زمان مطالعه ۱۳ دقیقه

افزایش اعضای کانال تلگرام - 16 روش تضمینی و اثبات‌شده 

افزایش اعضای کانال تلگرام - 16 روش تضمینی و اثبات‌شده 

افزایش ممبر تلگرام تنها با 16 روش طلایی و تضمینی! کانال‌های تلگرام یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی برای تبلیغ کسب و کار و افزایش مشتریان و فروش شما هستند. اگر کانال تلگرامی دارید و نمی دانید از کجا شروع به افزایش اعضای تلگرام خود کنید. پس به شدت توصیه می‌کنیم این مقاله را بخوانید.


تلگرام، یک اپلیکیشن پیام‌رسان مبتنی بر فضای ابری بسیار محبوب و رو به رشد است که بیش از یک میلیارد بار دانلود شده و روزانه بیش از 700 میلیون کاربر فعال از آن استفاده می‌کنند. روزانه بیش از یک میلیون نفر به تلگرام می‌پیوندند و یکی از سریع‌ترین برنامه‌های در حال رشد در جهان است که ویژگی‌ها و خدمات  شگفت‌انگیزی را ارائه می‌کند.


یکی از بهترین ویژگی های تلگرام، کانال است. کانال‌های تلگرام روز به روز محبوب‌تر می شوند. مزایای آنها آشکار است: کاربران به راحتی می توانند ارتباطات شخصی و تمام محتوای مفید و سرگرم کننده را در یک مکان منتقل کنند و نرخ تعامل بالا و محبوبیت تلگرام روز به روز افزایش پیدا می‌کند. امروزه محبوب‌ترین کانال‌های تلگرام بیش از 1000 ممبر یا اعضا دارند. اما چگونه ممبر کانال خود را افزایش دهیم؟ در این مقاله، همراه ما باشید تا شما را با راه‌های افزایش ممبر تلگرام آشنا کنیم. 


چرا کانال‌های تلگرام؟

 

  1. کانال‌های تلگرام بسیار محبوب هستند و روزانه میلیون‌ها نفر از کانال‌های تلگرام استفاده می کنند
  2. میلیون‌ها کانال تلگرام وجود دارد که نشان می‌دهد فرصت‌های زیادی در داخل این برنامه رو به رشد وجود دارد
  3. شما می‌توانید انواع مختلف محتوا از فایل گرفته تا عکس و فیلم را بسیار سریع و آسان در کانال‌های تلگرام به اشتراک بگذارید

 

خرید ممبر واقعی تلگرام

خرید ممبر واقعی تلگرام
خدمات آنلاینی وجود دارند که همه می‌توانند اعضای واقعی تلگرام را خریداری کنند. این روش مزایای کوتاه‌مدتی همچون تبلیغ سریع، کاربران واقعی، ارزان تر از تبلیغات پولی را دارد، اما این به دلیل که ممبرهای واقعی ممکن است جزو مخاطبان هدف شما قرار نداشته باشند و هیچ تاثیری در فروش شما نداشتند. خرید ممبر واقعی تلگرام، تنها در افزایش کوتاه مدت اعضای کانال تلگرام شما تاثیر دارد، چرا که ممکن است افراد با مشاهده‌ی محتوای کانال شما، آن را سریعا ترک کنند. در نتیجه، خرید ممبر واقعی تلگرام روشی نیست که به عنوان سرمایه‌گذاری بلند مدت به آن نگاه کنید. 

افزایش اعضای کانال تلگرام با سایت فروشگاهی

افزایش اعضای کانال تلگرام با ساخت سایت فروشگاهی
ساخت سایت فروشگاهی، نیز یک استراتژی بسیار خوب برای افزایش ترافیک کسب و کار و افزایش ممبر کانال تلگرام شما است. با راه‌اندازی سایت فروشگاهی، با یک تیر دو نشان می‌زنید. داشتن یک فروشگاه اینترنتی به کسب و کار شما اعتبار و اصالت می‌بخشد و افراد بیشتر تمایل به خرید از شما خواهند داشت. در نتیجه، با راه‌اندازی سایت فروشگاهی، علاوه بر جلب اعتماد مشتری، افزایش فروش هم در سایت فروشگاهی‌تان هم در کانال تلگرامی‌تان خواهید داشت. 


اگر هنوز سایت فروشگاهی خود را راه‌اندازی نکرده‌اید، فروشگاه‌ساز سازیتو، بهترین گزینه برای طراحی سایت فروشگاهی است. فروشگاه‌ساز سازیتو، خدمات بسیار زیادی به مشتریان خود ارائه می‌دهد و در بین این خدمات، امکاناتی همچون اپلیکیشن موبایل و اتصال سایت فروشگاهی شما به کانال تلگرام‌تان ارائه می‌دهد. 


پلیکیشن PWA 


یکی از چالش‌های فروشندگان در طراحی سایت فروشگاهی این است که بتوانند کاربران موبایل را هم به خود جذب کنند و به آن‌ها نیز بفروشند.  برای این منظور سازیتو، امکان ساخت اپلیکیشن سایت شما در گوشی‌ها را فراهم کرده است و هر شخص می‌تواند به راحتی اپلیکیشن سایت شما را در گوشی خود دانلود کند. 

اتصال اینستاگرام به کانال تلگرامی شما


با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی در فروشگاه‌ساز سازیتو، این امکان به شما داده می‌شود که با قابلیت اتصال به شبکه‌های اجتماعی همچون صفحه‌ی تلگرام کسب و کارتان، سایت فروشگاهی فروش خود را به تلگرام، اینستاگرام و توییتر متصل کنید و به این ترتیب پست‌های شما در سایت فروشگاهی نیز دیده شوند. 


امکانات فروشگاه‌ساز سازیتو به این موارد ختم نمی‌شود و شما می‌توانید با مطالعه‌ی ۲۵ دلیل برای اینکه فروشگاه ساز سازیتو را انتخاب کنید، بهتر با خدمات فروشگاه‌ساز سازیتو آشنا شوید.
با طراحی سایت فروشگاهی در فروشگاه‌ساز سازیتو، نیاز نیست نگران موارد فنی و تخصصی همچون خرید دامنه، اتصال درگاه و… باشید. تنها کافیست در فروشگاه‌ساز سازیتو ثبت‌نام کرده و صاحب سایت فروشگاهی خود شوید. 

افزایش ممبر تلگرام با بازاریابی محتوا

افزایش ممبر تلگرام با بازاریابی محتوا
برای افزایش اعضای کانال تلگرام، از بازاریابی محتوا استفاده کنید. پست‌های تلگرام مهمترین بخش کانال شما هستند. شما می‌توانید از تصاویر، ویدئوها، گرافیک‌ها، لینک‌ها، فایل‌ها و محتوای نوشتاری برای اشتراک‌گذاری با اعضای خود استفاده کنید و به شما توصیه می‌کنیم از همه این انواع مختلف محتوا برای کانال تلگرام خود برای دستیابی به بالاترین نتایج استفاده کنید.


برای افزایش ممبر تلگرام، اگر متخصص هستید یا کارشناسان محتوای حرفه‌ای دارید، می‌توانید از آن‌ها برای ایجاد محتوای با کیفیت عالی استفاده کنید، اما اگر اینطور نیست، پیشنهاد می‌کنیم از یک تیم حرفه‌ای برای این منظور استفاده کنید. اگر می‌خواهید اعضای کانال تلگرام خود را تقویت کنید و فروش و مشتریان خود را افزایش دهید، بازاریابی محتوا یک مرحله بسیار ضروری است که باید در کانال خود داشته باشید.

افزایش اعضای کانال تلگرام با بازاریابی موبایلی

افزایش اعضای کانال تلگرام با بازاریابی موبایلی
بازاریابی موبایلی به معنای اطلاع رسانی یا پاپ آپ برای تبلیغ کانال تلگرام شماست. مردم می توانند آگهی و کانال شما را ببینند و در صورت علاقه می‌توانند با کلیک بر لینک مورد نظر وارد کانال تلگرام شما شوند. در نتیجه، شما شاهد افزایش ممبر تلگرام خواهید بود. بازاریابی موبایلی بهترین استراتژی برای جذب مخاطب هدف تلگرام برای کانال شما و افزایش مشتریان شماست.

از بازاریابی تلفن همراه، برای جذب مخاطبان جدید و مخاطبان هدف برای مشتریان خود استفاده کنید. برای دستیابی به بالاترین نتایج، باید از محتوای با کیفیت و متن تبلیغاتی جذاب استفاده کنید. همیشه نتایج را اندازه‌گیری کنید و از بهترین شیوه‌های بازاریابی موبایلی برای بهترین نتایج استفاده کنید.

افزایش اعضای کانال تلگرام با سئو

افزایش اعضای کانال تلگرام با سئو
یکی دیگر از روش‌های افزایش ممبر تلگرام، استفاده از سئو است. سئو به معنای استفاده از کلمات کلیدی در پست‌های تلگرامی به روشی مناسب برای دیده شدن توسط موتورهای جستجو است. تلگرام یک موتور جستجو دارد که افراد می‌توانند از آن برای جستجوی کانال‌ها و گروه‌های مختلف استفاده کنند، اگر از کلمات کلیدی هدف استفاده کنید، مخاطبان هدف شما می‌توانند کانال شما را پیدا کنند. 


همچنین، اگر از کلمات کلیدی هدف به درستی استفاده کنید، می‌توانید در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل دیده شوید. میلیون‌ها نفر از موتورهای جستجوی گوگل و تلگرام استفاده می‌کنند، اگر برای این کار برنامه‌ای دارید و از کلمات کلیدی هدف استفاده می‌کنید، می‌توانید از این جستجوها بهره‌مند شوید و توسط هزاران نفر دیده شوید. پیشنهاد می‌کنیم از کلمات کلیدی هدف خود به طور مداوم در کانال تلگرام و پست‌های تلگرامی خود  استفاده کنید، پس از مدتی نتیجه آن را خواهید دید.

افزایش ممبر تلگرام با تبلیغات متقابل

افزایش ممبر تلگرام با تبلیغات متقابل
هنگامی که تعداد اعضای کانال به بیش از 5000 عضو رسید، این احتمال وجود دارد که کانال‌های دیگر (با همان اندازه) با انجام یک تبلیغ متقابل موافقت کنند. دو کانال یکدیگر را تبلیغ می کنند و اساساً بین یکدیگر ممبر رد و بدل می‌کنند. در نتیجه می‌توانید با جستجوی این کانال‌ها، به افزایش ممبر کانال تلگرام خود کمک کنید.

بازاریابی بنری یا نمایشی

بازاریابی بنری یا نمایشی
بازاریابی بنری یا نمایشی، به معنای تبلیغ کانال تلگرام شما در میلیون‌ها وب‌سایت و اپلیکیشن موبایل است. پلتفرم‌های زیادی برای انجام این استراتژی وجود دارد و بهترین پلتفرم استفاده از پلتفرم گوگل‌ادز است. بازاریابی نمایشی به راحتی می‌تواند آگاهی از برند شما را افزایش دهد و میلیون‌ها نفر می‌توانند تبلیغ شما را ببینند. این یک استراتژی بسیار مفید برای تبلیغ کانال شما و افزایش اعضای کانال تلگرام شما است.

افزایش ممبر تلگرام بازاریابی اسپانسری

افزایش ممبر تلگرام بازاریابی اسپانسری
یکی از راه‌های افزایش اعضای کانال تلگرام، بازاریابی اسپانسری است. بازاریابی اسپانسری، به این معنی است که به مردم اجازه دهید در مورد کانال تلگرام شما صحبت کنند یا می‌توانید در وب سایت‌های محبوب درباره‌ی کانال تلگرام خود مقاله بنویسید.
بازاریابی اسپانسری، یک استراتژی بسیار خوب برای جلب اعتماد کاربران و افزایش اعضای کانال تلگرام شما است. پیام‌های حمایت‌شده در کانال‌های عمومی تلگرام با بیش از 1000 ممبر نمایش داده می‌شوند. بهتر است پیام‌های حمایت‌شده در کانال‌هایی که مربوط به حوزه‌ی فروش شما است، منتشر شود. 

بازاریابی ویدئویی

بازاریابی ویدئویی
از دیگر راه‌های افزایش ممبر تلگرام، به کار بردن بازاریابی ویدئویی است. بازاریابی ویدئویی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال بسیار محبوب است که می‌تواند نتایج شگفت انگیزی داشته باشد. برای افزایش اعضای کانال تلگرام خود، می‌توانید از یوتیوب به عنوان بستری برای پیاده‌سازی بازاریابی ویدئویی استفاده کنید.
داشتن یک برنامه‌ریزی دقیق، استفاده از بهترین شیوه‌های سئو برای ویدئو و پوشش داغ ترین موضوعات، برای موفقیت و دستیابی به بالاترین نتایج در این فضا ضروری است.

افزایش ممبر تلگرام با ایمیل مارکتینگ

افزایش ممبر تلگرام با ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی، شکلی از بازاریابی مستقیم است که از پست الکترونیکی به عنوان وسیله‌ای برای انتقال پیام‌های تجاری یا جمع‌آوری سرمایه برای مخاطبان استفاده می‌کند. در مفهوم گسترده آن، هر ایمیلی که به مشتری بالقوه یا فعلی ارسال می‌شود، می‌تواند زیر‌شاخه‌ای از بازاریابی ایمیلی در نظر گرفته شود. 
ایمیل مارکتینگ نیز راه بسیار خوبی برای افزایش ممبر کانال تلگرام شماست. برای رسیدن به این هدف می توانید از ایمیل مارکتینگ ساده و ایمیل مارکتینگ خودکار استفاده کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از ایمیل مارکتینگ برای رشد کانال تلگرام به ایمیل مارکتینگ چیست؟ مراجعه کنید.

 بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

 بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
هزاران پلتفرم رسانه اجتماعی در جهان وجود دارد و تعدادی از آنها معروف هستند. بازاریابی فیس‌بوک و بازاریابی لینکدین همچنین بازاریابی یوتیوب بهترین استراتژی‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی هستند که می‌توانید برای افزایش مشترکین کانال تلگرام خود استفاده کنید. با این روش می توانید ممبر رایگان تلگرام را جذب کنید و فروش خود را به راحتی افزایش دهید.
یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای افزایش ممبر تلگرام از طریق بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، استفاده از بازاریابی اینستاگرامی است. اگر تعداد فالوورهای اینستاگرام شما بیش از 10000 نفر باشد، می‌توانید در استوری‌های خود لینک کانال تلگرام خود را به اشتراک بگذارید و به راحتی افزایش اعضای کانال تلگرام داشته باشید. 
همچنین، بهتر است لینک کانال تلگرامی خود را در بیو اینستاگرامی‌تان قرار دهید. 

بازاریابی صفحه فرود یا لندینگ‌پیج

بازاریابی صفحه فرود یا لندینگ‌پیج
یکی دیگر از روش‌های افزایش ممبر کانال تلگرام، استفاده از بازاریابی لندینگ‌پیج است. بازاریابی صفحه فرود به معنای ایجاد کتاب‌های الکترونیکی یا ویدیو‌هایی است که ارزشی به مشتریان شما ارائه می‌دهند. شما می‌توانید از این مورد در صفحه فرود خود استفاده کرده و افراد را برای پیوستن به کانال تلگرام خود جذب کنید.
بازاریابی صفحه فرود مزایای زیادی برای شما دارد، این مزایا عبارتند از:

  • اول، شما چیزی با ارزش ارائه می‌دهید که مردم می‌توانند از آن استفاده کنند
  • دوم اینکه شما اعضای کانال تلگرام خود را با درخواست از آنها برای پیوستن به کانال شما به جای ارائه کتاب‌های الکترونیکی یا ویدیو افزایش می‌دهید.
  • و در آخر، شما در حال ایجاد ارتباط با افرادی هستید که می‌توانید با آنها تعامل داشته باشید.

این روش، برای افزایش مشتریان کانال شما و بهبود فروش شما بسیار عالی است. فراموش نکنید که برای استفاده از این روش، لازم است اقدام به راه‌اندازی سایت فروشگاهی خود کنید. 

افزایش ممبر کانال تلگرام با بازاریابی موتورهای جستجو
بازاریابی موتورهای جستجو، از دیگر راه‌های افزایش ممبر تلگرام است. میلیاردها نفر از گوگل برای یافتن راه حل ها و پاسخ های خود استفاده می کنند. راهی وجود دارد که می توانید در صفحات نتیجه مشاهده شوید که به دنبال راه حلی هستند که شما ارائه می دهید و آن استفاده از بازاریابی موتورهای جستجو است.
این بدان معناست که شما مبلغ مشخصی را به کلمات کلیدی مورد نظر پرداخت می‌کنید و سپس آن‌ها را در اولین لینک صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل مشاهده خواهید کرد. نتایج، اعضای هدفمند هستند و اگر بتوانید آنها را جذب کنید، نه تنها می‌توانید اعضای کانال تلگرام خود را افزایش دهید، بلکه می‌توانید مشتریان جدیدی را نیز برای خود جذب کنید.

بازاریابی تلگرام 

بازاریابی تلگرام 
بازاریابی تلگرام، از مهم‌ترین روش‌های افزایش اعضای کانال تلگرام است. تلگرام سرویس جدیدی ارائه می‌کند که در آن می‌توانید کانال خود را در میلیون‌ها کانال و گروه تبلیغ کنید. این یک سرویس جدید است که می‌تواند به شما کمک کند توسط مخاطبان انبوه در کانال‌های مختلف در سراسر جهان دیده شوید.
پیشنهاد می‌کنیم از این سرویس جدید استفاده کنید و نتایج را خودتان بسنجید. اگر نتایج را مشاهده کردید، می‌توانید در مورد این استراتژی تصمیم بگیرید. برای اطلاعات بیشتر درباره تلگرام‌مارکتینگ، پیشنهاد می‌کنیم مقاله فروش در تلگرام - راهنمای جامع کسب درآمد از تلگرام را مطالعه کنید.

افزایش ممبر تلگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ

افزایش ممبر تلگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ
استفاده از بزرگترین کانال‌ها که دارای تعداد ممبرهای بالایی است، یکی از بهترین راهکارهایی است که می‌توانید برای افزایش مشترکین کانال تلگرام خود استفاده کنید. میلیون‌ها کانال وجود دارد و در بین آنها کانال‌های عمومی بزرگی در موضوعات مختلف وجود دارد که می‌توانید برای تبلیغ کانال تلگرام خود از آنها استفاده کنید. 
شما می‌توانید از کانال‌های عمومی در موضوعات مختلف استفاده کنید، اما توصیه می‌کنیم از کانال‌های خبری و کانال های مرتبط با کانال خود استفاده کنید. بهتر است که این کانال‌ها را امتحان کنید، نتایج را آنالیز کرده و بهترین آنها را انتخاب کنید که بالاترین نتایج را برای شما دارند.

فعالیت در گروه‌های تلگرامی

فعالیت در گروه‌های تلگرامی
فعالیت در گروه‌های تلگرامی، تاثیر مثبتی در افزایش ممبرهای کانال تلگرام دارد. پیدا کردن گروه‌های چت در تلگرام مرتبط با موضوع کانال‌تان آسان است، به همین دلیل این شانس وجود دارد که به عنوان یک شرکت‌کننده فعال با  به اشتراک گذاشتن لینک کانال‌تان بتوانید ممبرهای جدیدی به دست آورید. به غیر از گروه‌هایی که در حوزه‌ی فروش شما قرار دارند، گروه‌های ویژه‌ای برای افزایش ممبرهای تلگرام وجود دارد که در آن همه لینک‌های خود را مبادله می‌کنند.

نتیجه‌گیری


تلگرام، یکی از محبوب‌ترین و معروف ترین اپلیکیشن‌های دنیاست که بیشتر از یک اپلیکیشن پیام‌رسان ساده است. ویژگی‌ها و امکانات متفاوت و منحصر به فردی را ارائه می دهد. به همین دلیل است که این برنامه بسیار سریع در حال رشد است. کانال‌ها یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی هستند که مزایای زیادی برای کسب و کار شما دارند. در این مقاله، به روش‌های افزایش ممبر تلگرام اشاره کردیم. امیدواریم با این روش‌ها، شاهد افزایش اعضای کانال تلگرام خود باشید.