زمان مطالعه ۱۸ دقیقه

آموزش طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی و تفاوت آن با سازیتو

آموزش طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی و تفاوت آن با سازیتو

طراحی سایت با وردپرس نیاز به شناخت افزونه‌هایی معروف مانند المنتور و کامپوزر است. شما می‌توانید با یک فروشگاه‌ساز هم به طراحی سایت خود بپردازید. در این مقاله به بررسی تفاوت این دو می‌پردازیم


طراحی سایت فروشگاهی‌ یکی از مهم‌ترین المان‌ها برای دیده شدن بهتر سایت و بهبود تجربه‌ی کاربران است در این مقاله قصد بررسی‌ طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی و فروشگاه‌ساز‌ها را داریم. برای آنکه بتوانید تصویر درستی از طراحی سایت وردپرسی داشته باشید با ما همراه باشید تا ‌راه‌اندازی سایت فروشگاهی‌ خود را شروع کنید.

چرا طراحی سایت فروشگاهی برای شما مهم است؟

طراحی سایت اینترنتی وردپرسی را دریابید
شما فقط چند ثانیه وقت دارید تا کسی که به سایت شما مراجعه کرده است را به خود جذب کنید. اگر شما موفق به جذب کاربران خود نشوید نمی‌توانید آن‌ها را در سایت خود نگه دارید. داشتن یک سایت فروشگاهی جذاب به شما کمک می‌کند تا فروش بیشتری را داشته باشید. پس برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی حتما طراحی مناسب را فراموش نکنید. ‌موفقیت با ساخت سایت فروشگاهی‌ اتفاقی است که در دنیای مدرن امروز رخ می‌دهد. پس با خواندن ادامه‌ی این مقاله ساخت فروشگاه اینترنتی خود را آغاز کنید.

آموزش طراحی سایت وردپرس

آموزش طراحی سایت وردپرسی
آموزش طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس ساده نیست دلیل آن نیز دست باز و تنظیمات زیاد قابل تغییر استفاده کنندگان آن برای طراحی سایت است. .برای آن که بتوانید سایت مناسبی را برای فروشگاه خود طراحی کنید نیاز به آموزش وردپرس و دانشی نسبی نسبت به افزونه‌هایی مانند المنتور و ویژوال کامپوزر دارید. از طرفی دیگر نیز قسمت دیگری از طراحی یک سایت به قالبی که برای سایت خود خریداری کرده‌اید باز می‌گردد. المنتور یک افزونه است که در دو نسخه‌ی حرفه‌ای و رایگان وجود دارد و شما با قرار دادن کامپوننت‌های مختلف بر اساس نیاز خود و تنظیم آن‌ها در جای خود می‌توانید سایت خود را طراحی کنید. از ویژگی‌های منفی ساخت سایت وردپرس با المنتور این است که کار با این افزونه و جابه‌جایی کامپوننت‌ها کمی پیچیده است.

مراحل طراحی سایت با وردپرس

مراحل طراحی سایت وردپرسی
برای طراحی سایت فروشگاهی شما نیاز به انجام چند مرحله‌ی کلی دارید تا بتوانید فروش خود را آغاز کنید. این مراحل می‌توانند کمی زمانبر و پیچیده باشند. بلعکس طراحی فروشگاه اینترنتی با سازیتو پیچیده و زمان‌بر نیست و شما به راحتی می‌توانید مراحل ساده آن را انجام دهید. و ساخت سایت وردپرسی خود را به اتمام برسانید. در ادامه‌ی این آموزش طراحی سایت وردپرس با ما همراه باشید.

مرحله‌ی اول: خرید دامنه

خرید دامنه
شما برای ساخت سایت وردپرسی فروشگاهی خود در آغاز نیازمند داشتن یک دامنه‌اید. برای خرید دامنه سایت‌های زیادی وجود دارند که با احراز هویت شما دامنه را در اختیار شما قرار می‌دهند. شما در این مرحله باید با توجه به برند خود دامنه‌ی فروشگاه اینترنتی خود را انتخاب کنید. این مرحله در صورت ساخت سایت با فروشگاه‌ساز‌ه‌ها توسط شرکت‌های ارائه دهنده‌ی این خدمت انجام می‌شود. تیم موفقیت مشتری سازیتو نیز دامنه را برای شما تهیه می‌کند تا شما نیازی به خرید دامنه توسط خود نداشته باشید.

در ادامه مقاله‌ی آموزش وردپرس به بررسی نحوه‌یدریافت هاست می‌پردازیم

مرحله‌ی دوم: تهیه‌ی هاست

تهیه هاست
برای آن‌که دامنه شما در بستر اینترنت قرار گیرد شما نیاز به داشتن یک سرویس میزبانی دارید که در این مورد نیز شرکت‌های بسیاری به ارائه‌ی این خدمت می‌پردازند. برای آن‌که شما بتوانید سایت مناسبی را داشته باشید نیازمند یک هاست مناسب‌اید که ترافیک ورودی و سرعت سایت شما را مدیریت کند.
در سایت‌های ساخته شده با فروشگاه‌ساز‌هایی مانند سازیتو، شما می‌توانید هاست را به صورت همزمان با دامنه دریافت کنید.

مرحله‌ی سوم: نصب وردپرس و آماده‌سازی بستر

نصب وردپرس
در این مرحله شما با مراجعه به بخش Direct Admin در هاست خود باید فایل مربوط به وردپرس را در هاست خود نصب کنید. توجه داشته باشید که حتما تمام فایل‌های موجود در این پوشه را پیش از نصب وردپرس پاک کنید. پس از آن شما باید با مراجعه به بخش دیتابیس یک دیتابیس جدید را برای سایت خود بسازید و سایت خود را به دیتابیس هاست معرفی کنید. سپس شما در این بخش با تعیین یوزر و پسورد می‌توانید راه ورود به سایت خود را برای ادمین‌ها مشخص کنید. برای این که بتوانید تمام این مراحل را به درستی انجام دهید نیاز به آموزش وردپرس و انجام مرحله به مرحله دارید که ما در  این مسیر همراه شماییم.
در سایت‌‌های ساخته شده با فروشگاه‌ساز‌ها شما نیاز به نصب وردپرس ندارید و در بستری آماده و از پیش کدنویسی شده می‌توانید سایت خود را شکل دهید. سازیتو برای بهره‌وری بیشتر شما و سادگی کار با این پلتفرم بستری را آماده کرده است که شما بلافاصله می‌توانید سایت خود را بسازید و طراحی و آپلود محصولات خود را آغاز کنید.

مرحله‌ی چهارم: تنظیمات نهایی وردپرس

تنظیمات اصلی وردپرس
شما بعد از انجام مراحل قبل باید وارد سایت خود شوید و در این مرحله شما با پنل راه‌اندازی وردپرس رو به رو می‌شوید در این بخش شما باید زبان وردپرس و تنظیمات مربوط به پیشخوان را انجام دهید تا پیشخوان وردپرس شما بارگذاری شود. در ادامه شما باید تیک مربوط به noindex را در بخش (تنظیمات/خواندن) بزنید تا سایت شما به موتور‌های جست و جو نمایش داده نشود.
در این مرحله از آموزش وردپرس قبل از آن که راه‌اندازی سایت فروشگاهی شما به اتمام برسد بهتر است که شما تیک عدم نمایش به موتور‌های جست و جو را بزنید تا زمانی که محتوای نسبتا کاملی در سایت شما برای مشاهده به موتور‌های جست و جو وجود داشته باشد.
در بخش عمومی نیز شما می‌توانید تنظیمات عمومی سایت خود را مانند عنوان و معرفی کوتاه را وارد کنید تا به مشتریان نشان داده شود تا آشنایی بیشتری با شما پیدا کنند.

در بخش عمومی نیز شما می‌توانید با وارد کردن پیوند‌های یکتا آدرس بخش‌های اصلی سایت را برای وردپرس مشخص نمایید تا سایت شما شکل اولیه‌ی خود را بگیرد.
در ساخت سایت فروشگاهی با سازیتو شما در آغاز تمام این اطلاعات را وارد می‌کنید تا برای مشتریانتان نشان داده شود.

مرحله پنجم: خرید و بارگذاری قالب سایت فروشگاهی

قالب سایت وردپرسی
برای آن‌که سایت شما شکل بگیرد شما در ابتدا نیاز به خرید یک قالب دارید. برای خرید قالب شما می‌توانید به سایت‌هایی مانند راستچین و ژاکت مراجعه کنید و از بین قالب سایت‌های فروشگاهی یکی را به سلیقه‌ی خود انتخاب کنید و پس از خریداری آن‌ها فایل دانلودی آن را دریافت کنید. سپس با مراجعه به بخش (نمایش/پوسته‌ها) با فشردن دکمه‌ی بارگذاری پوسته، فایل پوسته‌ی مورد نظر خود را آپلود نمایید. پس از نصب پوسته مورد نظر شما می‌توانید آن را در بخش پوسته‌ها مشاهده کنید و با فعالسازی آن روی سایت خود پوسته‌ی مورد نظر را مشاهده کنید. از این بخش شما می‌توانید با فشردن دکمه‌ی سفارشی‌سازی، با توجه به خواسته‌ی خود سایت را سفارشی کنید تا خدمات شما را به بهترین شکل نمایش دهد.

مرحله‌ی ششم: نصب افزونه‌های ضروری

نصب افزونه در وردپرس
افزونه یا پلاگین ابزارهایی هستند که در ساخت سایت وردپرس استفاده می‌شوند تا قابلیت‌های وردپرس افزوده شود و امکان سفارشی سازی سایت برای شما بیشتر شود. افزونه‌ها مانند یک اپلیکیشن در تلفن همراه عمل می‌کنند تا شما بتوانید سایت خود را کاربردی‌تر کنید. از طرفی باید این را در نظر داشته باشید که استفاده از افزونه‌های زیاد در سایت باعث کندی سایت شما می شود. پس در انتخاب افزونه‌های سایت خود دقت کنید. یکی از بخش‌های مهم در آموزش وردپرس آشنایی با افزونه‌هاست دراین بخش ما شما را با افزونه‌های مختلفی که در سایت‌های وردپرسی به آن‌ها نیاز دارید آشنا می‌کنیم.
برخی افزونه‌های مهم و ضروری را در زیر به صورت خلاصه معرفی کرده‌ایم.
افزونه‌ی المنتور Elementor: از این افزونه برای تغییر در کامپوننت‌های سایت و جای‌گذاری آن‌ها استفاده می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از این افزونه محل قرارگیری کامپوننت‌ها را در سایت تغییر دهید.
افزونه‌ی ووکامرس Woocommerce: این افزونه برای این طراحی شده است تا شما بتوانید محصولات خود را در راه‌اندازی سایت وردپرسی خود بر روی سایت قرار دهید. طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی بدون افزونه‌ی ووکامرس امکان‌پذیر نیست. شما در این افزونه‌ می‌توانید محصولات خود را بارگذاری کنید و توضیحات آن را به آن بیفزایید.
افزونه‌ی حمل و نقل ووکامرس: با استفاده از این افزونه شما می‌توانید سایت فروشگاهی وردپرسی خود را با توجه به سیستم‌های حمل و نقل شخصی سازی کنید و هزینه پست و دیگر روش‌های ارسال را به سایت خود بیافزایید.
افزونه Wordfence Security: این افزونه یکی از افزونه‌های وردپرسی برای افزایش امنیت سایت است که حتما باید در ابتدای کار آن را نصب کنید. تا امنیت ضعیف سایت‌های وردپرسی را جبران کنید.
افزونه Yoast Seo: این افزونه به شما کمک می‌کند تا سایتتان را از نظر سئو برای موتورهای جستجو به خصوص گوگل بهینه سازی نمایید. در فروشگاه‌ساز سازیتو عملیات سئو به صورت خودکار بر روی سایت شما انجام می‌شود و سایت شما در نتایج گوگل بالا می‌آید.
افزونه W3 Total Cache: برای افزایش سرعت لود و بهینه سازی سایت شما از نظر کد‌ها از این افزونه استفاده می‌شود.
افزونه WPForms: این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا انواع فرم‌های ارتباطی و تعاملی(مثل فرم عضویت، ورود، تماس و…) را به وب سایت خود اضافه کنید.
 

مرحله‌ی هفتم: ساخت برگه‌های اصلی در سایت

ساخت برگه های وردپرس
شما حالا برای طراحی سایت وردپرسی خود آماده‌اید. با مراجعه به هر برگه در سایت خود شما می‌توانید بخش ویرایش قالب یا ویرایش با المنتور را در بالای صفحه مشاهده کنید. با فشردن این دکمه شما می‌توانید طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی خود را شروع کنید.
در آغاز شما باید برگه‌های لازم را برای وبسایت خود ایجاد کنید. به طور کلی چند برگه برای هر فروشگاه لازم است که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت. باید به این موضوع توجه داشته باشید که در راه‌اندازی سایت فروشگاهی با سازیتو شما به صورت پیش‌فرض این برگه‌ها را در اختیار دارید و نیاز به ساخت مجدد آن‌ها برای سایتتان نیست.
برخی برگه‌‌ها که در سایت خود به آن‌ها نیاز دارید:
درباره ما: این صفحه جایی برای این است که داستان کسب‌ و کار خود را تعریف کنید و بگویید چرا کاربرانتان باید شما را جدی بگیرند. این صفحه از آن‌جا که داستان برند شماست صفحه‌ای ضروری در یک سایت است.
تماس با ما: این صفحه جایی است که شما می‌توانید اطلاعات تماس را در کنار یک فرم تماس در آن قرار دهید، که از طریق آن افراد بتوانند به طور مستقیم به شما دسترسی پیدا کنند (برای ایجاد فرم تماس می‌توانید از افزونه WPForms که در بخش قبلی آن را معرفی کردیم استفاده کنید). در این بخش شما می‌توانید شبکه‌های اجتماعی خود را نیز برای کاربران قرار دهید. 
وبلاگ: برای تولید محتوا و نوشتن مقالات می‌توانید برگه‌ای به نام وبلاگ ایجاد نمایید. این بخش کاربران را با استفاده از لینک‌های داخلی به قسمت‌های مختلف سایت شما هدایت می‌کند. داشتن یک صفحه بلاگ و کار کردن با آن برای شما امکان بالا آمدن در نتایج گوگل را با سئو بیشتر می‌کند و شما به راحتی می‌ةوانید در نتایج گوگل دیده شوید.
فروشگاه: برای انجام این کار، شما باید از افزونه WooCommerce که محبوب‌ترین فروشگاه ساز وردپرس است استفاده کنید و سایت خود را صاحب فروشگاه اینترنتی کنید.
در تمام این مراحل شما باید از بخش برگه‌ها برگه‌ای جدید بسازید و با استفاده از افزونه‌ای مانند المنتور و ویژوال کامپوزر آن برگه را شکل دهید تا شامل اطلاعات فوق باشد. البته باید این را در نظر داشته باشید که بعضی از قالب‌ها این صفحات را به صورت پیش‌فرض در خود دارند و تنها کاری که شما لازم است انجام دهید شخصی‌سازی این صفحات است. شخصی سازی صفحات نیز از بخش‌های ویرایش قالب و استفاده از افزونه المنتور امکان‌پذیر است.
 

مرحله‌ی هشتم: ساخت صفحه‌ی اصلی، هدر و فوتر

طراحی صفحه‌ی اول سایت
در این بخش شما باید صفحه‌ی اول سایت، منوی هدر و فوتر سایت را بسازید. اکثر قالب‌ها منو و هدر و فوتر پیش فرض را برای شما به صورت آماده قرار می‌دهند شما می‌توانید با سفارشی‌سازی هرکدام از این بخش‌ها، آپلود لوگوی خود و کامل کردن منوی خود در بخش (نمایش/فهرست‌ها) ظاهر کلی صفحه اول سایت خود را شکل دهید.
برای ساخت صفحه‌ی اول سایت همچنین می‌توانید از المان‌های مختلف المنتور نیز استفاده کنید تا سایتی کاربردی داشته باشید.
در ساخت سایت فروشگاهی با سازیتو شما نیازی به آموزش وردپرس برای ساخت صفحه اصلی، هدر، و فوتر ندارید. شما با انتخاب قالب موردنظر خود می‌توانید سایتی آماده با هدر و فوتر آماده داشته باشید. و در صورت نیاز آن‌ها را به راحتی از بخش ویرایشگر پوسته تغییر دهید.


مرحله‌ی نهم: آپلود محصولات 

آپلود محصولات در وردپرس
شما بعد از تکمیل مراحل طراحی سایت وردپرسی باید محصولات خود را آپلود کنید با فشردن دکمه محصولات از بخش سایدبار می‌توانید محصولات خود را با اضافه کردن  عکس، توضیحات لازم و قیمت در سایت فروشگاهی خود قرار دهید. در این مرحله از طراحی سایت وردپرس شما نیاز به این دارید که به سئوی محصول برای ساخت سایت وردپرس فروشگاهی خود توجه کنید.

هزینه راه‌اندازی سایت وردپرسی

هزینه سایت وردپرسی
طراحی سایت وردپرسی چندان پر هزینه نیست و نسبت به کدنویسی سایت بسیار کم هزینه‌تر است. اما باید توجه داشته باشید که قیمت یک سایت وردپرسی بسیار وابسته به این است که شما چه امکاناتی را برای سایت خود نیاز داشته باشید. اگر ترافیک ورودی سایت شما زیاد باشد شما نیاز به تهیه‌ی هاست تخصصی و حرفه‌ای‌تری خواهید داشت.

هزینه طراحی سایت با وردپرس


 برای طراحی سایت وردپرسی از صفر تا صد شما نیاز به پرداخت مبلغی در حدود ۷ تا ۱۵ میلیون تومان دارید. که با توجه به شرکت‌های مختلف متغیر است. بعضی طراحان فریلنسر نیز با ارقام پایین‌تر نیز سفارش سایت فروشگاهی شما را انجام می‌دهند. شما در صورتی نیاز به این مبلغ ندارید که دوره‌های آموزش وردپرس را گذرانده باشید.

در سایت‌های ساخته شده با سازیتو شما طراحی آماده را از متخصصان سازیتو تحت عنوان قالب‌ّای پیش‌ساخته تحویل می‌گیرید و نیازی به طراحی سایت توسط فرد دیگری نخواهید داشت.

قیمت دامنه


در ادامه شما باید هزینه‌ای را برای دامنه و هاست پرداخت کنید برای دامنه‌ی ir شما نیاز به پرداخت ۲۵ هزار تومان برای اشتراک یک ساله دارید و برای دامنه‌ی com باید مبلغی در حدود ۲۸۰ هزار تومان را هزینه کنید.

این درحالی است که در راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با سازیتو شما مبلغی را برای دامنه در پکیج‌های حرفه‌ای و پیشرفته پرداخت نمی‌کنید و هزینه سایت فروشگاهی شما به مراتب کمتر خواهد بود.

هزینه‌ی هاست


برای داشتن یک هاست وردپرسی متوسط از ایران سرور شما نیاز به هزینه کردن حدود ۱۷۰ هزار تومان در ماه دارید که اگر نیاز به امکانات بیشتری داشته باشید این مبلغ نیز متغیر خواهد بود.

در سفارش سایت فروشگاهی از سازیتو شما عملا مبلغی را برای هاست خود پرداخت نمی‌کنید و تنها بمبلغ پرداختی شما بابت استفاده از پلتفرم سازیتو برای ساخت سایت فروشگاهی است.

معایب طراحی سایت با وردپرس

معایب طراحی سایت وردپرس
شما برای آن که طراحی سایت وردپرسی خود را به اتمام برسانید، نیازمند هزینه‌ی زیاد و آموزش وردپرس هستید. این در حالی است که ساخت سایت فروشگاهی در پلتفرم‌های فروشگاه‌ساز، هزینه اولیه‌ی به مراتب کمتری دارد و نیازمند دانش فنی و نرم‌افزاری  نیست. در سمت دیگر باید این را در نظر بگیرید که یک سایت وردپرسی به مراتب پیچیده‌تر است و طراحی سایت وردپرس زمان بیشتری را نیاز دارد.

  • پیچیدگی وردپرس


پیچیدگی پیشخوان وردپرس و سختی کار با آن یکی از مشکلات سایت‌های وردپرسی است. برای آن که بتوانید یک سایت وردپرسی را مدیریت کنید نیاز به یک دانش فنی نسبی دارید. این در حالی است که فروشگاه‌ساز‌هایی مانند سازیتو رابط کاربری ساده‌ای دارند و شما می‌توانید به سادگی به اهداف کسب و کار خود برسید.

  • هزینه اولیه‌ی بالا

 
هزینه طراحی سایت با وردپرس به مراتب بیشتر از فروشگاه‌ساز‌هاست و شما چند هزینه را باید انجام دهید تا بتوانید سایت خود را راه‌اندازی کنید. برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی با سازیتو شما هزینه ماهیانه کمی بیشتر را پرداخت می‌کنید اما در عوض برای شروع کسب و کار اینترنتی خود هزینه‌ای به مراتب کمتر را پرداخت می‌کنید.

  • پشتیبانی ضعیف و زمانبر


شما در یک سایت وردپرسی برای پشتیبانی مشکلات فنی نیاز به دانش کامپیوتری نسبی دارید این در حالیست که در طراحی سایت فروشگاهی با سازیتو شما نیاز به دانش فنی خاصی ندارید و تمام مشکلات فنی احتمالی توسط تیم پشتیبانی سازیتو برطرف می‌شود. از طرف دیگر در سایت‌های فروشگاهی وردپرسی شما قالب، دامنه و هاست را به صورت جداگانه دارید. هرکدام از این بخش‌ها نیاز به پشتیبانی جداگانه دارند که در بسیاری از موارد نیز آن‌قدراین پشتیبانی مناسب نیست که نیاز شما را به طور کلی برطرف نماید.

  • سرعت پایین سایت‌های وردپرسی


سایت‌های وردپرسی به طور کلی سرعت به نسبت پایین‌تری را نسبت به سایت‌های کدنویسی شده و سایت‌های ساخته شده با فروشگاه‌ساز‌ها دارند. دلیل آن نیز حجم بالای سیستم عامل وردپرس است. سایت‌های ساخته شده با سازیتو به دلیل کدنویسی اختصاصی که دارد سرعت بالایی را به کاربران خود ارائه می‌دهد که در سئوی سایت نیز موثر است.

  • پیچیدگی طراحی سایت وردپرسی


در طراحی سایت وردپرسی شما زمان و هزینه زیادی را باید صرف کنید این در حالی است که در سایت‌های ساخته شده با فروشگاه‌ساز سازیتو شما می‌توانید به راحتی با انتخاب قالب مورد علاقه‌ی خود سایت فروشگاهی خود را با توجه به سلیقه‌ی خود بسازید. همچنین همانطور که پیشتر اشاره شد برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی وردپرسی شما نیازمند دانش فنی هستنید این در حالی است که شما نیاز به آموزش وردپرس برای ساخت سایت با سازیتو ندارید.

مزایای سایت وردپرسی

مزایای وردپرس برای ساخت سایت
سایت‌های وردپرسی مزایای خود را نیز دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. بعضی از مزیت‌‌های وردپرس برای کاربران خاص امکاناتی را فراهم می‌کند که داشتن سایت فروشگاهی وردپرسی را معقول می‌کند.

وردپرس کامل‌تر از سایت‌ساز‌هاست


در ساخت سایت وردپرسی فروشگاهی شما امکانات بیشتری را در اختیار خواهید داشت. سایت‌های ساخته شده با وردپرس شما را قادر می‌کند تا با توجه به نیاز خود سایت فروشگاهی خود را کامل‌تر کنید.امکان نصب افزونه‌های مختلف در طراحی سایت وردپرسی برای شما امکان داشتن یک سایت کامل را فراهم می‌کند.

قابلیت شخصی‌سازی و تنوع بیشتر


طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس ابن امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با آزادی بیشتری نسبت به تغییر کامپوننت‌های سایت خود اقدام کنید. همچنین در خصوص قابلیت‌ها شما می‌توانید به راحتی با نصب افزونه‌‌های مختلف طراحی سایت‌های خود را بیش از پیش شخصی‌سازی کنید.

دسترسی به کد‌های سایت


در سایت‌های ساخته شده با وردپرس شما می‌توانید به کد‌‌های اصلی سایت دسترسی داشته باشید. این امکان به کسانی که دانش فنی دارند این امکان را می‌دهد که به راحتی بتوانند کد‌هایی را که نیاز دارند به راحتی تغییر دهند تا تغییرات لازم در سایت برای شما انجام شود. دسترسی به کد‌های سایت و تغییر در آن‌ها نیازمند آموزش وردپرس و دانش نرم‌افزاری است. در سایت‌های ساخته شده با سازیتو شما نیاز به هیچ گونه دانش فنی ندارید و کار‌های مربوط به کد‌های برنامه‌نویسی توسط تیم فنی سازیتو انجام می پذیرد.

 

تفاوت طراحی سایت با وردپرس و ساخت سایت فروشگاهی با فروشگاه‌ساز

تفاوت وردپرس با فروشگاه ساز ها
ساخت سایت وردپرس فروشگاهی می‌تواند زمان زیادی را از شما بگیرد. از سمتی دیگر مشکلی که شما با آن رو‌به‌رو می‌شوید دشواری‌‌های فنی سایت‌های وردپرسی است. طراحی کامپوننت‌‌های سایت‌های وردپرسی بسیار پیچیده است و در بعضی مواقع برای ویرایش بعضی از کامپوننت‌ها شما نیاز به جابه‌جایی پیکسل به پیکسل المان‌های موجود در سایت‌ دارید.

طراحی سایت فروشگاهی با سازیتو

طراحی سایت فروشگاهی با سازیتو
سایت‌های ساخته‌شده با سازیتو بلعکس سایت‌های فروشگاهی وردپرسی، بدون نیاز به دانش‌‌های فنی ساخته می‌شوند. سایت‌های وردپرسی پشتیبانی ضعیفی دارند در حالی که سایت‌های ساخته شده با سازیتو پشتیبانی را در بالا‌ترین سطح ارائه می‌دهند و شما به صورت آنی می‌توانید مشکلات احتمالی سایت خود را برطرف کنید.
سایت‌‌‌های فروشگاهی وردپرسی پیچیدگی زیادی دارند. این در حالی است که ساخت سایت فروشگاهی با سازیتو شما را با پنلی ساده رو‌به‌رو می‌کند. شما با داشتن یک سایت با سازیتو از تمام پیچیدگی‌‌های رابط کاربری سایت‌های وردپرسی راحت می‌شوید.
در سازیتو شما سرعت بیشتری را تجربه می‌کنید. دلیل آن نیز داشتن کد‌های فشرده نسبت به وردپرس است. همچنین المان‌ها و افزونه‌های سازیتو به صورت بهینه در سایت قرار داده شده‌اند تا شما دغدغه‌ای از سمت سرعت سایت خود نداشته باشید.

نتیجه‌گیری


طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی‌ پیچیده است اما غیر ممکن نیست. آموزش وردپرس در این مقاله موجود است. اما برای طراحی سایت فروشگاهی به شما پیشنهاد می‌کنیم که پلتفرمی بهینه‌تر را برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی خود انتخاب کنید. پلتتفرم‌های فروشگاه‌ساز مانند سازیتو می‌تواند برای شما بازدهی بیشتری را در عین سادگی و سرعت ارائه دهد. سازیتو برای شما سایت فروشگاهی را در کمتر از ۱۵ دقیقه می‌سازد.