زمان مطالعه ۱۹ دقیقه

آموزش کامل ساخت صفحه شرکتی لینکدین (LinkedIn company pages) ویژه فروشگاه‌های اینترنتی

آموزش کامل ساخت صفحه شرکتی لینکدین (LinkedIn company pages) ویژه فروشگاه‌های اینترنتی

چرا باید برای کسب و کار‌های اینترنتی خود، کمپانی پیج لینکدین یا صفحه شرکتی لینکدین داشته باشیم؟ چطور از صفحه‌ی لینکدین، برای جذب مشتریان بیشتر،دنبال‌کنندگان و کارمندان جدید درفروشگاه اینترنتی خود استفاده کنیم؟

در نوامبر2018، لینکدین، اکانت تجاری لینکدین را طی یک بروزرسانی به پلتفرم اصلی اضافه کرد. این ویژگی جدید این امکان را به کاربران لینکدین می‌دهد تا با دنبال‌کردن صفحه شرکتی لینکدین، کسب و کار‌های مورد علاقه‌ی خود را دنبال کنند و از اخرین اخبار شرکت‌ها باخبر باشند و برای کسب وکارها‌ی اینترنتی، فروشگاه‌های اینترنتی، سازمان‌ها و موئسسات راهی کاربردی برای برقراری ارتباط موثر با مخاطبانشان است. همچنین لینکدین قابلیت کمپانی پیج لینکدین (LinkedIn Company Pages) را به تمام کسب و کار‌های اینترنتی در سایز‌های مختلف می‌دهد. تفاوتی نمی‌کند شما یک شرکت بزرگ با هزاران کارمند باسید یا دارنده‌ی یک فروشگاه اینترنتی با کم‌ترین تعداد همکار!

اتفاقات مهم زیادی در لینکدین به وقوع می‌پیوندد. افراد اخرین بروزرسانی‌ها را منتشر می‌کنند، متخصصان درخواست‌های شغلی جدید را اضافه می‌کنند، متخصصان فروش، مشتریان بالقوه را جذب می‌کنند و تمام کاربران لینکدین از هر قشری به یکدیگر متصل می‌شوند، گفتوگو کرده و روابط کاری موثر ایجاد می‌کنند. تقریبا با تعداد ۶۰۰ میلیون کاربر، این حجم از فعالیت دور از انتظار نیست. درنتیجه با نداشتن اکانت تجاری لینکدین برای کسب و کار‌های اینترنتی و فروشگاه اینترنتی، یک‌قدم از رقبای خود در حوزه کسب و کار اینترنتی، عقب خواهید بود.

کمپانی پیج لینکدین (LinkedIn Company Pages) ، راهی منحصر به فرد برای سازمان‌ها فراهم می‌کند تا از حواشی به دور باشند. این راهنمایی به شما کمک خواهد کرد تا در سه مرحله از لینکدین به طور کاربردی استفاده کنید:

۱. کمپانی پیج لینکدین یا صفحه شرکتی لینکدین چیست؟

۲. چطور کمپانی پیج لینکدین برای فروشگاه اینترنتی خود بسازیم؟

۳. بهترین راهکار‌های صفحه شرکتی لینکدین که برای فروشگاه خود می‌توانید اعمال کنید!

کمپانی پیج لینکدین (LinkedIn Company Pages) یا صفحه شرکتی لینکدین چیست؟

کمپانی پیج لینکدین، اکانت‌های تجاری هستند که برای کسب و کار‌های فردی، سازمان‌ها و موئسسات همچنین فروشگاه‌های اینترنتی در نظر گرفته شده‌اند. این امکان را به کاربران لینکدین می‌دهد تا کسب و کارهای مد نظر خود را جستوجو کنند و به آن‌ها متصل شوند و درباره‌ی برند، خدمات وفرصت‌های شغلی آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنند. شاید دلیل ساخت اکانت تجاری برای شما و تمام کسب و کارهای اینترنتی جای سوال باشد. داشتن صفحه تجاری لینکدین برای ایجاد ارتباطی موثر شغلی در میان کسب و کار‌هاست که می‌تواند در بازاریابی به شما کمک کرده و به ارزش هویت برند شما را بیافزاید. قبل از اینکه در مورد چگونگی ساخت اکانت تجاری LinkedIn خود صحبت کنیم، بیایید در مورد مزایای این شبکه اجتماعی کمی بحث کنیم.

چرا LinkedIn؟

وقتی لینکدین را با سایر شبکه‌های اجتماعی مقایسه می‌کنیم، لینکدین دررقابت با توییتر، اینستاگرام و فیس‌بوک جذاب‌ترین شبکه اجتماعی به نظر نمی‌رسد.اما هنوز هم سهم قابل قبولی را در میان کسب و کار‌های اینترنتی بخصوص فروشگاه‌های اینترنتی به خود اختصاص داده‌است. خصوصاً که ۶۲٪ از مردم بیش از تبلیغات شرکت‌ها ، به حساب و فعالیت رسانه های اجتماعی یک برند اعتماد دارند.

حضور داشتن در LinkedIn برای کسب و کار‌های اینترنتی، اعتماد و آگاهی از برند را گسترش و افزایش می‌دهد اما؛ چراباید زمان خود را صرف ساخت اکانت تجاری لینکدین برای فروشگاه اینترنتی خود کنیم؟ در قسمت زیرعلل ارزشمندی این شبکه اجتماعی برای فروشگاه‌های اینترنتی و کسب و کار‌ها را ذکر خواهیم کرد.

۱. به روزرسانی ها و اخبار شرکت را به اشتراک می‌توانید بگذارید.

LinkedIn مانند هر شبکه اجتماعی دیگری دارای یک جریان محتوایی است که افراد در آن مقالات مهم و به روزرسانی‌ها را به اشتراک می‌گذارند و درباره آن‌ها بحث می‌کنند. این شبکه اجتماعی، مکانی مناسب برای اشتراک گذاری به روزرسانی‌ها و اخبار کسب و کار اینترنتی شما ، برای مشتریان، کارمندان ، سرمایه گذاران و طرفداران است. همچنین شما می‌توانید اخبار مربوط به بروزرسانی محصولات یا خدماتی که در فروشگاه اینترنتی خود ارائه می‌دهید، برای قشر مد نظر خود در لینکدین اطلاع رسانی کنید.

۲. فرصت‌های شغلی ایجاد کنید و با کارمندان بالقوه ارتباط موثر برقرار کنید.

LinkedIn یک شبکه اجتماعی تخصصی است، به این معنی که کاربران از به روزرسانی‌ها، ارتباطات و تعاملات مرتبط شغلی بهره‌مند می‌شوند. اعضای LinkedIn داوطلبانی برای بحث و بررسی در مورد فرصت‌های شغلی موجود، از جمله فرصت‌های مرتبط با فروشگاه اینترنتی شماهستند. اگر نقشی در کسب و کار خود دارید که تا به حال کسی آن را برعهده نگرفته است؛ LinkedIn مکان مناسبی برای به اشتراک گذاشتن آن‌هاست. درواقع لینکدین برای ارائه این ویژگی فضایی جدا از صفحه شرکت شما در نظر گرفته است که به LinkedIn Career Pages شناخته می‍شود که این صفحه اختصاص به مشاغل آزاد، استخدامی‌ها و فعالیت برند شما دارد.

۳. در صفحه شرکتی لینکدین خود برای کسب و کار اینترنتی‌تان انجمن ایجاد کنید.

هر شبکه اجتماعی در تلاش برای افزایش توانایی خود را در پرورش جامعه است و لینکدین هم از این قاعده مستثنی نیست. صفحه شرکتی لینکدین کسب و کار‌های اینترنتی بوسژه فروشگاه‌های اینترنتی، محلی برای ایجاد جامعه و انجمنی از اعضای LinkedIn است که به فعالیت‌های انحصاری تجارت و کسب و کار اینترنتی شما، به روزرسانی‌ها و مشاغلی که از جانب شما پیشنهاد داده می‌شود، علاقه‌مند هستند. در اینجا ، آن‌ها می‌توانند در مورد علاقه مشترک خود در شرکت شما ارتباط برقرار کرده و همکاری کنند. شما همچنین با ایجاد گروه‌هایی که شباهت محصولی با یکدیگر دارید؛ می‌توانید تعامل بسزایی با دیگر کسب و کار‌های اینترنتی مشابه و فروشگاه‌های اینترنتی ایجاد کنید.

۴. تصویر برند خود را در شبکه‌های اجتماعی رشد دهید و ثبات خود را حفظ کنید.

اگر در سایر شبکه‌های اجتماعی فعال هستید ، حضور در LinkedIn می‌تواند به شما کمک کند تا مخاطبان خود را در مکان دیگری نیز رشد و تقویت دهید و درنهایت دایره مخاطبان خود را در هر پلتفرم و رسانه‌ای گسترش دهید. اکثر شبکه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهند تا به صفحه LinkedIn خود متصل شوید تا به این وسیله شناخت خود را در میان مخاطبان و تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهید. علاوه بر این ، ممکن است برخی از مخاطبان شما فقط در (LinkedIn Company Pages) فعال باشند ، بنابراین ایجاد یک صفحه شرکتی برای فروشگاه اینترنتی به شما این فرصت را می‌دهد تا با مشتریان و کارمندان بالقوه جدید ارتباطی موثر و درازمدت برقرار کنید.

۵. قابلیت نمایش خود را در موتورهای جستجو بهبود ببخشید.

صفحه شرکتی لینکدین (LinkedIn Company Pages) مانند سایر وب‌سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بندی می‌شوند. ایجاد یک صفحه شرکتی فرصتی ویژه به کسب و کار اینترنتی شما می‌دهد تا توسط افرادی که به دنبال محصولات ، خدمات یا نام تجاری شما هستند ، کشف شود. همچنین بهینه سازی اکانت تجاری لینکدین در نتایج موتور‌های جستوجوی گوگل، این فرصت را به فروشگاه اینترنتی شما می‎‌دهد تا بیش از پیش به نمایش در بیاید. در نتیجه کمپانی پیج لینکدین خود را به فروشگاه اینترنتی متصل کنید. همچنین ایکون لینکدین را به طراحی سایت فروشگاهی خود اضافه کنید.

صفحه شرکتی لینکدین (LinkedIn company pages) / گروه‌های لینکدین (LinkedIn grups)

یکی دیگر از ویژگی‌های محبوب در لینکدین (LinkedIn)، گروه‌های لینکدین LinkedIn Groups است که در آن افرادی که همفکر و نقطه اشتراکات فکری فراوانی با یکدیگر دارند، به صورت دیجیتالی جمع می‌شوند تا در مورد موضوعات مشترک ، صنایع یا در بعضی موارد مخصوص مربوط به شرکت‌ها بحث کنند. بسیاری از کاربران این دو ویژگی را اشتباه می‌گیرند.

صفحه شرکتی لینکدین (LinkedIn Company Pages) معادل وب‌سایت شما در LinkedIn است. شما صفحه شرکتی را از طرف شرکت یا فروشگاه اینترنتی خود می‌سازید، و آن کمپانی پیج متعلق به شماست (به عنوان یک مالک مشاغل یا بازاریاب). شما مسئول به روزرسانی صفحه خود و ارسال مطالب و به روزرسانی‌های جدید مربوط به کسب و کار اینترنتی خود هستید. سایر اعضای LinkedIn می‌توانند صفحه شما را دنبال کرده و با محتوای شما تعامل برقرار کنند.

از طرفی دیگر ، LinkedIn Groups گروه‌های لینکدین شبکه های مشارکتی هستند که می‌توانند توسط هر یک از اعضای LinkedIn ایجاد و با آن‌ها تعامل موثری برقرار کنند. برخی از گروه‌ها خصوصی هستند و شما نیازمند ارسال درخواست به آن‌ها هستید در حالی که Open Groups توسط هر کسی قابل خواندن یا پیوستن است. اکنون ، یک شرکت می تواند یک گروه LinkedIn را برای تیم های داخلی یا زیرگروه‌های خاصی ایجاد کند ، اما LinkedIn Groups لزوماً نمی‌تواند جایگزین LinkedIn Company Pages شود.

نحوه ایجاد صفحه شرکتی لینکدین LinkedIn

چه از قبل حساب کاربری در لینکدین (LinkedIn Company Pages) داشته باشید یا از سیستم عامل جدید تصمیم به ساخت صفحه شرکتی لینکدین باشید ، ایجاد یک اکانت تجاری لینکدین (LinkedIn Company Pages) فرایند بسیار آسانی است. کافیست برای شروح مراحلی که در زیر گفته‌ایم را دنبال کنید:

۱. یک صفحه‌ی لینکدین LinkedIn جدید ایجاد کنید.

به سایت LinkedIn بروید و از بخش LinkedIn marketing solution دیدن کنید در فهرست موجود بالا گذینه‌ی لینکدین پیج را انتخاب کنید و روی ایجاد یک صفحه LinkedIn کلیک کنید.

ایجاد کمپانی پیج لینکدین برای فروشگاه‌های اینترنتی

اگر قبلاً به LinkedIn وارد شده‌اید و اگر در حال حاضر حساب کار بری دارید؛ در پنل خود روی منوی کشویی Work در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و از پایین صفحه Create a LinkedIn + را کلیک کنید.

اکانت تجاری لینکدین برای کسب و کار‌های اینترنتی

۲. اندازه و نوع شرکت خود را انتخاب کنید.

از بین دو گذینه ای که برای شما ا طرف لینکدین مشخص شده، اندازه‌ی کسب و کار اینترنتی خود را مشخص کنید. (به دو گزینه دیگر برای ایجاد یک صفحه ویترین یا ایجاد یک صفحه LinkedIn برای یک موسسه آموزشی توجه کنید ، شما نیازی به ارائه این اطلاعات ندارید.)

linkedin company pages

ما برای ادامه‌ی اموزش ساخت صفحه شرکتی، کسب و کار کوچک را انتخاب می‌کنیم.

۳. مشخصات شرکت خود را تکمیل کنید.

در مرحله بعد جزئیات و اطلاعات فروشگاه اینترنتی شما خواسته می‌شود. جزئیات کسب و کار خود را تکمیل کنید. فقط برخی از جزئیات مورد نیاز است ، اما ما توصیه می‌کنیم این مرحله را به طور کامل انجام دهید (همانطور که در بخش بهترین روش‌های زیر در مورد آن بحث خواهیم کرد).

اطلاعات صفحه شرکتی لینکدین

بیایید قسمت‌های مختلف این فرم را با هم بررسی کنیم.

  • نام:

    برای بهبود قابلیت جستجو و نمایان شدن هرچه راحت‌تر، نام شرکت یا فروشگاه اینترنتی خود را وارد کنید.

  • URL عمومی LinkedIn:

    همانطور که نام کسب و کار اینترنتی خود را وارد می‌کنید ، LinkedIn به طور خودکار URL شما را که با نام شما مطابقت دارد، وارد می‌کند. در حالت ایده آل ، URL شما نام شرکت یا فروشگاه اینترنتی شما خواهد بود. تکمیل این فرایند به هویت آنلاین شما ثبات می‌بخشد.

    به عنوان مثال ، URL صفحه LinkedIn سازیتو به صورت زیر است.

www.linkedin.com/company/sazito

اگر نام فروشگاه اینترنتی شما در دسترس نیست یا بسیار طولانی است، یک URL مشابه و قابل شناسایی مانند یکی از دسته‌های رسانه‌های اجتماعی و یا نسخه کوتاه شده نام تجاری خود انتخاب کنید.

  • وب سایت:

    ادرس فروشگاه اینترنتی خود را نیز وارد کنید. اگرچه لازم نیست ، اما این اطلاعات بسیار مهم است زیرا دنبال کنندگان LinkedIn را به وب سایت کسب و کار اینترنتی شما متصل می‌کند.

  • صنعت:

    از فهرست کشویی که لینکدین در نظر گرفته است، زمینه کسب و کار اینترنتی خود را انتخاب کنید. این اطلاعات به LinkedIn کمک می‌کند تا شرکت شما را برای بازدید کنندگان صفحه دسته بندی کند.

  • اندازه شرکت :

    اندازه شرکت خود را از محدوده ارائه شده انتخاب کنید.

  • نوع شرکت :

    از بین گزینه‌های ارائه شده ، نوع شرکت خود را انتخاب کنید.

  • لوگو:

    یک لوگو با کیفیت بالا و منطبق با لوگویی که در سایر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود طراحی و بارگذاری کرده‌اید انتخاب کنید. این مهم است تا دنبال‌کنندگان جدید بتوانند برند و صفحه‌ی شرکتی شما را بشناسند.

نکته مهم : سایز لوگوی انتخابی باید ۳۰۰*۳۰۰ پیکسل باشد.

  • عنوان :

    کوتاه و مفید فعالیت کلی کسب و کار اینترنمتی خود را در ۱۲۰ حروف شرح دهید. برای صرفه‌جویی در زمان و تکمیل ادامه فرایند ساخت صفحه‌ی شرکتی لینکدین، بهتر است از تگ‌لاینتوضیحات و فروشگاه اینترنتی خود، موجود در سایر شبکه‌های اجتماعی یا وب‌سایت خود استفاده کنید.بعداً قادر به تغییر این توضیحات خواهید بود.

بعد از اتمام و تکمیل بخش‌های مورد نظر، کادر تأیید را در پایین علامت بزنید و روی ایجاد صفحه کلیک کنید.

۴. صفحه لینکدین LinkedIn خود را کامل کنید.

بعد تکمیل مراحل بالا، مرحله آخر باید نمای ادمین صفحه شرکتی لینکدین شما باشد که LinkedIn آن را به شما نشان می‌دهد. این داشبورد پشت صحنه است که می‌توانید از طریق آن صفحه را ویرایش کنید.

تکمیل صفحه شرکتی لینکدین

اگر صفحه شرکتی خود را از ابتدا می‌سازید، لینکدین با ارائه چک لیستی از کار‌هایی که برای تکمیل صفحه خود نیاز دارید، به نمایش می‌گذارد. با تکمیل موارد گفته شده، ویژگی‌های جدیدی مثل دعوت از دوستان و پیشنهادات درباره‌ی محتوای مفید به شما باز می‌شود که در رشد صفحه شرکتی شما کمک می‌کند.

کار‌های مهمی که باید برای تکمیل صفحه شرکتی لینکدین خود انجام دهیم را مرور کنیم:

توضیحات :

بخش درباره ما به صفحه شرکتی لینکدین فروشگاه اینترنتی خود اضافه کنید که شرکت شما را به‌خوبی توصیف می‌کند. توضیحاتی که می‌نویسید، باید طولانی تر از عنوان مد نظر شما باشد. این بخش باید شامل کلمات کلیدی و عبارات مرتبط باشد که می تواند به افراد کمک کند صفحه شما را در LinkedIn و از طریق موتورهای جستجو پیدا کنند. شما می‌توانید توضیحات خود را تا ۲۰۰۰ کاراکتر بنویسید. همچنین، لینکدین این قابلیت را به شما می‌دهد تا با چندین زبان، این بخش را تکمیل کنید.

موقعیت مکانی :

موقعیت مکانی شرکت یا کسب و کار اینترنتی خود را مشخص کنید. شما امکان اضافه کردن چندین موقغیت مکانی با ذکر نام را در این بخش از لینکدین خواهید داشت. حداقل اضافه کردن دفتر مرکزی یا محل شرکت خود را در نظر بگیرید.

کاور صفحه :

کاور مناسبی برای صفحه شرکتی خود در نظر بگیرید تا بیش‌ترین تعامل را با مخاطبان و بازدید‌کنندگان ایجاد کند و آن‌ها را جذب کسب و کار یا فروشگاه اینترنتی شما کند. بسیاری از برند‌ها در سراسر جهان، ورژن دیگری از لوگو یا آخرین گرافیک تبلیغاتی یا بازاریابی خود را بارگذاری می‌کنند.

این عکس باید ۱,۱۲۸ * ۱۹۱ پیکسل باشد.

هشتگ‌ها :

اگر‌چه هشتگ‌گذاری در لینکدین نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی آن‌چنان رایج نیست، اما هشتگ‌های صفحه شما روشی منحصر به فرد برای ارتباط با دنبال کنندگان و ایجاد تعامل و پیوستگی با پست‌ها است. حداکثر سه هشتگ اضافه کنید که مربوط به شرکت ، صنعت و مخاطبان شما باشد.این هشتگ‌ها در باکسی با عنوان community hashtag به صفحه شما اضافه می‌شوند و قرار می‌گیرند.

همچنین می‌توانید با وارد کردن یک شماره تلفن، سال تأسیس شرکت خود و هر گروه LinkedIn که می‌خواهید در صفحه خود نشان دهید، اطلاعا بیشتری اضافه کنید.

تبریگ می‌گوییم! صفحه شرکتی لینکدین (LinkedIn Company Pages) شما اکنون ایجاد شده و برای اشتراک گذاری آماده است. برای تکمیل همه زمینه‌ها و ویژگی‌ها ، به جستوجو در اطراف صفحه خود ادامه دهید. بخش زیر از بهترین روش‌های لینکدین است که به صفحه شرکتی شما کمک می کند تا از صفحه خود برای رشد کسب و کار اینترنتی‌تان استفاده کنید.

بهترین روشهای کمپانی پیج لینکدین (LinkedIn Company Pages)

۱.تمام جزئیات صفحه شرکتی لینکدین خود را کامل کنید.

۲.مدیرهای مهم صفحه را اضافه کنید.

۳.تصاویر خود را به روز کنید.

۴.محتوای متناسب با کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید و با دنبال‌کنندگان خود تعامل برقرار کنید.

۵.CTA خود را سفارشی کنید.

۶.کارمندان خود را درگیر فعالیت‌های کسب و کار اینترنتی‌تان کنید.

برای بهینه سازی صفحه شرکت LinkedIn خود این شش نکته و روش را دنبال کنید.

۱. تمام جزئیات صفحه شرکتی لینکدین خود را کامل کنید.

طبق الگوریتم لینکدین، کمپانی پیج لینکدین (LinkedIn Company Pages) که به طور کامل تکمیل شده اند ۳۰٪ بازدید بیشتری نسبت به سایر صفحات شرکتی دارند. وقت بگذارید و تمام جزئیات صفحه را تکمیل کنید، حتی مواردی که ضروری و لازم نیستند. هرچه جزئیات و اطلاعات بیشتری درباره شرکت و فروشگاه اینترنتی خود ارائه دهید ، قابلیت ئسترسی و ارتباط با شما برای افراد (یعنی مشتریان بالقوه) آسان تر خواهد بود. همچنین منجر به آموزش افرادی می‌شود که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کسب و کار اینترنتی شما هستند.

۲. ادمین به صفحه‌ی شرکتی فروشگاه اینترنتی خود اضافه کنید.

حفظ و مدیریت یک صفحه شرکتی لینکدین (LinkedIn Company Pages) به تنهایی کار دشواری می‌تواند باشد؛ به خصوص اگر تیم شما از قبل چندین شبکه اجتماعی و حساب کاربری در شبکه‌های مختلف اجتماعی ایجاد کرده باشد. پس از ایجاد صفحه ، فراموش نکنید که ادمین بیشتری به صفحه شرکتی خود اضافه کنید تا بروزرسانی و مدیریت آن بیش از پیش برای شما و کسب و کار اینترنتی‌تان اسان باشد.

برای اضافه کردن ادمین جدید به صفحه خود، روی ابزارهای ادمین سپس ادمین صفحه در گوشه سمت راست بالای صفحه شرکتی خود کلیک کنید.

ادمین به صفحه شرکتی لینکدین خود اضافه کنید

کادر زیر به شما این امکان را می‌دهد تا تمام سرپرستان صفحه خود را مدیریت کنید. همانطور که مشاهده می‌کنید ، پنج نوع مدیر وجود دارد که می توانید به صفحه خود اضافه کنید. LinkedIn در اینجا آن‌ها را با جزئیات و دسترسی‌هایی که دارند، توضیح می دهد.

برای اضافه کردن ادمین به صفحه شرکتی خود ابتدا باید به آ‌ن‌ها متصل شوید. برای انجام این کار ، به سادگی نام شخص را تایپ کنید ، او را انتخاب کنید و روی ذخیره تغییرات کلیک کنید.

ادمین به کمپانی پیج لینکدین خود اضافه کنید

۳. تصاویر خود را به روز نگه دارید.

لوگوصفحه و عکس روی کاور شما بسیار مهم است. لوگو و بنر شما به‌شکل بصری معرف برندتان و عامل ایجاد تعامل موثر با بازدیدکنندگان صفحه شرکتی شما هستند. این تصاویر را با جدیدترین فعالیت‌ها و ابزار‌های برند‌سازی و بازاریابی خود به روز نگه دارید. انتخاب تصاویر بروز و کاربردی نه تنها برای حضور اجتماعی یکپارچه کلیدی است، بلکه باعث می‌شود صفحه شرکتی لینکدین (LinkedIn Company Pages) شما با وب‌سایت، فروشگاه اینترنتی، وبلاگ و سایر مطالب بازاریابی دیجیتال شما مطابقت داشته باشد. انجام این کار باعث افزایش آگاهی از برند می‌شود و به مشتریان ، کارمندان و طرفداران جدید کمک می‌کند تا برند شما را در لینکدین LinkedIn کشف کنند.

۴. محتوای متناسب با کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید و با دنبال‌کنندگان خود تعامل برقرار کنید.

مانند هر شبکه اجتماعی دیگری، نمی‌توانید صرفا به ساخت یک حساب کاربری بسنده کنید و حساب خود رها کنید. ساختن صفحه شرکتی لینکدین (LinkedIn Company Pages) تنها نیمی از راهی است که شما باید طی کنید. با اتمام ساخت صفحه شرکتی به مهم‌ترین بخش، یعنی تولید محتوای متناسب با کسب و کار اینترنتی شما می‌رسیم. برای آغاز و شروع کار در لینکدین بهتر است به طور مداوم، پست‌های مرتبط را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید تا با مخاطبان خود تعامل موفقیت‌امیرزی ایجاد کرده‌باشید و همچنین از این طریق هم اطلاع رسانی و بازاریابی کرده‌اید.

اگر لینکدین را به یک صحنه تیاتر در نظر بگیرید، به روزرسانی‌های مربوط به محصولات و خدمات، فرصت‌های شغلی ، روندها یا اخبار مربوط به برند شما، اتفاقات مربوط به روی صحنه است و محتوای پشت صحنه شامل زندگی کارمندان ، توسعه و بهبود محصول یا سایر مطالب منحصر به فرد است.

محتوای متناسب لینکدین

همچنین لینکدین قابلیتی تحت عنوان Content Suggestions tool را به کاربران ارائه می‌دهد که این قابلیت به شما کمک می‌کند تا محتوایی را پیدا کنید که در‌حال حاضر بیشترین تعامل را با مخاطبان می‌سازد.روی پیشنهادهای محتوا در فهرست بالای صفحه خود ضربه بزنید و فیلترها را برای مخاطبان خود به روز کنید و آن را بر مخاطبان اعمال کنید.

روی «مشاهده پیشنهادهای محتوا» ضربه بزنید و جریان محتوا را بر اساس موضوع انتخاب شده و پارامترهای مخاطب بر ای شما به نمایش درمیاید. می‌توانید فیلترها را بیشتر در منوی سمت چپ ویرایش کنید، می‌توانید موضوعات محتوا را در قسمت بالا اضافه یا حذف کنید. این ابزار نرخ تعامل محتوای محبوب یا پرطرفدار را به شما نشان می‌دهد و اشتراک گذاری این محتوا با مخاطبان خود در صفحه شرکتی لینکدین برای فروشگاه اینترنتی را آسان می کند.

مثل همیشه، فراموش نکنید که با مخاطبان خود در تعامل باشید. پست‌های بارگذاری شده توسط دنبال‌کنندگان و متصلان خود را لایک کنید، در مورد آن‌ها نظر دهید و آن‌ها را در صفحه شرکتی لینکدین خود به اشتراک بگذارید. این موضوع به آن‌ها یادآوری می‌کند که در پشت صحنه صفحه شرکتی لینکدین شما (LinkedIn Company Pages) افرادی وجود دارند که به آن‌ها اهمیت می‌دهند.

۵. دعوت به عمل خود را شخصی‌سازی کنید.

در صفحه شرکتی لینکدین خود LinkedIn خود ، در زیر لوگو و در کنار دکمه Follow + ، یک دکمه (CTA) پیدا خواهید کرد. LinkedIn به شما امکان می‌دهد این CTA را برای تعامل بهتر پیروان و مخاطبان خود تنظیم کنید.

برای این کار ، روی نماد مداد کنار CTA خود ضربه بزنید. مطمئن شوید گزینه دکمه شخصی‌سازی روشن است. با انجام این کار در کمپانی پیج لینکدین خود، تعامل بیشتری ایجاد می‌کند.

از منوی کشویی یک نام برای این دکمه انتخاب کنید و یک URL وارد کنید. از این تنظیمات برای هدایت دنبال کنندگان به وب‌سایت ، فروشگاه اینترنتی، صفحات فرود ، ثبت رویدادها و موارد دیگر استفاده کنید. کسب و کار‌های اینترنتی با این قابلیت لینکدین قادر به افزایش نرخ کلیک و ترافیک فروشگاه اینترنتی خود خواهند بود.

۶.کارمندان خود را درگیر فعالیت‌های کسب و کار اینترنتی‌تان کنید.

کارمندان شما یکی از بهترین مدافعان برند شما هستند. این امر به ویژه در LinkedIn بیشتر از سایر شبکه‌های اجتماعی قابل لمس است . همانطور که صفحه شرکتی لینکدین خود را توسعه می‌دهید، کارمندان خود را به پیگیری و تعامل با آن‌ تشویق کنید. همچنین ، از هر کارمند بخواهید که شرکت شما را به عنوان محلی که در آن مشغول به کار است به صفحه شخصی خود اضافه کند، زیرا این امر نمایه وی را به صفحه شما و بالعکس پیوند می‌دهد. این یک منبع مفید در هنگام افزایش مخاطبان صفحه جدید از مشتریان و کارمندان بالقوه است همچنین تعداد کارمندان مشغول به کار در فروشگاه اینترنتی یا کسب و کار شما در کمپانی پیج لینکدین (LinkedIn Company Pages) به نمایش در می‌اید.

درنهایت، به صفحه شرکتی لینکدین خود ارتباط برقرار کنید.

بیش از ۶۰٪ از مصرف کنندگان به رسانه‌های اجتماعی یک برند نسبت به تبلیغات آن اعتماد دارند. صفحه شرکتی لینکدین (LinkedIn Company Pages) شما به این آمار کمک می‌کند و به نوبه خود به تقویت آگاهی، اعتماد و فعالیت اجتماعی برند شما و فروشگاه اینترنتی‌تان کمک می‌کند. از این راهنما برای توسعه‌ی کمپانی پیج لینکدین (LinkedIn Company Pages) خود استفاده کنید و با مشتریان، کارمندان، سرمایه گذاران و پیروان جدید ارتباط برقرار کنید تا دایره ارتباطی خود را در میان کسب و کار‌های اینترنتی رقیب و فروشگاه‌های اینترنتی با محصولات مشابه، افزایش دهید.