زمان مطالعه ۸ دقیقه

فروش بیشتر با اتصال به موتور جستجوی ایمالز | آموزش اتصال به ایمالز

فروش بیشتر با اتصال به موتور جستجوی ایمالز | آموزش اتصال به ایمالز

اگر به دنبال جذب مشتری بیشتر و فروش هر چه بیشتر محصولات خود هستید. با عضویت در ایمالز به اهداف خوود در کم‌ترین زمان خواهید رسید.

دغدغه اولیه بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی فعال، افزایش میزان فروش و دآرمد است. شاید شما فکر کنید استراتژی کاهش قیمت محصول نسبت به رقبا به کسب و کارتان کمک ‌کند، اما تا زمانی که محصول شما به اندازه کافی میان مخاطبان هدفتان مورد مشاهده قرار نگیرد، کاهش قیمت، مزیت کسب و کار شما محسوب نمی‌شود.

حتی ممکن است مزیت رقابتی کسب و کارتان را در نظر بگیرید، اما کسب و کار شما در کنار رقبای سرشناس خود شانس دیده شدن را نداشته باشد و حس اعتماد کافی را میان مخاطبان موجود ایجاد نکند. با سرمایه گذاری بر بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) شاید به نیمی از اهداف خود برسید، اما این امر مستلزم صبوری و زمان کافی برای نتیجه‌دهی است.

اما با این همه موانع احتمالی، چه گذینه‌ای برای سرعت بخشیدن به فرایند برندینگ و فروش بیشتر وجود دارد؟ ابزار‌های موتور جستجوی کالا، یکی از بهترین ابزارها برای معرفی محصولات شما به مخاطبان وسیعی است که به دنبال محصول شما هستند جدا از تمام موانع بالا!

وب‌سایت ایمالزمعرفی‌کننده بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه محصولات مختلف فعالیت می‌کند ایمالز مجهز به موتور جستجوی هوشمند جستجوگر اطلاعات بروز است که حداکثر هر دو ساعت به طور اتوماتیک قیمت محصولات فروشگاه شما را بواسطه اطلاعات درج شده در وب‌سایت شما بروز می‌نماید.

بر اساس گفته‌ها و بررسی‌های سایت ایمالز، لازم به ذکر است که در بسیاری از کالاها، مثل گوشی موبایل و لپ‌تاپ و تبلت و سایر محصولات مرتبط با حوزه فعالیت، رتبه 1الی 4 را در جستجوی گوگل دارد.

آموزش اتصال به ایمالز

چرا محصولات خود را در سایت ایمالز معرفی کنیم؟

با طراحی سایت فروشگاهی‌ از طریق فروشگاه‌ساز و راه‌اندازی کسب و کار خود یکی از آسان ترین و کوتاه‌ترین راه‌ها در معرفی کسب و کارتان استفاده از سرویس جستجوی کالا است که به سرعت باعث میزان فروش و بازده فراوان می‌شود. وجود رقبا و فروشگاه‌های اینترنتی فراوان در زمینه‌های مختلف، باعث شده که مشتریان سرویس‌های جستجوی کالا را برای یافتن محصول مورد نیاز با کم‌ترین قیمت را ترجیح دهند.

با راه‌اندازی کسب و کار نوپای خود، رسیدن به آخرین مرحله قیف فروش یعنی همان فروش محصول شاید فرایند زمان‌بری باشد که نیازمند صبر و حوصله است. از طرفی مشتریان همیشه به دنبال به صرفه ترین قیمت با بهترین کیفیت هستند، حضور در سرویس‌های جستجوی کالا مثل ایمالز به فروشگاه‌های اینترنتی این امکان را می‌دهد تا در بستری حضور داشته باشند که جامعه‌ی مشتریان گسترده‌ای دارد که همیشه به دنبال محصول مورد نیاز خود هستند، با این اوصاف برای رسیدن به فروش اولیه، نیازمند به گذشت زمان طولانی مدت نخواهید بود و مشتریان به سادگی در میان هزاران رقیب قدرتمند، فروشگاه و محصول شما را پیدا خواهند کرد و کسب و کارتان در همان ابتدا به اولین فروش خود دست می‌یابد.

سرویس‌های جستجوی کالا مانند سایت ایمالز به طور مستقیم محصولی را به فروش نمی‌رسانند و محصولی از شما نیز دریافت نمی‌کنند، سایت ایمالز تمام محصولات را با قیمت‌های متفاوت از همه فروشگاه‌ها لیست می‌کند و مشتریان به راحتی وارد سایت فروشگاهی مد نظر خود می‌شود.

درنتیجه با حضور فروشگاه اینترنتی شما در سایت ایمالز، محصولات شان در این سایت به نمایش در می‌آید و مشتریان از این طریق وارد سایت شما می‌شوند و محصول مورد نظر خود را خرید می‌کنند.

همچنین یکی از مزیت‌های سایت ایمالز حضور در رتبه یک تا چهار نتایج جستجوی گوگل است که با ثبت فروشگاه اینترنتی خود در سایت ایمالز دیگر دغدغه‌های اولیه مثل سئو سایت را نخواهید داشت زیرا محصولات شما در رتبه‌های قابل قبولی در موتور جستجو حضور خواهند داشت.

همچنین علاوه بر حضور در صفحات وب، اپلیکیشن ایمالز هم در دسترس است که با بیش از ۷۰۰ هزار دانلود در بسیاری از موبایل‌ها استفاده می‌شود و ابزاری کاربردی برای مقایسه قیمت است.

چطور در ایمالز محصولات خود را بفروشیم؟

اولین قدم برای فروش محصول در ایمالز ، داشتن فروشگاه اینترنتی است که راه اندازی فروشگاه اینترنتی همانند گذشته دیگر فرایند سختی نیست و در چند دقیقه بدون نیاز به دانش فنی فروشگاه اینترنتی شما ساخته و طراحی می‌شود، برای ساخت فروشگاه شما تنها به تکمیل اطلاعات شخصی خود نیاز خواهید داشت و پس از ساخت فروشگاه و در ادامه کافی است طراحی سایت فروشگاهی‌تان را طبق سلیقه خود شخصی‌سازی کنید و محصولات‌تان را اضافه کنید.

پس از اضافه کردن محصولات و شخصی‌سازی پوسته خود، برای اینکه اعتماد بیشتری را به کسب و کار خود جلب کنید و حس اعتماد را در میان مشتریان خود ایجاد کنید، داشتن نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) یکی از ضروری‌ترین موارد موجود است، زیرا شما برای حضور داشتن در سرویس جستجو کالا مانند ترب و سایت ایمالز نیازمند دریافت نشان اعتماد الکترونیک هستید.

نحوه ثبت نام در سایت ایمالز

برای عضویت در سایت ایمالز ابتدا باید وارد سایت ایمالز شوید و از قسمت بالا سمت چپ روی دکمه ثبت‌ فروشگاه کلیک کنید.

آموزش ثبت نام درایمالز

 

با کلیک بر روی دکمه ثبت فروشگاه، فرمی به جهت تکمیل اطلاعات اولیه شما باز خواهد شد که شما نیازمند به تکمیل این فرم خواهید بود و در نهایت روی دکمه ثبت فروشگاه کلیک کنید.

 

ایمالز

پس از تکمیل فرم، اطلاعات شما مورد بررسی سایت ایمالز قرار خواهد گرفت و برای تکمیل ادامه مراحل و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت. بعد از ثبت فروشگاه نوبت آن است که محصولات خود را در ایمالز قرار دهید تا در میان فروشگاه‌های اینترنتی که در این سرویس جستجوی کالا وجود دارند به نمایش گذاشته شود.

اتصال فروشگاه اینترنتی به ایمالز

نحوه کار با ایمالز

پس از ثبت فروشگاه محصولات خود را باید وارد کنید. سرویس ایمالز همانند دیگر موتورهای جستجو از ربات‌هایی برخوردار است که محصولات شما را بررسی و چک می‌کند و با کوچک‌ترین تغییر (تغییر قیمت یا ناموجود شدن محصول) آن تغییرات را بر روی محصول اعمال می‌کند. همچنین اگر محصول جدیدی نیز اضافه کنید بعد از گذشت چند روز، محصول جدید فروشگاه شما به دیگر محصولات اضافه می‌شود. لازم به ذکر است که محصولات به طور خودکار بعد از ثبت، توسط ایمالز وارد می‌شود و نیازی به انجام کار از طرف فروشگاه‌های اینترنتی نیست.

قدم بعدی شارژ حساب کاربری خود است که با توجه به تعرفه‌های ایمالز یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. سپس باید یک لینک از فروشگاه اینترنتی خود به این سرویس بدهید که این لینک شامل یک صفحه‌ی داخلی است که باید در فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کنید و کامپوننت لیست محصولات رو در این صفحه قرار بدید. در تنظیمات کامپوننت لیست محصولات، تعداد سطر و منبع لیست را روی همه قرار دهید و این لینک را به سرویس ایمالز ارسال کنید بعد از گذشت مدتی تمام محصولات شما توسط ربات‌های ایمالز چک می‌شود و اضافه می‌شود.

ایجاد صفحه داخلی برای ایمالز

 

تعرفه همکاری با ایمالز:

ایمالز تعرفه‌های متفاوتی دارد که بسته به نوع و سایز کسب و کار می‌توانید بسته متناسب خود را انتخاب کنید. نحوه فعالیت ایمالز به صورت کلیکی است که در پنج پکیج متفاوت تعریف شده است.

روش شارژ کلیکی :

در این روش هر مقدار که کاربر از وب سایت ایمالز به فروشگاه اینترنتی شما ارجاع داده شود، یک مبلغ ثابت از حساب شما کسر می‌شود. این شیوه برای کسب و کارهایی مناسب است که تعداد محصولات آن‌ها متوسط و یا کم می‌باشد.

نکته مهم:

با تکرار کلیک روی هر گذینه خرید فقط یکبار هزینه از شما کسر می‌شود. همچنین شما آمار مربوط به میزان کلیک، بازدید و گزارشات مرتبط را از طریق پنل کاربری خود می‌توانید مشاهده کنید.

انواع شارژ‌های کلیکی شامل:

شارژ کلیکی تست:

در این روش با هر کلیک کاربران روی گذینه خرید در ایمالز مبلغ ۱۹۰ تومان از حساب شما کسر می‌شود

  • تعداد کلیک‌های خریداری شده: ۵۰۰ عدد
  • شارژ اولیه: ۹۵ هزار تومان

شارژ کلیکی پایه:

در این روش با هر کلیک کاربران روی گذینه خرید در ایمالز مبلغ ۱۸۵ تومان از حساب شما کسر می‌شود

  • تعداد کلیک‌های خریداری شده: ۱۰۰۰ عدد
  • شارژ اولیه: ۱۸۵ هزار تومان

شارژ کلیکی برنزه‌ای:

در این روش با هر کلیک کاربران روی گذینه خرید در ایمالز مبلغ ۱۵۱ تومان از حساب شما کسر می‌شود

  • تعداد کلیک‌های خریداری شده: ۳۰۰۰ عدد
  • شارژ اولیه: ۴۵۳ هزار تومان

شارژ کلیکی نقره‌ای:

در این روش با هر کلیک کاربران روی گذینه خرید در ایمالز مبلغ ۱۱۸ تومان از حساب شما کسر می‌شود

  • تعداد کلیک‌های خریداری شده: ۵۰۰۰ عدد
  • شارژ اولیه: ۵۹۰ هزار تومان

شارژ کلیکی طلایی:

در این روش با هر کلیک کاربران روی گذینه خرید در ایمالز مبلغ ۸۰ تومان از حساب شما کسر می‌شود

  • تعداد کلیک‌های خریداری شده: ۱۰۰۰۰ عدد
  • شارژ اولیه: ۸۰۰ هزار تومان

تعرفه‌های ماهانه ایمالز که بر اساس روز مصاحبه می‌شود:

  • تعرفه ماهیانه: هرماه ۷۱۵ هزار تومان
  • تعرفه سه ماهه: هر ماه ۶۸۹ هزار تومان
  • تعرفه شش ماهه: هر ماه ۶۶۳ هزار تومان
  • تعرفه سالیانه: هر سال ۶۳۷ هزار تومان

با ثبت‌نام در سرویس ایمالز به راحتی محصولات خود را به مشتریانی که به محصول شما نیاز دارند، معرفی کنید. ثبت نام در این سرویس فرایند زمان بری نیست اما بازدهی قابل توجهی در کم‌ترین زمان را دارد که در کنار روش‌های بازاریابی متعدد که در طولانی مدت سبب میزان فروش شما می‌شود، این روش بسیار کاربردی و مقرون به صرفه است.

فراموش نکنید اگر می‌خواهید به مشتریان گسترده‌ای دسترسی داشته باشید و توسط آن‌ها به راحتی انتخاب شوید، در ابتدا نیاز به ‌طراحی سایت فروشگاه اینترنتی‌ دارید که از این طریق پا به عرصه فروش اینترنتی و بازار تجارت الکترونیک بگذارید. فراموش نکنید فروش اینترنتی همیشه زمانبر نیست.