زمان مطالعه ۱۰ دقیقه

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی ساعت به‌وقت موفقیت!

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی ساعت به‌وقت موفقیت!

برای موفقیت در کسب‌وکار فروش اینترنتی ساعت به یک سایت فروش در کنار آنلاین شاپ اینستاگرامی احتیاج دارید. دلایل راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی ساعت را در وبلاگ سازیتو بخوانید.


در زندگی چیزی مهم‌تر از زمان وجود ندارد و نباید هیچ لحظه‌ای از آن را بیهوده از دست بدهید. شاید طراحی ‌‌سایت اینترنتی فروش ساعت‌‌ به کسانی که به زمان خود اهمیت می‌دهند کمکی بزرگ باشد. دیدن عقربه‌هایی که با سرعت و بی‌وقفه جلو می‌روند، نشانه خوبی برای شما باشد تا قدر وقت و روزهایی که در اختیار دارید را بیشتر بدانید و البته کمی پول هم دربیاورید و با ‌سود فروش ساعت‌ بتوانید از امکاناتی که در زندگی داشتید بهتر استفاده کنید.

راه‌اندازی ساعت فروشی آنلاین

ساخت سایت فروشگاهی ساعت یا پیج اینستاگرامی، کدام یک؟

البته شما فقط این دو انتخاب را برای ‌‌راه‌اندازی ساعت‌فروشی آنلاین‌‌ ندارید و می‌توانید در پلتفرم‌های متفاوت دیگری هم کسب‌وکارتان را شروع کنید اما بیایید واقع‌بین باشیم، بهترین انتخاب یکی از این دو تاست و بهترین تصمیم داشتن هر دوی این‌ها کنار هم!
کاربران اینستاگرام دیگر به این پلتفرم صرفا به‌عنوان جایی برای وقت‌گذرانی یا ارتباط با دیگران نگاه نمی‌کنند، اینستاگرام مدت‌هاست که تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین آنلاین شاپ‌های جهان و البته ایران شده است. ساختن یک پیج فروش محصول در اینستاگرام به‌راحتی آب خوردن است و هر زمان که اراده کنید می‌توانید شروع به این کار کنید. اما روال فروش در اینستاگرام به این راحتی نیست و مشکلات خاص خودش را دارد.


ناممکن بودن اعلام موجودی، اجبار برای پاسخگویی به تک‌تک دایرکت‌ها، نداشتن درگاه پرداخت و واریز وجه و مشکلات ریزودرشت دیگر که زمان زیادی برای رسیدگی به آنها باید صرف کنید. در صورتی که با ساخت سایت فروشگاهی ساعت، درگاه پرداخت مطمئن و اختصاصی خود را می‌توانید داشته باشید.


همان‌طور که در ابتدای مقاله گفتیم، زمان مهم‌ترین چیز در زندگی است و باید جلوی ازدست‌رفتن لحظات را بگیرید. پس شما برای موفقیت در این کسب‌وکار و به‌دست‌آوردن بیشترین سود فروش ساعت احتیاج به طراحی سایت فروشگاهی دارید. سایت، روند فروش را برای شما به‌صورت بنیادین راحت می‌کند.


سازیتو در کوتاه‌ترین زمان و به‌صورت رایگان ‌ساعت‌فروشی آنلاین‌ شما را راه می‌اندازد و می‌توانید کسب‌وکار فروش اینترنتی ساعت را شروع کنید. پس از یک دوره چهارده روزه رایگان و تست قابلیت‌های سایت، می‌توانید با خرید تسخه‌های مختلف سازیتو از پشتیبانی و خدمات گسترده ما برای گسترش تجارتتان استفاده کنید.

همه به ساعت شما نگاه می‌کنند و بر اساس آن تصمیم می‌گیرند که شخصیت و ارزش و تایپ شما چگونه است.
کوبی برایانت

ساخت فروشگاه اینترنتی ساعت

مزایای ساخت فروشگاه اینترنتی ساعت

طراحی سایت فروشگاهی ساعت

خرید اینترنتی ساعت‌ مزایا و سهولت زیادی نسبت به دیگر خریدهای اینترنتی دارد. شما اگر یک‌بار سعی در خرید اینترنتی محصول پوشیدنی دیگری مانند لباس و شلوار یا کفش و... کرده باشید حتمن با مشکل سایز روبه‌رو شده‌اید. پوشیدنی‌ها یا کوچک هستند یا بزرگ، اگر هم سایزشان درست باشد با مشکلات سلیقه‌ای برخورد خواهید کرد.


اما هنگام استفاده از ساعت‌فروشی آنلاین و خرید اینترنتی ساعت، خیلی کمتر با چنین مشکلاتی سروکار خواهید داشت. این قضیه و احتمال بسیار پایین‌تر مرجوع شدن کالا می‌تواند تضمینی برای بالابردن سود فروش اینترنتی ساعت نسبت به فروشگاه اینترنتی لباس و کفش و دیگر پوشیدنی‌ها باشد.

مشکلات ساخت سایت فروشگاهی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی ساعت

کسب‌وکارهای آنلاین و مخصوصا ‌راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی‌ مشکلات خاص خودش را دارد. ناآشنایی با سرویس‌های طراحی و ساخت سایت فروش‌ برای بسیاری از کسانی که علاقه‌مند به شروع یک کسب‌وکار جدید هستند، مانعی بزرگ حساب می‌شود‌.
ما در سازیتو به شما راحت‌الحقوم‌ترین سایت فروش را می‌دهیم، سایت ما پنلی دارد که کارکردن با آن در حد کارکردن با اینستاگرام آسان است و می‌توانید تمام ساعت‌های خودتان را به‌راحتی در آن بارگذاری کنید. پس اصلن نگران ساخت و طراحی سایت نباشید و به حل کردن مشکلات دیگر کسب‌وکارتان فکر کنید.

از کجا تامین کننده پیدا کنیم؟


احتمالا نکته سخت برای شما، پیداکردن مرکز پخش عمده ساعت است. شما باید بتوانید با کم‌ترین قیمت ساعت‌های مختلف را بخرید. بازار بزرگ تهران بهترین جایی است که دسترسی به فروشندگان متنوع دارید و باید با آنها ارتباطات گسترده و پایداری برقرار کنید.
نگران ارسال سفارش‌هایتان نباشید، سازیتو با مجموعه الوپیک برای ارسال سفارش‌های مشتریان شما قرارداد دارد و به‌راحتی می‌توانید از این خدمت هم استفاده کنید.

در سایت تو ساعت چند است؟

اولین چیزی که به ذهن بسیاری از افراد بعد از دیدن یک ساعت می‌رسد، تقلبی یا اصل بودن آن است. شاید هیچ محصول دیگری در دنیا این‌قدر درگیر نمونه‌های تقلبی و فیک نباشد و دلیل آن هم بازار پرتقاضا و مشتری است که برای ساعت وجود دارد. با دریافت اینماد حس اطمینان به مشتریان شما القا می‌شود و دیگر دغدغه بالا را نخواهید داشت.


انواع ساعت‌های High Copy چینی بازار را گرفته است. برای علاقه‌مندان هم همچنان ساعت‌های ژاپنی و سوییسی یادآور خاطرات خوب و لوکس بودن است. شما به‌عنوان یک فروشنده آنلاین ساعت باید بتوانید تفاوت انواع مختلف و کپی‌هایی که از آنها وجود دارد را به‌خوبی متوجه شوید و در سایتتان به‌صورت دقیق راجع به آنها توضیح دهید.


نکات ریزودرشتی برای قیمت‌گذاری ساعت وجود دارد. موتورهای یک ساعت، کشور سازنده، مردانه یا زنانه بودن آن (معمولن در ساعت‌های زنانه جواهرات بیشتری استفاده می‌شود و قیمت آن نسبت به ساعت‌های زنانه بیشتر است) و... جزو نکاتی است که برای قیمت‌گذاری ساعت باید به آن دقت کنید.


دسته‌بندی ساعت‌ها هم نکته بسیار مهمی در اجرای یک سایت آنلاین ساعت است. مشتریان شما باید بتوانند به‌راحتی به دسته‌بندی‌های مختلف مانند زنانه و مردانه و بچه‌گانه دسترسی پیدا کنند و اطلاعات کامل و دقیقی هم درباره آنها به دست بیاورند. همچنین خریداران علاقه‌مندند که ساعت‌ها را بر اساس شرکت تولیدکننده و برند، کشور سازنده و هوشمند یا مکانیکی بودن آنها تماشا کنند.


پنل سازیتو به شما امکان تمام این دسته‌بندی‌ها را به همراه واردکردن جزئیات مختلف و جذاب برای هرکدام می‌دهد. ما به تمام خواسته‌های شما از یک فروشگاه اینترنتی ساعت فکر کرده‌ایم و همه چیز آماده شروع کسب‌وکارتان است.

ساعت فروشی آنلاین

چرا تجارت ساعت جذاب است؟

تفاوتی نمی‌کند شما مغازه ساعت‌فروشی در پاساژ پالادیوم داشته باشید یا ساعت‌فروشی آنلاین، به‌هرحال شما صاحب یک کسب‌وکار باحال هستید که جذابیت‌های خاص خودش را دارد.


دنیای ساعت و حقایق راجع به آن بسیار گسترده و جذاب است. از شرکت‌هایی که برندهای لوکس و حیرت‌انگیز ساعت را می‌سازند تا مشتریان خاص آنها. بیایید با هم سری به حقایق و نکات جالب ساعت و خریداران و فروشندگان آن بزنیم.

ساعت‌های جیبی

امروزه احتمال بسیار اندکی وجود دارد که بتوانید ساعت جیبی در دست کسی ببینید اما تا حدود صد سال پیش، ساعت‌های جیبی بازار ساعت را به اشغال خود درآورده بودند. درواقع در اوایل قرن بیستم به‌ندرت از ساعت‌های جیبی استفاده می‌شد.
شاید بد نباشد در ساعت‌فروشی آنلاین خودتان تعدادی ساعت جیبی هم ارائه کنید، همیشه امکان گذر یک مسافر زمان از حوالی آن وجود دارد!

گران‌تر به معنی بهتر نیست

ساعت‌های لوکس عمومن مکانیکی و متعلق به برندهای مشهور هستند اما این به معنی بهتر و دقیق‌تر بودن آنها نیست. شاید تعجب کنید اما یک ساعت کوارتزی که بسیار ارزان‌تر از ساعت‌های مکانیکی است، با دقت بیشتری زمان را به شما نشان می‌دهد اما مگر هدف خریداران ساعت، فهمیدن دقیق زمان است؟!


اگر دنبال راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی ساعت هستید به شما توصیه می‌کنیم در ابتدا دنبال ساعت‌های معمولی و با قیمت‌های پایین‌تر بروید. بسیاری از خریداران ساعت‌های لوکس ترجیح می‌دهند برای خرید سراغ مغازه‌های فیزیکی بروند و شما بهتر است به آنها به‌عنوان مشتریان دم دست فکر نکنید.

ساعت‌های مچی نخستین‌بار برای زنان طراحی شد!

همان‌طور که گفتیم حدود صد سال پیش غلبه با ساعت‌های جیبی بود. ساعت‌های مچی اولین‌بار برای زنان و به‌عنوان یک تزئین مچ دست آنها طراحی و ساخته شد. به‌مرورزمان و به دلیل جذابیت و زیبایی ساعت‌های مچی، مردان هم ساعت‌های جیبی را کنار گذاشتند و سمت ساعت‌های مچی آمدند.
‌خوشبختانه علاقه به ساعت جنسیت نمی‌شناسد و همه از داشتن یک ساعت جذاب و زیبا استقبال می‌کنند. شما با ‌طراحی سایت فروشگاهی و شروع به فروش آنلاین ساعت می‌توانید از بازار بزرگ علاقه‌مندان ساعت استفاده کنید.

ساعت‌هایی با متریال عجیب!

در بازار ساعت‌هایی با استخوان دایناسور وجود دارد! یعنی کسانی هستند که وسیله‌ای را پشت‌دستشان می‌بندند که قدمت چند صد میلیون ساله دارد. البته که قیمت این ساعت‌ها هم چند صد میلیون است.
ساعت‌هایی با سنگ‌های آسمانی هم وجود دارد که قیمت‌های نجومی دارد. دراین‌بین ساعت‌های طلاکاری و تزئین شده با جواهرات احتمالن کمترین هیجان را در علاقه‌مندان ساعت ایجاد می‌کنند.
شما می‌توانید در سایت آنلاین ساعت‌فروشی خودتان یک وبلاگ راه‌اندازی کنید و در آن راجع به تمام نکات عجیب و هیجان‌انگیز دنیای ساعت‌ها هم بنویسید. داشتن وبلاگ باعث نمایش بیشتر سایت شما و درنتیجه فروش بیشترتان خواهد شد. با خرید طرح حرفه‌ای سازیتو می‌توانید وبلاگ سایت فروشتان را هم به‌راحتی ایجاد کنید.

یک ساعت G-Shock بخرید!

چرا؟ ساعت‌های G-Shock کاسیو تقریبن تخریب‌ناپذیر هستند. آنها تا عمق زیادی ضدآب هستند، در برابر ضربه مقاوم‌اند و دقت آنها هم قابل‌قبول و بالاست. جالب است بدانید که هنگام طراحی این ساعت‌ها از روش‌های آزمایشگاهی معمول برای تست ساعت استفاده نشد، در عوض آنها را از طبقه چهارم ساختمان پرت کردند تا ببینید چه بلایی سرش می‌آید!
کلیدواژه خرید اینترنتی ساعت G-Shock در موتورهای جستجو بسیار محبوب است. به شما توصیه می‌کنیم علاوه بر اختصاص قسمت جداگانه‌ای به این ساعت‌های محبوب کاسیو در ساعت‌فروشی آنلاین، در وبلاگ سایتتان هم راجع به آنها مقالات مختلفی بنویسید.

چرا ساعت رولکس متفاوت است؟

ضدآب بودن واژه جذابی برای توصیف یک ساعت است، ساعت‌های خوب تا عمق 100 یا 300 متری هم در برابر نفوذ آب مقاومت می‌کنند و کارکردشان بدون مشکل انجام می‌شود اما میدانید رکورد مقاومت در برابر آب متعلق به چه ساعتی است؟
ساعت Deep Sea Specia شرکت رولکس به عمیق‌ترین نقطه دریا رفته است، به گودال ماریان به عمق 11 کیلومتر و در آنجا هم دقیق و بدون مشکل به کار خودش ادامه داده است. رولکس همه چیز را دنیای ساعت بازتعریف می‌کند.

نتیجه‌گیری

در این مقاله سعی کردیم به شما پیشنهاداتی برای راه‌اندازی کسب‌وکار ساعت‌فروشی آنلاین و سود فروش ساعت در اینترنت بدهیم. قطعا شما بدون دانش قبلی راجع به ساعت و دنیای گسترده ساعت‌های دیجیتال و مکانیک نمی‌توانید وارد رقابت با دیگر فروشگاه‌های اینترنتی ساعت شوید اما ما برای شما یک مزیت ایجاد می‌کنیم.

‌ما با طراحی سایت فروشگاهی و ارائه تمام خدمات و پشتیبانی‌های لازم برای یک کسب‌وکار اینترنتی، خیال شما را از سایت فروش‌تان راحت می‌کنیم و به شما فرصتی برای فکر و پیداکردن راهکارهای جذاب فروش اینترنتی می‌دهیم. ‌هزینه ساخت سایت فروشگاهی‌ آن‌قدر کم است که شما با اولین فروش‌های اینترنتی که انجام بدهید هزینه آن را درخواهید آورد و بعد از آن وارد سودآوری می‌شوید.

بیش از این منتظر نمانید و همین‌الان به سایت سازیتو سر بزنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به شما بگوییم چطوری ‌فروشگاه اینترنتی ساعت‌ خودتان را راه‌اندازی کنید.