیچ‌های پوشاک آن‌قدر مناسب است که شما می‌توانید به راحتی با ساخت سایت فروشگاهی خود درآمدی سرشار داشته باشید. پس همین حالا شروع کنید و سایت فروشگاهی خود را با فروشگاه‌ساز سازیتو بسازید.