زمان مطالعه ۱۷ دقیقه

کسب درآمد اینترنتی با گوشی - 12 راه کسب درآمد با گوشی تضمینی

کسب درآمد اینترنتی با گوشی - 12 راه کسب درآمد با گوشی تضمینی

امروزه، بیشتر افراد به دنبال راهی برای کسب درآمد با گوشی هستند و ایده‌های کسب درآمد اینترنتی با گوشی بسیاری را می‌خوانند، اما برخی از این ایده‌ها با گوشی عملی نیستند و حتی درآمد چندانی ندارند. در این مقاله، با ما همراه باشید تا 12 راه کسب درآمد اینترنتی با گوشی که واقعی و رایگان هستند را با شما در میان بگذاریم.


تلفن شما دنیایی از امکانات را برای کسب درآمد باز می کند. برنامه‌های زیادی وجود دارد که افراد می توانند از آن‌ها برای کسب درآمد استفاده کنند، چه بخواهند اندکی درآمد جانبی داشته باشند و چه بخواهند از یک شغل کاملا جدید استقبال کنند.
کسب درآمد با گوشی، آسان و آسان‌تر شده است، فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد اضافی از تلفن خود به روش‌های مختلف وجود دارد. اگر به دنبال شارژ کردن حساب بانکی خود هستید، گوشی هوشمند شما ممکن است راهی برای انجام این کار باشد. 


اولین کاری که برای کسب درآمد از گوشی خود باید انجام دهید این است که در مورد گزینه‌های خود تحقیق کنید. مطمئن شوید که می‌دانید می‌خواهید چقدر پول به دست آورید و چقدر زمان نیاز دارید تا به فعالیت یا شغل اختصاص دهید. اگر برای شروع باید اطلاعات شخصی ارائه دهید یا پول سرمایه‌گذاری کنید، مطمئن شوید که یک شرکت معتبر را برای کار با آن انتخاب می‌کنید.

همه ما می‌توانیم اقدام به کسب درآمد با گوشی کنیم. و از آنجایی که بسیاری از ما به هر حال زمان زیادی را صرف گوشی خود می‌کنیم، شما می‌توانید از این نوک انگشتان استفاده کنید و آنها را به راه‌هایی برای کسب درآمد از موبایل خود تبدیل کنید. برنامه ها، ابزارها و منابع زیادی برای کمک وجود دارد، اما تشخیص اینکه کدام یک ایده خوب - و سودآور - هستند و کدام یک، اتلاف وقت کامل هستند، دشوار است.
اگر به دنبال راه‌های کسب درآمد اینترنتی با گوشی هستید و در تلاش برای رسیدن به نتیجه هستید، نگران نباشید .ما برخی از راه‌های برتر کسب درآمد با گوشی را به شما آموزش می‌دهیم.

ما قصد داریم به 12 مورد از بهترین راه‌های کسب درآمد با گوشی و همچنین برخی از مراحلی که می‌توانید برای تحقق آن بردارید، نگاهی بیاندازیم. تا انتهای مقاله، همراه ما باشید. 

 

کسب درآمد اینترنتی با گوشی از طریق دراپ شیپینگ

کسب درآمد اینترنتی با گوشی از طریق دراپ شیپینگ
یکی از راه‌های کسب درآمد با گوشی، دراپ‌شیپینگ است. اما ابتدا بگذارید به این پرسش پاسخ دهیم که دراپ‌شیپینگ چیست؟
دراپ شیپینگ، شکلی از کسب و کار است که در آن شما کالاهای دیگران را در فروشگاه اینترنتی خود نمایش می‌دهید و زمانی که شخصی آن را خریداری می‌کند، با سفارش آن از فروشنده اصلی، آن را برای مشتری خود ارسال می‌کنید.


دراپ‌شیپینگ Dropshipping، یک روش، انجام سفارش است که به صاحبان فروشگاه اجازه می‌دهد مستقیماً، بدون ذخیره کردن موجودی به مصرف‌کنندگان بفروشند. وقتی مشتری محصولی را از فروشگاه شما خریداری می کند، تامین کننده شخص ثالث آن را مستقیماً برای شما ارسال می‌کند. مشتری، قیمت خرده فروشی را که شما تعیین کرده‌اید می پردازد، شما قیمت عمده فروشی تامین کنندگان را می‌پردازید و مابقی سودی  است که دریافت می‌کنید. شما هرگز مجبور نیستید محصولات را مدیریت کنید یا روی موجودی سرمایه‌گذاری کنید و نگران انبار کردن محصولات باشید. 
در فرایند کسب درآمد اینترنتی با گوشی از طریق دراپ‌‌شیپینگ، شما باید به دنبال یک تامین‌کننده بگردید و پس از مذاکره و بستن قرارداد شروع به فروش محصولات کنید، اما فروشگاه‌ساز سازیتو با ایجاد بستری برای صاحبان کسب و کار این فرایندهای پیچیده و حتی خسته‌کننده را برای شما حذف کرده و بار این مسئولیت‌ها را از دوش شما برمی‌دارد. 


برای کسب درآمد با گوشی از طریق دراپ‌شیپینگ، فقط کافیست که ابتدا نیچ مورد نظر خود را انتخاب کرده و در فروشگاه‌ساز سازیتو اقدام به ‌راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی‌‌ کنید. سازیتو با تسهیل مراحل و فرایندهایی چون پیدا کردن تامین‌کننده، ساخت سایت فروشگاهی رایگان و خدمات مربوط به آن به شما امکان این را می‌دهد که صاحب برند خود شوید و افزایش فروش و جذب مشتری داشته باشید. 
با وجود دراپ‌شپینگ، شما به راحتی می‌توانید اقدام به کسب درآمد اینترنتی با گوشی خود کنید. 

کسب درآمد با گوشی از طریق راه‌اندازی سایت فروشگاهی

کسب درآمد با گوشی از طریق راه‌اندازی سایت فروشگاهی
آیا می‌دانستید که می‌توانید یک سایت فروشگاهی را با گوشی خود مدیریت کنید؟
درست است - با ساخت فروشگاه اینترنتی در فروشگاه‌ساز سازیتو، به راحتی می‌توانید سایت فروشگاهی خود را داشته باشید. بدین ترتیب، می‌توانید برای افزودن محصولات، مدیریت موجودی، انجام سفارش‌ها، مقایسه کانال‌های فروش، صحبت با مشتریان و حتی کنترل سطح درآمد استفاده کرده و اقدام به کسب درآمد اینترنتی با گوشی کنید. 


اگرچه ممکن است در ابتدا لازم باشد فروشگاه اینترنتی خود را روی دسکتاپ کامپیوتر یا لپ‌تاپ راه‌اندازی کنید، اما پس از طراحی سایت فروشگاهی خود، می توانید با گوشی موبایل خود برای اجرای عملیات روزانه فروشگاه خود به راحتی استفاده کنید.
نکته‌ی مهم در راه‌اندازی سایت فروشگاهی با فروشگاه‌ساز سازیتو، این است که فروشگاه اینترنتی شما می‌تواند همچون یک اپلیکیشن در گوشی مشتریان‌تان استفاده شود. 


یکی از چالش‌های فروشندگان در طراحی سایت فروشگاهی این است که بتوانند کاربران موبایل را هم به خود جذب کنند و به آن‌ها نیز بفروشند. برای این منظور سازیتو، امکان ساخت اپلیکیشن سایت شما در گوشی‌ها را فراهم کرده است و هر شخص می‌تواند به راحتی اپلیکیشن سایت شما را در گوشی خود دانلود کند. 
پس از انتخاب نیچ مورد نظرتان، اقدام به طراحی سایت فروشگاهی کنید. لازم نیست درگیر مسائلی همچون خرید دامنه، اتصال درگاه و … شوید. تنها کافیست در فروشگاه‌ساز سازیتو ثبت نام کرده و سایت فروشگاهی خود را داشته باشید. به همین ترتیب، به راحتی می‌توانید اقدام به کسب درآمد اینترنتی با گوشی موبایل خود کنید. 

کسب درآمد اینترنتی با  گوشی از طریق تدریس

کسب درآمد اینترنتی با  گوشی از طریق تدریس
از دیگر راه‌های کسب درآمد با گوشی، تدریس آنلاین است. اگر دانش تخصصی در زمینه‌ای دارید و مهارت تأثیرگذاری دانش خود بر روی دیگران را دارید، می‌توانید یک کلاس تدریس خصوصی آنلاین راه‌اندازی کنید که افراد بتوانند به آن دسترسی داشته باشند و هزینه آن را پرداخت کنند.
کلاس آموزشی شما می‌توانید به صورت فردی (خصوصی) و یا به صورت گروهی (عمومی) باشد. شما می‌توانید موضوع یا دوره خاصی را انتخاب کنید که در آن تخصص بالایی دارید و همچنین تدریس این تخصص برای شما درآمد معقولی دارد


با تبدیل شدن به یک معلم خصوصی، مهارت‌های ریاضی، علوم، زبان خارجی یا آمادگی آزمون خود را، به یک کسب و کار اینترنتی جانبی پرسود تبدیل کنید. می‌توانید به صورت آنلاین یا حضوری به افراد آموزش دهید. هزینه‌ای که از طریق تدریس آنلاین کسب می‌کنید، می‌تواند به تجربه، تخصص و میزان تقاضا در جامعه بستگی داشته باشد.


 برای شروع کسب درآمد با گوشی از طریق تدریس، ببینید می‌توانید با جستجوی سایت‌هایی که در زمینه‌ی تدریس آنلاین فعالیت می‌کنند ثبت نام کنید. در سایت‌هایی همچون استاد سلام، آقا اجازه و… پروفایل خود را ایجاد کنید. همچنین می‌توانید خدمات خود را در مدارس محلی و مراکز اجتماعی تبلیغ کنید. بدین ترتیب، به راحتی و تنها با یک موبایل، اقدام به کسب درآمد اینترنتی با گوشی کنید. 

کسب درآمد با گوشی از طریق دستیار مجازی

کسب درآمد با گوشی از طریق دستیار مجازی
دستیار مجازی، از دیگر راه‌های کسب درآمد اینترنتی با گوشی است. شما می‌توانید به عنوان دستیار شخصی که کارهای زیادی برای انجام دادن دارد، کار کنید. افراد و سازمان‌های همکار در جستجوی دستیار مجازی هستند و حاضرند هزینه خدمات شما را بپردازند. برای انجام این کار نیازی به دفتر فیزیکی ندارید، به راحتی در خانه خود می‌توانید کار کرده و اقدام به کسب درآمد با گوشی کنید. طبق آمارها، جوانان آفریقایی به عنوان دستیار مجازی با استفاده از تلفن‌های هوشمند خود درآمد کسب می‌کنند.

کسب درآمد با اینترنتی گوشی از طریق یوتیوب

کسب درآمد با اینترنتی گوشی از طریق یوتیوب
به نظرم یکی از راه‌های جذاب کسب درآمد اینترنتی با گوشی، از طریق یوتیوب است. یوتیوب یک پلتفرم محبوب برای سازندگان محتوا برای انتشار ویدیو، افزایش مخاطب و کسب درآمد است. شما می‌توانید برای سرگرمی، کلاس‌های آموزشی آنلاین در مورد طرز تهیه کیک، درست کردن یک لباس ساده و غیره، ویدیو‌های کوتاه و یا طولانی بسازید. تنها چیزی که نیاز دارید یک کانال یوتیوب است که در آن بتوانید ویدیوهای خود را پست کنید، مردم را به اشتراک در کانال خود ترغیب کنید و آنها را با محتوای تعاملی و جذاب خود درگیر کنید. این راه، یک منبع مطمئن برای کسب درآمد با گوشی هوشمند شما است.


اگر ویدیوهای یوتیوب یا پست‌های وبلاگ شما مخاطبان زیادی را جذب می‌کند، ممکن است بتوانید از تبلیغات درآمد کسب کنید. یوتیوب، 1000 فالوور یا سابسکرایبر را به عنوان معیاری تعیین می‌کند که سازندگان قبل از درخواست برای برنامه شرکای YouTube باید ایجاد کنند. شرکای YouTube سپس به Google AdSense دسترسی پیدا می‌کنند. Google AdSense، سرویسی است که کسب‌وکارها برای تبلیغات پیرامون محتوای شما از طریق آن پرداخت می‌کنند. این سرویس رایگان است، اما شرایطی وجود دارد که باید رعایت کنید. به طور کلی، برای کسب درآمد اینترنتی با گوشی از طریق یوتیوب به یک گوشی هوشمند، اینترنت و خلاقیت نیاز دارید. 

کسب درآمد با گوشی از طریق فروش لباس و ابزار دست دوم

کسب درآمد با گوشی از طریق فروش لباس و ابزار دست دوم
یکی دیگر از راه‌های عالی برای کسب درآمد با گوشی، فروش اقلامی مانند پوشاک و لوازم خانگی در اپلیکیشن های آنلاین است. فروش لباس‌هایی که دیگر نمی‌پوشید راهی سریع برای کسب درآمد است. برای کسب درآمد سری‌عتر از فروشگاه های کالای محلی شروع کنید یا از سایت‌هایی مانند کمدا، دیوار و… برای یافتن خریداران استفاده کنید. برای اینکه بتوانید به راحتی محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش برسانید، حتماً از لوازم خود عکس‌های واضح و روشن بگیرید و در مورد موارد مشابه برای تعیین قیمت‌های رقابتی تحقیق کنید. نکاتی در مورد نحوه فروش لباس خود دریافت کنید.

برای کسب درآمد اینترنتی با گوشی از طریق فروش لوازم دست دوم، حتما در قیمت‌گذاری محصولات خود دقت کافی را به خرج دهید. هزینه‌های ارسال و… را در نظر بگیرید. چرا که در نهایت مهم است که اقلام را با این تفاوت‌های ظریف، قیمت‌گذاری کنید تا مطمئن شوید که پول کافی به دست می آورید. این یک بخش رو به رشد با انتخاب های زیادی است، بنابراین بهترین برنامه را برای فروش لوازم دست دوم انتخاب کنید.

کسب درآمد با گوشی از طریق فروش عکس

کسب درآمد با گوشی از طریق فروش عکس
فروش عکس، از دیگر را‌ه‌های کسب درآمد اینترنتی با گوشی است. شما می‌توانید عکس‌های خود را از طریق سایت های زیر به فروش برسانید: 
www.stockphoto.ir 
www.pic1.ir 
www.axbox.ir 
www.rangitar.ir 

عضویت در این سایت‌ها رایگان است. برای کسب درآمد با گوشی از طریق فروش عکاسی، حتی نیاز به تجهیزات حرفه‌ای عکاسی ندارید. با یک گوشی هوشمند، کمی خلاقیت و علاقه و دانش عکاسی به راحتی می‌توانید عکس‌های زیبایی بگیرید و آن‌ها را در سایت‌ها به فروش برسانید. 

کسب درآمد اینترنتی با گوشی از طریق اینفلوئنسری

کسب درآمد اینترنتی با گوشی از طریق اینفلوئنسری
یکی از راه‌های کسب درآمد با گوشی، که طی دهه‌ی گذشته از محبوبیت بالایی برخوردار بود، اینفلوئنسر شدن است. شرکت‌ها و کسب و کارها،  از اینفلوئنسرهای اینستاگرام - افرادی با تعداد فالوورهای بالا و اختصاصی روی پلتفرم - برای معرفی محصولات خود استفاده می‌کنند. می‌توانید با درخواست فرصت‌ها از طریق یک پلتفرم بازاریابی یا تماس با برندهایی که می‌خواهید با آنها کار کنید، وارد عمل شوید. در مورد نحوه کسب درآمد در اینستاگرام از طریق اینفلوئنسر اینستاگرامی، بیشتر بخوانید. (همچنین می توانید از این طریق در TikTok کسب درآمد کنید.).

کسب درآمد با گوشی از طریق کانال تلگرام

کسب درآمد با گوشی از طریق کانال تلگرام
کسب درآمد اینترنتی با گوشی از طریق تلگرام و کانال و گروه تلگرامی، خیلی وقت است که به یکی از راه‌های کسب درآمد اینترنتی محبوبی تبدیل شده است. شما به چند طریق می‌توانید از طریق کانال تلگرام خود، تنها با یک گوشی افزایش فروش در تلگرام داشته و کسب درآمد کنید.


تبلیغات در تلگرام


ارسال تبلیغات و پست‌های پولی در کانال یا گروه تلگرامی شما یکی از پرطرفدارترین روش‌های کسب درآمد با گوشی در تلگرام است. اگر بیش از 10 هزار عضو در کانال یا گروه تلگرامی خود دارید، می‌توانید به راحتی هر پست تبلیغاتی را با لینک به دیگر صاحبان کانال تلگرام بفروشید. معمولاً قیمت تبلیغات به چند عامل بستگی دارد: مدت زمان تبلیغات و تعداد اعضای کانال.


قیمت‌ها می‌تواند نسبت به ساعت انتشار تبلیغاتی متغیر باشد. هر چه زمان کوتاهتر – قیمت کم – تأثیر کمتری برای مشتری خواهد داشت. هدف اکثر دارندگان کانال یا گروه‌های تلگرامی، انتشارات 24 ساعته است، بنابراین بهتر است قیمت خود را برای این مدت جذاب‌تر کنید.


همین فرمول برای تعداد اعضای کانال/گروه نیز عمل می‌کند. هرچه تعداد فالوورهای کانال/گروه تلگرامی شما بیشتر باشد، قیمت بیشتری می‌توانید دریافت کنید. شما به راحتی می‌توانید با تبلیغ کانال‌ها و محصولات دیگر، اقدام به کسب درآمد اینترنتی با گوشی خود کنید. اما برای به دست آوردن این نتیجه، کانال شما باید محتوای خوبی داشته باشد، بنابراین اعضا و دنبال کنندگان شما با محتوایی که منتشر می‌کنید درگیر می‌شوند. محبوب‌ترین کانال‌های تلگرام با فروش پست‌های پولی همراه با لینک به کانال‌های دیگر، به صورت اینترنتی با گوشی درآمد کسب می‌کنند.


کانال تلگرام خود را بفروشید


برای کسب درآمد اینترنتی با گوشی از طریق تلگرام، کانال تلگرام خود را به فروش برسانید. درست است! اگر در کانال تلگرام خود تعداد اعضای کافی دارید، می‌توانید آن را به شخص دیگری بفروشید. قیمت مناسبی تعیین کنید و با انتقال مالکیت خود به مشتری احتمالی خود، پول نقد کنید. پس از آن، می‌توانید کانال دیگری ایجاد کنید، آن را رشد دهید و دوباره آن را بفروشید! این یک تجارت کاملاً متفاوت در تلگرام است. هرچه تعداد اعضای بیشتری با نرخ تعامل خوب داشته باشید، قیمت کانال می تواند بالاتر باشد.
شما به راحتی می‌توانید از این تکنیک‌ها برای کسب درآمد از کانال تلگرام یا حتی گروه خود استفاده کنید. اما برای به دست آوردن درآمد خوب، چه محتوای ممتاز، چه تبلیغات یا فروش کانال، باید تعداد زیادی فالوور تلگرام داشته باشید. مسئله ساده اس: اعضای بیشتر = درآمد بیشتر.

کسب درآمد اینترنتی با گوشی از طریق بازی

کسب درآمد اینترنتی با گوشی از طریق بازی
یکی از راه‌هایی که کاربران اندروید و آیفون می‌توانند از طریق گوشی، درآمد بیشتری کسب کنند، بازی است. با دانلود برنامه‌های موجود در گوشی خود می‌توانید بازی کنید. با بازی‌ها، بسته به بازی، می‌توانید امتیازاتی را که در ازای پول بازخرید می‌کنید یا پرداخت‌هایی به صورت پول نقد پی پال، کارت‌های هدیه و موارد دیگر دریافت کنید.
هزاران بازی در بازار اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند امروزی موجود است. در حالی که بیشتر آنها فقط راهی برای گذراندن وقت خود در اختیار شما قرار می‌دهند، برخی از برنامه‌ها وجود دارند که به شما کمک می‌کنند در عین سرگرمی نیز، کسب درآمد کنید.

کسب درآمد با گوشی از طریق همکاری در فروش

کسب درآمد با گوشی از طریق همکاری در فروش
یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد با گوشی، همکاری در فروش است. پیش از این درباره‌ی همکاری در فروش اینستاگرام صحبت کردیم. همکاری در فروش، فرآیندی است که در آن فروشندگان، با تبلیغ محصول یا خدماتی که توسط خرده‌فروش یا تبلیغ‌کننده دیگری با استفاده از لینک همکاری در فروش که ساخته شده است، کمیسیون دریافت می‌کنند. شریک وابسته در ازای ارائه یک نتیجه خاص به خرده‌فروش یا تبلیغ‌کننده، پاداشی دریافت می‌کند.
به طور معمول، نتیجه کار فروش است. اما برخی از برنامه‌های همکاری در فروش، می‌توانند برای سرنخ‌ها، کاربران آزمایشی رایگان، کلیک‌های روی یک وب‌سایت یا دریافت دانلود برای یک برنامه به شما پاداش دهند.


همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ، شامل ارجاع یک محصول یا خدمات با اشتراک‌گذاری آن در وبلاگ، پلتفرم رسانه‌های اجتماعی، پادکست یا سایت فروشگاهی است. شرکت وابسته هر بار که شخصی خریدی را از طریق لینک همکاری در فروش منحصر به فرد مرتبط با توصیه آنها انجام می‌دهد، کمیسیون دریافت می‌کند.
به طور خلاصه، برای کسب درآمد با گوشی از طریق همکاری در فروش باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. شما یک تبلیغ یا لینکی برای فروشگاه X در سایت، وبلاگ یا شبکه اجتماعی خود به نمایش می‌گذارید.
  2. مشتری روی لینک وابسته منحصر به فرد شما کلیک می‌کند.
  3. مشتری در فروشگاه X اقدام به خرید می‌کند.
  4. شبکه وابسته، تراکنش را ثبت می‌کند.
  5. خرید توسط فروشگاه X تایید شده است.
  6. به شما کمیسیون پولی پرداخت می‌شود.

نحوه شروع همکاری در فروش در 4 مرحله

 

  1. پلتفرم و روش خود را انتخاب کنید
  2. جایگاه و مخاطب خود را تعیین کنید
  3. محصولات خود را پیدا کنید
  4. اولین برنامه همکاری در فروش خود را انتخاب کنید

درست مانند راه‌اندازی کسب و کار کوچک خود، تبدیل شدن به یک شرکت وابسته موفق نیاز به فداکاری و نظم دارد. فراموش نکنید، درست مثل دراپ‌شپینگ، شما نیاز به راه‌اندازی سایت فروشگاهی خود دارید. 

کسب درآمد اینترنتی با گوشی از طریق تولید محتوا

کسب درآمد اینترنتی با گوشی از طریق تولید محتوا
یکی از راه‌های کسب درآمد با گوشی، از طریق تولید محتوا است. اگر تا به حال به نوشتن محتوا برای یک وبلاگ یا سایت فروشگاهی فکر کرده‌اید، اکنون زمان آن است که گزینه‌های خود را بررسی کنید. راه‌های زیادی برای کسب درآمد آنلاین به عنوان یک تولید‌کننده محتوا وجود دارد و شما می‌توانید بهترین روش را انتخاب کنید که متناسب با شخصیت و علایق شما باشد.
 با نوشتن محتوا برای سایت فروشگاهی، ایمیل یا اس‌ام‌اس درآمد کسب کنید. چه مبتدی یا حرفه‌ای باشید، فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد با گوشی از طریق نوشتن وجود دارد.


اگر وبلاگ‌نویسی هستید که ترافیک مناسبی دریافت می‌کنید، می‌توانید به راحتی از طریق همکاری در فروش، اقدام به کسب درآمد اینترنتی با گوشی کنید. همانطور که گفتیم زمانی که شخصی از لینک موجود در سایت شما به سایت شریک هدایت شده  و از آنجا چیزی می‌خرد، شما کمیسیون دریافت می‌کنید. برخی از وبلاگ نویسان از این راه درآمد زیادی کسب می‌کنند. 

نتیجه‌گیری


در طول چندین سال گذشته، علاقه به روش‌های سریع کسب درآمد آنلاین در آسایش خانه، در حال افزایش است. فرصت‌های کسب درآمد اینترنتی با گوشی، فراوان‌تر شده‌اند. شما می‌توانید مشاغل آزاد انتخاب کنید، یک فروشگاه دراپ‌شیپینگ راه‌اندازی کنید، محصولات خود را ایجاد کنید یا محصولات دیگران را در یک وبلاگ تبلیغ کنید. برای کسب درآمد اینترنتی با گوشی، به سادگی نیاز به کمی دانش و تلاش سخت برای تحقق آن دارید. از همین امروز، روی ایده‌های خود کار کنید تا چیزی معنادار و هیجان انگیز بسازید. از زمان و تلاش خود به خوبی استفاده کنید و بدانید کار شما در طول زمان، با ایجاد حضور آنلاین، یافتن مشتریان جدید و فروش سودمند خواهد بود. 

در این مقاله، به 12 روش کسب درآمد اینترنتی با گوشی اشاره کردیم. امیدواریم با این 12 روش کسب درآمد با گوشی، به راحتی درآمد مطلوب خود را کسب کنید.