زمان مطالعه ۱۰ دقیقه

صفر تا صد فروش در ایمالز - چگونه در ایمالز فروشنده شویم؟

صفر تا صد فروش در ایمالز - چگونه در ایمالز فروشنده شویم؟

فروش در ایمالز باعث افزایش فروش، جذب مشتری بیشتر و افزایش آگاهی از برند شما می‌شود. در ادامه‌ی این مقاله به صفر تا صد فروش در ایمالز مسلط شوید.


تقریبا همه‌ی کسب و کارها به دنبال افزایش فروش خود هستند. ما در مقالات وبلاگ فروشگاه‌ساز سازیتو، به راه‌های جذب مشتری، افزایش فروش و… اشاره کردیم. یکی از راه‌هایی که به جذب مشتری و افزایش درآمد برند شما کمک می‌کند، ارائه‌ی محصولات‌تان در موتورهای جستجو مانند ایمالز و ترب است. 
برای اینکه بیشتر و بهتر با ایمالز، نحوه ثبت فروشگاه در ایمالز و فروش در ایمالز آشنا شوید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید. 

ایمالز چیست؟ 

ایمالز چیست؟ 
برای آشنایی با ایمالز، به جمله‌ای که خود به آن اشاره می‌کند رجوع می‌کنیم؛ ایمالز یک مرکز خرید مجازی است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که ایمالز یک فروشگاه اینترنتی است که اقدام به فروش محصولات و خدمات می‌کند. در صورتی که چنین نیست. ایمالز یک واسطه‌گر میان فروشگاه‌های اینترنتی و برندها با مشتریان است که باعث متصل شدن خریداران به فروشندگان می‌شود و فرآیند خرید و فروش را برای هر دو طرف آسان می‌کند. 


به این ترتیب، فروشندگان می‌توانند با ثبت‌نام در ایمالز و متصل کردن فروشگاه اینترنتی به ایمالز، محصولات‌شان را در این مرکز خرید تجاری در معرض دید خریداران قرار دهند. درست مثل یک مرکز خرید فیزیکی. 
هنگامی که فردی در ایمالز، روی محصول شما کلیک کند و وارد سایت فروشگاهی شما شود، به ازای آن کلیک  کارمزدی از حساب کاربری‌تان از سمت ایمالز کسر می‌‌شود. 

آیا سایت ایمالز معتبر است؟ 

آیا سایت ایمالز معتبر است؟ 
بسیار پیش آمده که افراد بپرسند آیا ایمالز سایت معتبری است؟ پاسخ به این سوال بله است. ایمالز با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی، عضویت در اتحادیه کسب و کارهای مجازی و ساماندهی کسب و کارهای فضای مجازی سایت معتبری است.


همچنین فروشگاه‌های معتبر و معروفی همچون دیجی‌کالا، مقداد آی‌تی، آی‌موبایل، تکنولایف، لوتوس، شهر فافا و… با ایمالز همکاری می‌کنند که خود نشان اصالت و اعتبار این مرکز خرید مجازی است. 

چرا سایت خود را در ایمالز ثبت کنیم؟

چرا سایت خود را در ایمالز ثبت کنیم؟
چرا باید سایت خود را در ایمالز ثبت کنیم؟  مزایای فروش در ایمالز چیست؟ این سوالاتی است که افراد پس از آشنایی با ایمالز از خود می‌پرسند. در این بخش به مزایای فروش در ایمالز و دلیل اینکه چرا بهتر است برای افزایش فروش خود در ایمالز ثبت‌نام کنید را برای‌تان توضیح می‌دهیم.


تنوع محصولات و خدمات 


ایمالز، دارای تنوع محصولات و خدمات در دسته‌بندی‌های مختلفی همچون گوشی موبایل و تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر، لوازم خانگی، زیبایی و سلامت، ورزش و سرگرمی، خودرو و لوازم، فرهنگ و هنر، ابزار، ساختمان و فضای عمومی، مادر و کودک، مد و پوشاک، خوراکی ها، پت شاپ و ارزهای خارجی است. در واقع فرقی نمی‌کند شما در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید، دسته‌بندی‌های فروش محصولات ایمالز آنقدر متنوع است که به راحتی می‌توانید اقدام به فروش محصولات در نیچ خود کنید. 


فضای رقابتی مناسب


از آنجایی که فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری اقدام به فروش در ایمالز می‌کنند، ممکن است شما را کمی دلسرد کند، مخصوصا اگر در ابتدای کار خود هستید. اما این فضای رقابتی، فضایی سالم است. چرا سالم؟ 
این فضای رقابتی، در نهایت منجر به تعدیل قیمت و هزینه‌ها می‌شود. از آنجایی که خریداران به فروشگاه شما امتیاز می‌دهند و نظرات خود را درباره‌ی کیفیت محصولات، نحوه‌ی ارسال و… مطرح می‌کنند، فرصت خوبی برای شما ایجاد می‌شود که با تمرکز بر کیفیت محصولات و خدمات خود با هزینه‌ای معقول و مناسب فروش خود را افزایش دهید. 


به‌روزرسانی خودکار اطلاعات


با ثبت‌نام در ایمالز، نیاز نیست نگران به‌روزرسانی محصولات، موجودی، قیمت و… در ایمالز باشید. پس از اینکه اطلاعات مهم و مفید سایت فروشگاهی‌تان را به‌روز کردید، ایمالز این اطلاعات را با استفاده از سیستم خود در معرض دید مشتریان قرار می‌دهد. در نتیجه، شما می‌توانید بدون نگرانی اطلاعات سایت فروشگاهی خود را به‌روزرسانی کرده و منتظر باشید تا در ایمالز نیز این اطلاعات به صورت خودکار قرار گیرند. 


افزایش ترافیک سایت فروشگاهی 


همانطور که اشاره کردیم، هنگامی که فروشگاه اینترنتی خود را در ایمالز ثبت می‌کنید، مشتریان بسیار زیادی محصولات شما را می‌بینند. در صورتی که به خرید محصول شما علاقه‌مند باشند، با کلیک روی خرید محصول به صفحه‌ی سایت فروشگاهی شما هدایت می‌شوند. این مزیت، علاوه بر اینکه ترافیک و بازدید فروشگاه اینترنتی شما را افزایش می‌دهد، شانس خرید و افزایش فروش برند شما را بالا می‌برد. 


مزایای ثبت فروشگاه اینترنتی در ایمالز تنها به این موارد محدود نمی‌شود. با مراجعه به سایت ایمالز، از دیگر مزایای فروش در ایمالز و خدمات ایمالز آشنا شوید. 

چگونه در ایمالز فروشنده شویم؟

چگونه در ایمالز فروشنده شویم؟
با ایمالز آشنا شدید، از مزایای فروش در ایمالز مطلع شدید و اکنون به دنبال این هستید که چگونه می‌توانید در ایمالز فروشنده شوید؟ در ادامه، صفر تا صد فروش در ایمالز را برای شما شرح خواهیم داد. 


همانطور که گفتیم، با ثبت‌نام در ایمالز، در واقع شما سایت فروشگاهی خود را در ایمالز ثبت می‌کنید. در نتیجه، پیش از هر چیز باید یک سایت فروشگاهی داشته باشید. در واقع، اولین و مهم‌ترین پیش نیاز فروش در ایمالز، ساخت فروشگاه اینترنتی است. 


برای اینکه بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن، اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود کنید می‌توانید از خدمات فروشگاه‌سازهای معتبری مانند فروشگاه‌ساز سازیتو استفاده کنید. برای ساخت فروشگاه اینترنتی در سازیتو، نیاز به یادگیری دانش فنی و تخصصی خرید دامنه، اتصال درگاه و طراحی سایت ندارید. تنها کافیست در فروشگاه‌ساز سازیتو ثبت‌نام کرده، اطلاعات فروشگاه خود اعم از محصولات، تصاویر، هزینه، موجودی و…  را وارد کنید و فروش خود را آغاز کنید. 


چرا فروشگاه‌ساز سازیتو؟ 


قطعا تعداد فروشگاه‌سازها در کشورمان کم نیست. اما چرا بهتر است با فروشگاه‌ساز سازیتو، فروشگاه اینترنتی خودمان را بسازیم؟ 


اتصال به موتورهای جستجوی کالا


از آنجایی که در این مقاله به فروش در ایمالز اشاره کردیم، یکی از مهم‌ترین مزایای ساخت سایت فروشگاهی با سازیتو، امکان اتصال به موتورهای جستجو مانند ایمالز و ترب است. با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی در سازیتو، به راحتی امکان اتصال فروشگاه اینترنتی خود به موتورهای جستجوی کالا مانند ترب و ایمالز را پیدا خواهید کرد و می‌توانید محصولات خود را در معرض دید میلیون‌ها نفر قرار دهید. 


کد تخفیف تکی و گروهی


یکی از راه‌های حفظ و جذب مشتریان، ارائه کد تخفیف به آن‌ها در موقعیت‌های خاص است، اگر می‌خواهید که در فصول مختلف سال، روی محصولات مشخصی، تخفیف در نظر بگیرید، ویژگی ساخت کد تخفیف تکی و گروهی در سازیتو را از دست ندهید. با این ویژگی، افزایش فروش خواهید داشت. 


 اتصال درگاه مستقیم و غیرمستقیم شخصی 


امکان اتصال درگاه‌های واسط و بانکی متنوع با ساخت فروشگاه اینترنتی در فروشگاه‌ساز سازیتو.  17 درگاه در سازیتو وجود دارند که شامل زرین‌پال، پی‌پینگ، آسان‌پرداخت، وندار، به‌پرداخت، بانک پارسیان، آپ، سپ، سداد، پاد، آیریا، پرداخت در محل، کارت به کارت، زیبال، اسنپ‌پی، ازکی و سابین می‌شوند. 


امکان فروش قسطی محصولات به مشتریان 


با فروش قسطی، افزایش فروش داشته باشید. با ساخت سایت فروشگاهی در سازیتو، امکان فروش قسطی برای شما فراهم شده و مشتریان می‌توانند هزینه را بعدا پرداخت کنند و شما همان‌لحظه مبلغ را دریافت کنید. 

 

ثبت فروشگاه در ایمالز؛ چگونه کالاهای خود را به محصولات ایمالز اضافه کنیم؟

ثبت فروشگاه در ایمالز؛ چگونه کالاهای خود را به محصولات ایمالز اضافه کنیم؟
پیشتر در مقاله‌ی فروش بیشتر با اتصال به موتور جستجوی ایمالز | آموزش اتصال به ایمالز، به طور کامل نحوه‌ی ثبت‌نام در ایمالز و چگونگی افزودن محصولات در ایمالز آموزش دادیم. با کلیک روی این مقاله، تمام مواردی که نیاز است در ثبت فروشگاه در ایمالز انجام دهید را به سادگی یاد بگیرید. 

ترفندهایی برای افزایش فروش در ایمالز؛ چگونه در ایمالز فروشنده شویم؟ 

ترفندهایی برای افزایش فروش در ایمالز؛ چگونه در ایمالز فروشنده شویم؟ 
ایمالز، یک موتور جستجوگر حرفه‌ای است که با ثبت‌نام در آن می‌توانید محصولات خود را در معرض دید میلیون‌ها مشتری قرار دهید. اگر به دنبال این هستید که فروش خود را در ایمالز افزایش دهید و نرخ کلیک‌تان را بالا ببرید، با ما همراه باشید تا نکات افزایش فروش در ایمالز را برای‌تان شرح دهیم. 
 یکی از راه‌های افزایش فروش در ایمالز، ارائه‌ی پیشنهادات منحصر به فرد و جذاب به مشتریان است. برای مثال، آمارها نشان می‌دهند که با ارائه‌ی پیشنهاد ارسال رایگان، 4 تا 5 برابر بیشتر می‌شود. شما می‌توانید از این پیشنهادات منحصر به فرد برای فروش محصولات در ایمالز و جذب مشتریان به سایت فروشگاهی‌تان استفاده کنید. 

  1.  مشتریان هنگام جستجوی کالای مورد نظر خود، تنها محصولات شما را بررسی نمی‌کنند. رقبای شما نیز محصولاتی همانند محصولات شما ارائه می‌کنند. یکی از مواردی که باعث می‌شود برند شما از دیگر برندها متمایز شود، قیمت‌گذاری محصول در ایمالز است. برای اینکه بیشتر و بهتر با نحوه‌ی قیمت‌گذاری محصولات و خدمات آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم آموزش صفر تا صد قیمت‌گذاری محصول همراه با ۸ مثال را مطالعه کنید و فراموش نکنید که قیمت‌گذاری شما می‌تواند تاثیر زیادی بر افزایش فروش در ایمالز داشته باشد. 
  2.  پس از جستجوی یک کالا در ایمالز، فیلتر‌هایی همچون «ارزان‌ترین»، «گران‌ترین» و «پربازدیدترین» و «تخفیف‌دار» برای مشتری نمایش داده می‌شود. از آنجایی که تخفیف دادن به مشتری، تاثیر مثبتی بر افزایش فروش یک برند می‌گذارد، وجود فیلتر «تخفیف‌دار» می‌تواند فرصت خوبی برای شما باشد تا محصولاتی که در نیچ فروش شما رقابت بر سر آن بالا است را متمایز کنید تا بتوانید شانس فروش خود را بالا ببرید. 
  3.  مشتری هنگام خرید اینترنتی، ترجیح می‌دهد تجربه‌ای مشابه خرید حضوری داشته باشد؛ به این صورت که به تمام سوالات درباره‌ی محصول مورد نظر خود پاسخ داده شود. یکی از مواردی که می‌تواند در خرید اینترنتی مشتریان تاثیر مثبت بگذارد، نوشتن توضیحات محصول است. برای فروش بیشتر در ایمالز و ترغیب مشتری به کلیک روی محصولات‌تان، توضیح محصول کامل و مفید بنویسید. این توضیحات می‌تواند شامل اسم محصول، اندازه‌، رنگ، نحوه تحویل کالا، مهلت تست و… باشد. 
  4. فراموش نکنید که مشتری همیشه در اولویت است. با افزایش کیفیت محصولات و خدمات خود، به مشتری نشان دهید که برای آن‌ها ارزش قائل هستید. این موضوع علاوه‌بر بهبود تجربه مشتری، باعث جلب رضایت مشتریان می‌شود. مشتریان خوشحال در نهایت با نوشتن نظرات مفید و خوب خود در بخش نظرات کاربران، توجه دیگر کاربران را به محصولات و سایت شما در ایمالز جذب می‌کنند. 

نتیجه‌گیری


موتورهای جستجو مانند ایمالز و ترب، به افزایش فروش و درآمد شما کمک شایانی می‌کنند. اگر بتوانید اصول جذب مشتری اینترنتی و نحوه‌ی افزایش فروش را به خوبی رعایت کنید، به راحتی در ایمالز افزایش فروش خواهید داشت. در این مقاله، صفر تا صد فروش در ایمالز، نحوه‌ی ثبت فروشگاه در ایمالز و ترفندهای افزایش فروش در ایمالز را برای شما به طور مفصل توضیح دادیم. امیدواریم با فروش در ایمالز، درآمد خود را چند برابر کنید.