زمان مطالعه ۱۲ دقیقه

پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام

پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام

اگر به دنبال راه‌اندازی آنلاین‌شاپ اینستاگرامی هستید، نیاز است که با پرفروش‌ترین محصولات در اینستاگرام آشنا شوید تا در انتخاب نیچ مورد نظر، هوشمندانه عمل کنید. در این مقاله، لیستی از محصولات پرفروش در اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد. 


خاطرم است زمانی که شروع به کار تولید محتوا کردم، یکی از دوستانم که در حوزه‌ی عکاسی فعالیت می‌کرد، بسیار مشتاق بود که کسب و کار خودش را راه‌اندازی کند. از آنجایی که هزینه‌ی اجاره کردن فروشگاه فیزیکی را نداشت، به فروش در اینستاگرام فکر می‌کرد. کار با اینستاگرام را بلد بود، توانایی عکاسی از محصول را داشت و به دنبال ماجراجویی در دنیای بازاریابی و فروش بود. اما مشکل و مانع اصلی‌اش این بود که نمی‌دانست چه محصولاتی را در اینستاگرام بفروشد! 
انتخاب نیچ درست و مناسب، یکی از نکات مهم فروش در اینستاگرام و از اصول راه‌اندازی کسب و کار است. اما چگونه می‌توان به نیچ مناسب، دست یافت و فروش در اینستاگرام را آغاز کرد؟
اینستاگرام، به یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب در سراسر جهان تبدیل شده است. بسیاری از برندها، در ابتدای مسیر کسب و کار خود با فروش در اینستاگرام، رشد کرده و افزایش فروش داشته‌اند. 
اگر به تازگی اقدام به راه‌اندازی آنلاین‌شاپ اینستاگرامی کرده‌اید و به دنبال فروش در اینستاگرام هستید، اما برای‌تان سوال پیش آمده که چه محصولاتی را در اینستاگرام بفروشید یا کدام اجناس فروش بیشتری در اینستاگرام دارند، این مقاله را با دقت دنبال کنید تا با پرفروش‌ترین محصولات در اینستاگرام آشنا شوید. لیست محصولات پرفروش در اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا در انتخاب نیچ مورد نظر، مسیر بازاریابی و فروش کسب و کارتان هوشمندانه عمل کنید. 
فراموش نکنید که ‌اینفلوئنسر مارکتینگ‌ و ‌راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی‌، دو عامل بسیار مهم و تاثیرگذار در فروش اینستاگرامی شما هستند. 

چرا فروش در اینستاگرام؟

پرفروش‌ترین محصولات در اینستاگرام
فروش در اینستاگرام، مزایای بسیار زیادی برای کسب و کارها دارد. بیش از یک‌سوم کاربران در اینستاگرام، از این شبکه‌ی مجازی برای خرید محصولات و خدمات استفاده می‌کنند. در نتیجه، اینستاگرام به پلتفرمی محبوب و سودمند برای بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای نوپا و کوچک تبدیل شده است. از مزایای فروش در اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؟

  1. فروش در اینستاگرام، سبب افزایش ترافیک سایت فروشگاهی شما می‌شود.
  2. با فروش در اینستاگرام، می‌توانید برند خود را معرفی کنید.
  3. فروش در اینستاگرام، در وقت و هزینه‌های جانبی صرفه‌جویی می‌کنید. 
  4. بازاریابی محتوا، با فروش در اینستاگرام بهبود می‌یابد.
  5. فروش در اینستاگرام، باعث افزایش تعامل میان شما و مشتریان می‌شود. 
  6. به دلیل آسانی کار با اینستاگرام، فروش در اینستاگرام در ابتدای مسیر کسب و کار راحت و بدون دردسر است.

اکنون که با مزیت‌های فروش در اینستاگرام آشنا شدید، نیاز است که نیچ خود را انتخاب کنید. در ادامه لیستی از پرفروش‌ترین محصولات در اینستاگرام را مشاهده خواهید کرد. این لیست، پس از بررسی آمار و ارقام محصولات پرفروش در اینستاگرام در سال‌های اخیر به دست آمده است. با استفاده از لیست پرفروش‌ترین محصولات در اینستاگرام، هوشمندانه نیچ مورد نظرتان را انتخاب کرده و فروش در اینستاگرام را آغاز کنید. 

فروش لباس در اینستاگرام؛ پرفروش‌ترین محصولات در اینستاگرام

فروش لباس در اینستاگرام؛ پرفروش‌ترین محصولات در اینستاگرام
پوشاک و لباس، یکی از محصولات پرفروش در اینستاگرام هستند. حتی سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها نیز به دنبال فروش پوشاک و لباس در اینستاگرام هستند.
به دلیل تقاضای بسیار زیاد در حوزه‌ی لباس و پوشاک، فروش لباس به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات در اینستاگرام، می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای راه‌اندازی کسب و کار باشد. 
فروشگاه‌های اینترنتی همچون فروشگاه اینترنتی فاروی، فروشگاه اینترنتی لالی‌پاپ و...  که با فروشگاه‌ساز سازیتو سایت فروشگاهی خود را ساخته‌اند، در ابتدای مسیر کارآفرینی خود اقدام به فروش لباس در اینستاگرام کرده‌اند و جزو پیج‌های پرفروش اینستاگرامی قرار می‌گیرند. 
برای فروش لباس و پوشاک در اینستاگرام، در ابتدا نیاز است که مشخص کنید چه نوع پوشاکی را می‌خواهید بفروشید. پیشنهاد سازیتو به شما این است که در ابتدای کار، نیچ خود را وسیع نکنید! برای مثال در آغاز مسیر فروش در اینستاگرام، می‌توانید 
گزینه‌هایی همچون فروش لباس زیر زنانه، فروش جوراب، فروش تی‌شرت بچگانه، فروش شلوار جین و... را بررسی کرده و یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. 
فراموش نکنید که حتما مخاطب هدف خود را در نظر داشته باشید و تمام برنامه‌های بازاریابی خود را همگام با مشتری هدف جلو ببرید. برای مثال اگر حوزه‌ی فروش شما در اینستاگرام، فروش لباس مجلسی زنانه است، باید با در نظر گرفتن پرسونای مخاطب هدف، که در اینجا بانوان بالای 20 سال می‌باشد، بازاریابی اینستاگرامی خود را پیش ببرید. 

فروش اکسسوری و زیورآلات در اینستاگرام

فروش اکسسوری و زیورآلات در اینستاگرام
یکی دیگر از محصولات پرفروش در اینستاگرام، ‌فروش اکسسوری و زیورآلات‌ است. حتما شما هم از زمان کودکی به خاطر دارید که یکی از اعضای خانواده‌تان، بنا به دلایلی همچون خرید هدیه، اقدام به خرید زیورآلات و اکسسوری می‌کرد.
خرید زیورآلات و اکسسوری، همواره مورد علاقه و توجه مردم بوده است و به همین دلیل به یکی از پرفروش‌ترین محصولات در اینستاگرام تبدیل شده است. شما نیز می‌توانید با انتخاب یکی از دسته‌بندی‌های حوزه‌ی فروش زیورآلات و اکسسوری همچون دستبند، گوشواره، عینک و... فروش خود را در اینستاگرام آغاز کنید. 
فروشگاه اینترنتی سارمی، فروش خود را در اینستاگرام با محصولات بدلیجات آغاز کرد و یکی از پرفروش‌ترین پیج‌های اینستاگرامی است.
در فروش زیورآلات و اکسسوری در اینستاگرام، مواردی همچون عکاسی محصول، نوشتن کپشن مناسب و دقیق و هشتگ‌گذاری  را به درستی پیش ببرید. عکس با کیفیت از محصول و کپشن حرفه‌ای که پاسخگوی سوالات مشتری باشد، به افزایش فروش شما در اینستاگرام کمک فراوانی می‌کند. 

فروش ادویه‌جات در اینستاگرام 

فروش ادویه‌جات در اینستاگرام 
شاید برای‌تان عجیب باشد که ادویه‌جات می‌تواند جزو محصولات پرفروش در اینستاگرام باشد. اما واقعیت این است که فروش ادویه‌جات از استقبال فراوانی در اینستاگرام برخوردار است و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین محصولات در اینستاگرام شده است.

پرفروش‌ترین محصولات در اینستاگرام
نمونه‌ی بارز کسب و کار موفق در فروش ادویه‌جات در اینستاگرام، فروشگاه اینترنتی آدان‌لند است. موسس این فروشگاه، مژگان حیدری با همراهی و کمک همسرش، اقدام به راه‌اندازی آنلاین‌شاپ اینستاگرامی کردند. این دو کارآفرین، در آنلاین‌شاپ اینستاگرامی خود، انواع ادویه‌های خوش‌عطر و خالص، دمنوش‌های خوش طعم، سبزیجات خشک تمیز و معطر، دانه و خشکبار به فروش می‌رسانند و برای فروش محصولات خود از با کیفیت‌ترین محصولات، در محیط کاملا بهداشتی استفاده می‌کنند.
آدان‌لند با فروش در اینستاگرام، رشد یافت و با افزایش مشتری و افزایش فروش  روبرو شد. هم‌اکنون، آدان‌لند با راه‌‌اندازی فروشگاه اینترنتی با فروشگاه‌ساز سازیتو، افزایش فروش خود را به ثبات رسانده‌ است و به دنبال اهداف بزرگتری برای کسب و کار می‌باشد. 

فروش کیف و کفش در اینستاگرام 

فروش کیف و کفش در اینستاگرام 
از پرفروش‌ترین محصولات در اینستاگرام، می‌توان به فروش کیف و کفش اشاره کرد. کیف و کفش همچون پوشاک، به دلیل تقاضا و محبوبیتی که در میان افراد دارد، جزو محصولات پرفروش در اینستاگرام است. 
این نکته را به خاطر داشته باشید که نیاز نیست  هم فروش کفش در اینستاگرام داشته باشید و هم فروش کیف. حوزه‌ی فروش خود را تخصصی‌تر کنید. برای مثال می‌توانید به فروش کوله‌پشتی مدرسه فکر کنید. یا فروش کفش اسپرت برای آقایان را به عنوان حوزه‌ی تخصصی فروش خود انتخاب کنید. 
فراموش نکنید که حتما کپشن مناسب بنویسید. نوشتن کپشن کاملی که تمام اطلاعات محصول شما اعم از سایز و اندازه، رنگ‌بندی، جنس و... را دارا باشد، سبب ایجاد حس رضایت در ‌فالوور هدف‌ شده و به راحتی می‌تواند  فالوور اینستاگرامی را تبدیل به مشتری کند. 
عکاسی مناسب و با کیفیت از محصول و هشتگ‌گذاری از دیگر مواردی است که در فروش کیف و کفش در اینستاگرام باید به آن‌ها توجه کنید. 

 

فروش لوازم آرایشی در اینستاگرام

فروش لوازم آرایشی در اینستاگرام

بدون شک یکی از پرفروش‌ترین محصولات در اینستاگرام، محصولات آرایشی هستند. انسان‌ها همواره به فکر رسیدگی به ظاهر خود و زیباشدن هستند و به همین دلیل فروش لوازم آرایشی به یکی از محصولات پرفروش در اینستاگرام تبدیل شده است. 
به دلیل اینکه لوازم آرایشی تاثیر بسیاری در ظاهر افراد دارند، حتما در تهیه‌ی این محصولات به معتبر بودن برند و اصل بودن‌ آن‌ها توجه کنید. چرا که یک اشتباه ممکن است سبب شود تا اعتبار کسب و کار شما زیر سوال برود و تایید اجتماعی‌تان را از دست دهید. در صورتی که محصول شما اصل نیست، حتما در کپشن قید کنید. با مخاطب روراست باشید و در پی جلب رضایت آن‌ها باشید.
برای ‌جلب اعتماد مشتری در اینستاگرام‌، علاوه بر استوری رضایت مشتری، می‌توانید در صورتی که از کیفیت کالاهای‌تان مطمئن هستید، آن‌ها را تضمین کنید و با ضمانت کالا محصولات‌ آرایشی‌تان را به فروش به فروش برسانید.

فروش لوازم بهداشتی در اینستاگرام 

فروش لوازم بهداشتی در اینستاگرام 
همانند لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی نیز جزو پرفروش‌ترین محصولات در اینستاگرام هستند. لوازم بهداشتی پرفروش در اینستاگرام شامل محصولاتی همچون صابون‌ها، بمب حمام  و... هستند. 
برای فروش لوازم بهداشتی در اینستاگرام، می‌توانید این محصولات را از تامین‌کنندگان تهیه کنید و یا خودتان اقدام به ساخت و تهیه‌ی لوازم بهداشتی کنید.
این نکته را فراموش نکنید که محصولات‌تان باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. برای جلب ‌اعتماد مشتری‌ حتما در دوره‌های معتبر مربوط به ساخت لوازم بهداشتی شرکت کنید تا خیال مشتری از بابت محصول مورد نظر راحت باشد و به سرعت خرید خود را تکمیل کند. 

فروش لوازم تحریر در اینستاگرام 

فروش لوازم تحریر در اینستاگرام 
لوازم تحریر از دیگر محصولات پرفروش در اینستاگرام هستند. تقاضای بالای لوازم تحریر، این محصولات را به یکی از پرفروش‌ترین محصولات در اینستاگرام تبدیل کرده است. 
برای تهیه‌ی لوازم تحریر، حتما تامین‌کننده‌ی منصفی پیدا کنید تا خیال‌تان از بابت هزینه‌ها و موجودی کالا راحت باشد. در نهایت با قیمت‌گذاری صحیح و عکاسی مناسب از محصول اقدام به فروش لوازم تحریر در اینستاگرام کنید. 

فروش محصولات صنایع دستی 

فروش محصولات صنایع دستی 
صنایع دستی نیز به دلیل علاقه‌ی افراد به این محصولات، یکی از محصولات پرفروش در اینستاگرام هستند. دستبندهای بافتنی، محصولات حصیری همچون کلاه حصیری یا سبدهای حصیری، مکرومه‌بافی از جمله محصولاتی هستند که در دسته‌بندی صنایع دستی قرار می‌گیرند. 
اگر به ساخت صنایع دستی علاقه‌مند هستید، در دوره‌های آموزشی مربوط به این محصولات شرکت کنید. با عکاسی باکیفیت از محصولات‌تان و نوشتن کپشن‌های تعاملی و جذاب، اقدام به فروش صنایع دستی خود کنید. 

 

فروش لوازم جانبی گوشی در اینستاگرام 

فروش لوازم جانبی گوشی در اینستاگرام 
از دیگر محصولات پرفروش در اینستاگرام، می‌توان به لوازم جانبی گوشی موبایل اشاره کرد. این محصولات به دلیل اینکه مورد نیاز افراد است و می‌تواند جزو هدیه‌های کاربردی باشد، یکی از پرفروش‌ترین محصولات در اینستاگرام هستند.
 محصولاتی همچون قاب گوشی، هندزفری، هولدر گوشی موبایل و... از جمله محصولاتی هستند که می‌توانید به عنوان لوازم جانبی گوشی در اینستاگرام به فروش برسانید.
در فروش لوازم جانبی گوشی در اینستاگرام، به کیفیت و ظاهری زیبایی محصولات توجه کنید. برای افزایش رضایت مشتری، نیاز دارید که کیفیت محصولات خود را بهبود ببخشید. 
برند واندر کیس، پیش از‌ طراحی سایت فروشگاهی‌ خود، در اینستاگرام اقدام به تولید و فروش قاب گوشی زیبا و کیفیت برای انواع مختلف مدل‌های گوشی موبایل کرده و از فروش و محبوبیت بالایی برخوردار شده است. 

فروش شمع در اینستاگرام

فروش شمع در اینستاگرام
زیبایی، نوستالژیک بودن و احساس آرامش را می‌توان در شمع دید. حتما شما هم چشمتان به شمع‌های زیبا در شکل‌ها و رنگ‌های مختلف خورده است. بسیاری از این شمع‌ها به دلیل معطر بودن از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و تمام این ویژگی‌ها سبب شده تا شمع، به یکی از پرفروش‌ترین محصولات در اینستاگرام تبدیل شود. 
شما می‌توانید خودتان اقدام به ساخت شمع کنید. ساخت شمع از پیچیدگی خاصی برخوردار نیست و با رعایت چند نکته، به راحتی می‌توانید شمع‌های زیبا و مختلفی بسازید و در اینستاگرام آن‌ها را به فروش برسانید. 
هشتگ‌گذاری صحیح، تعامل با فالوورهای اینستاگرامی و خلاقیت در ساخت شمع می‌تواند تاثیر زیادی در فرایند ‌بازاریابی اینستاگرامی‌ شما داشته باشد. 

فروش عطر در اینستاگرام 

فروش عطر در اینستاگرام 
عطر نیز جزو پرفروش‌ترین محصولات در اینستاگرام است. همانطور که گفتیم، انسان‌ها به دنبال زیبایی ظاهر خود هستند. عطر نیز می‌تواند در آراستگی فرد تاثیرگذار باشد و احساس خوبی به افراد بدهد. عطر و ادکلن، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای هدیه‌ دادن هستند. بنابراین، عطر یکی از محصولات پرفروش در اینستاگرام محسوب می‌شود. 
برای فروش عطر در اینستاگرام، حتما باید کپشن دقیق و درستی بنویسید. از آنجایی که مشتری نمی‌تواند عطر را به صورت فیزیکی، بو کند حتما نیاز دارد تا از جزئیات رایحه‌ی عطر مورد نظر آگاه باشد. بنابراین، حتما در کپشن، با خلاقیت خود اطلاعات دقیقی از عطرها بدهید تا مشتری سردرگم نشود. 

نتیجه‌گیری


برای فروش موفق در اینستاگرام، نیاز دارید که نیچ مورد نظرتان را هوشمندانه انتخاب کنید. آشنایی با پرفروش‌ترین محصولات در اینستاگرام در بازاریابی و فروش در اینستاگرام تاثیر فراوانی دارد. در این مقاله به بررسی محصولات پرفروش در اینستاگرام پرداختیم. امیدواریم با انتخاب صحیح حوزه‌ی فروش خود، هوشمندانه در مسیر کسب و کار خود قدم بردارید.