زمان مطالعه ۱۱ دقیقه

۸ روش‌ کسب درآمد میلیونی اینفلوئنسرها

۸ روش‌ کسب درآمد میلیونی اینفلوئنسرها

کسب درآمد میلیونی اینفلوئنسرهای اینستاگرامی سبب شده تا افراد بسیاری به دنبال این باشند که یک اینفلوئنسر اینستاگرامی شوند. در این مقاله به طور مفصل به مواردی همچون اینفلوئنسر اینستاگرامی کیست؟ و روش‌‌های کسب درآمد میلیونی اینفلوئنسرها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.



گسترش و محبوبیت شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک، توییتر، ‌

تیک‌تاک‌ و... سبب شده تا نوع جدیدی از سلبریتی به وجود بیاید. سلبریتی‌هایی تحت عنوان «اینفلوئنسر». در این بین اینفلوئنسرهای اینستاگرامی، تاثیر به‌سزایی در فروش و بازاریابی دیجیتال دارند. 
هر روزه افراد بسیاری با حضور فعال و هوشمند در شبکه‌های اجتماعی، از این فرصت استفاده کرده و از این حضور در شبکه‌ی اجتماعی مانند اینستاگرام، کسب درآمد می‌کنند. اینستاگرام، که یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران است، پلتفرمی مناسب و مهم برای اینفلوئنسرها است. اینفلوئنسر اینستاگرامی و به وجود آمدن پدیده‌ی اینفلوئنسر مارکتینگ و اهمیت آن در بازاریابی کسب و کارها، سبب شده است تا افراد بسیاری به دنبال کسب درآمد از طریق اینفلوئنسر اینستاگرامی‌بودن، کنند. 
در این مقاله قصد داریم به بررسی روش‌های کسب درآمد میلیونی اینفلوئنسرها بپردازیم. اگر شما نیز قصد دارید تبدیل به یک اینفلوئنسر اینستاگرامی شوید و به دنبال کسب درآمد میلیونی از طریق اینستاگرام هستید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا شما را با ۸ روش کسب درآمد میلیونی اینفلوئنسرها از اینستاگرام آشنا کنیم.

تبلیغات

 

تبلیغات
تبلیغات، یکی از رایج‌ترین روش‌های کسب درآمد اینفلوئنسرهای اینستاگرامی است. برندها و صاحبان کسب و کار برای اینکه دسترسی بیشتر و بهتری به مخاطبان هدف خود داشته باشند، به دنبال اینفلوئنسرهایی می‌گردند که در حوزه‌ی تخصصی فروش و بازاریابی این کسب و کارها فعالیت می‌کنند. این کسب و کارها به خوبی آگاه هستند که با درست انتخاب کردن اینفلوئنسرهای اینستاگرامی مورد نظر خود، می‌توانند محصولات و خدمات خود را به مخاطبان هدف بیشتری ارائه کنند. 
اینفلوئنسر اینستاگرامی می‌تواند با تبلیغ این محصول به صورت پست اینستاگرامی، استوری اینستاگرامی و ‌ریلز اینستاگرامی‌، از کسب و کار مربوطه هزینه دریافت کند. این هزینه می‌تواند با توجه به تعداد فالوورهای اینستاگرامی و نرخ تعامل اینستاگرامی اینفلوئنسرها تغییر کند. بنابراین برای اینکه بتوانید به عنوان اینفلوئنسر اینستاگرامی، کسب درآمد میلیونی از اینستاگرام داشته باشید، لازم است بر صفحه‌ی اینستاگرام خود تمرکز و سرمایه‌گذاری کنید و افزایش فالوور اینستاگرامی داشته باشید. 

اسپانسرینگ

اسپانسرینگ
اسپانسرینگ نیز یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد میلیونی اینفلوئنسرها از اینستاگرام است. بگذارید با ذکر یک مثال این روش کسب درآمد اینستاگرامی را توضیح دهیم. فرض کنید شما اینفلوئنسری در حوزه‌ی ورزش هستید. مسلما روزانه پست و استوری از فعالیت‌های ورزشی خود می‌گذارید. کسب و کاری که در حوزه‌ی تخصصی شما فعالیت می‌کند با ارسال محصولات ورزشی اسپانسر شما می‌شوند.
در واقع شما به عنوان یک اینفلوئنسر اینستاگرامی در حوزه‌ی ورزش، در ویدیوها و تصاویری که از فعالیت‌های ورزشی خود در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید، این محصولات را نمایش می‌دهید و عنوان می‌کنید که این محصولات چه مزایایی دارند و مخاطبان شما از کجا می‌توانند این محصولات را دریافت کنند. 
فرق این روش کسب درآمد اینفلوئنسرها از اینستاگرام با روش تبلیغات این است که شما به عنوان اینفلوئنسر باید وقت بیشتری  برای ارائه و معرفی محصولات و خدمات در به اشتراک‌گذاری پست‌ها و استوری‌های‌تان بگذارید.

برگزاری وبینارهای آموزشی

برگزاری وبینارهای آموزشی
اینفلوئنسرهای اینستاگرامی، هرکدام در یک حوزه‌ی به خصوصی فعالیت می‌کنند. بیشتر اینفلوئنسرها در یک زمینه، متخصص به حساب می‌آیند. به همین دلیل دارای فالوورها با تعداد بالا هستند. فالوورهای اینستاگرامی وفاداری که اینفلوئنسر مورد نظرشان را به عنوان منبع مهمی از اطلاعات می‌بینند و به این اینفلوئنسر اینستاگرامی اعتماد دارند. 
اگر شما هم جزو این دسته از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی محسوب می‌شوید، می‌توانید با برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت آنلاین و غیرآنلاین کسب درآمد میلیونی از اینستاگرام داشته باشید. 
برای این کار پیشنهاد می‌کنیم مراحل زیر را طی کنید:

  1.  حوزه‌ی تخصصی خود را انتخاب کنید
  2.  تعداد فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید
  3.  در حوزه‌ی فعالیت خود تبدیل به یک فرد متخصص شوید
  4.  گواهی یا مدرک‌های آموزشی کسب کنید 
  5. و در نهایت دوره‌های خود را در پست‌، استوری و ریلز اینستاگرامی معرفی کنید.

فروش محصولات دیجیتالی

فروش محصولات دیجیتالی
یکی از روش‌های کسب درآمد میلیونی اینفلوئنسرهای اینستاگرامی، فروش محصولات دیجیتالی است. ای‌بوک‌ها و آموزش‌های آنلاین می‌توانند جزو این محصولات دیجیتالی باشند. اینفلوئنسر اینستاگرامی می‌تواند از طریق صفحه‌ی اینستاگرام خود، وب‌سایت فروشگاهی و دیگر پلتفرم‌ها اقدام به فروش فایل کند. 
برای مثال، اگر شما اینفلوئنسری در حوزه‌ی بازاریابی اینستاگرامی هستید. می‌توانید هر آنچه که نیاز به آموزش بازاریابی اینستاگرامی دارد را در قالب کتاب الکترونیکی یا همان ای‌بوک به فالوورهای اینستاگرامی خود بفروشید و از این طریق کسب درآمد از اینستاگرام داشته باشید.
مخاطبان هدف شما همواره مشتاق این هستند که دانش و اطلاعات تخصصی شما استفاده کنند. فروش این فایل‌ها می‌تواند فالوورها را مشتاق کند تا در دوره‌های آموزشی و وبینارهای شما نیز شرکت کنند.

فروش محصولات فیزیکی 

فروش محصولات فیزیکی 
اینفلوئنسرهای اینستاگرامی می‌توانند کسب و کار شخصی خود را راه‌اندازی کنند. برای این کار یا می‌توانند محصولات را خودشان بسازند و یا از یک تامین‌کننده دریافت کنند. اینفلوئنسر اینستاگرامی در حوزه‌ی مد و فشن هستید؟ می‌توانید شروع به فروش محصولات پوشاک خود کنید. 
اینفلوئنسرهای اینستاگرامی به دلیل محتوای جذاب و کاربرپسندی که برای مخاطبان تولید می‌کنند، مشتریان وفادار را جذب کرده و در صورت راه‌اندازی کسب و کار خود، می‌توانند شروع به فروش محصولات و خدمات خود کنند و از این طریق کسب درآمد میلیونی از اینستاگرام داشته باشند. 

فروش دوباره‌ی محصولات

فروش دوباره‌ی محصولات
بسیاری از کسب و کارها برای تبلیغات محصولات خود، این محصولات را به عنوان نمونه و یا هدیه برای اینفلوئنسرها ارسال می‌کنند. این محصولات می‌تواند شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس، قاب گوشی، کیف و... باشد. معمولا کسب و کارها چند عدد از هر نوع محصول (با توجه به رنگ، سایز و...) ارسال می‌کنند.
پس از اینکه اینفلوئنسر تبلیغ خود را انجام داد، امکان این وجود دارد که به همه‌ی این محصولات نیاز نداشته باشد. بنابراین می‌تواند این محصولات را در صفحه‌ی اینستاگرامی خود یا سایت فروشگاهی‌اش به فروش بگذارد. بدین ترتیب اینفلوئنسر علاوه‌بر هزینه‌ای که بابت تبلیغ دریافت می‌کند، از فروش محصولاتی که برای تبلیغ به دست‌شان رسیده، می‌توانند کسب درآمد کنند.

برگزاری رویدادها و یا تبلیغ آن‌ها

برگزاری رویدادها و یا تبلیغ آن‌ها
یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد میلیونی اینفلوئنسرهای اینستاگرامی، برگزاری رویدادها و یا تبلیغ رویدادهایی است که دیگران برگزار می‌کنند. اینفلوئنسرهای اینستاگرامی می‌توانند با برگزاری رویدادهایی همچون رویداد نمایش یک محصول، از مخاطبانی که علاقه‌مند هستند، هزینه دریافت کنند. برندها نیز می‌توانند برای چنین رویدادهایی با اینفلوئنسرهای اینستاگرامی در تبلیغ و ارائه‌ی محصولات همکاری کنند. این کار از این جهت برای برندها مهم است که با حضور و تبلیغ اینفلوئنسر اینستاگرامی توجه مخاطبان هدف را به رویداد مورد نظرشان جلب می‌کنند. اینفلوئنسرهای اینستاگرامی نیز با برگزاری رویدادهای مربوط به کسب و کار شخصی‌شان می‌توانند رابطه‌ای مناسب و درست با مخاطبان و فالوورهای اینستاگرامی خود بسازند. این کار سبب جلب اعتماد مشتریان و مخاطبان شده و هم برای برندها و هم اینفلوئنسرها، ‌تایید اجتماعی‌ به همراه خواهد داشت.  

افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ
از دیگر روش‌های کسب درآمد اینفلوئنسرها از اینستاگرام، افیلیت مارکتینگ است. افیلیت مارکتینگ یکی از روش‌های بازاریابی است که می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای کسب درآمد از اینستاگرام باشد. در افیلیت مارکتینگ، ناشر افیلیت محصول یا سایت فروشگاهی یک برند را تبلیغ کرده و بابت هر فروشی که از این طریق صورت بگیرد، مبلغی به صورت درصدی دریافت می‌کند.
برای مثال، یک کسب و کار در ‌حوزه‌ی فروش اکسسوری‌، می‌تواند با یک اینفلوئنسر اینستاگرامی که در حوزه‌ی مد و فشن فعالیت می‌کند، همکاری کند. اینفلوئنسر اینستاگرامی می‌تواند با تبلیغ وب‌سایت فروشگاهی یا با ارائه‌ی کد تخفیف به ‌مخاطبان هدف‌ خود، محصولات و خدمات کسب و کار مورد نظر را تبلیغ کرده و بابت هر خریدی که مشتریان انجام می‌دهند درصدی از فروش را دریافت کند. 

اینفلوئنسر کیست؟

اینفلوئنسر کیست؟
تا به این قسمت از مقاله با ۸ روش‌ کسب درآمد میلیونی اینفلوئنسرها از طریق اینستاگرام آشنا شدیم. اما شاید برای‌تان سوال باشد که اصلا اینفلوئنسر یعنی چه؟ و به چه شخصی اینفلوئنسر می‌گویند؟
اینفلوئنسر شخصی است که توانایی تاثیرگذاری بر دیگران را دارد. اینفلوئنسر شبکه‌های مجازی، مانند اینفلوئنسر اینستاگرامی، در یک  حوزه‌ی به خصوصی فعالیت می‌کند و دارای فالوورهای اینستاگرامی با تعداد بالا می‌باشد. اینفلوئنسرهای اینستاگرامی با روش‌های مختلفی درآمد‌های میلیونی از طریق اینستاگرام کسب می‌کنند. 
اینفلوئنسر اینستاگرامی با مخاطبان و فالوورهای خود به صورت با قاعده و هدفمند در تعامل است. این شخص می‌تواند با انتشار پست، استوری و ریلز اینستاگرامی، محصولات و خدمات برند یا کسب و کاری را تبلیغ کند و افراد را ترغیب به استفاده از محصولات و خدمات این کسب و کار کند. در نتیجه اینفلوئنسر اینستاگرامی و به صورت کلی اینفلوئنسر مارکتینگ از اهمیت بسیاری در ‌بازاریابی دیجیتال‌ برخوردار است. 

همکاری اینفلوئنسرهای اینستاگرامی با سازیتو

همکاری اینفلوئنسرهای اینستاگرامی با سازیتو
فروشگاه‌ساز سازیتو تاکنون با اینفلوئنسرهای اینستاگرامی شناخته شده‌ای همکاری داشته است. اینفلوئنسرهای اینستاگرامی مانند ‌مارال شاکرحسینی‌، ونوس کامرانی، آیلین روحی، روژان معصومی، تینا براتیان، پریسا یزدانی و دیگر اینفلوئنسرهای اینستاگرامی با فروشگاه‌ساز سازیتو همکاری کرده و سایت فروشگاهی خود را راه‌اندازی کرده‌اند. برای دیدن نمونه‌ی فروشگاه‌ها می‌توانید وارد سایت فروشگاهی این اینفلوئنسرهای اینستاگرامی شوید و با کیفیت خدمات سازیتو آشنا شوید. 

راه‌اندازی وب‌سایت فروشگاهی، عامل رشد اینفلوئنسرهای اینستاگرامی

راه‌اندازی وب‌سایت فروشگاهی، عامل رشد اینفلوئنسرهای اینستاگرامی
در این مقاله به ۸ روش کسب درآمد میلیونی اینفلوئنسرها از اینستاگرام پرداختیم. همینطور در قسمت پیشین به اینفلوئنسرهایی که با فروشگاه‌ساز سازیتو همکاری کرده‌اند اشاره کردیم. اما سوالی که پیش می‌آید این است که چرا اینفلوئنسرهای میلیونی و محبوب در کشور، از خدمات سازیتو استفاده می‌کنند؟
سازیتو پلتفرمی تحت عنوان فروشگاه‌ساز است. سازیتو با ارائه‌ی خدمات و مزایای بسیار، کار راه‌اندازی سایت فروشگاهی را برای صاحبان کسب و کار آسان کرده و به کسب و کارها در جهت رشد و پیشرفت در فروش و بازاریابی کمک می‌کند.
قطعا فروش و بازاریابی اینستاگرامی از اهمیت بسیار بالایی برای اینفلوئنسرهای اینستاگرامی برخوردار است، اما این همه‌ی ماجرا نیست. اینفلوئنسرهایی که به دنبال رشد و پیشرفت هستند، تنها به فعالیت در یک شبکه‌ی اجتماعی اکتفا نمی‎ کنند. اینجاست که اهمیت ساخت سایت فروشگاهی در افزایش فروش و جذب مخاطب، دو چندان می‌شود. اینفلوئسرهای موفق با توجه کردن به این نکته اقدام به ‌طراحی فروشگاه اینترنتی با فروشگاه‌ساز سازیتو کرده‌اند. چرا که سازیتو خدمات و مزایای منحصر به فردی در اختیار مشتریان و مخاطبان خود قرار می‌دهد. چند نمونه از مزایا و امکانات ساخت سایت فروشگاهی با سازیتو به شرح زیر است:

  1. راه‌اندازی سریع فروشگاه
  2. اتصال درگاه مستقیم و غیرمستقیم شخصی
  3. عدم محدودیت در فضای میزبانی و پهنای باند
  4. امکان فروش انواع فایل، محصولات فیزیکی و خدمات
  5. امکان اضافه کردن عکس و ویدئو در صفحات
  6. وبلاگ برای تولید محتوا
  7. بهینه سازی برای موتورهای جستجو
  8. امکان اتصال به سرویس‌های حمل و نقل مانند الوپیک

امکانات و مزایای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با فروشگاه‌ساز سازیتو، تنها به این موارد محدود نمی‌شود و شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با خدمات سازیتو به ۲۵‌ دلیل برای اینکه فروشگاه ساز سازیتو را انتخاب کنید‌ سر بزنید. 
اما یکی از مهم‌ترین مزایای طراحی سایت فروشگاهی با فروشگاه‌ساز سازیتو، ‌رایگان بودن ساخت فروشگاه اینترنتی‌ است. شما برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی خود نیازی به پرداخت هزینه‌ی اولیه ندارید. تنها کافیست در سازیتو ثبت‌نام کرده، امکانات آن را بدون نگرانی و با خیال آسوده بررسی و فروش خود را آغاز کنید. 

نتیجه‌گیری


اینستاگرام، پلتفرمی مهم و سودمند برای کسب درآمد و فروش است. با فعالیت کسب و کارها در اینستاگرام، پدیده‌ی اینفلوئنسر اینستاگرامی به وجود آمده است. کسب درآمد میلیونی اینفلوئنسرها، برکسی پوشیده نیست و این موضوع سبب شده تا در کنار کسب درآمد میلیونی اینفلوئنسرها و انعطاف‌پذیری کار اینفلوئنسری، افراد بسیاری به دنبال اینفلوئنسر اینستاگرامی شدن، بروند. در این مقاله به طور کامل به بررسی مواردی مانند اینفلوئنسر کیست؟ و روش‌های‌ کسب درآمد میلیونی اینفلوئنسرها از اینستاگرام پرداختیم. امیدواریم که این مقاله برای شما سودمند باشد.