زمان مطالعه ۳ دقیقه

بروزرسانی جدید سازیتو: امکان چاپ لیبل آدرس پستی

 بروزرسانی جدید سازیتو: امکان چاپ لیبل آدرس پستی

جدیدترین بروزرسانی سازیتو، تحت عنوان چاپ لیبل آدرس پستی، با توجه به درخواست فروشگاه‌های اینترنتی به فروشگاه‌ساز سازیتو افزوده شده است که در این مقاله به بررسی کامل این ویژگی خواهیم پرداخت.

یکی از مشکلاتی که فروشگاه‌های اینترنتی محصولات فیزیکی با آن دسته و پنجه نرم می‌کنند، مشکلات مرتبط با ارسال مرسوله‌های پستی است. برای ارسالِ مرسوله، اداره‌های پستی از شما اطلاعات و آدرس کامل گیرنده و فرستنده را دریافت می‌کنند که این کار باید توسط فروشگاه‌دارها انجام شود. عموماً، افراد آدرس پستی خود را به صورتی دستی یادداشت می‌کنند و همراه با مرسوله به اداره پست تحویل می‌دهند.


این روش همیشه با اشتباهات و خطاهایی همراه بوده است که درنهایت منجر به ارسال اشتبا.هی مرسوله به آدرس اشتباهی می‌شود. برای جلوگیری از این اشتباهات و خطاها، بهترین روش، تایپ آدرس دقیق به جهت جلوگیری از خطاهای احتمالی است. اما تایپ اطلاعات و آدرس گیرنده و فرستنده برای هر یک از سفارش‌ها، بخصوص برای فروشگاه‌های اینترنتی پربازدید، کاری زمان‌بر و دشوار به نظر می‌رسد.


سازیتو در بروزرسانی جدید خود این مشکل را برای فروشگاه‌های اینترنتی رفع کرده است، از این پس با امکان چاپ آدرس، دیگر نیازی به نوشتن دستی آدرس پستی نخواهید داشت.
همچنین با این قابلیت، علاوه بر اطلاعات فروشگاه و اطلاعات گیرنده، نام آدرس فروشگاه اینترنتی شما به همراه QR کد قرار داده‌شده است که می‌توانید به‌راحتی آن را پرینت کرده و روی مرسوله پستی خود بچسبانید.


برای دانلود لیبل آدرس از طریق روش زیر عمل کنید:

 

ابتدا وارد پنل خود شوید. از منوی سمت راست وارد سفارشات شوید.

دانلود لیبل پستی مخصوص فروشگاه‌های اینترنتی در سازیتو

  • سفارش مدنظر خود را انتخاب کنید. (سفارش‌های مدنظر خود را هم به‌صورت تکی و هم به‌صورت گروهی می‌توانید انتخاب کنید)
  • از منوی بالا روی گزینه اقدامات و چاپ آدرس(ها) کلیک کنید.
  • لیبل پستی آدرس(ها) آماده پرینت است.

نمایش لیبل‌های پستی به شکل زیر است:

نمایش لیبل ادرس پستی

امکان دانلود لیبل آدرس پستی در نسخه حرفه‌ای و پیشرفته امکان‌پذیر است.

 امکان دانلود سفارش انتخابی

تهیه لیستی از سفارشات و اطلاعات کامل آن، یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که با بررسی آن می‌تواند در ارائه خدمات بهتر به مشتریان به شما کمک کند. به همین جهت امکان دانلود سفارشات از گذشته تا به امروز در سازیتو امکان‌پذیر بوده است. در بروزرسانی جدید امکان دانلود سفارش انتخابی برای آن دست فروشگاه‌هایی که صرفاً قصد دریافت اطلاعات چند سفارش خاص یا سفارشات مرتبط را دارند، در نظر گرفته‌شده است.

برای دانلود سفارشات انتخابی:

  • ابتدا وارد پنل خود شوید.
  • از منوی سمت راست وارد سفارشات شوید.
  • سفارش مد نظر خود را انتخاب کنید. (سفارش‌های مدنظر خود را هم به‌صورت تکی و هم به‌صورت گروهی می‌توانید انتخاب کنید)
  • از منوی بالا روی گزینه اقدامات و دانلود سفارش(ها) کلیک کنید.
  • سفارش(ها) در قالب فایل اکسل قابل دانلود است.
  • در فایل دانلودی تمام اطلاعات سفارش درج شده است.

سازیتو همواره با در نظر گرفتن نیاز‌ها و درخواست‌های فروشگاه‌های اینترنتی، به دنبال ارائه خدمات بهتر و بهبود آن است. در صورت وجود هرگونه پیشنهاد، می‌توانید از طریق روش‌های ارتباطی سازیتو با ما در تماس باشید.