زمان مطالعه ۴ دقیقه

تغییر قیمت‌گذاری و نسخه‌های سازیتو

تغییر قیمت‌گذاری و نسخه‌های سازیتو

سازیتو با هدف بهبود خدمات ارائه شده، اقدام به ایجاد تغییر در تمامی نسخه‌ها کرده است. برای اطلاع از این تغییرات، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

عناوین مورد بررسی:

نسخه آزمایشی

نسخه پایه

نسخه حرفه‌ای

نسخه پیشرفته

شرایط رفتاری


 

همراهان سازیتو سلام،

ما در سازیتو، همواره تلاش کرده‌ایم که بهترین خدمات ممکن را با حداقل هزینه به کسب و کارها ارائه دهیم و در این ۴ سال فعالیت در این عرصه، با جذب بیش از صدهزار فروشگاه ثبت شده در پلتفرم سازیتو، این مهم را به انجام رساندیم.

ما در سازیتو با هدف بهبود خدمات ارائه شده و همسو شدن با استانداردهای روز دنیا و همچنین با ایجاد بستری مناسب برای رشد فروشگاه‌های جدی و با انگیزه، در تاریخ یکم تیر ماه سال ۱۴۰۰، اقدام به حذف نسخه‌ی رایگان و ایجاد تغییرات در دیگر نسخه‌ها کرده‌ایم، که در ادامه آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم. 

نسخه‌های جدید سازیتو: 

  • آزمایشی
  • پایه
  • حرفه‌ای
  • پیشرفته

نسخه آزمایشی:

تمامی کاربرانی که فروشگاه جدید ایجاد می‌کنند به مدت ۱۴ روز وارد نسخه آزمایشی می‌شوند که شامل تمامی امکانات نسخه‌ی حرفه‌ای است.

نسخه پایه:

نسخه پایه، بهترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند با کمترین ریسک، صاحب یک فروشگاه اینترنتی شوند. با هزینه‌ی ماهیانه فقط ۷۳٫۰۰۰ تومان،  یک انتخاب ایده آل برای کسانی است که تازه در فضای آنلاین شروع به فعالیت کرده‌اند و یا سرمایه چندانی برای شروع ندارند. نسخه پایه نسبت به نسخه رایگانی که در گذشته به عنوان نسخه ورودی ارائه می‌شد مزایای بیشتری دارد که در صفحه تعرفه‌ها می‌توانید جزئیات آن را به تفکیک مشاهده کنید.
لازم به ذکر است که این نسخه فقط به صورت سالانه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

حجم رایگان قابل استفاده روی نسخه پایه، برای فروش محصولات دیجیتال ۵۰۰ مگابایت است.

نسخه حرفه‌ای:

نسخه حرفهای در واقع محبوب‌ترین نسخه‌ی فروشگاهی ارائه شده‌ی سازیتو است. امکانات این نسخه که در صفحه تعرفه‌ها می‌توانید لیست آن را مشاهده کنید به صورتی در نظر گرفته شده که هر کسب و کار کوچک و متوسط بتواند به راحتی اقدام به رشد فروش و گسترش مشتریان خود کند.
شما می‌توانید اشتراک نسخه‌ی حرفه‌ای سازیتو را به صورت سه ماهه، شش ماهه و یا سالانه تهیه فرمایید.

حجم رایگان قابل استفاده روی نسخه حرفه‌ای برای فروش محصولات دیجیتال ۱۰ گیگ است.

نسخه پیشرفته:

این نسخه همانطور که از نامش پیداست برای کسب و کارهایی است که نیازمند امکاناتی، فراتر یک کسب و کار متوسط هستند. نسخه پیشرفته سازیتو تمامی امکانات نسخه حرفه‌ای را شامل می‌شود اما به آن‌ها امکاناتی مانند دسترسی عکاسی رایگان، ایجاد پنل مدیریتی با دسترسی‌های متفاوت و به صورت نامحدود، دامنه دات کام رایگان و ایجاد فضای آپلود رایگان تا صد گیگابایت و دریافت پشتیبانی مستقیم از کارشناسان سازیتو را ارائه می‌دهد.
این نسخه نیز تنها به صورت سالیانه ارائه می‌شود.

حجم رایگان قابل استفاده روی نسخه پیشرفته برای فروش محصولات دیجیتال ۳۰ گیگ است.

انتقال کاربران نسخه‌ی رایگان

تمامی کاربرانی که از نسخه‌ی رایگان سازیتو استفاده می‌کردند، در حال حاضر وارد «نسخه‌ی انتقال» شده‌اند. اعتبار نسخه‌ی انتقال ۴۵ روز و امکانات آن دقیقا برابر با نسخه‌ی رایگان است. کاربران عزیزی که وارد نسخه‌ی انتقال شده‌اند به مدت ۴۵ روز فرصت فکر و تصمیم‌گیری برای ارتقاء فروشگاه خود دارند و در این مدت می‌توانند در هر زمان سوالات خود را از بخش پشتیبانی سازیتو بپرسند.

شرایط رفتاری:

عدم خرید یا تمدید

در صورت اتمام دوره‌ی خریداری شده و عدم تمدید آن، دسترسی به صفحه مدیریت محدود می‌شود اما فروشگاه بدون امکانات و بدون قابلیت خرید، فعال خواهد ماند.

بعد از گذشت ۷ روز و عدم تمدید، فروشگاه نیز به صورت مسدود شده، نمایش داده می‌شود.

در صورت عدم تمدید بعد از یک ماه، فروشگاه آرشیو خواهد شد.

ارتقاء فروشگاه

در صورت تمایل به ارتقاء فروشگاه از یک نسخه به نسخه‌ی بالاتر، مقدار باقی‌مانده از هزینه‌ی پرداخت شده‌ی قبلی از هزینه‌ی قابل پرداخت جدید کسر خواهد شد و به عنوان تخفیف در نظر گرفته می‌شود.

لغو خرید

در صورت عدم رضایت از امکانات و محصول، می‌توانید به مدت ۷ روز از زمان خرید، درخواست لغو و بازگشت وجه بدهید.

قابل ذکر است کاربرانی که از تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۰ عضو سازیتو می‌شوند، می‌توانند تا ۱۴ روز بصورت رایگان از تمامی امکانات نسخه‌ی حرفه‌ای سایت استفاده کنند و از لحظه‌ی ساخت سایت، با اتصال درگاه پرداخت، حتی می‌توانند در نسخه‌ی آزمایشی، شروع به فروش محصولات خود نمایند. 

سازیتو در تمام سال‌های فعالیت خود، تلاش بر این داشته تا بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد و با قیمت گذاری منصفانه و ارائه خدمات با کیفیت، راه را برای تمامی اشخاصی که به دنبال روشی ساده و بی دردسر برای شروع کسب و کار اینترنتی خود هستند، باز کند.

با تشکر از حسن انتخاب شما.