زمان مطالعه ۱۱ دقیقه

کسب درآمد اینترنتی با سرمایه‌ی کم

کسب درآمد اینترنتی با سرمایه‌ی کم

به دنبال کسب درآمد اینترنتی با سرمایه‌ی کم هستید؟ در این مقاله به 7 روش کسب درآمد اینترنتی واقعی اشاره می‌کنیم. این راه‌های کسب درآمد اینترنتی، نوین و عملی هستند و شما می‌توانید با استفاده از این راه‌های درآمدزایی از اینترنت، به درآمد میلیونی برسید.



چگونه درآمد آنلاین کسب کنیم؟


قطعا هنگامی که به دنبال راه‌های کسب درآمد اینترنتی با سرمایه‌ی کم هستید، با مقالاتی مواجه می‌شوید که همچنان به روش‌های سنتی و قدیمی کسب درآمد اینترنتی اشاره می‌کنند، اما در دنیای امروز، دیگر جوابگو نیستند.
شما باید با راه‌های کسب درآمد اینترنتی با سرمایه‌ی کم که واقعا عملی هستند آشنا شوید. روش‌هایی که می‌توانند شما را به درآمد میلیونی در هفته برسانند، آن هم با سرمایه‌ی کم.
در این مقاله به 7 روش کسب درآمد اینترنتی با سرمایه‌ی کم اشاره خواهیم کرد.  این راه‌های کسب درآمد اینترنتی، واقعی و عملی هستند و شما می‌توانید با ممارست کسب درآمد میلیونی داشته باشید.

 

کسب درآمد اینترنتی از طریق دراپ‌شیپینگ

کسب درآمد اینترنتی از طریق دراپ‌شیپینگ
بیایید لیست خود را با یکی از محبوب‌ترین راه‌های کسب درآمد اینترنتی  با توجه به روندهای گوگل شروع کنیم. محبوبیت دراپ‌شیپینگ در حال افزایش است و قابلیت آن را به عنوان یک ایده تجاری برجسته می‌کند.
با وجود داستان‌های موفقیت آمیز کارآفرینان، شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد دراپ‌شیپینگ یک راه واقعی برای کسب درآمد اینترنتی است.
پیش از هر چیز به این سوال پاسخ خواهیم داد که دراپ‌ شیپینگ یعنی چه؟


 Dropshipping چیست؟


دراپ‌ شیپینگ، به صاحبان فروشگاه این اجازه را می‌دهد تا سفارشات را به طور مستقیم از عمده‌فروشان و تولیدکننده‌‌ها به مشتریان خود برسانند. به این منظور که دیگر نباید نگران مدیریت موجودی خود و حمل و نقل باشید، شما به راحتی سفارشات را به یک شرکت دراپ شیپینگ منتقل می‌کنید که همه‌ی موجودی و تدارکات حمل و نقل را کنترل می‌کند.

دراپ‌ شیپینگ‌، یک نوع خرده‌فروشی برای فروشگاه‌های اینترنتی است. در این روش، شخص خرده‌فروش محصولات را در انبار موجود ندارد و از طریق یک تامین‌کننده، محصولات را به مشتریان به فروش می‌رساند. 

برای اینکه مفهوم دراپ‌ شیپینگ برای‌تان واضح و مشخص باشد، بگذارید مثالی بزنیم. فرض کنید که شما می‌خواهید در حوزه‌ی فروش اکسسوری‌ فعالیت کنید. اما چندان علاقه‌مند به درگیر کردن سرمایه‌ خود در ابتدای کار نیستید، محصولات اولیه و مکانی برای انبار کردن محصولات‌تان ندارید. در این صورت می‌توانید به سراغ یک تامین‌کننده‌ی اکسسوری بروید و با این تامین‌کننده قرار دادی ببندید که در صورت فروش محصولات این تامین‌کننده در آنلاین‌شاپ اینستاگرامی، یا و سایت فروشگاهی‌تان، درصدی از فروش به شما تعلق بگیرد.


چگونه دراپ‌شیپینگ انجام دهیم؟


احتمالا با توجه به اهمیت دراپ‌ شیپینگ در دنیای بازاریابی و مزایای بسیار خوب آن، علاقه‌مند به راه‌اندازی کسب و کار خود با استفاده از این روش شده‌اید. حال برای‌تان سوال پیش می‌آید که چگونه باید از این روش استفاده کنم؟
بگذارید قبل از هر چیز اجزای اصلی دراپ‌ شیپینگ را برای‌تان نام برده و توضیح دهیم تا به خوبی با اصول پایه‌ای دراپ‌ شیپینگ آشنا شوید. 
به طور کلی فرایند دراپ‌شیپینگ از ۶ قسمت تشکیل می‌شود:

  1.  پلتفرم (Platform)
  2.  فروشگاه آنلاین (Online Store)
  3.   تامین کننده (Provider/ Merchant)
  4.  مشتری (Customer)
  5.  سرویس دلیوری (Delivery service)
  6.  پشتیبانی (Support)

شاید در نگاه اول این اجزا شما را سردرگم کند و حتی بترساند. اما خیالتان را راحت کنیم. با فروشگاه‌ساز سازیتو، شما تنها در یک بخش از این اجزا فعالیت خواهید داشت‌؛ بخش فروشگاه آنلاین. 
درست است که در توضیح مفهوم دراپ‌ شیپینگ، قید کردیم که شما باید به دنبال یک تامین‌کننده بگردید و پس از مذاکره و بستن قرارداد شروع به فروش محصولات کنید، اما فروشگاه‌ساز سازیتو با ایجاد بستری برای صاحبان کسب و کار این فرایندهای پیچیده و حتی خسته‌کننده را برای شما حذف کرده و بار این مسئولیت‌ها را از دوش شما برمی‌دارد. 
فقط کافیست که ابتدا نیچ مورد نظر خود را انتخاب کرده و در فروشگاه‌ساز سازیتو اقدام به ‌راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی‌‌ کنید. سازیتو با تسهیل مراحل و فرایندهایی چون پیدا کردن تامین‌کننده، طراحی سایت فروشگاهی رایگان و خدمات مربوط به آن (مانند بهینه‌سازی سایت فروشگاهی برای موتور‌های جستجو) به شما امکان این را می‌دهد که صاحب برند خود شوید و افزایش فروش و جذب مشتری داشته باشید. 

کسب درآمد از طریق راه‌اندازی سایت فروشگاهی
 

کسب درآمد از طریق راه‌اندازی سایت فروشگاهی
حالا زمان آن است که کار را شروع کنیم. قدم اول در دراپ شیپینگ این است که اقدام به ‌طراحی سایت فروشگاهی‌ خود کنید. طراحی فروشگاه اینترنتی در نگاه اول برای افرادی که تخصصی در این کار ندارند، ممکن است پیچیده به نظر بیاید. مواردی مانند ‌‌خرید دامنه‌‌، ‌اتصال درگاه‌، طراحی پوسته و… از جمله مسائل فنی و تخصصی در ساخت فروشگاه اینترنتی است. اما امروزه پلتفرم‌هایی تحت عنوان فروشگاه‌ساز‌ها ایجاده شده‌اند که هدف‌شان تسهیل این مسائل است. یکی از این پلفترم‌های معتبر و موفق در زمینه‌ی راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، فروشگاه‌ساز سازیتو است. سازیتو با ارائه‌ی خدمات متعدد، به شما در مسیر راه‌اندازی کسب و کارتان کمک می‌کند. به این ترتیب شما بدون نگرانی از مسائل پیچیده و زمان‌بر، می‌توانید بر فروش خود تمرکز کنید و در مسیر رشد و موفقیت در بازاریابی، هوشمندانه قدم بردارید. 
از جمله مزایای ساخت سایت فروشگاهی با سازیتو، عبارتند از:

  1.  راه‌اندازی سریع فروشگاه
  2. راه‌اندازی فروشگاه بصورت رایگان!
  3. اتصال درگاه مستقیم و غیرمستقیم شخصی
  4. عدم محدودیت در فضای میزبانی و پهنای باند
  5. امکان فروش انواع فایل، محصولات فیزیکی و خدمات
  6. امکان ایجاد دسته‌بندی برای محصولات
  7. امکان اتصال به سرویس‌های حمل و نقل مانند الوپیک
  8. امکان دریافت نماد اعتماد الکترونیک

 
کسب درآمد اینترنتی از طریق پرینت آن دیمند (چاپ بر اساس تقاضا)

کسب درآمد اینترنتی از طریق پرینت آن دیمند (چاپ بر اساس تقاضا)
چاپ بر اساس تقاضا، یکی دیگر از راه‌های محبوب برای کسب درآمد اینترنتی است. بسیاری از افراد این مدل کسب و کار را اتخاذ کرده‌اند زیرا درگیری‌های کمتری نسبت به سایر مشاغل دارد.


پرینت-آن-دیمند  (Print On Demand) چیست؟ 


پرینت آن دیمند که به نام‌های چاپ بر اساس تقاضا و یا چاپ بر اساس نیاز شناخته می‌شود، فرایندی است که فرد با تولیدکننده یا تأمین‌کننده همکاری می‌کند تا طرح‌ دلبخواه خود را روی محصولاتی مانند تی‌شرت، کلاه، ماگ، کیف و … بنابر نیاز بازار چاپ کرده و با اسم برند خود به فروش می‌رساند. در این فرایند، فروشنده تا قبل از ثبت نهایی سفارش مشتری، هیچ هزینه‌ای برای تامین کالا متحمل نمی‌شود. 
پرینت آن دیمند، شبیه به دراپ‌شیپینگ است به این معنا که نیازی به حمل موجودی یا ارسال محصولات به مشتریان خود ندارید. البته میان آن‌ها، دو تفاوت جزئی وجود دارد. اولین تفاوت این است که شما در پرینت آن دیمند، می‌توانید محصولات سفارشی خود را بسازید که برای شناخت برند عالی است. دوم، شما می توانید از آیتم های خاص به جای طیف وسیعی از دسته ها انتخاب کنید. اکثر شرکت‌های چاپ بر اساس تقاضا، محصولاتی را ارائه می‌کنند که به راحتی روی آن‌ها عمل چاپ، انجام می‌شود، مانند تی‌شرت، لیوان و کیف‌های دستی.
 

کسب درآمد اینترنتی از طریق همکاری در فروش

کسب درآمد اینترنتی از طریق همکاری در فروش


همکاری در فروش، یکی از محبوب ترین راه‌های کسب درآمد اینترنتی است. در طول سال‌ها، محبوبیت آن بالا و پایین رفته است، اما همچنان راهی پایدار برای کسب درآمد از طریق اینترنت است.
افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش، یکی از روش‌های بازاریابی است. در این نوع بازاریابی، کسب و کارها و برندها برای تبلیغ و فروش محصولات خود، به ناشران مورد نظر هزینه پرداخت می‌کنند. این ناشران، همکاران فروش هستند و می‌توانند به ازای هر فروشی که از طریق تبلیغات آنها انجام می‌شود، کمیسیون دریافت کنند. 
همکاری در فروش، به شما این امکان را می دهد که با تبلیغ برندهای دیگر درآمد کسب کنید. اگر یک بازاریاب باهوش هستید، می‌توانید با تبلیغ محصولات خرده‌فروشی، نرم‌افزار، برنامه‌ها و موارد دیگر، از فروش، کمیسیون دریافت کنید.
به طور کلی، فرایند افیلیت مارکتینگ بسیار ساده است. اگر شخصی با کلیک بر لینک افیلیت شما خریدی انجام دهد، شما درصدی از فروش را به عنوان کمیسیون افیلیت دریافت می‌کنید.
در حالی که ممکن است دریافت کمیسیون، کم به نظر برسد، به خاطر داشته باشید که می توانید برای چندین برند، همکاری در فروش داشته باشید و چندین لینک افیلیت را در یک پست وبلاگ قرار دهید.
اگر واقعاً می‌خواهید از طریق همکاری در فروش به صورت آنلاین درآمد کسب کنید، بهترین گزینه این است که بر بازاریابی محتوا تمرکز کنید. با ساختن یک وبلاگ با چندین صفحه از محتوای با کیفیت بالا، دارایی را ایجاد می کنید که می توانید آن را متعلق به خود بنامید. به طور استراتژیک پیوندهای وابسته را در پست های وبلاگ خود قرار دهید تا ترافیک را به وب سایت شریک وابسته خود هدایت کنید.

کسب درآمد اینترنتی از طریق راه‌اندازی کانال یوتیوب

کسب درآمد اینترنتی از طریق راه‌اندازی کانال یوتیوب
اگر دیگران می توانند از YouTube کسب درآمد کنند، شما هم می توانید. پردرآمدترین یوتیوبر جیمی دونالدسون (معروف به MrBeast) است که شیرین کاری های عجیب و غریب را در کانال یوتیوب خود آپلود می کند که در سال 2021، 54 میلیون دلار برای او درآمد دارد.
کانال YouTube شما باید بر روی یک نیچ به خصوص، متمرکز باشد تا بتوانید مخاطبان قوی و وفادار ایجاد کنید. برای مثال، می‌توانید آموزش‌های آرایشی ایجاد کنید، بازی‌های ویدیویی را پخش کنید، محصولات را مرور کنید، مهارت‌ها را آموزش دهید، ویدیوهای بامزه بسازید، یا هرچیز دیگری که فکر می‌کنید مخاطبی برای آن وجود دارد.
راز کسب درآمد در یوتیوب ایجاد محتوایی است که مردم می‌خواهند. عناوین شوخ‌آمیز ایجاد کنید تا مردم را به تماشای ویدیوهای شما ترغیب کنید و از کلمات کلیدی در توضیحات خود برای بهینه‌سازی جستجوی YouTube استفاده کنید.
هنگامی که به تعداد 1000 فالوور در یوتیوب رسیدید، می توانید رسماً از کانال خود با تبلیغات YouTube کسب درآمد کنید.

کسب درآمد اینترنتی از طریق اینفلوئنسری

کسب درآمد اینترنتی از طریق اینفلوئنسری
یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد اینترنتی که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته شده است، از طریق اینفلوئنسری است. حتما در اینستاگرام، یوتیوب و دیگر پلتفرم‌ها، حداقل یک تا دو اینفلوئنسر را دنبال می‌کنید. شما هم می‌توانید از این طریق درآمد کسب کنید.
همانطور که در ۸ روش‌ کسب درآمد میلیونی اینفلوئنسرها اشاره کردیم، شما می‌توانید از طریق تبلیغات، اسپانسرینگ، برگزاری وبینارهای آموزشی، فروش محصولات دیجیتالی، فروش محصولات فیزیکی ، فروش دوباره‌ی محصولات، برگزاری رویدادها و یا تبلیغ آن‌ها و افیلیت مارکتینگ کسب درآمد کنید.

:برای اینکه اینفلوئنسر موفقی شوید، لازم است نکته‌های زیر را رعایت کنید.

  1. حوزه‌ی تخصصی خود را انتخاب کنید
  2. تعداد فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید
  3. در حوزه‌ی فعالیت خود تبدیل به یک فرد متخصص و محتوای باکیفیت تولید کنید
  4. در صورت لزوم، گواهی یا مدرک‌های آموزشی کسب کنید 
  5. با فالوورهای اینستاگرامی خود تعامل داشته باشید

 
کسب درآمد از طریق راه‌اندازی وبلاگ

کسب درآمد از طریق راه‌اندازی وبلاگ
وبلاگ نویسی یکی از قدیمی ترین روش‌های کسب درآمد اینترنتی است. افرادی که عاشق نوشتن هستند می‌توانند وبلاگ‌ها را با تمرکز ویژه روی نیچ به خصوصی شروع کنند. به عنوان مثال، شما می‌توانید وبلاگی در مورد اهمال کاری، اتومبیل‌ها، دراپ شیپینگ، اسباب‌بازی‌ها و غیره داشته باشید و مطالب به روز و باکیفیت به اشتراک بگذارید. اغلب تمرکز کافی برای ایجاد یک فالوور وفادار و به اندازه کافی بزرگ است که بتوانید زمینه‌های زیادی را پوشش دهید.
هنگامی که وبلاگ خود را راه‌اندازی می کنید، روی کلمات کلیدی بسیار خاص تمرکز کنید و همچنان که در حال رشد و تسلط بر موضوعات جدید هستید، به دسته‌های دیگر اما همچنان مرتبط بسط دهید. این موضوع، به شما امکان می‌دهد در طول زمان یک وبلاگ با کیفیت بسازید. به یاد داشته باشید که طراحی وبلاگ، برای ایجاد تاثیر خوب در بازدیدکنندگان نیز مهم است.
با ساخت سایت فروشگاهی در فروشگاه‌ساز سازیتو، این امکان برای شما فراهم می‌شود که وبلاگ خود را داشته باشید. در واقع شما با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی در سازیتو، با یک تیر دو نشان می‌زنید؛ هم وبلاگ برای تولید محتوا و بهینه‌سازی سایت فروشگاهی برای موتورهای جستجو را خواهید داشت و هم می‌توانید محصولات خود را اعم از محصولات فیزیکی، خدمات و فایل را به فروش برسانید.

نتیجه‌گیری


کسب درآمد اینترنتی، می تواند به شما کمک کند تا بتوانید یک کارآفرین تمام وقت و موفق شوید. با طوفان فکری ایده‌های کسب‌وکار آنلاین و انتخاب برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین، آزادی مالی بیشتری به دست می‌آورید، امنیت مالی خود را بهبود می‌بخشید و به زندگی مطابق با شرایط خود نزدیک‌تر می‌شوید. در این مقاله، به 7 روش کسب درآمد اینترنتی با سرمایه‌ی کم که واقعی و عملی هستند، اشاره کردیم. امیدواریم با استفاده از مطالب این مقاله، کسب و کار خود راه راه‌اندازی کرده، جذب مشتری و افزایش فروش داشته باشید.