زمان مطالعه ۱۲ دقیقه

شغل دوم پر درآمد - با ۵ شغل دوم پردرآمد در خانه

 شغل دوم پر درآمد - با ۵ شغل دوم پردرآمد در خانه

به دنبال شغل دوم برای به دست آوردن پول اضافی هستید؟ شاید بخواهید کسب و کار خانگی خود را راه‌اندازی کنید. سازیتو به شما نشان می دهد که چگونه شغل دوم پردرآمد در خانه پیدا کنید و مقداری پول اضافی به دست آورید. در این مقاله به تمام موضوعات شغل دوم پردرآمد در خانه می‌پردازیم.


چگونه شغل دوم داشته باشیم؟


آیا تابه‌حال در موقعیتی قرار گرفته‌اید که نیاز به کسب درآمد دوم داشته باشید؟ آیا سعی کرده‌اید شغل دوم پردرآمد در خانه پیدا کنید؟ این وبلاگی است در مورد چگونگی پیدا کردن شغل دوم پردرآمد برای کسب درآمد بیشتر در این بازار آشفته‌ی مالی.
 داشتن شغل دوم پردرآمد می‌تواند راهی عالی برای افزایش درآمد باشد و به شما کمک کند از مسابقه موش و گربه‌ با دخل و خرج‌تان خارج شوید. افراد زیادی وجود دارند که به دنبال شغل دوم هستند و هیچ وقت برای یافتن آن دیر نیست. این وبلاگ به روش‌های مختلفی برای یافتن شغل دوم پردرآمد در خانه نگاه می‌کند و مطمئن می‌شود که شما حقوق خوبی دریافت خواهید کرد.

چرا شغل دوم مهم است؟

یافتن شغل دوم پردرآمد
حتما این ضرب‌المثل را شنیده‌اید که «نمی‌توانی در یک روز میلیونر شوی»، اما شانس زیادی برای میلیونر شدن در یک ماه دارید. این تنها در صورتی امکان‌پذیر است که شما شغل دوم پردرآمد داشته باشید. بسیاری از مردم در رؤیای ترک شغل ثابت خود، برای انجام کاری که دوست دارند زندگی می‌کنند. بسیاری از مردم در رؤیای ایجاد استارت‌آپ خود صبح‌ها چشم باز می‌کنند، کسب و کاری که آنها را خوشحال و همچنین ثروتمند می‌کند.

اما این فقط یک رؤیاست. تنها راه برای ثروتمند شدن این است که برای آن سخت تلاش کنید. اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید در مدت زمان کوتاهی درآمد زیادی کسب کنید. اینجاست که شغل دوم پردرآمد وارد می‌شود. اگر شغل دوم پردرآمدی داشته باشید، شانس زیادی برای رسیدن به رؤیاهای خود دارید. می‌توانید پولی را که در کار ثابت خود به دست آورده‌اید برای شغل دوم خود خرج کنید تا رؤیاهای خود را دنبال کنید.

 

چگونه شغل دوم پردرآمد پیدا کنیم؟

چگونه شغل دوم پول‌ساز پیدا‌ کنیم؟
اگرچه نرخ بیکاری به طور پیوسته در حال افزایش است و چند سال گذشته برای بسیاری از مردم سخت بوده است، اما همیشه امکان داشتن یک شغل دوم پردرآمد برای شما وجود دارد. شما هم احتمالاً مایلید تقریباً هر کاری انجام دهید تا چند میلیون اضافی‌تر به دست آورید. خب، ممکن است تعجب کنید که بدانید مشاغل زیادی وجود دارد که می‌توانید از خانه انجام دهید و درآمد نسبتاً مناسبی به دست آورید.

شما می‌توانید با مراجعه‌ به سایت‌هایی مانند جاب‌اینجا، جاب ویژن و پونیشا و... از فرصت‌های شغلی پاره‌وقت و یا آزاد آگاه شوید و با توجه به تایم آزاد‌تان یک شغل دوم پردرآمد برای خود دست و پا کنید.

از کجا شغل دوم پردرآمد در خانه پیدا کنیم؟

پیدا کردن شغل دوم پول‌ساز
یافتن شغل دوم پر‌درآمد در خانه می‌تواند کار دشواری باشد، اما غیرممکن نیست. در واقع گزینه‌های زیادی برای یافتن شغل دوم پردرآمد در خانه وجود دارد. اولین کاری که باید انجام دهید، این است که به دنبال فرصت‌های شغلی محلی باشید. می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت‌هایی مانند؛ ای استخدام یا جاب‌اینجا و فیلتر کردن نتایج به شهری که در آن زندگی می‌کنید، موارد متنوع را پیدا کنید.

این وب‌سایت‌ها به طور کلی تمام فرصت‌های شغلی موجود را فهرست می‌کنند. علاوه بر این گزینه‌ها، می‌توانید عنوان هر شغل دوم پردرآمد در خانه دیگری را که می‌توانید در اوقات فراغت خود انجام دهید را نیز جستجو کنید. مهم است که به دنبال شغل دومی باشید که واقعاً از آنها لذت می‌برید، زیرا اگر از آن لذت نبرید، در حین کار به اندازه‌ی لازم بهره‌وری نخواهید داشت.

آیا باید کار روزانه خود را رها کنید؟

کار دوم پول‌ساز
وقتی در شغلی ثابت گیر کرده‌ایم که دستمزد کافی به ما نمی‌دهد، و احساس می‌کنیم هرگز نمی‌توانیم به اهداف مالی خود برسیم، به راحتی می‌توانیم احساس کنیم در دام افتاده‌ایم. این آسان است که خودمان را متقاعد کنیم که باید آن شغل را حفظ کنیم. ولی آیا این واقعاً درست است؟ اگر شغل فعلی خود را رها کنید واقعاً می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید؟ یا اگر بمانید از ارتقای شغلی پول بیشتری به دست خواهید آورد؟ یا پاسخ چیزی در میانه است؟ 


بسیاری از مردم فکر می‌کنند که شغل دوم پردرآمدی دارند که به آنها کمک می‌کند تا هزینه‌های زندگی خود را تأمین کنند. چه شغل دوم پردرآمد در خانه باشد و چه یک کار تمام وقت معمولی، بسیاری از افراد برای گذراندن زندگی خود در دو شغل کار می‌کنند. دلیل آن نیز این است که در شغل اول به اندازه کافی درآمد کسب نمی‌کنند، اما گاهی نیز ممکن است در شغل اول به اندازه‌ای درآمد داشته باشند که بتوانند با آن زندگی کنند، اما به دنبال تنوع و دنبال کردن علایق خود باشند.

 

مثال‌های کاربردی برای انتخاب شغل دوم

مثال شغل دوم پول‌ساز
شغل دوم پردرآمد در خانه یک راه عالی برای کسب درآمد اضافی و به دست آوردن پول نقد بیشتر است. همه ما قبض‌هایی برای پرداخت و هزینه‌های مختلف دیگری داریم، و شغل دوم می‌تواند به شما در پرداخت هزینه‌ها کمک کند. شغل‌های دوم پردرآمد در خانه، انواع مختلفی دارند و شما می‌توانید یکی را انتخاب کنید که متناسب با برنامه و علایق شما باشد. برخی از نمونه‌های رایج مشاغل دوم عبارت‌اند از:

ادمین شبکه‌های اجتماعی


مدیران شبکه‌های اجتماعی این روزها تقاضای زیادی دارند. به نظر می‌رسد که همه می‌خواهند در توییتر و فیس‌بوک و اینستاگرام حضور داشته باشند، اما تنبلی و نبود وقت باعث این می‌شود که کارفرما‌ها علاقه‌ای به حضور مداوم به عنوان ادمین در شبکه‌های اجتماعی نداشته باشند. اینجاست که شما وارد می‌شوید. می‌توانید با تماس با شرکت‌ها، شغلی در شبکه‌های اجتماعی به عنوان شغل دوم پردرآمد پیدا کنید، و ببینید آیا آن‌ها برای مدیریت حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود به کمک نیاز دارند یا خیر. همچنین می‌توانید مشاغل رسانه‌های اجتماعی را در آگهی‌ها یا با جستجوی آنلاین آنها پیدا کنید. اگر از قبل شغل ثابتی دارید، می‌توانید مشاغلی در شبکه‌های اجتماعی پیدا کنید که پاره‌وقت هستند و می‌توانند در خانه انجام شوند. اگر به دنبال شغل دوم پردرآمد در خانه هستید، رسانه‌های اجتماعی یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب درآمد سریع هستند.


مدیر رسانه‌های اجتماعی شخصی است که به کسب و کارها کمک می‌کند تا حساب‌های رسانه‌های اجتماعی را توسعه دهند و میزان بازدید آن‌ها را حفظ کنند تا آگاهی و تعامل برند را افزایش دهند. در حالی که بسیاری از مدیران رسانه‌های اجتماعی مستقیماً برای یک شرکت کار می‌کنند، بسیاری دیگر به عنوان فریلنسر کار می‌کنند. بسیاری از مدیران رسانه‌های اجتماعی پیش از ورود به این صنعت، پیشینه‌ای در روزنامه نگاری، ارتباطات یا بازاریابی دارند. و این امر به پیشرفت کسب و کار و داشتن شغل دوم پر درآمد به آن‌ها کمک می‌کند.

وبلاگ‌نویسی

کار دوم پول‌ساز
همه می‌دانند که وبلاگ نویسی یکی از ساده‌ترین و موثرترین راه‌ها برای کسب درآمد از اینترنت است.همچنین نوشتن وبلاگ‌ها راهی عالی برای ایجاد یک جریان درآمد غیرفعال نیز هست. در ادامه، ما در مورد چگونگی پیدا کردن یک شغل دوم پردرآمد در خانه و نحوه ایجاد وبلاگ خود به عنوان یک جریان درآمد دوم بحث خواهیم کرد. 


وبلاگ نویسی، یکی از بهترین شغل‌های دوم پردرآمد در خانه، راهی عالی برای به دست آوردن مقداری پول نقد اضافی در زمانی است که برای رشد درآمد خود کار می‌کنید. نکته مهم در مورد وبلاگ‌نویسی این است که شما به راحتی می‌توانید با انجام کاری که از قبل دوست دارید، درآمد کسب کنید. بسیاری از مردم وبلاگ‌های خود را به یک جریان درآمد تمام وقت تبدیل می‌کنند. اگر هنوز با وبلاگ خود پول در نمی‌آورید، می‌توانید به فکر باشید. وبلاگ‌نویسی می‌تواند راهی عالی برای کسب درآمد اضافی باشد. شما همچنین می‌ةوانید برای سایت‌های مختلف به صورت آزاد مقاله سئو شده بنویسید و با ارائه‌ی آن به کارفرمایان سود بسیاری را کسب کنید.

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی و استفاده از دراپ‌شیپینگ

دراپ شیپینگ به عنوان شغل دوم پر درآمد
یکی از عالی‌ترین و موثرترین شغل‌های دوم پردرآمد در خانه، دراپ‌شیئینگ است. دراپ‌شیپینگ، یک روش خرده‌فروشی است که در آن یک کسب‌وکار محصولات را انبارداری نمی‌کند و پولی بابت آن‌ها نمی‌پردازد. بلکه سفارش‌های مشتری و جزئیات ارسال را به عمده‌فروشی منتقل می‌کند، سپس تولیدکننده، محصول را مستقیماً برای مشتری ارسال می‌کند. مسئولیت حمل و نقل، مرجوعی و خدمات مشتری بر عهده عمده‌فروش است.

دراپ‌شیپینگ، اغلب توسط صاحبان مشاغل جدید استفاده می‌شود تا از هزینه‌های حمل و نقل، انبارداری و خرید محصول و نوسانات قیمت جلوگیری کنند. مشتری همچنان از طریق شما خرید می‌کند و صورت‌حساب دریافت می‌کند، اما شما هرگز محصول را نمی‌بینید یا لمس نمی‌کنید. در عوض، شما اقلام را از یک شرکت دارپ‌شیپینگ سفارش داده و برای مشتریان خود ارسال خواهید کرد. یا اطلاعات ارسال را برای عمده‌فروشان ارسال می‌کنید. اگر محصولی دارید که فکر می‌کنید می‌توانید آن را بفروشید، می‌توانید برای صرفه‌جویی در زمان و دردسر پیدا کردن سازنده و انبار کردن موجودی خود، از دراپ شیپینگ استفاده کنید. این کسب و کار یکی از بهترین شغل‌های دوم پردرآمد در خانه برای کسب درآمد اضافی شماست.

در توضیح مفهوم دراپ‌‌شیپینگ، قید کردیم که شما باید به دنبال یک تامین‌کننده بگردید و پس از مذاکره و بستن قرارداد شروع به فروش محصولات کنید، اما فروشگاه‌ساز سازیتو، با ایجاد بستری برای صاحبان کسب و کار این فرایندهای پیچیده و حتی خسته‌کننده را برای شما حذف کرده و بار این مسئولیت‌ها را از دوش شما برمی‌دارد. 
فقط کافیست که ابتدا نیچ مورد نظر خود را انتخاب کرده و در فروشگاه‌ساز سازیتو اقدام به ‌راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی‌‌ کنید. سازیتو با تسهیل مراحل و فرایندهایی چون پیدا کردن تامین‌کننده، ساخت سایت فروشگاهی رایگان و خدمات مربوط به آن (مانند بهینه‌سازی سایت فروشگاهی برای موتور‌های جستجو) به شما امکان این را می‌دهد که صاحب برند خود شوید و افزایش فروش و جذب مشتری داشته باشید. 

اگر نگران فرایند ساخت فروشگاه اینترنتی خود هستید و از موارد فنی و پیچیده همچون خرید دامنه، اتصال درگاه، ویرایش پوسته و... اطلاعی ندارید، نگران نباشید. برای اینکه سایت فروشگاهی کامل خود را داشته باشید تنها کافیست در سازیتو با وارد کردن اطلاعات خود، فروشگاه اینترنتی‌تان را راه‌اندازی کنید. 

طراح گرافیک


کار در زمینه طراحی می‌تواند حرفه‌ای با درآمد خوب باشد. با این حال، اگر تازه شروع کرده‌اید یا به دنبال شغل دوم پر درآمد در خانه هستید، ممکن است بخواهید فرصت‌های شغلی آزاد را در نظر بگیرید. کار آزاد اغلب راهی عالی برای کسب درآمد کمی است، به خصوص اگر تازه کار خود را شروع کرده‌اید. گرافیک دیزاین یکی از این راه‌هاست.
برای انتخاب طراحی گرافیک به عنوان شغل دوم پر درآمد شما نیاز به یادگیری اصول طراحی هستید. سایت‌ها و دوره‌های زیادی برای یادگیری فتوشاپ و سایر ابزارهای دیزاین وجود دارد که با یک جست و جوی ساده می‌توانید آن‌ها را بیابید. برای آن که بتوانید کار خود را پیدا کنید می‌توانید به سایت‌هایی مانند پونیشا یا جاب‌اینجا مراجعه کنید و پروژه‌های مناسب را پیدا کنید.

فروش فایل با ساخت سایت فروشگاهی با سازیتو


شما می‌توانید فایل‌های آموزشی را در سایت خود به صورت کتاب الکترونیکی (که می‌نویسید)، صوتی، تصویری یا متنی بفروشید. نکته مهم در مورد  این کار، این است که این یک شغل تمام وقت نیست. شما با ساخت سایت فروشگاهی در سازیتو می‌توانید انواع محصولات را از فروش فایل گرفته تا فروش محصولات فیزیکی انجام دهید. سازیتو امکانات زیادی در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد، و شما به راحتی می‌توانید با استفاده از این امکانات فایل‌های مختلف آموزشی را از پی دی اف گرفته تا دوره‌های آموزشی به فروش برسانید.
از مزیت‌های سازیتو که می‌تواند به شما در فروش کمک کند:

  • سئوی خودکار

سئوی خودکار محصول به شما کمک می‌کند تا عنوان محصولات خود را تبدیل به  یو آر ال‌های قابل رویت برای گوگل کنید و در نتایج گوگل به نتایج صفحه‌ی اول صعود کنید. 

  • مدیریت محصول

برای مدیریت محصولات سازیتو امکانات زیادی را در اختیار شما قرار داده‌است. به عنوان مثال شما می‌توانید موجودی محصولات خود را مشخص کنید و با هر خرید از موجودی محصول شما کم شود. از دیگر امکانات ساخت سایت فروشگاهی با سازیتو این است که شما می‌توانید به صورت گروهی  محصولات خود را به روز کنید. شما می‌توانید به راحتی موجودی یا قیمت تمام محصولات خود را با این امکان تغییر دهید.

  • اتصال درگاه

شما می‌توانید در سازیتو درگاه‌های مستقیم و غیرمستقیم را به سایت خود متصل کنید. این امر، دغدغه‌های شما برای پاسخگویی به دایرکت‌ها و اعلام شماره کارت را برطرف می‌کند.

  • اتصال به ترب و ایمالز

با طراحی سایت فروشگاهی در فروشگاه‌ساز سازیتو، شما می‌توانید سایت فروشگاهی خود را به ترب و ایمالز وصل کنید و محصولات خود را در این سایت‌ها نمایش دهید. این اتفاق باعث فروش بیشتر محصولات شما در سایت‌های ساخته شده با سازیتو می‌شود.

نتیجه‌گیری


برای یافتن شغل دوم پردرآمد هیچ‌وقت دیر نیست. شما می‌توانید با ساخت سایت فروشگاهی یا فعالیت به عنوان فریلنسر، شغل دوم پردرآمد در خانه خود را داشته باشید. داشتن شغل دوم پردرآمد در خانه در دنیای امروز بیش از پیش اهمیت پیدا کرده‌است تا شما درآمد بیشتری را داشته باشید. در این مقاله از اهمیت داشتن شغل دوم پردرآمد برای شما گفتیم تا بتوانید به راحتی برای آینده‌ی شغلی خود تصمیم بگیرید.