زمان مطالعه ۱۰ دقیقه

صفر تا صد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی شال و روسری

صفر تا صد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی شال و روسری

انسان‌ها گاهی به پوشاک خود بیش از نان شب اهمیت می‌دهند. شال و روسری نیز یکی از دسته‌های پرفروش در بازار پوشاک ایران است. ما هر چیزی که باید برای ساخت فروشگاه اینترنتی شال و روسری بدانید را به شما می‌گوییم



یک فروشگاه پوشاک بیشترین درآمد را می‌تواند داشته باشد به شرط اینکه یک سری از مراحل را برای رشد کسب و کارش به درستی طی کند. شال و روسری یک نیچ مناسب برای ‌راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی‌ است. برای آن که ‌طراحی سایت فروشگاهی‌ روسری خود را آغاز کنید این مقاله راهنمای خوبی برایتان خواهد بود.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی شال و روسری چه کمکی به ما می‌کند؟

راه‌اندازی سایت فروشگاهی چه کمکی به ما می‌کند
امروزه بیشتر تراکنش‌های مردم در بستر اینترنت انجام می‌گیرد و این موضوع نشانگر این است که ‌طراحی سایت فروشگاهی‌ می‌تواند سود بیشتری را برای فروشندگان داشته باشد. ساختن یک فروشگاه اینترنتی به دور از اینکه ما چه تعداد دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی داریم یا اینکه مغازه در کجای شهر داریم می‌تواند شروع داشتن یک درآمد سرشار باشد و دلیل آن پارامترهای متفاوت در دیده شدن یک سایت است. وقتی که می‌توانید مشتریانی به اندازه استفاده کنندگان از اینترنت داشته باشید درنگ نکنید و همین حالا طراحی فروشگاه اینترنتی شال و روسری‌ خود را شروع کنید‌.

فروشگاه شال و روسری آنلاین چقدر سود دارد؟

ساخت فروشگاه اینترنتی چه کمکی می‌کند؟


آمار‌ها نشان داده است که مردم ایران در سال ۹۸ چیزی در حدود ۲۸۴ هزار میلیارد ریال را خرج پوشاک و کفش کرده‌اند. خودتان می‌توانید با یک حساب سرانگشتی سود سرشار فروش شال و روسری را برای خود حساب کنید. از جهت انواع شال و روسری نیز با توجه به کیفیت و قیمت شال و روسری‌های متفاوت می‌تواند درصد سود‌‌های متفاوتی را برای شما داشته باشد. به عنوان مثال یک روسری با جنس متوسط می‌تواند ۱۰۰ درصد برای فروشنده سود داشته باشد، و یک روسری برند حداقل سود ۲۵ درصدی را برای فروشنده‌ی خود خواهد داشت. اگر حد میانه را نیز در نظر بگیریم فروش هر روسری می‌تواند ۵۰ ال ۶۰ درصد برای صاحب یک برند سود فروش داشته باشد.

چگونه کسب و کار شال و روسری خود را بسازیم؟

چگونه راه‌اندازی سایت فروشگاهی خود را شروع کنیم؟
شروع کردن یک کسب و کار همیشه سخت به نظر می‌رسد. اما در دنیای امروزی شما با ‌ساخت فروشگاه اینترنتی شال و روسری‌ می‌توانید یک شروع خوب را داشته باشید. شاید بپرسید از چه لحاظ این موضوع یک شروع خوب است؟
پاسخ به این سوال به مبحث مهم هزینه‌ها برمی‌گردد. ‌هزینه سایت فروشگاهی‌ به مراتب پایین‌تر از راه‌اندازی یک فروشگاه حضوری است. برای کسی که می‌‌خواهد یک کسب و کار را شروع کند هزینه‌ها موضوعی بسیار مهم است. در دنیای امروز معمولا شروع ساخت فروشگاه‌ها از شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها و مارکت پلیس‌ها آغاز و به مغازه‌های حضوری در سطح شهر ختم می‌شود.

چطور شروع کنیم؟


در ابتدا شما نیاز به این خواهید داشت تا پلتفرم مناسب را برای ساخت فروشگاه اینترنتی انتخاب کنید. شاید اولین چیزی که به ذهنتان برسد یک آنلاین‌شاپ اینستاگرامی باشد. ساختن یک فروشگاه اینستاگرامی به سادگی ساختن یک اکانت در اینستاگرام و فعالیت و عکس گذاشتن در آن، اعلام موجودی محصولات، و در نهایت فروش کارت به کارت است. 
در مرحله‌ی شما به فکر همکاری با پلتفرم‌هایی مانند دیجی‌کالا خواهید بود که واسطه‌‌هایی برای فروش محصولات شما خواهند بود. به این دسته از پلتفرم‌ها مارکت پلیس می‌گویند که فروشندگان مختلف را کنار یکدیگر جمع می‌کند و از فروش محصولات شما کارمزد خود را دریافت می کند.
راه دیگر فروش آنلاین نیز ‌راه‌اندزای سایت فروشگاهی‌ است. در این راه نیز شما با استفاده از‌ وردپرس‌ یا ‌سفارش سایت فروشگاهی‌ به برنامه نویسان و یا استفاده از فروشگاه‌ساز‌ها فروشگاه اینترنتی خود را ساخته و با استفاده از ‌سئو‌ و متصل کردن سایت خود به شبکه‌های اجتماعی دیگر شروع به فروش شال و روسری خود می‌کنید.

اما پیش از این که بتوانید فروش خود را آغاز کنید نیاز به یک تامین‌کننده خواهید داشت تا اجناس خود را از او تهیه کنید و همیشه جنسی با قیمت مناسب و با کمترین واسطه به مشتریان برسانید.

از کجا شال و روسری برای فروش تهیه کنیم؟

ساخت سایت فروشگاهی چقدر سود دارد؟


تامین کننده مناسب یکی از پایه‌های موفقیت شماست. اگر شما بتوانید تامین‌کننده‌ای منصف را برای کسب و کار خود پیدا کنید به راحتی می‌توانید از داشتن همیشگی اجناس با قیمت و تنوع مناسب مطمئن باشید. و بدین صورت امکان فروش مداوم را داشته باشید بدون آن‌که ترس از ناموجود شدن محصولات خواب را از سرتان بپراند.
در ادامه چند مرکز تهیه شال و روسری را به شما معرفی می‌کنیم

بازار بزرگ تهران


یکی از بزرگترین قطب‌های پوشاک ایران بازار بزرگ تهران است که می‌توان اجناس را با قیمت مناسب به صورت خرده و عمده تهیه کرد. شما با مراجعه به راسته روسری فروشان در بازار بزرگ تهران می‌توانید به راحتی اجناس فروشگاه اینترنتی آنلاین خود را تهیه کنید.

دسترسی به بازار بزرگ تهران:

برای دسترسی به بازار بزرگ تهران می‌توانید با استفاده از مترو‌ی ۱۵ خرداد به این بازار برسید. همچنین برای رسیدن به این بازار از ایستگاه‌های خیام و میدان محمدیه نیز دسترسی پیدا کنید.

بازار رضای مشهد


بازار رضا. اسمی که همه‌ی ما شنیده‌ایم و بسیاری از ما حداقل یک بار به آن سر زده‌ایم. این بازار به قیمت مناسب اجناس معروف است و از هر برند و کیفیتی در آن می‌توان شال و روسری را با تنوع بالا تهیه کرد. شما می‌توانید برای فروشگاه اینترنتی خود به این بازار هم مراجعه کنید و اجناس مورد نیازتان را تهیه کنید.

دسترسی به بازار رضای مشهد:

برای رسیدن به این بازار می‌توانید از ایستگاه بازار رضا استفاده کنید. پارکینگ‌های زیادی نیز در خیابان امام رضا برای پارک خودرو‌های شخصی وجود دارد.

چه ترفند‌هایی را برای فروش بیشتر شال و روسری استفاده کنیم؟

پیدا کردن تامین کننده برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی
برای آن که فروش بیشتری را تجربه کنید نیاز است تا نکته‌هایی را برای ‌افزایش فروش‌ بدانید

انتخاب مدل مناسب


با نفوذ بیشتر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی طراحی‌های روز غربی بیش از پیش بین مردم رخنه کرده‌اند. در چنین بازاری شما باید مدل‌های روز را برای فروش عرضه کنید. نداشتن تنوعی به روز از محصولات می‌تواند مساوی با فروش کم محصولات شما باشد.
بیشتر شال روسری‌های رنگ روشن با طرح‌های خلوت و یا بسیار شلوغ جزء شال و روسری های پرفروش بازار امروز هستند. دقت داشته باشید شال‌های نخی را بیشتر به عنوان انتخاب‌های خود در نظر بگیرید.

عکاسی مناسب


چیزی که بسیاری از خریداران را جذب می‌کند تصاوبر مناسب و زیبا از یک محصول است مخصوصا پوشاک که نیاز به دیده‌شدن در تن دارد. شما می‌توانید با عکاسی مناسب از محصولات خود روی سر یک مدل زیبایی آن‌‌ها را نشان داده و کاربران را به خرید از خودتان تشویق کنید.

مارکتینگ را فراموش نکنید


دانستن تکنیک‌های مارکتینگ مناسب می‌تواند برای شما جذب کننده‌ی سرمایه و مشتری خوبی باشد. از استراتژی‌های مارکتینگ غافل نشوید. به عنوان مثال اگر در اینستاگرام فعالیت می‌کنید از محصولات خود به اینفلوئنسر‌ها بفرستید و از آن‌‌ها بخواهید با محصولات شما تبلیغ کنند
یا اگر سایت فروشگاهی دارید، به سئوی سایت توجه کنید تا در نتایج گوگل در جایگاه مناسبی دیده شوید.


 راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی شال و روسری فروش شما را بیشتر می کند

نمونه سایت فروشگاهی شال و روسری
همانطور که پیشتر نیز گفتیم یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند باعث افزایش فروش شما شود. ‌ساخت سایت فروشگاهی‌ عموما با سختی‌های زیادی همراه است. پیچیدگی‌‌های فنی در ساخت، مدیریت و پشتیبانی یک سایت اینترنتی باعث پشیمانی عموم فروشندگان برای ‌ساخت فروشگاه اینترنتی‌ می‌شود. نقش فروشگاه‌ساز‌هایی مانند ‌سازیتو‌ در این مرحله مشخص می‌شود.

سازیتو یک ‌فروشگاه‌ساز‌ است که برای شما فروشگاهی با آسان‌ترین پنل مدیریت می‌سازد و تمام درآمد آن را در اختیار خودتان قرار می‌دهد و مانند مارکت‌پلیس‌ها از شما کارمزدی بابت فروشتان دریافت نمی‌کند. و یا مانند یک ‌فروشگاه اینستاگرامی‌ شما را درگیر با چانه زدن با مشتریان و اعلام موجودی و دریافت شماره کارت نمی‌کند.

مزیت‌هایی که سازیتو به کاربران ارائه می‌کند:

مدیریت محصولات


شما در سازیتو می‌توانید به راحتی تمام محصولات خود را به صورت گروهی و تکی مدیریت کنید به عنوان مثال شما می‌توانید چندین مدل روسری را همزمان موجود کنید یا قیمت‌های محصولات خود را به صورت گروهی کاهش یا افزایش دهید. از طرف دیگر برای جذب مشتریان و تشویق مشتریان سابق برای خرید بیشتر می‌توانید گزینه‌های مختلفی را برای سبد خرید تعیین کنید یا کد تخفیف‌های گروهی و تکی برای مشتریان خود در نظر بگیرید.

سایت نماد امنیت و اعتماد است


ساختن امنیت و اعتماد برای مشتریان همیشه سخت است. با داشتن یک سایت، شما می‌توانید درگاه‌های معتبر را برای مشتریان فراهم کنید. از سمتی دیگر در یک سایت شما امکان دریافت نماد اعتماد الکترونیک را دارید. بسیاری از خریداران در بستر اینترنت به این نماد و وجودش بر روی سایت توجه می‌کنند و با دیدن آن خرید مطمئن‌تری را انجام می‌دهند. شما در ابتدای ساخت فروشگاهی اینترنتی با سازیتو، گواهینامه SSL دریافت می‌کنید که یک گواهینامه معتبر امنیتی برای سایت است. شما با داشتن این گواهینامه به راحتی می‌توانید کاربران خود را قانع به خرید سرویس مورد نظر خود کنید.

اصولی پرواز کنید


سایت‌ها برای بالا آمدن در نتایج گوگل نیاز به فعالیتی اصولی و صادقانه دارند. سئو راهنمای شما در مسیر اوج گرفتن است. بعد از ‌سفارش فروشگاه اینترنتی‌ خود و تحویل گرفتن آن شما می‌توانید به راحتی با انجام یک سری کار‌ها که در سازیتو به صورت خودکار برای شما انجام می‌شود در نتایج گوگل بالا‌تر بیایید و در نتیجه ترافیک بیشتری را در سایت خود ثبت کنید. شما با داشتن یک استراتژی سئو می‌توانید به صورت ارگانیک و رایگان مشتریان را جذب کنید و محصولات خود را در سایت بفروشید.

در گوشی مشتریان دیده شوید


با داشتن یک سایت در ‌سازیتو‌ شما می‌توانید از قابلیت PWA استفاده کنید. در این قابلیت مشتریان می‌توانند به راحتی با ذخیره سایت شما در منوی گوشی خود با یک کلیک وارد سایت شما شوند و محصولات شما را خریداری کنند. از دیگر مزیت‌های سازیتو دوستدار موبایل بودن آن است. سایت‌های ساخته‌شده با سازیتو با سایز موبایل‌ها سازگارند و در فریم موبایل به صورت کامل و زیبا دیده می‌شوند.

 

نمونه فروشگاه‌ شال و روسری ساخته شده با سازیتو

در این بخش شما می‌توانید سایت‌های ساخته‌شده با ‌سازیتو‌ را مشاهده‌کنید که به عنوان سایت فروشگاهی شال و روسری فعالیت می‌کنند.

شال و روسری ارکیده

شال و روسری ارکیده

مارال کالکشن

نمونه سایت فروشگاهی شال و روسری

نتیجه‌گیری


راه‌اندازی سایت فروشگاهی‌ شال و روسری‌ که یک ‌نیچ‌ مناسب از پوشاک است، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رسیدن به موفقیت باشد. ‌طراحی سایت فروشگاهی‌ همیشه سخت به نظر‌ می‌رسد ولی سازیتو ساخت فروشگاه اینترنتی را برای مشتریان ساده کرده است. برای اینکه بتوانید یک سر و گردن از رقبایتان بالا‌تر باشید و به بهترین شکل بفروشید می‌توانید همین حالا شروع کنید و ‌سایت فروشگاهی شال و روسری‌ خود را بسازید